- Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ja ihan hyvin voi edelleen olla ihan kavereita.
- Minä ainakin haluaisin olla sängyssä naisen roolissa. Näin, vaikken pidäkään miesvartaloa ollenkaan kiihottavana.
- On se kivaa, etenkin jos olen juuri tullut siihen pimppiin.
- Sopii mulle :)
Oikeastaan haluankin. - Ei ei ei, käytän mieluummin tarkoitukseen myytäviä tarvikkeita.
- Ihan noin isoa en ole koittanut enkä haluakaan. Tietynlainen kipu on kyllä aika kiihottavaa, mut en ihan ylisuurta haluais.
Tuollainen keltainenruusujuttu vois kiinnostaa. Miten se juttu toimii?
Itse olen siis esim. sukkanauhaliiveissä viihtyvä laiha pitkätukkainen bottom"tyttö". - Ei niitä roskiin kannata heittää vaikka niistä pitääkin eroon päästä. Joillekin tavarasi ovat aarteita.
Pidä pöytä aina siistinä ja houkuttelevan näköisenä, ja vaihtele välillä tavaroita niin se pysyy kiinnostavana. Silloin samat ostajat voivat käydä useamminkin katsomassa. Sotkuisen myyntipöydän yleensä kaikki ohittavat tutkimatta sitä.
itselläni oli aikoinaan viikon verran tuollainen ja ihan kivasti saatiin rahaa sellaisesta mitä ei oikeasti mihinkään tarvittu. Mutta on tuossa kyllä aika paljon loppujen lopuksi hommaakin.
Mutta varo ettet sit tule ainakaan liikaa ostaneeksi uutta tavaraa tilalle :) - Onko kotipaikkakunnallasi itsepalvelukirppistä?
Jos on, niin ota sieltä pöytä ja vie vähitellen sinne tavaraa. Pyydä järkeviä (eli alhaisia) hintoja, ja pian huomaat että niistähän kertyy ihan kummasti rahaakin.
(Muista käydä päivittäin siivoamassa ja järjestelemässä se myyntihylly, ja silloin voit aina viedä sinne jotain uuttakin.)
Uskoisin, että sun ikäisellä on paljonkin sellaista, josta samanikäiset tykkäävät. - Ahaa, tänne saavat kirjoittaa vain valitsemasi sinkut :D
Sinkku nyt kuitenkin olen ja sillä selvä. Varo silti, voin mä viedä teidän täysheterosinkkujenkin naiset. Isä Mitron jätän mielihyvin sulle. - Vaikka, mut mä olen oikeasti mies.
- Tämä tyttö kyllä tykkää kun leteistä kiskotaan.
Isä Mitro ei kylläkään mua sytytä. - Tuollaista lottovoittoa en huolis.
- Ei mun mielipiteeni tarvitsekaan merkata kenellekään mitään. Mielipiteeni ovat vain mielipiteitäni.
"Ja mitä ylipäätään on "homomaisuus"?? "
No se on juuri sitä stereotypistä käyttäytymistä. - Mä en kyllä meikkaa, eikä mun tarvitse käyttää peruukkiakaan kun saparot on luonnollisestikin puolessaväliä selkää.
Oikeestaan voin olla tyttö ihan saunanraikkaana alastikin. Tai voisin olla jollekin. - En minäkään yksinpukeutumisesta kiihotu. Ehkä sit menen seksichattiin ja kerron totuudenmujkaisesti mitä on päällä.
Kellekään en ole vielä päässyt tyttöilemään. Mieli kyllä tekis. - Eikös me kaikki olla jossain absoluuttisen miehen ja naisen välillä?
Aika harvinaista on ihminen joka on täysin jompi kumpi.
Itse miehenä en ole koskaan kokenut ongelmaa tyttömäisestä puolestani. - Niin joo, olen mies :(
Eli olenko minä pervo? - Totta, niitä tulee aina lisää. Tuotanto lisääntyy kun sitä kuluttaa.
En tiedä kehtaisinko runkata nenäsi edessä, vois se olla kivaakin.
Toisaalta on kivaa katella kun nainen tyydyttää itseään. - Mulla on ihan toisinpäin. En ymmärrä tekokalun imemistä ollenkaan.