Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Määrätyt+aikataulut+ja+rytmi+ja+aika+milloin+koira+ulos+jne.,+ne+luovat+elämään+aikataulun+joka+kutakuinkin+noudattaa+päivästä+toiseen+samaa+kaavaa+jos+ei+mitään+erityistä+tapahdu.+Heti+jos+tapahtuu+jotain+odottamatonta+niin+päivärytmi+menee+heti+sekaisin.
Nämä+päivän+rutiinit+ovat+oman+päiväni+pelastus.+Siinä+on+vaan+yksi+vika.+Kun+jotain+yllättävää+tapahtuu+(esim+vaikka+koiran+ripuli)+niin+päivän+ohjelma+muutuu+täysin.+
Nyt+eletäänkin+tavallaan+koiran+ehdoilla.++Miten+usein+ulkona+ja+riittääkö+esim.+15+minuuttia+ulkoilutuksen+väliajaksi.
Ruokailun+muutos,+ei+ehkä+sitä+mitä+on+tottunut+saamaan+tai+peräti+ei+ehkä+mitään.
Tässä+vaan+yksi+esimerkki+miten++ihmisen+aikataulu+voi+seota.+Jokainen+koiraihminen+tietää+tämän.
Sitten+kun+puhutaan+vakavammista+asioista+eli+esim.+lasten+sairastumisista+ja+vastaavista+niin+tilanne+on+moninkertaisesti+huonompi.+
Koirasta+pakonedessä+voi+ehkä+luopua,+lapsista+ei.
05.08.2020 23:36
Itse+en+reagoi+mitenkään+vaan+vaihdan+pankkia+OP.ssa+ja+toisessakin+pankissa+on+tili+valmiina.
05.08.2020 23:08
Kenekään+ei++ole+pakko+lähettää+pankille+yhtään+mitään.
05.08.2020 22:51
Niin+just.+Siinäpä+meillä+pankki+joka+uhkailee+jne.+Miksi+hemmetissä+pitäisi+pysyä+ko.pankin+asiakkaana.+Pankkeja+on+ja+uusia+tilejä+avaamaan+vaan.+Ei+sen+kummempaa.
05.08.2020 22:49
Joo+kyllä+ja+kyseessä+on+mielestäni+pankin+puoleta+kiristys.+Ei+vaan+pyydetä+vaan+että+jos+et+niin+lässyn+jne.+
Vaihdetaan+pankkia+ja+samalla+ollaan+tunnistauduttu.++Ei+tartte+ehkä+heti+lähetellä+mitään+mihinkään.+
Aviomies+ei+kuulema+vaihtamalla+parane+mutta+pankki+varmasti.
05.08.2020 22:45
Juuri+tuo+että+ei+huomioida+ihmisen+ikää+millään+lailla+ja+syrjäseudut+ovat+oma+lukunsa.+
Ymmärtäisin+tuon+viestin+muutoin+paitsi+että+uhakaus+"kiristys"++täytyy+olla+siinä.+Lieneekö+toi+ainoa+keino+saada+ihmiset+fyysisesti+pankkiin+vai+mikä+tuon+kiristyksen+syy+on?+
Ja+sitten+juuri+vanhukset+eivät+ole+näitä+mobiiliosaajia+niin+kuin+en+itsekään.+Joilta+tämä+suoriutuu+tosta+noin+vaan+asia+on+pian+ok+mutta+muilla+ei+ole.+
Minusta+tuo+pankin+pyyntö+ilman+uhkausta+olisi+ollut+ok,+mutta+nyt+ei+ole.+Lauma+ihmisiä+on+jo+vaihtanut+pankkia+ja+tulevat+samalla+tunnistaudutteneeksi+pankkiin+liityessään.+
Nordea+jo+ylipäätään+lähtee+siitä+että+kaikki+osaa.+Totuus+on+toinen.
05.08.2020 22:38
Juuri+noin.+En+ole+sinkku+vaan+jo+vanha+mamma.+Ajattelin+tuon+lukiessani+että+tuossahan+se+on,+kaikki.
Itse+pidän+rutiineista+tai+oikeasti+tarvitsen+niitä.+Niiden+varassa+ja+puitteissa+elän.+Jos+ei+mitään+yllättävää+niin+olen+tyytyväinen.
Huomaan+miten+helposti+saan+päiväni+sekaisin.+Pudotan+jotain+lattialle+ja+se+menee+rikki.
Samoin+tein+menee+päivänikin+rikki,+huono+päivä,+ei+olisi+pitänyt+herätäkään.
Omien+toimieni+pitäisi+mennä+ajatellusti,+hallitusti+ja+järkevästi.+Siihen+minä+pyrin.+
Usein+se+rikkoutuu+minusta+riippumattomista+syistä.+He+ovat+saaneet+päiväni+pilalle.+
Tämä+on+ajattelu+joka+minussa+on+ja+sinnittelen+eroon+tuosta.+Vaikka+kuinka+olisin+omassa+kuplassani+niin+tässä+maailmassa+sen+joku+aina+rikkoo.+
Voi+olla+että+ikäni+puolesta+en+pysty+tuota+toteuttamaan+ennen+kuin+lopullinen+rauha+alkaa.+
Elämä++on+ikuista+taistelua.++Minulla+pieni+koira+jonka+kanssa+menee+pakosti+kuitenkin+joku+osa+päivästä.+
Se+on+ilon+lähde+ja+pakostakin+toiminnan+lähde.++Ilman+sitä+olisin+totaalisesti+yksin.
01.08.2020 21:22
Minä+ostin+Hobbyn+hyvään+aikaan++telkkareita+kaksi,+pesukoneen+ja+imurin.+Pienempiä+laitteita+kuten+friseerauskeitin+jne.+
Myös+tekstiilejä+paljon,+verhoja+ja+petivaatteita.+
Siihen+aikaan+Hobbariin+pystyi+luottamaan.+Kävin+siellä+jo+kun+se+toimi+Hgissä+Hämeentiellä.
Olen+viimeksi+käynyt+silloin+kun+tavara+mitä+ostin+oli+hyvää.+Nyt+en+enää+meniskään.+
Aina+siellä+oli+paljon+porukkaa+ja+olen+ollut+omiin+ostoksiini+tyytyväinen
29.07.2020 22:34
Miten+nousi+taas.+Nythän+hänen+pintaliitonsa+on+loppu.+Maksakaa+te+jotka+vielä+uskotte.+Yhteiskunta+ei+enää+usko+ja+olen+osa+sitä.+
Kaikella+saa+kuuluisuutta+aikaan+mutta+jos+oikea+työ+ei+onnistu,+niin+se+on+loppu+sitten.
Ikuisesti+ei+voi+hetken+maineellaan+ratsastaa,+luulisi+jo+ratsastajankin+sen+tajuavan.
25.07.2020 22:35
Niinhän+se+Ruotsin+epidemilogi+vai+mikä+lie+ennusti+jo+aikoja+sitten+että+Suomi+tulee+saavuttamaan++kuolleiden+määrässä++Ruotsin.+Kait+niin+että+kun+heillä+ihmiset+ovat+saavuttaneet+
immuneetin+mutta+Suomen+kansa+ei.++Nyt+ainakaan+en+haluaisi+olla+Ruotsin+housuissa.
Toivotaan+että+ovat+väärässä.
23.07.2020 00:13
Näinpä+se+on.+Jo+aiemmin+kerrottu+rannoilla+kokoontuneet+nuorte+esimerkiksi.+Turvaväleistä+ei+tietoakaan.+Ovat+nuoria+ja+ajattelevat+että+ei+se+heitä+koske.++Eikä+olekaan+riski+suurin+heidän+heidän+itsensä+kannalta+mutta+lienee+heilläkin+vanhemmat+ja+isovanhemmat.
Aiemmin+parjatut+ikäihmiset+ovat+noudattaneet+sääntöjä+niin+kuin+pitää.++Heihin+en+ole+törmännyt+kuin+että+esi.+pari+on+kävelyllä.
Kapakat+on+täystuho.+Siellä+jengi+yrittää+pitää+välejä+sinne+mennessään+mutta+tarpeeksi+on+maisteltu+niin+unohdetaan+ns.+koko+paska.+
Näistä+kaikista+puroista+syntyy+iso+virta.+Yksi+tatunnan+saanut+voi+sairastuttaa+hetkessä+kymmeniä+muita.
23.07.2020 00:06
Jos+jokainen+yrittäisi+vältää+tartuntaa+niin+ei+sitä+monikaan+saisi.+Tänään+17+utta+tartuntaa+meillä+ja+siitähän+se+taas+lähtee.+
Jokainen+ihmnen+omalla+kohdallaan+voi+siihen+vaikuttaa.+
Mikä+on+se+ihmis-+ja+tai+ikäryhmä+joka+ei+tästä+välitä?
En+käsitä+tätä-+miksi+ehdoin+ja+tahdoin+toimitaan+niin+että+virus+taas+leviää.+Tämä+nykyinen+uusi++on+aikaisemman+alku.+
Tästä+se+lähtee+ja+tervemenoa+vapaudet+jotka+hullaannuttivat+jotkin+toimimaan+kuin+virusta+ei+enää+olisi.+Sehän+on+ollut+täällä+koko++ajan.
Toivottavasti+he+hieman+ajattelevat+muita+vaikka+eivät+taatsti+eläkeikäisä+olekaan.+
Jokaisella+heillä+on+vanhemmat+ja+ehkä+isovanhematkin.
Koettakaa+nyt+hemmetissä+pitää+nämä+koronajutut+mielessä.+
Siis+tänään+17+uutta+tartuntaa+Suomessa.+Siitä+se+alkaa.
18.07.2020 23:07
Niinpä.+Noilla+muualta+tulleilla+on+0+käsitys+mitä+nainen+tai+ylipäätään+muu+yhteiskunta+heiltä+odottaa.+
Ovat+kuin+mitkäkin+isolla+saarella+irti+päässeet++jotka+voivat+rauhassa+ja+oman+kulttuurinsa+mukaisesti+tehdä+vaistojensa+mukaisesti+kaiken+mikä+heistä+hyvältä+tuntuu.+
Kuitenkin+heistä+pitäisi+tulla+maamme+kansalaisia.+Ei+hyvältä+näytä.
Taas+kerran+jotain+tarttis+tehdä.
16.07.2020 00:35
Joo+just.+ota+äijää+kiinni+mistä+saat+ja+panet+sen+puhumaan+asiat+halki.
Väärin+ilman+muuta+ja+itse+teet+kahta+duunia+että+ukko+saa+harrastaa.+
Minun+elämässä+ei+tollanen+menisi+läpi.+Heti+alkuun+selvitys+asioista.+ennen+kuin+ne+vanhenee.+Muistista+meinaan.+
Tuo+tuntuu+tarkoitukselliselta+väärinkäytöltä+sinua+kohtaa+ja+jos+oikeasti++on+noin+niin+puolusta+itseäsi.+
Et+ole+vaan+miehesi+puoliso+tms.+vaan+oma+itsenäinen+ihmisesi.+Itselläsi+on+kaikki+määräysvalta+sinuun+ja+sinun+tahtosi+antaa+lupaa+kaikkeen+mistä+olette+sopineet.
Tässä+huomio+sopineet.+Yksin+ihminen+voi+sopia+itsestään+mutta+ilman+toisen+suostumusta+ei+vaimostaan+eikä+kenestäkään.+Hänellä+ei+ole+valtuuksia+siihen.
Pidä+pintasi!!
15.07.2020 23:44
Kuulehan+hei+paskahousu.+Koiran+varsinainen+virka+on+oikein+hyvin+ihmisten+tiedossa.+
Jos+olet+itse+saanut+jonkun+tulehduksen+koirasi+kanssa+niin+koira+pitää+ottaa+sinulta+pois+heti.+
Olet+älykääpiöistä+pienin+ja+toivon+että+surkastut.+
Enempää+ei+ole+sanottavaa+kuin+että+hasta+la+paska+ja+häviä+tästä+elämästä.
15.07.2020 23:30
Mo+mitä+sitten+halutaan.+Ei+ainakaan+vanhuksiemme+sairastuvan+tähän+kybertautiin+ja+anneta+kuolla+noin+vaan+niin+kuin+naapurimaassa.++Sehän+käy+helkposti+kun+ei+tehdä+mitään,+
Ovatko+omat+vanhempasi+vielä+elossa,+miten+haluaisit+heitä+kohdeltavan?
Suomen+pitää+jatkaa+edespäinkin+kuin+aiemmin.+Suunta+on+oikea+ja+ainakaan+kukaan+ei+voi+sanoa+että+oma+isänmaani+tappaa+vanhukset.
11.07.2020 23:03
Onhan+se+täällä-+ei+ole+pois+mennytkään.+Jo+nyt+taas+uusia+tartuntoja,++Itse+en+uskonut+hetkeäkään+että+virus+olisi+pois.
Uusinta+myös+Suomessa+tulee+ja+se+olisi+hyvä+suomalaisten+jo+nyt+todeta,+
Kapakat+auki+ja+risteilyt+eivät+nyt+ole+ihan+jees.+Kukaan+ei+haluaisi+rajojen+sulkemisia+uudelleen+mutta+se+voi+ollla+edessä.++Parasta+toivotaan+mutta+pelätään+pahinta.
Oletetettiin++ehkä+ullkona+nämä+säännöt+olisivat+lievät+tai+ainakin+lievemmät.+.++Niistä+on+esimerkkejä+liiankin+paljon+mutta+toivotaan+että+pienenä+maana+pysysimme+ulkopuolisena.+Itse+en+usko+siihen.+Ihmisten+liikkuvuus+ja+se+että+missään+ei+vielä+ole+oikeasti+turvallista+oikeasti+on+oikeasti+syy+siihen.
Eli+toivotaan+parasta.
11.07.2020 22:52
Haista+vanha+paska.
11.07.2020 21:06
Jokaista+koiranomistajaa+on+koira+nuollut.+Eli+sairastuneita+tai+kuolleita+pitäisi+olla+pivin+pimein.+Kyllä+hauskaa+nämä+teitin+juttunne.+Suomen+koiraihmimnen+tietää+koiran+tavat+ja+rakasstaa+koiraansa+kuin+lapsiansa.+
Sun+juttus+olisi+pitänyt+tulla+ilmi+jo+vuosikymmeniä+sitten+tai+sata+vuotta+sitten.+Siitä+asti+koira+on+ollut+vahtina+je+kehityksen+myötä+nyt+myös+enimmillään+lemmikkinä.+
Hastalavista+ja+halivilivoo
11.07.2020 21:04
Luuletko+olevasi+vitsikäskin?+Mene+hoitoon.
11.07.2020 20:57
40 / 81