Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Uusi+koti+ei+ole+ratkaisu+muutoin+kuin+että+sinä+et+jaksa.+Toivon+että+ratkaisu+löytyy+ja+voimia+sinulle+kaikessa+ja+hyvää+pääsiäistä.Itse+asun+Hgin+Kumpulassa+jossa+vaalea/valkoinen+isovillakoira+pelkäsi+omaa+pientä+koiraani.++Hänen+koiransa+kääntyi+ympäri+ja+olisi+lähtenyt+toiseen+suuntaan+mutta+omistaja+piti+sitä+tien+toisessa+laidassa+suojaten+sitä+vartalollaan+ja+menimme+ohi+ääntä+päästämättä.+Ja+nyt+olemme+tavanneet+toitamiseen,+sama+juttu.+Tuntuu+hassulta+ajatalla+että+minkä+uhan+iso+koira+näkee+pienessä.+Mutta+eihän+koirat+kokoa+katsele.+Pikku+shihu+voi+käydä+raivokkaasti+isomman+lajitoverinsa+kimppuun+välittämättä+seurauksista.
  2. Ulkona+olevat+eläimet+ovat+villieläimiä,+niin+linnut+kuin+ketut+ym.+Niitä+ei+saa+ottaa+asuntoonsa+vaikka+haluaisi.+Edelleenkin+näin+että+kolmasti+lenkit+ulkona.+säännöllinen+ruoka+jonka+minä+valmistan+ja+koira+tyydyttää+rakkauden+ja+hellyyden+tarpeeni+täysin.+Myöskään+yksinäisyys+ei+yllätä.Sairastan+rakkihuluutta+mielelläni+mutta+tauti+jota+itse+sairastat+on+koronaakin+kauhempi.Uskoisin+kuitenkin+että+sairautesi+ei+ole+kovin+tarttuvaa.