- En ole harrastanut, mut mieli tekisi.
Tytöt on aina seksikkäitä, mut miesten kanssa olen nirsompi. Miehet taas panna minua..
Tykkään nuolla spermat naisista.
Olen pitkä laiha saparopäinen mies. Leteistä saa kiskoa. - Mua ei kiinnosta muotiasiat, mut itse tykkään kans posliinista.
Aidoilla punapäillä tosin karvatkin on kivat. - Vaikka seksi onkin kivaa, mulle köyhälle miehelle ei tulisi mieleenkään maksaa seksistä. Ennemmin toisinpäin.
Ehkä olen silleen tyttömäinen, et mulle on tärkeämpää antaa toiselle nautintoa. Nautin siitä kun toinen nauttii. - Missäpäin?
(Eläinseksiin on kuitenkaan tietysti ala.) - 1. 50
2. Riippuu ihan viikosta. Joskus jotain 5 kertaa päivässä, mut joskus saattaa viikoksi unohtuakin.
3. Sekin vaihtelee. Peppuseksistä silti useimmiten (molemminpäin).
4. Toki, mut en pidä sitä oleellisena.
5. Muutaman kerran. Jotenkin se yllätetyksitulemisen mahdollisuus kiihottaa. Vähän sama ku rakastelu luonnossa, siinä on jotain.
6. Tästä teen ehkä joskus aloituksen. - Jag bor i Karis. Ongelma taitaa silti olla siinä, et mä haluan olla se hyväksikäytettävä. Kuten sinäkin.
- Avokämmenellä poskelle.
Ei tee pahaa, mut saa veren kieltämään, ja adrenaliinin päälle. - Sinä et kyllä oikein vakuuttanut, mutta mulla on kyllä kokemusta talliseksistä.
Kyllä hevostallilla rakastelussa on jotain. - Joskus tykään pukeutua tyttöjen vaatteisiin, ja haluaisin et mut otetaan sellaisena.
Normielämässä en pukeudu naiseksi, saparot mulla silti yleensä on ihan kaupungillakin (vaikka olenkin viiskymppinen mies). - Kelpaisko sulle koulutyttönä oleva mies?
Saparot on, ja niitä saa kiskoa. - Jos aikuinen nainen (tai aikuinen mies) haluaa pukeutua koulutytöksi, niin mitä rikollista siinä on?
Siitä tässä mun mielestäni on kyse. - Jos mä oisin tyttö:
https://m.youtube.com/watch?v=AlOMBDvLY4s - En ole nainen, vaan tyttöilevä mies.
- Aikan hyvin osaan äidinkieltäni, mut "uittoränni" ei ainakaan täällä etelässä ole sana jonka tunnen.
- Niin aina.
Paitsi ettei mulla ole samanlaisa fantasioita. - Länsi-Uusimaa.
Miesten välisessä olen tosi kokematon. Silti haluan olla "se tyttö".
Haluan silti pitempiaikaisen seksisuhteen. En kuitenkaan seurustelua. - Mä ihmettelin kauan, mihin liukkaria tarvii kun aina on tytöillä ollut pimppi aina märkänä ja itelläkin kiimatippoja riittävästi.
Jotenkin silti liukkarilla tuntuu erilaiselta.
Nykyään kun runkatessani käytän leluja pepussani, niin liukkari on tiektyst välttämätön. - Profiilikuvasta voi päätellä jotain.
- Jokoisella on oma savottansa hoidettavanaan.
- "Oikeasti hän näyttää todella hyvännäköiseltä naiselta!"
Eihän silloin pidä näyttää naiselta, vaan tytöltä.
Kuulostaa silti kivalta. Haluiaisn olla tuo tyttö.