Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

42

Kommenttia

688

  1. "Sinäkin ateisti, nautit kristittyjen rukouksien tuomasta hyvinvoinnista maassamme."

    Kyllä minun hyvinvointi on rakennettu ihan omalla työllä.

    "Kuokkavieraana ryvet yltäkylläisyydessä..."

    Mitä pillereitä vedät kun näin harhainen olet? En elä yltäkylläisyydessä vaan kohtuullisuudessa ja se on tosiaan itse omalla työllä ansaittu. Todennäköisesti sinä olet yhteiskunnan turvaverkkojen varassa elävä mielisairas hihhuli, siis kuokkavieras...ainakin nämä harhasi viittaa vahvasti siihen.

    "... edes tiedä kuinka monta kertaa Jeesus on antanut sinullekin jatkoaikaa..."

    Jeesus on antanut minulle jatkoaikaa 0 kertaa. Miten mielikuvitusolento voisi antaa mitään jatkoaikaa?

    "Tuskin haluat nähdä rakkaittesi marssivan kadotukseen, oman Jumalavihasi seurauksena?"

    No eikös se UT:n Jumalan pitänyt olla armollinen eikä kostaa kolmanteen ja neljänteen sukupolveen, jos joku on vuohipaimenta loukannut.
  2. ”…Ihminen joka luulee olevansa älykäs täällä suomi24 palstoilla…”

    Tietääkseni tällä palstalla ei ole koskaan kukaan keskustellut omasta älykkyydestään ja kipuillut sitä kuin palstan lattialla sätkivä hellari ripulivajakki. Ateistin ei tarvitse luulla tai keskustella mitään omasta älykkyydestään. Hihhulit kipuilevat asiasta koska usein mielikuvitusolentoihin uskomiseen liitetään matalampi älykkyys ja jopa mielen sairaudet.