Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+toi+rasismikortti+alkaa+olla+jo+aika+kulunut.++Heitä+on+jo+niin+paljon+että+ei+jostain+huomauttaneelle+työnantajalle+voida+sitä+väläyttää.
Työntekijä+voi+olettaa+olevansa+suojassa+sen+avulla.+ei+saa+olla,+todistajia+ja+todisteita+tarpeeksi+(ettei+rasismia)+vaikka+suomalaiselle+riittäisi+normaalit+toimet+niin+ei+hän+myöskään+voi+missään+erikoisasemassa+olla+siksi+että+ei+ole+suomalainen.+
Heitähän+rupeaa+olemaan+vankiloissa+jo+paljon+ja+rikokset+ovat+toisiin+ihmisiin+kohdistuvia+liian+usein.
Minusta+ne+jotka+voidaan+vielä+palauttaa+voisi+tehdä+heti.+Turhaa+niitä+on+enää+kokeilla-+ei+kun+sinne+mistä+tulivat+ja+piste.+Ei+kysytä+haluatko+vaan+sanotaan+että+lähdet+nyt.
Onhan+heitä+joitakin+jotka+toimivat+mm.+terveydenhuollossa+jne.+ja+kaikki+on+ok.+Mutta+lusmut+on+erikseen.
Suomalaisia+rötöstelijöitä+ei+voi+karkottaa+kun+ovat+kuitenkn+kotimaassaan.
28.05.2022 23:55
Kyllä+on.+Sodan+aikana+ainakin+Ruotsi+otti+ison+liudan+lapsia+turvaan,+äitini+oli+heistä+yksi.+Eivätkä+lapset+siellä+olleet+missään+"yökylässä"+vaan+olivat+siellä+pitkään.+
Näillä+sotalapsilla+oli+siitä+hyötyäkin,+he+puhuvat+sujuvaa+ruotsia+äidinkielensä+lisäksi.
Jos+menisi+ukrainalaisen+housuihin+nyt+niin+et+todellakaan+haluaisi+olla+siellä.+Suomessa+on+kuitenkin+toimeentulotuki+järjestetty++niin+että+kukaan+ei+Suomessa+nälkään+kuole.
Velkaa+Suomen+valtio+on+ottanut+monena+vuonna+peräkkäin.+Jo+silloin+kun+ei+Ukrainan+sotaa+ollut+lainkaan.
28.05.2022 23:36
Voi+jumalauta.+Ehdollista.+Olisi+pitänyt+saada+heti+linnaa.+Paskapäät+saa+täällä+touhuta+mitä+huvittaa.
28.05.2022 23:20
Totta+kaikki,+siinä+on+sanottu+kaikki+asiat+mitkä+ovat+niin+totta.
28.05.2022 23:09
Siis+ilman+tuota+äo+juttua.+Ei+poliisi+siitä+koskaan+puhu+kun+ei+tiedä+eikä+se+ole+sellainen+mihin+he+voisivat+puuttua.+mutta+muilta+osin+kyllä.
28.05.2022 23:03
Eikö+nuo+kolme+mainitsemaasi+asiaa+päde+meillä+Suomessa+ja+koko+maailmassa.+Kyllä+pätevät.+Noitahan+suomessakin+painotetaan+kun+halutaan+rikollisuutta+torjua.+Poliisi+ainakin+tietää+tämän.
Kun+nuo+asiat+ovat+pielessä+syntyy+yhtä+sun+toista.
28.05.2022 23:00
Onkos+missään+ilmoitettu+venäjän+asukkien+ao:ta.+Tai+vaikka+diktaattori+putinin.
putinin+jäänee+laimeaksi+mutta+kyllä+kansassa+voi+joku+välkkykin+olla.
Enkä+nyt+puhu+astronauteista.
28.05.2022 22:54
Purista+tuore+sitruuna+käsiisi+ja+voi+auttaa.+En+vanno+mutta+sitruunan+happo+saa+monille+asioille+ihmeitä+aikaan.
28.05.2022 22:21
Meillä+yhdesä+(50+vuotta)+on+aina+ollut+koira+tai+kaksi.+Mieheni+aivoinfarktin+vuoksi+elämä+on+muuttunut+paljon.
Nyt+katson+että+tämä+pieni+serobimme+on+lahja+ja+henkireikä+jonka+vuoksi+jaksan+mieheni++vaihtelevat+mielenliikkeet,+nyt+selkeästi+paheneva+muistihäiriö+jne.+
Meillä+on+ikäeroa+puoli+vuotta+mutta+itse+hetki+sitten+todetun+sydämen+vajaatoiminnakin+olen+ottanut+tautina+joka+tappaa+mutta+kuntoni+on+loistava+jos+vertaan+sitä+puolisooni.
Vajaatoiminnan+ennuste+todetusta+on+pahimmillaan+5+vuotta.+Minulta+kuitenkin+puuttuu+siihen+kuuluva+turvotus+joka+kertoisi+siitä+että+munuaiset+eivät+enää+toimi+normaalisti.
Sydänrytmihäiriöt+tuntuvat+ja+sydämen+ultraan+olen+nyt+odottanut+hgin+malmille+noin+2+kk.+Kiirearvio+kardiolin+mukaan+oli+8-30+vuorokautta.
Mutta+iloa+koira+tuottaa+kotioloissa+enemmän+kuin+oikeastaan+mikään+muu.+Minä+rakastan+sitä+ja+se+minua+niin+ettei+kellekään+jää+epäselväksi.+Olemme+turva+toisillemme.+Tässä+iässä+se+riittää.
28.05.2022 22:03
Niin+kun+kukaan+ei+ole+tullut+kertomaan.+Minun+taivaassani+näen+entiset+sakumme,+kissan+ja+kaksi+kilpikonnaa.+Minä+uskon+siihen,+muiden+ei+tarvitsekaan.+Näin+hyvä.
28.05.2022 21:50
Ei+pidä+paikkaansa.+Minä+halusin+kuolleen+koiran+tilalle+uuden,+mieheni+ei+laiskuuttaan+halunnut.+Sanoin+että+hoidan+ja+niin+olen+tehnyt.+Koira+täyttää+syyskuussa+5+vuotta+ja+hän+on+"käyttänyt"+sen+pikaisesti+ulkona+tasan+2+kertaa+syystä+että+olin+itse+sairas.
Itse+ulkoilen+sen+kanssa+kunnolla,+vähintään+30+minuuttia+per+reissu.+Enkä+haluakaan+muita+hommaan+kun+vain+itse+kykenen.
28.05.2022 21:36
Eikä+varsinkaan+kilpikonna.+Itselläni+oli+ammoin+kotoaan+pois+joutuneet+muutajat.+He+olivat+Matti+ja+Liisa.+Olivat+siis+eurooppalaisia+maakilpikonnia.
Matti+painoi+700+gr+ja+Liisa+400.
Niiden+olot+on+oltava+kohdillaan+varsinkin+ruoan+suhteen.+Liisa+oli+alakuloinen+ja+silloin+ainoa+eläinlääkäri+joka+konnat+tuntee+löytyi+Espoosta.+
Ajettiin+siis+Hesasta+Espooseen+ja+lääkäri+laittoi+Liisan+jalkaan+a-vitamiini+piikin.+Konna+virkistyi+heti+ja+jatkossa+laitoimme+juomaveteen+a-vitamiinitippoja.
Olivat+suht+iäkkäitä+jo+meille+tullessaan+mutta+elivät+vielä+monia+vuosia+ennenkuin+Liisa+kuoli+ensin+ja+paria+vuotta+myöhempään+sitten+Matti.
Kesäisin+saivat+olla+parvekkeella+kun+oli+lämmin.+Siellä+ne+juoksivat+peräkanaa+ja+Matti+oli+hamuamassa+kaiken+aikaa+Liisan+selkään.+
Olivat+konnia+jotka+olivat+tottuneet+nukkua+talven+yli.+Jotta+lämpötila+olisi+oikea+tehtiin+vaatekomerosta+sellainen.+Ja+tärkeää+oli+uittaa+ne+hyvin+ennen+unia,+muuten+jos+syöty+ruoka+ei+olisi+tullut+kokonaan+ulos+sen+vatsasta+se+olisi+alkanut+mädäntyä+sisältäpäin.+Konnat+ulostaa+heti+kun+pääsevät+veteen,+siitä+syystä+se+uittaminen.
Kivoja+ne+olivat+mutta+ei+sillalailla+seuraa+kuin+koirasta+tai+kissasta.
28.05.2022 21:29
Heidän+historiankirjansa+ovat+täysin++vääristeltyä+tietoa+kaikesta+mahdollisesta+joka+syötetetään+kansalle+ja+koululaisille.++Ja+se+on+totuus,+he+uskovat+kun+eivät+muusta+tiedä.
28.05.2022 21:07
Olen+samaa+mieltä+eikä+jenkit+yksin+ole+Ukrainaa+aseistaneet,+niin+on+tehnyt+valtaosa+Euroopan+maista,+Suomi+mukaan+lukien.+Ja+lisää+on+menossa+aseistusta+Ukrainaan+jotta+saisivat++hyökkääjän+lopettamaan+sodan.+Nythän+venäjältä+viedään+jo+vanhoja+panssarivaunuja+kun+uusia+ei+enää+ole.
28.05.2022 21:03
Vaikka+niin+mutta+tarkoitin+muutakin+kuin+aseellista+sotaa.+Ei+ole+muiden+maiden+kaveri+enää++eikä+sitä+kautta+muualla+euroopassa+.+Kohtalaisen+yksin+jää+venäjä,+hylkiö.+
+Yksinkertainen+esimerkki+kaverista+joka+tekee+jotain+mitä+muut+eivät+ymmärrä.+Ne+muut+eivät+enää+tunne+koko+tyyppiä.+
Pienoiskoossa+jotain+tuon+suuntaista.+
Tämä+voisi+olla+tämän+illan+iltasatu+ja+etteikö+totta,+näin+siinä+käy.+Kaikessa+tuossa+mielessä+venäjä+on+jo+nyt+hävinnyt+sodan.
28.05.2022 20:41
Ehkä+ne+säästävät+ne+uudemmat+tänne+Suomen+rajan+lähelle+perustettaviin+tukikohtiin.
Niitähän+pitäisi+tulla+kolme.+
Mitä+niillä+tukikohdilla+tulee+jos+ei+siellä+ole++kuin+keskenkasvuisia++poikia+ilman+mitään.
Tämä+kostoksi+Suomelle+Nato-asiassa.
"Tai+siis+heidän+turvallisuutensa+vuoksi".
26.05.2022 00:09
Joo+totta+puhut.+Mutta+eläkkeet+eivät+Helsingissä+ole+korkeampia.+Syystä+siitä+tuo+hinnannousu+koskee+juuri+eläkeläisiä.+
Mäntsälä+on+kiva+paikka+ja+hyvä+teille+siitä+pienestä+edusta+jonka+saatte+Helsinkiin+nähden.+
Kyllä+tässä+hengissä+pysytään+hienosti,+ei+siitä+ole+kysymys.+Halusin+vaan+ymmärtää+asian.
Kävin+juuri+tänään+trimmauttamassa+koiran+ja+viimeksi+3,5+kk+sitten+se+maksoi+70+eruroa+mutta+nyt+80.
Siinä+näkyy+eniten+sähkönhinnan+nousu.+
Jos+joku+keksii+ehdottaa+että+luovu+koirasta+niin+sehän+on+sama+kuin+tekisin+itsemurhan.+Sen+liikuttaa+ikäihmistä+3+kertaa+päivässä+ja+on+päivänpaiste+ja+kaikkea+mahdollista+positiivista.
Myöskin+erinomainen+mielenterveyshoitaja.
26.05.2022 00:00
Kyllä+huomaa+kaksi+pientä+eläkettä+saava+perhekin+jo+nyt+mikä+on+nousun+tahti.+Nyt+puhun+Helsingistä+mutta+kun+tulmme+kylästä+ja+kävimme+Mäntsälän+Smarketissa+niin+isoilta+osilta+kaikki+tuotteet+olivat+hivenen+halvempia+kuin+meidän+hesan+smarketissa.
Hyvä+niin+mutta+ihmettelen+että+välimatka+on+paikkojen+välillä+50+km,+niin+mikä+tekee+hintaerot.
Hyvä+se+on+Mäntsälän+porukalle+mutta+haluaisin+ymmärtää+lähinnä++hintaron+syyn.+
Muuten+olen+saanut+sen+käsityksen+että+kauppa+on+se+joka+saa+ylimääräiset+eurot.+
Jos+tuottajat+eivät+saa+kun+minimin+niin+kuka+se+isoin+rosvo+on?+Onko+se+kauppa.
Lidlissä+kannattaa+käydä+edelleen+jos+sellainen+on.+Sekin+on+nostanut+hintoja+mutta+ei+niin+paljon+kuin+muut.
25.05.2022 23:38
Hän+EI+puhu+tämänhetken+vaikeista+asioista+eikä+mistään+tähän+päivään+liittyvistä.+Vai+onko+niin+että+media+ei+ole+kiinnostunut.+Kyllä+olisi.
Tosin+onhan+hän+nyt+sanonut+kannattavansa+Natoa.+
Lehdessä+muutaman+rivin+"ilmoitus".
Vaikea+onkin+tällä+hetkellä+venäjää+puolustaa,+se+on+totta.
25.05.2022 23:17
Niinpä+loputon+on+ihmisen+ahneus.+Mikään+ei+riitä.+Aina+vaan+lisää+ja+lisää.+Toivottavasti+päätyvät+hoitamaan+yrityksiänsä+kaltereiden+takaa+ja+ehdottomasti+5+vuoden+yrityskielto+jokaiseen+firmaan+jota+asia+koskee.+
Älytöntä+ahneutta.
25.05.2022 23:08
10 / 81