Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kajsa-68
profiilit
kajsa-68
kajsa-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
379
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Esmes+toi+mitä+kirjoitit.+Jos+oikeinkirjoituskorjain+ois+sulla+asetettu+suomeks,+ei+se+ois+huomannut+mitään+virhettä.+Silti+kirjoitat+"hoono+soomi".
Mulla+taas+ois+korjattavaa,+vaikka+kirjoitan+kieliopillisesti+oikein.
Mut+ei+se+ole+tärkeetä.+En+mäkään+ruotsia+osaa+aina+oikein.+Tärkeintä+on+se,+et+ymmärtää+ja+tulee+ymmärretyks.
10.07.2019 09:10
Ite+kirjoitan+äidinkieltäni+silleen,+et+jos+ois+toi+alleviivaus+päällä,+tekstit+ois+pelkkää+alleviivausta.
Toki+osaan+kirjoittaa+oikeinkin,+mut+netissä+tulee+kirjoitettua+puhekieltä.
Mut+ei+se+riitä+vaik+sanat+ois+kirjoitettu+oikein.+Teksti+voi+silti+olla+väärin.+Ei+noi+oikeinkirjoitusautomaatit+ymmärrä+kielioppivirheitä.
10.07.2019 09:06
En+ihan+ymmärrä+sun+löylykauhafetissiä,+mut+jokainen+tavallaan.
Itse+käytän+löylykauhaa+vain+siihen+tarkoitukseen+johon+se+on+tarkoitettu.
10.07.2019 08:57
Meitä+on+näköään+moneen+junaan.
Itse+en+voi+ymmärtää,+miten+pimppi+voi+ällöttää.
10.07.2019 08:26
Mua+kiinnostais+myös.+Toivoisin+kuitenkin,+että+mukana+olisi+vähän+bi-henkisyyttäkin,+kun+haluisin+että+minuakin+pannaan.
10.07.2019 08:24
Juu+mieluummin+jotain+sukupuolta+kuin+sukupuoleton.
Miks+tää+paikka+on+täynnä+noita+spämmejä?
10.07.2019 08:19
Itse+en+ole+koskaan+saanut+g-pisteorkkua.+En+kai+ole+edes+löytänyt+itseltäni+sitä+pistettä.
Mut+on+se+ihanaa+katsoa+kun+toinen+sen+saa.
Mulla+yks+tyttöystäväni+löysi+omansa+aikoinaan+ratsastamalla+(useimmat+ei+kai+sitä+sinä+asennossa+saa,+mut+meidän+anatomiat+kohtas+tuossa).+Hän+oli+ekalla+kerralla+nolona+kun+se+oli+niin+hallitsematonta,+pyyteli+anteeksi+itsekkyyttään,+mut+en+tiedä+oikein+mitään+kauniimpaa+katsottavaa,+kuin+itse+vain+makaa+ja+nainen+tulee+hulluksi+siinä+päällä.+Musta+se+oli+jopa+ihanampaa+kuin+oma+tuleminen.
Ois+kiva+löytää+joku+(mies+tai+nainen)+jota+kiinnostais+etsiä+se+mun+paikka.
10.07.2019 08:18
Kuulemma+voi.+Itse+en+ole+saanut,+mut+ehkä+jos+joku+osaa+auttaa.
Tietysti+toisinkinpäin+voidaan+koittaa,+vaikka+itse+olen+enempi+se,+joka+nauttii+hyväsikäytöstä.
10.07.2019 00:39
Tottakai.+Mut+hyväkin+peppu+muuttuu+huonoks,+jos+se+on+jossain+verkkareissa.
10.07.2019 00:24
Melko+lähellä+asun,+mut+hei++c'mon.:
Hanko,+Hangon+(ei+Hankon+).
Hangon+nudistiranta+siis.+(Ei+Hankoon)
Mut+en+oo+tulossa,+kunhan+vittuilen!).
10.07.2019 00:20
Jos+nyt+oikein+käsitin,+niin+kummansukupuolen+edustaja+on+parempi+gyne.
Mitä+olen+kuullut+tyttöystäviltäni,+niin+ei+sillä+yleensä+ole+niin+merkitystä+jollet+itse+sitä+ajattele+et+mies+kattelee+sun+pimppiäsi.
Työtään+gynet+kuitenkin+tekee.+Yllättäin+kuulemma+naisgynet+onkuulema+joskus+kovakouraisia.
09.07.2019 19:45
Suuteleminen+on+mun+mielestäni+tosi+intiimiä.+Ei+se+seksiä+tarkoita+silti,+se+on+ehkä+enemmän.
Eniten+on+rakastella+hitaasti+ja+suudella+pitkään+ja+hellästi.+Ja+kiihkeästikin.
+Olen+kuullut,+et+monilla+parinvaihtajilla+on+sääntönä+se,+et+panna+saa+mut+ei+suudella.
Jos+nyt+tyhnästi+yksinkertaistan:
Sukupuoliyhteys+ilman+suutelua,+on+nussimista.
Sukupuoliyhteys+suudellen,+on+rakastelua.
No+ei+nyt+noin+suoraviivaisesti,+mut+ehkä+joku+ymmärsi+mitä+ajan+takaa.
09.07.2019 19:35
Teillä+muuten+menee+hyvin?
"olen+myös+ilmoittanut+että+hän+ajaa+minut+tällä+menolla+hakemaan+seksiä+muualta.(ei+kommenttia)"
Joko+teet+noin+(kerrot+tai+et),+tai+sitten+keksit+tilanteen,+et+hän+varmasti+näkee+kun+sua+pannaan.+Kun+jäät+kiinni,+sanot+et+sun+oli+pakko+saada.
Jos+olette+parisuhteessa,+niin+jollei+hän+sulle+anna+mitä+tarvitset,+mun+mielestäni+olet+oikeutettu+hakemaan+sen+muualta.
Kerot+sen+miehellesi+vaihtoehtona+sille+ettette+ole.
En+mä+pettämistä+hehkuta,+kuten+en+pihtaamistakaan+(molempia+olen+tehnyt,+en+ole+ylpeä+teoistani).
Asiat+selviää+puhumalla,+paitsi+kun+sun+ukkos+vastaa+vain+ai+jaa.
09.07.2019 19:22
Niin,+jos+seksipalstalla+ollaan,+niin+ehkei+monikaan+täällä+etsi+sukupuoletonta.
09.07.2019 18:42
Posliini+on+kivoin.
07.07.2019 17:56
120+km.
07.07.2019 16:02
Uusimaa.+Postia+voi+laittaa,+osoite+on+helppo+päätellä+nikistä.
07.07.2019 11:34
En+ole,+mut+voin+pukeutua.
07.07.2019 09:30
Kyllä+sen+luulis+maistavan,+jos+pimpistä+valuu+nuollessa+spermaa.
Itse+kyllä+tykkään+nuolla+spermaista+pimppiä.
06.07.2019 23:02
Kannattaiskohan+pikkurouvan+harjoitella+vaikka+rauhassa+itsekseen+(et+voi+kunnolla+rentoutua)+jollain+pienellä+tekopeniksellä?
04.07.2019 19:33
8 / 19