Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+nyt+olet+perehtynyt+kissoihin+niin+mitä+sanoisit+seuraavasta;+ulkoilutin+koiraani+ja+vastakaisella+jalkakäytävällä+tuli+toiseen+suuntaan+nainen+koiransa+kanssa.+Lähestyessämme+ko+kohtaa+kissa+hyppäsi+jostain+puoleltamme+samalle+kohtaa+koiransa+kanssa+kohti+tulevaa+naista.+
Kissa+oli+selkä+köyryssä+ja+nainen+ja+koira+pysähtyivät+noin+parin+metrin+päähän+kissasta.++
Odottivat+siinä+jonkin+aikaa+ja+kissa+piti+asentonsa.++
Kun+kissa+ei+väistynyt+niin+kiersi+kissan+ajoradan+kautta.+
Ko+kissahan+tuli+meidän+puoleltamme+ajorataa+ja+se+on+meillekin+tehnyt+saman.+Ei+väisty+joten+me+tehdään+se.+Molemmilla+meillä+on+pienet+koirat+eli+olisiko+se+syy+että+ei+väistä+vai+mikä.+Hassuinta+tässä+oli+se+että+se+loikkasi+meidän+puoleltamme+katua++heidän+eteensä.+Me+emme+kiinnostaneet.+
Vahtiiko+kotitaloaan?+Aina+kuitenkin+samalla+puolella+katua.
28.10.2020 22:06
Tota+kait+voit+ja+pitää.+Lähin+eläinsuojeluyhditys+tai+kunnan/kaupungin+eläinlääkäri.
28.10.2020 21:52
Eiköhän+ole+aihetta+ja+kiireesti.+Kaiken+maailman+huijarit+on+nyt+liikkeellä.+Kohta+saat+epäillä+jo+isoäitäsikin.
28.10.2020 21:44
Olisiko+sinulla+näyttöä+puheittesi+jatkoksi.++Ei+ole+todettu+että+koirat+kantavat+virusta.+
Yhtä+hyvin+myös+kaikki+eläimet+mitkä+ihmisillä+on+hallussaan.+
Jos+meidänkin+koiralla+olisi+se+niin+emmeköhän+mieheni+ja+minä+olisi+jo+sairastuneet.+
Tämä+kun+ei+ole+se+ennen+vanhanen+"jakomielitauti".
28.10.2020 21:39
Joo+eivät+ole+syötäviä+vaan+niiden+tarkoitus+on+imeä+mahdollinen+kosteus+tuotteesta.
28.10.2020 21:03
Näin+oli+ennen.+Itse+jätin+oppikoulun+viidennen+kesken+maaliskuun+alussa.+Syynä+olivat+poissaolot+kotioloista+johtuvista+syistä.+
Reksi+toivotti+syksyllä+tervetulleeksi+uudestaan.+
Hain+heti+Hakaniemen+nykyisessä+Nordeassa:ssa+ollutta+tsupparin+paikkaa.+Menin+samana+päivänä+haastatteluun+ja+seuraavan+viikon+maanantaina+aloitin+työt.+
Olin+aikani+tsuppari,+18+vuotiaana+testiin+harjoittelijaksi+ja+läpäisin+sen.+
Sitten+jatkoin+harjoittelijana+pääkonttorissa+Aleksilla.+Niinä+vuosina+pankin+nimikin+vaihtui+useaan+otteeseen.+Suomen+Yhdyspankki.+PYP,+SYP,+Merita+ja+Nordea.+Jäiköhän+joku+pois.+
Virkailijana+ollessa+olin+Aleksilla,+Kilossa+ja+jonkun+aikaa+myös+Herttoniemen+Siilitien+konttorissan.
Sitten+toisen+lapseni+syntymän+vuoksi+lopetin+hommat+ja+halusin+olla+lasteni+kanssa+kotona.
Viimeiset+30+vuotta+olin+Helsingin+kaupungilla+ja+lapsien+kasvaessa+myös+parissa+yksityisessä+yrityksessä.
Nyt+olen+eläkkeellä+ja+nykymeno+kauhistuttaa.+Monessakin+mielessä.+Itselläni+ei+ole+hätää+mutta+suren+muiden+ihmisten+puolesta+joille+tänä+päivänä+ei+onnistu+mikään.
Ei+voi+kun+toivoa+parempaa.
28.10.2020 16:32
Ihmisellä+on+vastuu+myös+muista.++On+aikamoisen+itsekästä+ajatella+noin+kun+sanot.+
Koko+läpi+ihmisiän+ihmisen+tulee+tuntea+vastuuta+myös+muista+ihmisistä.+Yleeensä+koko+yhteiskunnan+periaate+on+että+ei+voi+vaan+ajatella+itseänsä.
Kukaan+tässä+maailmassa+ei+ole+pärjännyt+yksin+eikä+tule+pärjäämään.+
Tässä+luodaan+itsekkyydelle+rajat.+
Tämä+on+vaikea+aika+mutta+ei+tämä+ikuisuuteen+kestä.+
Jokainen+on+velvollinen+elämään+niin+että+ei+tartuta+itseään+eikä+muita.+
Vaan+niin+tämä+joskus+loppuu.
Noilla+vapaan+periaatten+ajatuksilla+on+se+että+tauti+jatkuu+edelleen+ja+vielä+edelleen+
jne.+
Ei+ole+kiva+mutta+kestettävä+on.
25.10.2020 00:13
Niin+ehkä+noitakin+edellä+esiteltyjä+nuoria+sama+vanhempi+voisi+valistaa+myös+siitä+mikä+on+summa+mikä+heidän+jostain+joskus+tienaamastaan++rahamäärästä+ootetaan.+
Todella+outo+kannanotto.+He+tietävät+mutta+sinä++näköjään+et.+
Luulen+että+olisi+paras+että+menisit+heidän+kanssaan+samoihin+bileisiin.
Lycka+till.
24.10.2020 23:30
Hei+toi+että+unohdat+pestä+kätesi+kaupasta+tullessa+on+aika+paha.+Muuten+kuulostaa+siltä+kuin+asuisit+yksin.++Jos+näin+on+niin+se+käsienpesun+unohtaminen+uhkaa+vain+itseäsi+ei+kä+muita.+Olisi+se+hyvä+tehdä+aina+ilman+koronaakin.
24.10.2020 23:21
Hei+eihän+pelkät+kaljanjuojat+ole+mikään+ongelma+yhteiskunnalle+jos+ei+se+ole+sitä+yhteikunnalle.
Siinä+vaiheessa+kun+kaljanjuojan+rahat+loppuvat+ja+sitä+myöten+perheestä+leipä,+se+on+ongelma.
Siinä+kohtaa+tästä+tulee+todennäköisesti+kaupunkisi/kuntasi+sosiaalipuolen+ongelma.
Näin+se+vaan+menee.
21.10.2020 23:30
Hei+olen+kokenut+yhtiskunna+juuri+kuin+sinäkin.+
On+kunnia-asia+kertoa+oma+historiansa.+Tämä+päivä+ei+vaan+ole+sama+kuin+se+päivä+vuosikymmeniä+sitten.+
Kommentit++kirjoitukseesi+olivat+tietämättömien+ja+muuten+pöljien+ihmisten+viestejä.+
Se+maailma+missä+silloin+elettiin+ei+koskaan+tule+takaisin.+ihmiset+ovat+erilaisia+ja+nyt+on+vielä+tämä+korona.+
Mutta+kaikesta+huolimatta+ole+ylpeä+menneisyydestäsi+,+tuohon+ei+voi+kukaan+enää+päästä+käytännössä.
21.10.2020 23:20
Tässä+jää+yksilön+harkintaan+aika+paljon.+Paljon+porukkaa+missä+tilaisuudessa+tahansa,
Tämä+on+syy+nyt+meilläkin+Suomessa+nouseviin+koronatartuntoihin.++Jotkut+eivät+vain+ymmärrä+tätä+ja+pitävät+hauskaa+välittämättä+siitä+mitä+siitä+seuraa.
Niinpä+meillä+on+ryhmiä+jotka+ovat+sairastuneet+lähes+kaikki+mutta+myös+ihmsiä+jotka+he+ovat+tartuttaneet+ilman+että+heidän+seurassaan+oltaisiin+milläänlailla+tietoisia+koronariskistä.
21.10.2020 22:41
En+ymmärrä+tuota+kommenttia+ettei+Marin+panisi+pahakseen+jne.+Mielestäni+juuri+hän+on+yrittänyt+kaikkensa+ettei+niin+kävisi.+
Mielestäni+Marin+on+hoitanut+asiaa+hienosti+mutta+Jeesushan+hän+ei+ole.+Ihminen+ihmisten+joukossa+ja+niillä+eväillä+mitä+on.+
On+helppo+kansalaisen+huudella+vieraisiin+pöytiin.++Jokanen+meistä+joutuu+muuttamaan+ajattelutapaansa+sekä+ylipäätään+asennettaan+muihin+ihmisiin.+
Vaan+ja+ainoastaan+hyvällä+ymmärryksellä+ja+yhteistyöllä+tämä+tauti+talttuu.+
Jaksamista+kaikille.
21.10.2020 22:18
Olen+samaa+mieltä.+Mutta+vanhempien+ihmisten+kuten+äitini+kyky+ei+riitä+enää+kokouksiin+tms.+On+kuitenin+nyt+hänellä+näistä+nuorimmista+"sisarista"+ja+"veljistä"+paljon+apua+hänelle.+Hänen+uskonsa+on+kuin+vuori.+Vankka+ja+korkea.+
Minusta+se+on+ok.+Mitään+huonoa+en+ole+todennut+tässä+ajassa+milloin+hän+uskoonsa+tuli.+
Minulla+ei+myöskään+ole+oikeutta+rajoittaa+hänen+tekemisiäänsä+jos+ei+siitä+ole+haittaa+hänelle+itselleen.
Hän+sentään+vielä+84+vuotiaana+hoitaa+pienen+koiransa+ja+kissan.
21.10.2020 22:01
Harmi+etteivät+päässeet+hänen+tappamikseen.+Jokainen+nainen+joka+on+ns.+hulluna+häneen+voisi+mennä+psykiatrille.+Ei+normaalia+tuo.
21.10.2020 21:47
Häntä+ei+pidä+päästää+vapaaksi+koskaan+.+Näin+ollen+maailma+on+yhtä+psykopaattia+vapaampi.+
Never,+never.
Ilman+häntäkin+heitä+maailmassa+riittää.+Jos+kuolemantuomio+olisi+vielä+niin+siinä+ehdottomsti+nro+1.+
Tosin+kuolema+olisi+liian+helppo.+
Kärsi+kurja,+kirkkaamman+kruunun+saat.
21.10.2020 21:45
Siis+kelle+tatkoitit+vastata.+Et+ainakaan+mulle.+Jälkeeni+on+anonyymi+kirjoitellut+joten+en+voi+ottaa+kantaa+hänen+hommiinsa.
14.10.2020 15:43
Kyllä.
14.10.2020 15:39
Niin+suomalaisilla+sioilla+ei+ole+häntää+vaan+saparo.+Lienee+sama+asia.
Itse+Helsingin+teurastamolla+tosin+vain+toimistotöissä+olleena+tiedän+että+siellä+ei+ainakaan+eläntarkastuslääkärit+kertoneet+mistään+suurista+poikeamista+käytäntöön+nähden.+
Tapahtuma+on+liukuhihnatyötä+jossa+possu+pääsee+hengestään+ennen+kuin+arvaakaan.+
Mielestäni+kaikki+sujui+ohjeiden+ja+sääntöjen+mukaisesti.+
Kerran+kuitenkin+menin+ensimmäisen+kerroksen+työhuoneeseen+ja+ikkunani+alla+oli+verinen+hieho.+Ajattelin+että+tuon+ei+nyt+enää+pitäisi+tuossa+olla.+
Pian+se+oli+pyydystetty+ja+tarina+oli+tämmöinen:+Se+oli+päässyt+karjankuljetusautosta+vapaasti+juoksemaan+ja+sisällä+kaatunut+astiaan+johon+veret+kerättiin.+Käväissyt+siellä+ja+sännännyt+täyttä+päätä+ulos.
Sen+loppu+oli+alkuperäisen+suunnitelman+mukainen.
Mutta+on++ne+possut+juossut+pitkin+Hämeentietäkin,+kertoo+tarina.+Mies+väittää+että+totta+on.
Ja+samalla+seudulla+(Sörnäinen)+banaanivarasto+räjähti+ja+voi+veljet+että+niitä+riitti.+Vatsa+tuli+pikkukundeilla+kipeäksi.
07.10.2020 23:56
Muistaa+pitää+että+Nordean+julkisuus+rahanpesussa+on+ollut+nro+1.
07.10.2020 23:35
37 / 81