Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heidän+itsemurhansa+olisi+liian+helppo.+Kärsiä+saavat+ja+painajaisissaan+(jos+siis+edes+kykenevät+niitä+näkemään)+nähdä+nämä+asiat+miljoona+kertaa+uudestaan.+Hyi+helvetti+mitä+apinoita.
17.02.2021 20:43
Niin,++sitä+ei+voi+käsittää.+Jo+hiekkalaatikko+iässä+alkaa+lapselle+sevitä+MIKÄ+ON+OIKEIN+JA+MIKÄ+VÄÄRIN.+Perusasia+kaikille+ihmisille,+ilman+tuota+ei+pärjää+kukaan.+Eli+et+voi+ottaa+kavarin+tavaroita+jos+toinen+ei+siihen+suostu,+et+voi+heittää+hiekkaa+toisen+silmille+jne.,+siitä+se+lähtee.+
Normaalisti+lapsi+piankin+oppii+mitä+voi+tehdä+ja+mitä+ei.+
Nämä+kauhunuoret+eivät+ole+tästä+maailmasta,+miten+tossa+iässä+ollaan++pahimman+laatuisia+petoja+toista+ihmistä+kohtaan.+Se+ei+normi-ihmisen+jakeluun+mene+ehkä+koskaan.
17.02.2021 20:40
En+usko+että+on+yhtäkään+koirarotua+joka+ei+oppisi+sisäsiistiksi+kun+vaan+opetetaan.+
Oma+serobini+oli+3,5+kk+kun+tuli+meille.+Eikä+tiennyt+mistään+mitään.+Ostin+pissa-alustoja+joita+laitoin+kahteen+paikkaan.+Yksi+oli+olkkarissa+ja+toinen+makkarissa.+Normaalisti+tuon+ikäinen+koira+olisi+jo+ainakin+melkein+sisäsiisti.
Se+tajusi+heti+juonen+ja+kävi+alustallaan.+Ainoa+ettei+se+saanut+olla+jo+märkä,+muuten+ei+siihen+mennyt+vaan+viereen.
Reilun+kuukauden+aikana+se+lopetti+ja+sitä+ennen+kakat+oli+jo+aikaa+sitten+tehty+ulos.
Käytin+sitä+ulkona+4+kertaa+päivässä.+
Kun+niitä+pissoja+ei+tullut+niin+ajattelin+että+riehupissa+kuitenkin+voi.+Ei+tullut+niitäkään.
Pidin+yhtä+alustaa+makkarissa+vielä+2+viikkoa+ja+kun+alusta+oli+aina+vaan+kuiva,+otin+senkin+pois.+
Siihen+se+loppui+ja+ulkona+käymme+3+kertaa+päivässä.
13.02.2021 23:33
Ei+näy+kovilla+pakkasilla+lintuja+syömässä.+Nyt+tänään+ne+on+syönyt+valtavan+määrän+siemeniä+ja+niitä+on+ollut+paljon.
Lintu+tietää+että+lentämiseen+menee+energiaa+joten+ovat+paikallaan+jos+vaan+pystyvät.
Silloin+ne+todennäköisesti+kyhnöttävät+paikallaan+puussa+ja+torkkuvat.
13.02.2021 23:20
Kyllä+varikset+ovat+viisaita+lintuja.+Itse+syötän+pikkulinnuille+niille+laitetusta+syöttölaitteesta+mistä+ei+Musta+rastastasta+isompi+voi+ottaa.
Mutta+meillä+käy+Kalle-niminen+varis+joka+istuu+yläpuolellamme+olevan+räystään+päällä+ja+ilmoittaa+kuuluvasti+että+olen+paikalla.+Se+tulee+säännöllisesti,+voi+olla+muutamia+päiviä+pois+ja+tulee+aina+kun+tungen+pääni+ikkunasta+ulos.
Sitten+heitän+sille+maahan+leipää,+koiran+nappuloita+ja+mitä+vaan+missä+ei+ole+suolaa+ja+mausteita.
Se+Kalle+on+käynyt+meillä+jo+monta+vuotta.+
Oli+myöskin+varpunen+joka+tuli+hakemaan+kädestä.+Siitä+tuli+niin+kesy+että+kun+ikkuna+oli+raollaan+se+kurkki+siitä.+Kesän+mittaan+vieroitin+sen+pois+kun+ajattelin+että+sen+täytyy+itsekin+ruokaansa+hakea+kun+tulee+syksy+ja+kylmä.+
Joitakin+kertoja+se+kyhnötti+ikkunalaudalla+ilman+lajitovereitaan+mutta+en+syöttänyt+sitä+enää+kädestä.+Syksyn+mittaan+se+varmaan+liittyi+kavereidensa+seuraan.
13.02.2021 23:07
Mulla+tulee+maaliskuussa+49.
06.02.2021 23:30
Eli+laulun+sanoin:+eihän+se+ollut+minun+syyni,+vaan+se+oli+isäni+ja+äitini++syy.+Että+nuorena+minutkin+laittoi,+mieronpolkuja+kulkemaan.
Tätä+kautta+on+hyvä+olla+täysjärkinen+eläkeläinen+Suomessa+vuonna+2021.
Ja+vielä+tyytyväinen+sellainen.
06.02.2021 23:23
Ihana+kirjoitus.+Niin+teen+minäkin,+kellahdan+ukkokullan+viereen.+
Noinhan+se+juuri+meni.
06.02.2021 23:18
Saattaa+olla+mutta+itse+olen+eläkkeellä+hyvin+mielen.+Olen+eläkkeeni+ansainnut+joka+tosin+kaupungin+hommista+ei+päätä+huimaa.+Pääasia+kuitenkin+että+pärjään+ilman+keloja+ja+sossuja.
Toki+sinnekin+menisin+jos+olosuhteet+muuttuisivat+niin+että+en+muutten+pärjäisi.
Eteenpäin+sanoi+mummo+lumessa.
06.02.2021 23:13
Samoin+itse.+Menin+töihin+16+vuotiaana+mutta+eläkkeeseen+oikeuttava+ansiotulo+alkoi+vasta+23+vuotiaana.+Laki+oli+silloin+näin.+Nyt+ainakin+työssä+köyvät+nuoret+saavat+eläkekertymäänsä+oikettavat+tulot+jo+heti.
Ei+kertynyt+eläke+myöskään+äitiyspäivärahoista+ja+niitä+minulla+oli+jo+23+vuotiaana+kaksin+kappalein.
Eli+kyllä+nuoriso+nyt+saa+etuja+mistä+itse+emme+osanneet+edes+haaveilla.+Eli+paljon+melua+tyhjästä+kun+ei+tiedä+historiaa+näistä+hommista.
06.02.2021 23:10
Taisi+tulla+väärään+osoitteeseen.+Saan+työeläkettä+vain+Suomesta.
06.02.2021 23:04
Tuliko+ensin+kana+vai+muna.+Pohdi+vaikka+ajankuluksesi+tuota.
06.02.2021 21:47
Viimeinen+kommentti.+Menisit+nukkumaan.
06.02.2021 21:45
Varmasti+nuoret+pääsääntöisesti+tietävät+mutta+näyttää+olevan+myös+joku+joka+ei+tiedä.
06.02.2021 21:27
Saat+odottaa+kauan+ja+hartaasti.+Toivottavasti+odottavan+aika+ei+tule+pitkäksi.
06.02.2021 21:21
Hei.+He+ovat+työssänsä+ja+sitä+tehdessään+ansainneet+joka+ikisen+sentin.+Puhun+siis+nyt+työeläkkeistä.+Jos+itsekin+olet+töitä+tehnyt+niin+tulet+määrätyn+iän+saavuttaessasi+saamaan+työstäsi+kertyneen+eläkkeen.+Se+siis+lasketaan+tuloista+joltain+ajalta+kun+olet+ollut+palkansaaja.
Nämä+ihmiset++voivat+hyvällä+mielellä+olla+eläkkeellä,+he+ovat+sen+työllään+ansainneet.
Enkä+ole+huomannut+kenenkään+valittavan.
06.02.2021 21:13
Kyllä+suomessakin+on+harrastettu+uhrin+syöntiä.+On+rikostapauksia+jossa+on+käynyt+näin.+Ensin+paloiteltu,+jopa+keitetty+ja+sitten+syöty+(maisteltu).+
Näitä+juttuja+on+muutamia+mutta+ovat+oikeasti+tapahtuneet.
06.02.2021 21:06
Joo+vaikea+ajatella+tuota.+Itse+äitinä+olen+miettinyt+sekä+uhrin+että+myös+tekijöiden+äitejä.+Äidithän+heillä+joka+tapauksessa+on.+Ei+isänkään+rooli+ole+yhtään+huonompi.+Mitä+nuorten+vanhemmat+ajattelee+tästä+vai+pystyvätkö+ajattelemaan+mitään.
Uhri+kuitenin+haudataan,+varmasti+vanhemmat+ovat+läsnä.+Miten+kauhea+se+tilanne+heille+on.+
Joku+vuosi+sitten+hautasin+jo+aikuisen+poikani.+Sekin+oli+tilanne+että+tuntui+etten+pysty.+
Siinä+oli+kyse+luonnollisesta+kuolemasta+mutta+silti+se+että+poika+ennen+minua+oli+väärin.
Voimia+vaan+vanhemmille+ja+toivon+yhteiskunnan+antavan+apua+heille+erikoisesti+henkisellä+puolella.+++En+ymmärrä.
06.02.2021 20:43
Poliisi+sanoo+siksi+"epäiltyä"+koska+ko.rikos+esim.+voisi+kansan+mielestä+ja+omanikin+mielestä+olla+juuri+tuo,+mutta+se+on+epäilty+teko+niin+kauan+kun+se+on+saanut+lainvoiman+esim.+käräjäoikeudessa.+
Kaikki+teot+ovat+epäiltyjä+niin+kauan+kun+tuomioita+ei+ole+jaettu+muuallakin+kuin+kansan+käräjillä.
Vielä+pelkkä+käräjöoikeuden+päätöskään+ei+ole+faktaa+mikäli+siitä+valitetaan+ylempiin+oikeusasteisiin.+Silloin+jo+voidaan+sanoa+että+käräjäoikedessa+tuomittu.
-eli+poliisi+ei+voi+puhua+murhasta+kun+siitä+ei+ole+tuomiota+julistettu.
20.01.2021 23:03
Autom.+e-laskut+eivät+minulle+passaa+vaikka+tilillä+onkin+rahat+laskuihin.+Haluan+tarkistaa+esim.+sähkö+ja+puhelinlaskut+ennenkuin+hyväksyn+ne+maksettavaksi.+
Lisäksi+maksan+ne+ennakkoon+heti+kun+ovat+ok.
20.01.2021 22:35
34 / 81