- Esmes toi mitä kirjoitit. Jos oikeinkirjoituskorjain ois sulla asetettu suomeks, ei se ois huomannut mitään virhettä. Silti kirjoitat "hoono soomi".
Mulla taas ois korjattavaa, vaikka kirjoitan kieliopillisesti oikein.
Mut ei se ole tärkeetä. En mäkään ruotsia osaa aina oikein. Tärkeintä on se, et ymmärtää ja tulee ymmärretyks. - Ite kirjoitan äidinkieltäni silleen, et jos ois toi alleviivaus päällä, tekstit ois pelkkää alleviivausta.
Toki osaan kirjoittaa oikeinkin, mut netissä tulee kirjoitettua puhekieltä.
Mut ei se riitä vaik sanat ois kirjoitettu oikein. Teksti voi silti olla väärin. Ei noi oikeinkirjoitusautomaatit ymmärrä kielioppivirheitä. - En ihan ymmärrä sun löylykauhafetissiä, mut jokainen tavallaan.
Itse käytän löylykauhaa vain siihen tarkoitukseen johon se on tarkoitettu. - Meitä on näköään moneen junaan.
Itse en voi ymmärtää, miten pimppi voi ällöttää. - Mua kiinnostais myös. Toivoisin kuitenkin, että mukana olisi vähän bi-henkisyyttäkin, kun haluisin että minuakin pannaan.
- Juu mieluummin jotain sukupuolta kuin sukupuoleton.
Miks tää paikka on täynnä noita spämmejä? - Itse en ole koskaan saanut g-pisteorkkua. En kai ole edes löytänyt itseltäni sitä pistettä.
Mut on se ihanaa katsoa kun toinen sen saa.
Mulla yks tyttöystäväni löysi omansa aikoinaan ratsastamalla (useimmat ei kai sitä sinä asennossa saa, mut meidän anatomiat kohtas tuossa). Hän oli ekalla kerralla nolona kun se oli niin hallitsematonta, pyyteli anteeksi itsekkyyttään, mut en tiedä oikein mitään kauniimpaa katsottavaa, kuin itse vain makaa ja nainen tulee hulluksi siinä päällä. Musta se oli jopa ihanampaa kuin oma tuleminen.
Ois kiva löytää joku (mies tai nainen) jota kiinnostais etsiä se mun paikka. - Kuulemma voi. Itse en ole saanut, mut ehkä jos joku osaa auttaa.
Tietysti toisinkinpäin voidaan koittaa, vaikka itse olen enempi se, joka nauttii hyväsikäytöstä. - Tottakai. Mut hyväkin peppu muuttuu huonoks, jos se on jossain verkkareissa.
- Melko lähellä asun, mut hei c'mon.:
Hanko, Hangon (ei Hankon ).
Hangon nudistiranta siis. (Ei Hankoon)
Mut en oo tulossa, kunhan vittuilen!). - Jos nyt oikein käsitin, niin kummansukupuolen edustaja on parempi gyne.
Mitä olen kuullut tyttöystäviltäni, niin ei sillä yleensä ole niin merkitystä jollet itse sitä ajattele et mies kattelee sun pimppiäsi.
Työtään gynet kuitenkin tekee. Yllättäin kuulemma naisgynet onkuulema joskus kovakouraisia. - Suuteleminen on mun mielestäni tosi intiimiä. Ei se seksiä tarkoita silti, se on ehkä enemmän.
Eniten on rakastella hitaasti ja suudella pitkään ja hellästi. Ja kiihkeästikin.
Olen kuullut, et monilla parinvaihtajilla on sääntönä se, et panna saa mut ei suudella.
Jos nyt tyhnästi yksinkertaistan:
Sukupuoliyhteys ilman suutelua, on nussimista.
Sukupuoliyhteys suudellen, on rakastelua.
No ei nyt noin suoraviivaisesti, mut ehkä joku ymmärsi mitä ajan takaa. - Teillä muuten menee hyvin?
"olen myös ilmoittanut että hän ajaa minut tällä menolla hakemaan seksiä muualta.(ei kommenttia)"
Joko teet noin (kerrot tai et), tai sitten keksit tilanteen, et hän varmasti näkee kun sua pannaan. Kun jäät kiinni, sanot et sun oli pakko saada.
Jos olette parisuhteessa, niin jollei hän sulle anna mitä tarvitset, mun mielestäni olet oikeutettu hakemaan sen muualta.
Kerot sen miehellesi vaihtoehtona sille ettette ole.
En mä pettämistä hehkuta, kuten en pihtaamistakaan (molempia olen tehnyt, en ole ylpeä teoistani).
Asiat selviää puhumalla, paitsi kun sun ukkos vastaa vain ai jaa. - Niin, jos seksipalstalla ollaan, niin ehkei monikaan täällä etsi sukupuoletonta.
- Posliini on kivoin.
- 120 km.
- Uusimaa. Postia voi laittaa, osoite on helppo päätellä nikistä.
- En ole, mut voin pukeutua.
- Kyllä sen luulis maistavan, jos pimpistä valuu nuollessa spermaa.
Itse kyllä tykkään nuolla spermaista pimppiä. - Kannattaiskohan pikkurouvan harjoitella vaikka rauhassa itsekseen (et voi kunnolla rentoutua) jollain pienellä tekopeniksellä?