Koulutyttö

Uteliasluonne69

Onko palstalaisilla mitään fetissejä koulutyttöleikkeihin? Jos on ollut roolileikkinä koulutyttö-opettaja niin mitä kaikkia esineitä on ollut mukana?

131

4990

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppila

      Vanhanajan karttakeppi on hyvä jota käyttää monella eri tavalla:)

    • Karttakeppi86

      Karttakeppi ja vihko :)

      • Minä haluan olla koulupoika joka saan maistaa kartakeppi!


    • kynäleikki

      kynä

    • Olen ehkä prv?,mutta kyllä vanhempikin nainen 'koulupuvussa'
      =esim. minari,kauluspaita,solmio ja hiukset leteillä,saa,no,ainakin mielikuvituksen laukkaamaan...

      • Meillä on koulutyttö kerran pari kuukaudessa. Mies laittaa etukäteen viestin, milloin on nuhtelua tulossa. Aina ei ole nuhtelua, rooli voi olla muukin. Meillä vähän vaihtelee, mitä roolia leikitään. Tuhman koulutytön lisäksi Drindl-saksalainen ammattilainen tai tuhma ope. Eli yleensä to-su välillä jokin näistä, kun on aikaa. Viikolla vaniljaa, joka myös on ihanaa. Mutta kyllä mun pillu ja peppu vähintään yhden kunnon session viikossa tarvitsee. Ja miehen munaklekaan ei viikon hempeät riitä.

        Viikon takaisen tuhman koulutytön kurituksen kirjoitin seksinovelleihin. Mutta meillä siis realityä.


      • MunaSuu kirjoitti:

        Meillä on koulutyttö kerran pari kuukaudessa. Mies laittaa etukäteen viestin, milloin on nuhtelua tulossa. Aina ei ole nuhtelua, rooli voi olla muukin. Meillä vähän vaihtelee, mitä roolia leikitään. Tuhman koulutytön lisäksi Drindl-saksalainen ammattilainen tai tuhma ope. Eli yleensä to-su välillä jokin näistä, kun on aikaa. Viikolla vaniljaa, joka myös on ihanaa. Mutta kyllä mun pillu ja peppu vähintään yhden kunnon session viikossa tarvitsee. Ja miehen munaklekaan ei viikon hempeät riitä.

        Viikon takaisen tuhman koulutytön kurituksen kirjoitin seksinovelleihin. Mutta meillä siis realityä.

        MunaSuu onko sulla sähköpostia?


    • opettajamnainen

      Vaimon fetisissi on saanut alkunsa kun hänen äitinsä oli kansakoulun ope ja muistelee kun nuorena tyttönä tuli kirkonkylän koulusta. Äiti oli ovella vastassa vihaisena ja sai heti komennon lähteä hakemaan vitsavärkit ulkoa. Äiti kuori koivun lehdet pois ja itse piti ottaa pikkarit pois ja nostaa hameenhelma ylös ja mennä vatsalleen pöytää vasten.
      Nykyisin roolileikkiimme kuuluu et minä puen opettajaksi ja vaimo pukee vieläkin teiniajan kouluasun ja hiukset letitettynä. Myönnän et kyllä keski - ikäinen nainen on koulutyttö asussa seksikäs ja kun ei sitten mikään helläpiiskaus kelpaa vaan punaset jäljet pitää tulla.

    • Minä fantasioidaan että se olisi joku nainen joka pukeudu pitkä,jotain tummanruskean eli mustan hamen päällä ju sellainen en tiedä mitä suomen nimi on,tukka joku solmu pään päällä ja hän on oikein ankara ja annaa minulle piiskaa ja minä olen se laiska tottelematon koulupoika!

      • lärafinska

        Suomen kielen opettajatar, sitä sinä tarvitsisit!


      • lärafinska kirjoitti:

        Suomen kielen opettajatar, sitä sinä tarvitsisit!

        Mielellään ankara naisopettaja joka annaa minulle piiskaa jos en puhu ja kirjoittaa oikein!


      • lärafinska kirjoitti:

        Suomen kielen opettajatar, sitä sinä tarvitsisit!

        Onko täällä joku ankara nainen joka halua opettaa minua suomea vitsan avulla!Istua pulpetissa paljalle pyllylle ja lukea suomen kielen oppitunti eli mitä se koulukirjan nimi olikaan?


      • Anonyymi

        Mikäli olisin käynyt opettaja opiston, tämä laiskuri olisi joutunut jälki-istuntoon toimiessani opettajana. Olisin jo vaihtanut ylleni nahkakävely pukuni, jakku hame piikkikorkosaappaineen. Karttakepillä löisin laiskurin kynsille, mikäli oppi ei alkaisi menemään perille. Hiukseni olisi kireällä nutturalla ja muutenkin olisin ankara maikka. Tunneillani ei hiluttaisi, huligaani taimet pistäisin kuriin, tavalla tai toisella. Vanhemmat, kun tulisi valittamaan heidän lellikkinsä käsittelystä, äijä saisi samalla mitalla. Rex ei pistäisi minua pihalle, sillä olisin taitava maikka ja tehokas kurin pitäjä. Niin tehokas, että rexikin olisi piikkikorkojeni alla.


      • Anonyymi

        ABC kirjaa saisi tämä hurri laiskuri päntätä jälki-istunnossa valvovien silmieni edessä, joissa olisi tuima ilme. Meikkaisin jälki-istunnon aikana, jolloin ilmeeni olisi entistä tuimempi ja ankarampi, laiskuria kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ABC kirjaa saisi tämä hurri laiskuri päntätä jälki-istunnossa valvovien silmieni edessä, joissa olisi tuima ilme. Meikkaisin jälki-istunnon aikana, jolloin ilmeeni olisi entistä tuimempi ja ankarampi, laiskuria kohtaan.

        En tiedä kuka sinä tarkoitat mutta olet terveettullut tänne rangaistaa minua!Mutta ruotsia on minun pääkieli!


      • Anonyymi

        Just sinä laiska hurri, sinua tarkoitin. Jos todella olisin opettaja, ankara neiti maikka, saisit kokea jälki-istunnot vähemän mukavina, mikäli et oppisi. Tässä siis kerroin kuvittelisesti, jos olisin käynyt opettaja- opiston. Sinä ymmärtää laiska hurri !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just sinä laiska hurri, sinua tarkoitin. Jos todella olisin opettaja, ankara neiti maikka, saisit kokea jälki-istunnot vähemän mukavina, mikäli et oppisi. Tässä siis kerroin kuvittelisesti, jos olisin käynyt opettaja- opiston. Sinä ymmärtää laiska hurri !

        Se rupea seisoa minulle nyt kun luen sinun vastaus!Mutta kirjoittaa ruotsia,silloin kirjoitan oikein koska tietokoneni pane punainen viiva alle se sana joka minä kirjoitan väärin!


      • strykpojke kirjoitti:

        Se rupea seisoa minulle nyt kun luen sinun vastaus!Mutta kirjoittaa ruotsia,silloin kirjoitan oikein koska tietokoneni pane punainen viiva alle se sana joka minä kirjoitan väärin!

        Ite kirjoitan äidinkieltäni silleen, et jos ois toi alleviivaus päällä, tekstit ois pelkkää alleviivausta.

        Toki osaan kirjoittaa oikeinkin, mut netissä tulee kirjoitettua puhekieltä.

        Mut ei se riitä vaik sanat ois kirjoitettu oikein. Teksti voi silti olla väärin. Ei noi oikeinkirjoitusautomaatit ymmärrä kielioppivirheitä.


      • strykpojke kirjoitti:

        Se rupea seisoa minulle nyt kun luen sinun vastaus!Mutta kirjoittaa ruotsia,silloin kirjoitan oikein koska tietokoneni pane punainen viiva alle se sana joka minä kirjoitan väärin!

        Esmes toi mitä kirjoitit. Jos oikeinkirjoituskorjain ois sulla asetettu suomeks, ei se ois huomannut mitään virhettä. Silti kirjoitat "hoono soomi".
        Mulla taas ois korjattavaa, vaikka kirjoitan kieliopillisesti oikein.

        Mut ei se ole tärkeetä. En mäkään ruotsia osaa aina oikein. Tärkeintä on se, et ymmärtää ja tulee ymmärretyks.


      • Anonyymi

        Valitan...Ruotsini on heikkoa, vaikka maikan toimesta haaveilen.
        Astelen pulpettisi viereen, etkö ala oppia poju ?...lyön samalla karttakepillä lähes sormillesi. Kerjäätkö jälki-istuntoa jokaiseksi koulu päiväksi ? Tartun pitkillä kynsilläni korvaasi ja talutan sinut korkoni kopisten nurkkaan seisomaan. Jos ei oppini ala menemään perille...seisotan sinua nurkassa pitkän tovin, joka kerta ! Minulla on kyllä aikaa, korjaan samalla kokeita, jotka pitää kuitenkin tehdä.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Esmes toi mitä kirjoitit. Jos oikeinkirjoituskorjain ois sulla asetettu suomeks, ei se ois huomannut mitään virhettä. Silti kirjoitat "hoono soomi".
        Mulla taas ois korjattavaa, vaikka kirjoitan kieliopillisesti oikein.

        Mut ei se ole tärkeetä. En mäkään ruotsia osaa aina oikein. Tärkeintä on se, et ymmärtää ja tulee ymmärretyks.

        Kajas-68 oletko kiinnostunut anna minulle piiskaa paljalle pyllylle?


      • strykpojke kirjoitti:

        Kajas-68 oletko kiinnostunut anna minulle piiskaa paljalle pyllylle?

        En ole piiskatyttö, sorry.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        En ole piiskatyttö, sorry.

        okeij


      • kajsa-68 kirjoitti:

        En ole piiskatyttö, sorry.

        Mitä varten sinä olet täällä sivulla?Haluatko saada piiskaa?Minä muuten haluan nainen 24/7 suhdetta elämän loppuun saakka!Ei ainoastan että tulet anna minulle piiskaa ja lähdet!Haluan muutenkin löytä nainen vaikka hän ei annaa piiskaa!


      • strykpojke kirjoitti:

        Mitä varten sinä olet täällä sivulla?Haluatko saada piiskaa?Minä muuten haluan nainen 24/7 suhdetta elämän loppuun saakka!Ei ainoastan että tulet anna minulle piiskaa ja lähdet!Haluan muutenkin löytä nainen vaikka hän ei annaa piiskaa!

        Ajattelen koulutyttöjä vähän muussa mielessä kuin kurituksessa.

        Ennemminkin sellaisena viattomana mutta tuhmia ajattelevana ja hyväksikäytettävänä.

        Itse haluaisin olla se koulutyttö.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Ajattelen koulutyttöjä vähän muussa mielessä kuin kurituksessa.

        Ennemminkin sellaisena viattomana mutta tuhmia ajattelevana ja hyväksikäytettävänä.

        Itse haluaisin olla se koulutyttö.

        Se minä en pysty koska minulla on erektiöhäiriköitä!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Se minä en pysty koska minulla on erektiöhäiriköitä!

        Jos olet itse koulutyttö. Muut panevat sinua peppuun. Erektiohäiriö ei silloin haittaa.
        Terveisin kokemusta omaava "Koulutyttö"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet itse koulutyttö. Muut panevat sinua peppuun. Erektiohäiriö ei silloin haittaa.
        Terveisin kokemusta omaava "Koulutyttö"

        Mulla ei ole erektiohäiriötä, ja kyllä mua todellakin haittaa jos mua käyttävällä on tuollaista häiriötä.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Mulla ei ole erektiohäiriötä, ja kyllä mua todellakin haittaa jos mua käyttävällä on tuollaista häiriötä.

        Sinä olet vissin nainen ja ei sellainen tauti voi tulla?Teillä on hyvä,ei kai muuta imiset näkevät koska te ollette erittäin kiimainen?Me miehet,nuoret miehet pullistavat housut ulospäin kun se seiso kuin rautakanki!


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Mulla ei ole erektiohäiriötä, ja kyllä mua todellakin haittaa jos mua käyttävällä on tuollaista häiriötä.

        Anna anteeksi että en nähnyt vasta nyt illalla tuo että olit kirjoittanut jo 8:30 olen ollut sisään tänne monta kertaa tänän ja katsonut jos olet kirjoittanut jotain mutta en huomannut tuo 8:30


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli olisin käynyt opettaja opiston, tämä laiskuri olisi joutunut jälki-istuntoon toimiessani opettajana. Olisin jo vaihtanut ylleni nahkakävely pukuni, jakku hame piikkikorkosaappaineen. Karttakepillä löisin laiskurin kynsille, mikäli oppi ei alkaisi menemään perille. Hiukseni olisi kireällä nutturalla ja muutenkin olisin ankara maikka. Tunneillani ei hiluttaisi, huligaani taimet pistäisin kuriin, tavalla tai toisella. Vanhemmat, kun tulisi valittamaan heidän lellikkinsä käsittelystä, äijä saisi samalla mitalla. Rex ei pistäisi minua pihalle, sillä olisin taitava maikka ja tehokas kurin pitäjä. Niin tehokas, että rexikin olisi piikkikorkojeni alla.

        "Mikäli olisin käynyt opettaja opiston, tämä laiskuri olisi joutunut jälki-istuntoon toimiessani opettajana. "

        Mikäli olisit käynyt opettajaopiston, osaisit kirjoittaa yhdyssanat vaikkei opettajaopistoa ole olemassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ABC kirjaa saisi tämä hurri laiskuri päntätä jälki-istunnossa valvovien silmieni edessä, joissa olisi tuima ilme. Meikkaisin jälki-istunnon aikana, jolloin ilmeeni olisi entistä tuimempi ja ankarampi, laiskuria kohtaan.

        "ABC kirjaa"

        Taitaa silti olla niin, etä kahdesta Suomen virallisesta kielestä hän osaa toista paremmin kuin sinä toista. Osaa ehkä molempia paremmin kuin sinä.


      • strykpojke kirjoitti:

        Se minä en pysty koska minulla on erektiöhäiriköitä!

        "minulla on erektiöhäiriköitä! "

        Älä nyt ota pahalla, mut toi kirjoitusvirhe oli hauska.
        Luultavasti pahimmat erektiohäiriKöt ovat impotenttrja, eli erektiohäiriöisiä.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        "minulla on erektiöhäiriköitä! "

        Älä nyt ota pahalla, mut toi kirjoitusvirhe oli hauska.
        Luultavasti pahimmat erektiohäiriKöt ovat impotenttrja, eli erektiohäiriöisiä.

        En minä suutu vaikka sinä kirjoitat mitä tahansa!Olen vähän rakastunut sinua,housut tule ahtaita kun keskustelen sinun kansasi!


      • kajsa-68 kirjoitti:

        "minulla on erektiöhäiriköitä! "

        Älä nyt ota pahalla, mut toi kirjoitusvirhe oli hauska.
        Luultavasti pahimmat erektiohäiriKöt ovat impotenttrja, eli erektiohäiriöisiä.

        Minun osoite on [email protected]


      • strykpojke kirjoitti:

        Sinä olet vissin nainen ja ei sellainen tauti voi tulla?Teillä on hyvä,ei kai muuta imiset näkevät koska te ollette erittäin kiimainen?Me miehet,nuoret miehet pullistavat housut ulospäin kun se seiso kuin rautakanki!

        En ole nainen, vaan tyttöilevä mies.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        En ole nainen, vaan tyttöilevä mies.

        Mitä se tarkoittaa?Transvestit?


      • strykpojke kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa?Transvestit?

        Joskus tykään pukeutua tyttöjen vaatteisiin, ja haluaisin et mut otetaan sellaisena.
        Normielämässä en pukeudu naiseksi, saparot mulla silti yleensä on ihan kaupungillakin (vaikka olenkin viiskymppinen mies).


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Joskus tykään pukeutua tyttöjen vaatteisiin, ja haluaisin et mut otetaan sellaisena.
        Normielämässä en pukeudu naiseksi, saparot mulla silti yleensä on ihan kaupungillakin (vaikka olenkin viiskymppinen mies).

        Minullakin on naisten vartalo,pitkät kapeat jalat ja käsivarret!Olen fantasionut että olen nainen,minä pidän minihame ja korketa kengät mutta en ole mennyt niin pitkä kuin sinä!Missä sinä asut?Ehkä minä pitä tyydytä minua sinulle jos olet haluakas?Haluan löytä okea nainen mutta en lötdä ja minä olen vähän yli 60 v


      • strykpojke kirjoitti:

        Minullakin on naisten vartalo,pitkät kapeat jalat ja käsivarret!Olen fantasionut että olen nainen,minä pidän minihame ja korketa kengät mutta en ole mennyt niin pitkä kuin sinä!Missä sinä asut?Ehkä minä pitä tyydytä minua sinulle jos olet haluakas?Haluan löytä okea nainen mutta en lötdä ja minä olen vähän yli 60 v

        Jag bor i Karis. Ongelma taitaa silti olla siinä, et mä haluan olla se hyväksikäytettävä. Kuten sinäkin.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Jag bor i Karis. Ongelma taitaa silti olla siinä, et mä haluan olla se hyväksikäytettävä. Kuten sinäkin.

        Kyllä minä voin alistaa sinua ja nöyryyttä sinua mutta en pystyn naida sinua!Sinä asut liian kaukana minustakin!


    • HYI-häpeä

      Fantasioit lapsiin liittyvästä seksistä (koulutytöt)

      • moralisointi.haisee

        Miksi fantasioitaan pitäisi hävetä? Ne eivät ketään vahingoita, toisin kuin teot. Oletko ajatellut ajatuspoliisin viran perustamista?

        Moralisoit palstalla, hyi häpeä!


      • DummaDej

        Kukaan tässä varmaan lapsista fantasioi...? Paitsi ehkä sinä itse? Jos 'koulutyttö' on 30vee,niin HALOO...


      • moralisointi.haisee kirjoitti:

        Miksi fantasioitaan pitäisi hävetä? Ne eivät ketään vahingoita, toisin kuin teot. Oletko ajatellut ajatuspoliisin viran perustamista?

        Moralisoit palstalla, hyi häpeä!

        Fantasiat on fantasioita.
        Monet naiset fantasioii raiskatuksitulemisesta, mut tuskin kukaan heistä haluaisi tulla raiskatuksi.

        Musta fantasioida saa mistä haluaa. Kaikkea ei sit tietenkään saa tehdä.
        Mut joitain fantasioita sa tietysti toteuttaa, kunhan pysytään laillisuudessa.


      • Anonyymi

        Moicca kaijsa-68 !
        Tahdotko tulla raiskatuksi ? Minä en sitä tahdo sinulle tehdä, kuin vain sillei leikisti. Eli yrittäisin raiskata sinut...ja sinä pyristelisit itsesi vapaaksi...lyöden sitten minua. Tekisit/alistasit siten minut orjapojuksi...nöyräksi orjapojuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moicca kaijsa-68 !
        Tahdotko tulla raiskatuksi ? Minä en sitä tahdo sinulle tehdä, kuin vain sillei leikisti. Eli yrittäisin raiskata sinut...ja sinä pyristelisit itsesi vapaaksi...lyöden sitten minua. Tekisit/alistasit siten minut orjapojuksi...nöyräksi orjapojuksi.

        Muuten joo, mut en lyö (paitsi ehkä litsaria et saat adrenaliinia). Pyristelen vastaan mut lopulta annan sun hyväksikäyttää mua.


      • Anonyymi

        Moicca kaijsa-68 !
        Niinkö...sepä vahinko. Tahtoisin, jotta löisit minua. Ehkä voisinkin hyväksikäyttää sinua...hellästi ja nätisti. Mutta sen jälkeen toivoisin sinun alistavan minua...pistäisit minut kuriin ja minun täytyisi totella sormiesi liikkeitä, jotka minun täytyisi opetella. Tietenkin komentaisit minua valillä suullisesti. Voisitko mitenkään taipua tuollaiseen tuumaan ? Ehkä välillä voin taputella peppuasi...kämmenellä, jos tahdot.


      • Anonyymi

        Moicca kajsa-68 !
        Mahdoit loukkaantua, kun kirjoitin nimimerkkisi väärin...sorry ! Tälläiset lukihäiriöt on silloin tällöin mahdollisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moicca kaijsa-68 !
        Niinkö...sepä vahinko. Tahtoisin, jotta löisit minua. Ehkä voisinkin hyväksikäyttää sinua...hellästi ja nätisti. Mutta sen jälkeen toivoisin sinun alistavan minua...pistäisit minut kuriin ja minun täytyisi totella sormiesi liikkeitä, jotka minun täytyisi opetella. Tietenkin komentaisit minua valillä suullisesti. Voisitko mitenkään taipua tuollaiseen tuumaan ? Ehkä välillä voin taputella peppuasi...kämmenellä, jos tahdot.

        »rakastelisit minua, hellästi mutta huolella»
        - heli kajo -

        Mä olen se sub.


      • Anonyymi

        Moicca kajsa-68 !
        Heli Kajolla...on mieletön ääni...siis erittäin hyvin laulaa. Toki monellakin solistilla on niin...



      • kajsa-68 kirjoitti:

        Muuten joo, mut en lyö (paitsi ehkä litsaria et saat adrenaliinia). Pyristelen vastaan mut lopulta annan sun hyväksikäyttää mua.

        Mitä litsaria on?


      • strykpojke kirjoitti:

        Mitä litsaria on?

        Avokämmenellä poskelle.
        Ei tee pahaa, mut saa veren kieltämään, ja adrenaliinin päälle.


    • Ei se on mitä hyi jos fanasion että me olemme lapsia ja saan vitsa!Ei se ole sexiä eli pedofil juttua!

      • Ei sen koulutytön tarvi olla alaikäinen, ja pedofilia tarkoittaa muuten alle lisääntymiskykyisiin (8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin) kohdistuvaa seksiä.


    • Kyllä kävisi koulutyttö minihameessa, mutta toisaalta myös ankara? vanhempi opettajakin... 😏

      Komsii/komsaa...?

      • Eipä tunnu olevan kiinnostusta😕


      • Kehno-ulosanti
        M52Hki kirjoitti:

        Eipä tunnu olevan kiinnostusta😕

        Keskustele.
        Jos et osaa, pysypoissa.


      • Keskustele??? Kenen kanssa? Siihen halukkaitahan kyselenkin...

        Eli kaada itselles vaan...


      • TeacherOf

        Back to headmasters office! Now!!!


      • Kun-sulta-järkipuutosta
        M52Hki kirjoitti:

        Keskustele??? Kenen kanssa? Siihen halukkaitahan kyselenkin...

        Eli kaada itselles vaan...

        Kenen kanssako?
        Onhan foorumilla keskustelijoita.
        Foorumi ei ole tarkoitettu kenellekään yksityisiin keskusteluihin ja yhteystietojen jakaminen on sääntöjen vastaista. Vaikka se tapahtuisi vaikkapa profiilin kautta.


      • Kun-sulta-järkipuutosta kirjoitti:

        Kenen kanssako?
        Onhan foorumilla keskustelijoita.
        Foorumi ei ole tarkoitettu kenellekään yksityisiin keskusteluihin ja yhteystietojen jakaminen on sääntöjen vastaista. Vaikka se tapahtuisi vaikkapa profiilin kautta.

        'Sääntö Suomi' ja helvetin palstapoliisit😆 mee vaikka käymään kirkossa,jos ei muuta tekemistä,kun täällä vahtia😉

        -Voit tavata vaikka 'Kutsuni---' tai jonkun muun hengenheimolaisesi


      • Pedofiili-sadisti-sä-oot
        M52Hki kirjoitti:

        'Sääntö Suomi' ja helvetin palstapoliisit😆 mee vaikka käymään kirkossa,jos ei muuta tekemistä,kun täällä vahtia😉

        -Voit tavata vaikka 'Kutsuni---' tai jonkun muun hengenheimolaisesi

        Sääntöjä noudattamaton on epäsosiaalinen pelkän oman etunsa ajattelija.
        Siis ehdottoman välteltävä olento.

        Minä tapaan täällä kaikkia. Niin mukavia jutustelijoita kuin kaltaisiasi öykkäreitä. Jopa siis laisiasi pedofiilejakin, joita syvästi inhoan.


      • Pedofiili-sadisti-sä-oot kirjoitti:

        Sääntöjä noudattamaton on epäsosiaalinen pelkän oman etunsa ajattelija.
        Siis ehdottoman välteltävä olento.

        Minä tapaan täällä kaikkia. Niin mukavia jutustelijoita kuin kaltaisiasi öykkäreitä. Jopa siis laisiasi pedofiilejakin, joita syvästi inhoan.

        Ja mikähän minusta tekee öykkärin? Saati pedofiilin?

        Taitaa jollain kiristää pipo...😆


      • Katso-pedo-peiliin
        M52Hki kirjoitti:

        Ja mikähän minusta tekee öykkärin? Saati pedofiilin?

        Taitaa jollain kiristää pipo...😆

        Ihan omat puheesi.
        Katso peiliin!

        Mutta jos olet viimeiset puoli vuotta vain seuraa etsinyt, niin tuskin niissä muissa se vika on!


      • Katso-pedo-peiliin kirjoitti:

        Ihan omat puheesi.
        Katso peiliin!

        Mutta jos olet viimeiset puoli vuotta vain seuraa etsinyt, niin tuskin niissä muissa se vika on!

        Mulla seuranhaku ihan muualta😉


      • TuulaG

        Minkä ikäinen se koulutyttö saisi olla? Onko liki kolmekymppinen liian vanha?


      • vanhaopettaja

        60v se saisi olla mutta missä sinä asut?


      • P.ervo
        TuulaG kirjoitti:

        Minkä ikäinen se koulutyttö saisi olla? Onko liki kolmekymppinen liian vanha?

        Kolmekymppinen sopii mulle ainakin hyvin


      • TuulaG kirjoitti:

        Minkä ikäinen se koulutyttö saisi olla? Onko liki kolmekymppinen liian vanha?

        30 olisi ihan oiva ikä...😉


    • Ja em. leikeistä kiinnostununeet ja mielikuvitusrikkaat Hesalaisnaiset voi ottaa yhteyttä.... Nahkakahleetkin löytyy...😉

      • Ei vaan löydy kiinnostuneita...😞?


      • Kehno-ulosanti
        M52Hki kirjoitti:

        Ei vaan löydy kiinnostuneita...😞?

        Keskustele.
        Jos et osaa, pysypoissa.


      • Olet kuin vanha gramofoni...😆😆


      • OinasArtsa

        Oon vähä biseksual mut halukas nuori seksikäs mies


      • Kuten-myös
        M52Hki kirjoitti:

        Olet kuin vanha gramofoni...😆😆

        Kuten myös.
        Paitsi että sinä olet aina ensin.


      • Sulla joku v#tun ongelma???


      • Kirjoitusvirheitä-sulla
        M52Hki kirjoitti:

        Sulla joku v#tun ongelma???

        Etkös osaa edes oikein kirjoittaa?


      • Kirjoitusvirheitä-sulla kirjoitti:

        Etkös osaa edes oikein kirjoittaa?

        Jaa misä😯? Toi jättää 'tulkinnanvaraa'😆😆😆


      • Sanasokeuttakinko
        M52Hki kirjoitti:

        Jaa misä😯? Toi jättää 'tulkinnanvaraa'😆😆😆

        Selkokiel"iseenä: "Sulla joku vhäshtun ongelma???" Sii vähästä sun ongelmat?"


      • OnTeilläOngelmat
        Sanasokeuttakinko kirjoitti:

        Selkokiel"iseenä: "Sulla joku vhäshtun ongelma???" Sii vähästä sun ongelmat?"

        No ei sullakaan tuo tavaaminen oikein suju...


      • Kirjoitusvirheitä-sulla kirjoitti:

        Etkös osaa edes oikein kirjoittaa?

        "Etkös osaa edes oikein kirjoittaa? "

        Mua naurattaa nää parhaitenkirjoittajat. Kirjoitusvirhet on typoja, mut yhdyssanavirheet on anteeksiantamattomia.


    • rkjkvt

      Olen koulutyttöasussa usein itse, joka on brittimallia. Lyhyt vekkihame, mustat yms. sukkahousut ja matalat kengät esim. ballerinat. Naisopettaja pitäisi vielä olla, niin olisi vielä hauskempaa.

      • Fuckanaario

        Vau. Haluaisin myös <3


      • rkjkvt
        Fuckanaario kirjoitti:

        Vau. Haluaisin myös <3

        No mikä estää kokeilemasta. Sukkahousuja saa joka paikasta. Hameita ja ballerinoja löytyy isokokoisena paremmin tilaamalla. Olen ko. asussa parasta aikaa. Lisäksi tällä kertaa myös sukkahousujen päällä mustat kuviopolvarit, joita näkee kuvissa myös.


    • schoolwoman

      Meillä on vanhanajan pulpetti. Sitä vastaen kun pyllistää essu-mekossa niiin miehen on hyvä survaista joko karttakeppiä tai kyrpää sisälle. Myös piiska pepulle onnistuu hyvin pulpettia vasten. Nurkkaan saattaa joskus joutua seisomaan. Ja tuhma ope kourii. Alkaa tekemään mieli panoa, kun näitä kirjoittaa.

      • Te joka osaa ruotsia ja halua lukea jotain pulpetista ja koivuniemenherra voi lukea smisksajten söndagsritualen!Ensin koivuvitsa paljalle pyllylle ja sitten istua paljalle pyllylle istua ja lukea ulkoa monta tuntia !


      • kiiltävässäsidottuna

        On aika hyvä tuo pulpetti. Tuollainen ja kuri saa ihmeitä aikaan. Kurin jälkeen vielä sidottaisiin kiinni pulpettiin. Siinä olisi eikä pysty pyytämään kuin irti pääsyä.


      • Voit anoa audienssia kansliaani sähköpostitse. Arvaat varmaan osoitteen... ;)


    • Se on näin että kun kirjoitan näin pitkä tarina kuin sinä tulen minäkin kiimainen!

    • YllätysYllätys

      Varattuna bi-miehenä vietän parin kuukauden välein kuolutyttöjuttuja hoikan kolmekymppisen kaverin kanssa. Hän laittautuu sheivauksineen täydelliseksi koulutytöksi, valkoinen kauluspaita kravatteineen, punaruudullinen hame, sexyt alusvaatteet plus peruukki ja meikkaukset - ja tietenkin ahkeran opiskelijan nörttilasit ja korkkarit:)

      Oikeasti hän näyttää todella hyvännäköiseltä naiselta! Aluksi on kiva takaa nostaa hameenhelmaa ja työntyä tiukkojen pakaroiden väliin kielettämään söpöä peppureikää. Kiihkoa nostavien esileikkien jälkeen sitten kunnon panot, välillä sängyssä ja välillä vaikka pöytää vasten. Lopuksi tietenkin pitää rakkaalta "naiseltani" ottaa kunnolla suihin hameen alta:)

      Mikäs tässä viehättää? Tämä on molempien haluama roolileikki avioarjen tylsyyteen. Ei tässä toisiimme rakastuta, mutta toteutetaan omia fantasioitamme. Ja kummasti kiihottaa, kun sieltä hameen alta löytyy jotain erilaista!

      • Fuckanaario

        Aivan huippuleikki. Haluaisin niin mukaan. Vaikka samalle luokalle.
        <3


      • "Oikeasti hän näyttää todella hyvännäköiseltä naiselta!"

        Eihän silloin pidä näyttää naiselta, vaan tytöltä.

        Kuulostaa silti kivalta. Haluiaisn olla tuo tyttö.


    • Mukavaa leikkiä, varsinkin kun mukana leikissä on nahkavyö, jolla annetaan tuhman tytön pakaroille sen jälkeen, kun peppu on lämmitelty kämmenellä. Hauska olisi pakottaa tuhma tyttö lopuksi käyttämään vaippoja häpeärangaistuksena, mutta sitä en ole vielä kehdannut ehdottaa.

    • Noo.. p$kanjauhajia joka lähtöön,mutta löytyisikö tyttöä/naista oppilaaksi...
      Myös tuhma
      opettajatäti/setä kävisi...😉

      • Eipä löydy opetus eikä oppimishaluisia...😟


      • Sulla puurot ja vellit sekaisin😏? Ainakin käsitteiden kanssa,jos minua kiinnostaisi myös(ankara?) opettaja...😉


      • Kannattaisiko ihan oikeasti hakeutua hoitoon 😏 ?
        Tai ainakin lopettaa tuo kommentointi...


      • Katsoisit-peiliin
        M52Hki kirjoitti:

        Kannattaisiko ihan oikeasti hakeutua hoitoon 😏 ?
        Tai ainakin lopettaa tuo kommentointi...

        Kuules nyt. Olet pitkään vängännyt asiasta ja koetat kääntää sitä päälaelleen. Jos asia ei olisi niin, olisit heti vaan hymähtänyt. Noin laillasi ei toimi kukaan, josta sanotaan väärää; hän vain oikaisee sen kerran ja asia jää unhoon. Mutta konfoijari toimii toisin eli laillasi.

        Siksi olet kai ainakin puoli vuotta täällä mankunut. Eikö kukaan sinua kestä vai missä vika. No tietenkin aina muissa.


      • tarkoitus.pyh.keinot
        Katsoisit-peiliin kirjoitti:

        Kuules nyt. Olet pitkään vängännyt asiasta ja koetat kääntää sitä päälaelleen. Jos asia ei olisi niin, olisit heti vaan hymähtänyt. Noin laillasi ei toimi kukaan, josta sanotaan väärää; hän vain oikaisee sen kerran ja asia jää unhoon. Mutta konfoijari toimii toisin eli laillasi.

        Siksi olet kai ainakin puoli vuotta täällä mankunut. Eikö kukaan sinua kestä vai missä vika. No tietenkin aina muissa.

        Hutsuni--- se sitten jaksaa jauhaa p-aa kymmenettä vuotta. Onhan se toki tärkeä virka, Suomi24 seksipalstan moraalipoliisina toimiminen.

        Ihan tuo on linjassa niiden spämmäämiensä osoitelistojen kanssa joihin se keksii omasta päästään ihmisille uusia ominaisuuksia. Mutta kun sen mielessä tarkoitus pyhittää keinot niin kaikki keinot ovat tietenkin sallittua moraalinvalvonnan nimissä.


      • En-ole-muiden-vartija
        tarkoitus.pyh.keinot kirjoitti:

        Hutsuni--- se sitten jaksaa jauhaa p-aa kymmenettä vuotta. Onhan se toki tärkeä virka, Suomi24 seksipalstan moraalipoliisina toimiminen.

        Ihan tuo on linjassa niiden spämmäämiensä osoitelistojen kanssa joihin se keksii omasta päästään ihmisille uusia ominaisuuksia. Mutta kun sen mielessä tarkoitus pyhittää keinot niin kaikki keinot ovat tietenkin sallittua moraalinvalvonnan nimissä.

        Ihan kiva, mutta mitä tekemistä minulla on tuon toisen arvostelijan kanssa?


    • Nainentytönasussa

      Koulutyttöhenkinen iloittelu kiehtoo kyllä. Itse olen tosin ihan aikuinen nainen mutta helposti solahtaisin viattoman koulutytön rooliin opettajan ahnaan katseen ja kosketuksen kohteeksi. Muka torjuen lähentelyt. Silti nauttien kun opettaja ei pysty hillitsemään himoaan. Mmm, oikein kiehtovaa ;-)

      • Lupaat vaan😕tai olet feikki...? Tuollainen 'tuhma tyttö' olisi😘


      • Jos et,ota yhteyttä...😉


      • Ei-osoitetta
        M52Hki kirjoitti:

        Jos et,ota yhteyttä...😉

        "Mulla seuranhaku ihan muualta"

        No mihin muualle sen vastauksen voi laittaa?


    • Nainentytönasussa

      Ihan olen tosissani tämän kanssa. Toinen juttu sitten on olisiko vastapuoli seksuaalisesti kiinnostava. Jotenkin pelkään pahinta. Että täällä saalistaa moniongelmaiset hyypiöt jotka kadulla vastaantullessa kiertäisi kaukaa.

      Mutta jos tällaiseen saisi mukaan fiksun ja viehättävän herrasmiehen niin kyllä kiitos!

      • JpwatLuukkuDotcom

        Samoin😉en nyt mikään mörkö ole,ihan ok,52vee ja H:ki...
        Käydään vaikka alkuun jossain kahvilla...?


      • JpwatLuukku
        JpwatLuukkuDotcom kirjoitti:

        Samoin😉en nyt mikään mörkö ole,ihan ok,52vee ja H:ki...
        Käydään vaikka alkuun jossain kahvilla...?

        Näinhän nämä yleensä menee...
        Nostetaan kissa pöydälle,jonka
        jälkeen ei sitten mitään kuulukkaan...😏


      • TiisereitäVaan
        JpwatLuukku kirjoitti:

        Näinhän nämä yleensä menee...
        Nostetaan kissa pöydälle,jonka
        jälkeen ei sitten mitään kuulukkaan...😏

        Huomannu saman,kissa pöydälle ja jätetään juttu sitten kuivumaan...!


      • JpwatLuukku
        JpwatLuukku kirjoitti:

        Näinhän nämä yleensä menee...
        Nostetaan kissa pöydälle,jonka
        jälkeen ei sitten mitään kuulukkaan...😏

        Ja jos nyt sattuisi löytymään koulutyttö- tai jopa kahleleikeistä kiinnostunut H:kiläisnainen,
        mainitaan nyt erikseen,että 18v,
        niin ei saa taas joku herpesnäppylöitään kutiamispisteeseen...😏😆


      • Anonyymi
        JpwatLuukku kirjoitti:

        Ja jos nyt sattuisi löytymään koulutyttö- tai jopa kahleleikeistä kiinnostunut H:kiläisnainen,
        mainitaan nyt erikseen,että 18v,
        niin ei saa taas joku herpesnäppylöitään kutiamispisteeseen...😏😆

        Eipä ole 18v koulu- tai palvelustyttöjä sitten alkuunkaan...? Jos,osoite yllä ; )


      • Täällä olisi fiksu, sivistynyt ja hyvätapainen Herrasmies sinulle, Nainentytönasussa ;) Heitä viestillä, jos nappaa...


      • Anonyymi
        spankingdaddy kirjoitti:

        Täällä olisi fiksu, sivistynyt ja hyvätapainen Herrasmies sinulle, Nainentytönasussa ;) Heitä viestillä, jos nappaa...

        Taisi olla pertti tytön asussa,kun noin tyssäsi😏


    • Vastuullista-toimintaa

      Jos näen palstoilla jonkun vokottelevan lapsia seksiseuraksi niin tietenkin puutun asiaan jatkossakin. Niin toimii jokainen vastuullinen ihminen. Ei näiden kohdalla voi todeta että aha ei kuulu mulle ja kävellä pois.

      Mikäli asia ei ylläpitoa kiinnosta niin sitten seuraava vaihe on tietenkin rikosilmoituksen tekeminen. Lapsiin kohdistuvat seksirikokset ja niiden yrittäminen ovat yleisen syyttäjän asioita eli poliisi joutuu asian virkansa puolesta tutkimaan. Kun maksimirangaistus teosta on 4 vuotta ehdotonta vankeutta riittää tuo poliisille perusteeksi teletunnistetietojen selvittämiseen.

      Jos tilanne jatkuu pidempään yhteydenotoista ja rikosilmoituksista huolimatta niin sitten sille tietenkin on haettava julkisuutta palstan ulkopuolelta. Julkisuus on ennenkin pakottanut pastojen vastuuhenkilöitä noudattamaan lakia varsinkin, mikäli palsta elää mainostuloista.

      Toivon, että muutkin heräävät reagoimaan eli jos näette jonkun lähettelevän viestejä joissa haetaan seksiseuraa alaikäisistä niin ilmiantakaa ja tarvittaessa tehkää rikosilmoitus jos toiminta jatkuu ilmiannoista huolimatta.

      Jos päädytte tekemään rikosilmoituksen niin älkää mainitko asiasta palstalla. Sellainen antaisi häirikölli lisämahdollisuuden rehentelyyn. Riittää että olette itse ilmoittaneet asiasta. Ottakaa ilmoitusta varten kuvakaappaus viesteistä ja lisäksi "Jaa" nappulan avulla muistiin rikoksen tunnusmerkit täyttävän viestin tiedot. Suomi24 säilyttää viesteistä kopiot senkin jälkeen kun ne on siirretty pois näkyvistä.

      • lapsiseksi.eikuulutänne

        Juuri noin. Jos etsitte seuraa koulutytöistä niin niiden tyttöjen on parasta olla suojaikärajan ylittäneitä eli 16 v tai siitä ylöspäin. Muuten kyseessä on alaikäisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Jos maksatte "koulutytön" seksiseurasta niin silloin kyseisen naisen on oltava 18v täyttänyt tai muuten syyllistytte rikokseen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15187147/seksipalstojen-hairikon-profiilia-ei-poisteta#comment-92898994

        Hutsuni tuntuu kopsaavan muiden sähköpostiosoitteita ja väärentävän niihin mukaan alaikäisiin kohdistuvaa seuranhakua. Kun näette Hutsunin tänne lähettämillä osoitelistoilla pedofiili-luokan seuranhakua niin ilmiantakaa Hutsunin lähettämä viesti rikollisena toimintana.


      • HäirikköKuriin

        Ja RIKOLLISESTA toiminnastahan täytyy tehdä RIKOSILMOITUS !


      • Jos aikuinen nainen (tai aikuinen mies) haluaa pukeutua koulutytöksi, niin mitä rikollista siinä on?

        Siitä tässä mun mielestäni on kyse.


    • kaikkea-sitä-onkin

      "Onko palstalaisilla mitään fetissejä koulutyttöihin"
      Eipä ole fantasioita lapsiin mieltyen, fantasiahan tuo mieltymyksesi on, ei fetismiä

    • EiNiinAhdasmielinen

      Tuntuu olevan joillakin vaikea ymmärtää että koulutyttöleikeissä ei juuri koskaan ole kyse lapsiin kohdistuvista fantasioista vaan jännityksen ja vaihtelun hakemisesta aikuisen kumppanin kanssa. Roolileikeissä on normaalisti kyse itse tilanteesta ja siitä millaisia tuntemuksia ja muistoja se leikkejä harrastavissa nostattaa. Esimerkiksi leikki voi palauttaa mieleen sen pelon sekaisen jännityksen jota koki joutuessaan opettajan puhutteluun jäätyään tupakan poltosta kiinni. Näistä tunteista saa vaihtelua ja lisämaustetta seksiin.

      Pedofiili taas on mieltynyt lapsiin ja pitää heitä seksuaalisesti kiihottavina. Usein tunne on niin voimakas että sitä ei voi hallita. Pedofiili katselee paljon mieluummin oikeita lapsia leikkimässä kun yrittää pettää itseään nuoreksi pukeutuneella aikuisella kumppanilla.

      Joitain arvostelevia kirjoituksia lukiessa tulee meileen ovatko ne oikeasti pedofiilien kirjoittamia. Voisi kuvitella että pedofiili haluaisi kääntää keskustelun väkisin tuohon mieleiseen aiheeseen koska avoin kirjoittelu ei muuten ole mahdollista. Vastauksista pedifiili saisi sitten poimittua tiedon murusia joita voisi sairaassa mielessään pyöritellä ja saada siitä tyydytystä.

      Itseäni ei koulutytöt tai isin tytöt suuresti kiinnosta, mutta tuhma palvelustyttö on ajatuksena hyvin kiehtova...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Leikkiminen koulutyöksi pukeutuneena on ihan eri asia kuin leikit nuoren oikean koultytön kanssa. Itselleni kelpaisi täysi-ikäinen "koulutyttö". Itse olen (tarvittaessa) ankara rehtori, mutta muutoin komea pitkä mies, joka tykkää rajusta seksistä ja leikeistä.

      • Kelpaisko sulle koulutyttönä oleva mies?

        Saparot on, ja niitä saa kiskoa.


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Kelpaisko sulle koulutyttönä oleva mies?

        Saparot on, ja niitä saa kiskoa.

        Sinun pepullasi tanssittasin karttakeppiä, ollessasi vallaton. Olen ankara rehtori, nainen korkeissa piikkikoroissa, joiden metallikorot kopisee terävästi koulun kivilattioilla. Kapea hame rajoitta askelten mittaa, jolloin korkojen kopina on äänekästa tiheästä askelluksesta johtuen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pepullasi tanssittasin karttakeppiä, ollessasi vallaton. Olen ankara rehtori, nainen korkeissa piikkikoroissa, joiden metallikorot kopisee terävästi koulun kivilattioilla. Kapea hame rajoitta askelten mittaa, jolloin korkojen kopina on äänekästa tiheästä askelluksesta johtuen.

        Ei mua nui alistustutut isommin innosta. Tietysti tykkään että tukasta kiskotaan ja otetaan vähän rajumminkin välillä. Mieluiten kuitenkin ihan hellästi.
        Huolella silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pepullasi tanssittasin karttakeppiä, ollessasi vallaton. Olen ankara rehtori, nainen korkeissa piikkikoroissa, joiden metallikorot kopisee terävästi koulun kivilattioilla. Kapea hame rajoitta askelten mittaa, jolloin korkojen kopina on äänekästa tiheästä askelluksesta johtuen.

        Missä sinä asut kajsa-68 minä tiedän että olet mies mutta silti olen vähän kiinnostunut kun en löytä joku nainen!


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Ei mua nui alistustutut isommin innosta. Tietysti tykkään että tukasta kiskotaan ja otetaan vähän rajumminkin välillä. Mieluiten kuitenkin ihan hellästi.
        Huolella silti.

        Olen hyvin F e m i n i s t i henkinen nainen, jolloin raippaa ja piiskaa heilutan ahkerasti miesten kehoa, jotta nämä parkuu tai ainakin nöyrtyy. Myös käyttämäni hyvin korkeakorkoiset jalkineet on oivat kurinpito välineet ja niiden edessä/alla mies tottelee !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin F e m i n i s t i henkinen nainen, jolloin raippaa ja piiskaa heilutan ahkerasti miesten kehoa, jotta nämä parkuu tai ainakin nöyrtyy. Myös käyttämäni hyvin korkeakorkoiset jalkineet on oivat kurinpito välineet ja niiden edessä/alla mies tottelee !

        Tule tänne asumaan minun kansani meidän loppuelämän asti sinä feministihenkinen nainen!


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe