- Voi pyhä itku. Tuoksuhan on se kaikkein tärkein pariutumismekanismi. Se tosin on pitkälti tiedostamatonta.
- Tuoksu!
- Eläimellistä.
Monet tykkää ja haluaa sitä, mut ei kaikki. - Sulje silmät ja haistele.
- Ehkei ne nysäkullit kehtaa mennä paikkoihin, joissa kalun näkee.
Silloinhan näet vain keskivertoja ja sitä isompia. - "Terskassa se tuntemus on ei sitä kullia koko varrella pimppaan työnnellä."
Niin, ei liian isoa työnnelläkään. Olen silti naisilta kuullut, miten ihanalta tuntuu ne läpsyttävät pussit. Ylipitkän kalun kanssa touhuavilla kassit ei edes koske naista.
Itselläni on kai aika normikokoa, mutta kyllä pienet naiset on siitäkin valttaneet, kun eivät tykkää kun kalu menee ihan kohdunsuulle.
Ja kierukkaa käyttävän naisten kanssa melkein toivoisin et mulla olis lyhyempi. - "Isommassa kullissa on myös isompi terska."
Höpöhöpö. Usein näkee kullikuvia, jossa terska on paljon ohuempi kun varren paksuus. - Ei kai se lörttönen objektiivisesti katseltuna aina kaunis ole, mut kiima on kiimaa.
- Ihmettelen silti, miksei heteromies viehäty vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimistä.
Mun mielestäni outoa. - Fantasiat on fantasioita.
Monet naiset fantasioii raiskatuksitulemisesta, mut tuskin kukaan heistä haluaisi tulla raiskatuksi.
Musta fantasioida saa mistä haluaa. Kaikkea ei sit tietenkään saa tehdä.
Mut joitain fantasioita sa tietysti toteuttaa, kunhan pysytään laillisuudessa. - En ole piiskatyttö, sorry.
- Monesti tuollainen on paljon tyydyttävämpää kuin yhdyntä.
- Haluais! Haluais kyllä muutakin, mut eihän ne poissulje toisiaan.
- "En vain tiedä miten lähestyisin fantasian toteuttamista. Mitä teen?"
Ota vaikka yhteyttä tännepäin. (nikki @suomi24.fi) - Yllättävää, ettei sulle ole tullut juurikaan vastauksia.
En itse ole kovin alistaja, mutta kyllähän tuollainen aina kiinnostais. Tosin tykkäisin myös itse olla toisinaan vähän olistettuna (tyttö strap-onilla). - Mulla menee ehkä vähän yli, kun spermainen pimppi se mun mielestä se vasta ihana onkin. 😜
- Sauna ja seksi nyt ei vaan oikeen kuulu yhteen.
Saunanjälkeinen seksi on sit eri asia. Mikä vois olla ihanampaa, kun molemmat saunan jälkeen rentoina ja saunapuhtaina sekstaa.
Mulla tuli (kauan sitten) sauna/suihkuseksistä elämäni ensimmäinen migreenikohtaus. Sen jälkeen meni ehkä puoli vuotta niin et sain orgasmin jälken välittömästi migreenikohtauksen.
Jäi seksi aika vähille vaikka oli halukas ja haluttava tyttöystävä.
Enää tuota ongelmaa ei ole, mut en uskalla saunassa enää panna. Migreeni ei oo kivaa. - Niin oli, mut hänet silti lahdattiin seksuaalisen suuntautumisensa takia.
- Muahan helsinkikeskeisyys ei niin haittaa kun olen uusimaalainen, mut naurattaa tuo kaupunkilaisten yleistiedottomuus.
- Peppuun menee sit sinne tarkoitetut lelut.