- "Etkös osaa edes oikein kirjoittaa? "
Mua naurattaa nää parhaitenkirjoittajat. Kirjoitusvirhet on typoja, mut yhdyssanavirheet on anteeksiantamattomia. - »rakastelisit minua, hellästi mutta huolella»
- heli kajo -
Mä olen se sub. - "minulla on erektiöhäiriköitä! "
Älä nyt ota pahalla, mut toi kirjoitusvirhe oli hauska.
Luultavasti pahimmat erektiohäiriKöt ovat impotenttrja, eli erektiohäiriöisiä. - "ABC kirjaa"
Taitaa silti olla niin, etä kahdesta Suomen virallisesta kielestä hän osaa toista paremmin kuin sinä toista. Osaa ehkä molempia paremmin kuin sinä. - "Mikäli olisin käynyt opettaja opiston, tämä laiskuri olisi joutunut jälki-istuntoon toimiessani opettajana. "
Mikäli olisit käynyt opettajaopiston, osaisit kirjoittaa yhdyssanat vaikkei opettajaopistoa ole olemassakaan. - Jollain taitaa laskutaito olla lievästi kateissa.
- Mulla ei ole erektiohäiriötä, ja kyllä mua todellakin haittaa jos mua käyttävällä on tuollaista häiriötä.
- Miksei nainen voi nauttia jos mieskin voi?
Eka kerta ei tosin ole nautinnollista, mut eipä se oo pimppiseksikään naiselle ekalla kerralla mikään kliimaksi. - Eipä sit tullut illalla humalassa tarkastettua oikeinkirjoitusta ennen enteriä.
Otsikon ois pitänyt olla "Haluisko joku?"
Itse viesti oli sentään oikein. Mulla on myös yleensä aina saparot joista saa kiskoa.
En ihan kertajuttuja etsi, ennemminkin vakituista satunnaisseksiä. Musta seksi on parempaa kun toisen halut oppii tuntemaan.
Seurusteluun en silti miehen kanssa ala. - Juu juu, vain siellä.
Mut entäs jollen etsikään tyttöä! - On teitä muitakin.
Itse en vain taida olla etsimäsi. 50v mut en sellainen äijä jota ilmeisesti kaipaat.
Uskon silti, et löydät helposti etsimäsi. Kuka 50 mies nyt ei ottais parikymppistä tyttöä jos siihen on tilaisuus. - Täällä ois toinen En tosin ole ukkomies.
- Saanko tulla savotalle ilolinnuksi? Osaan keittää kahviakin.
- En kyllä ymmärrä, miks kukaan haluis sitä roskaa katsoa, mut kyseessä on kuitenkin ilmaiskanava. Kaapeliverkossa se kai näkyy automaattisesti, mut jollei ole kaapeliverkossa, niin https://www.tv7.fi/netti-tv/
- Minä olisin mielelläni se CD.
Namastani en ole nätti, mutta olen pitkä ja laiha. Saparot on omasta takaa, ja niistä saa mielellään kiskoa. Siitä tykkään. - Ei kukaan? Olenko omituinen?
- Oisitko halunnut?
- Ei sen koulutytön tarvi olla alaikäinen, ja pedofilia tarkoittaa muuten alle lisääntymiskykyisiin (8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin) kohdistuvaa seksiä.
- Muuten joo, mut en lyö (paitsi ehkä litsaria et saat adrenaliinia). Pyristelen vastaan mut lopulta annan sun hyväksikäyttää mua.
- Ajattelen koulutyttöjä vähän muussa mielessä kuin kurituksessa.
Ennemminkin sellaisena viattomana mutta tuhmia ajattelevana ja hyväksikäytettävänä.
Itse haluaisin olla se koulutyttö.