Presidentti surunvalittelee kaikki kuolleet?

Anonyymi

Vai onko koronavirukseen kuolevat jotenkin parempia kuolleita kuin muuten kuolleet? Miksi koronavirukseen kuolevista tehdään jotain marttyyreitä, ikään kuin olisivat erityislahjan saaneita sankareita, jotka ovat tehneet merkkitekoja Suomen eteen?

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa ihmettelen minäkin. Entistä enemmän vaikuttaa siltä, etä koronassa on jotakin peräti hämärää. Ehdittiin jo vakuutella tutkimukseen perustuen, että korona ei ole bioase. Mistä oikein on kysymys, kun maailman visioidaan muuttuvan koronan myötä?

• Anonyymi

Tsunamin uhritkin olivat kuin joitain sankarivainajia.
      Siis sen Thaimaan tsunamin jossa Sauli Niinistö ei hukkunut vaan kapusi sähkötolppaan, sittemmin on kiipinyt presidentiksi.
      Mutta julkisuus luo näitä kummallisia arvostuksia eri tilanteissa.
      Nytkin koronaviruksen saama valtava huomio suhteessa haittoihin Suomessa on joksenkin kohtuutonta.
      Tietenkin sitä on torjuttava ja rajoitettava riittävin keinoin mutta mitään yliluonnollista ei siinä ole.

• Anonyymi

Etuili itsensä ensimmäisten joukkoon lennolle Suomeeen ei jäänyt itse auttamaan ketään

• Anonyymi

Kokoomuslaista narsismia.

• Anonyymi

Käsitys on muodostunut tähän suuntaan, olemme maailman laajuisessa sodassa. Koronajoukkojen hyökkäykseen kuolleet vainajat saavat tunnustusta mut ei kai ne omaisille rahallista tukea anna. Leskeneläke extraa. Nykyisen avioliittositoutumisen matematiikan mukaan leski tulee pian perässä.

• Anonyymi

Onhan se hieman outoa.

• Anonyymi

Jollain on palkka tienattava. Maksaahan puheetkin.

• Anonyymi

Sata euroa maksaa jo kirjaimen painaminenkin näppäimistöllä.

• Anonyymi

Saulikki onnitteli voittajaa, 8-kymppistä. Siitä lähti Suomen talous korjaantumaan, on varaa sitten heti rajojen avauduttua tuoda kunniakansalaisia laumoittain, heti seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Jokainen, jolla on vähänkään älyä, tajuaa tilanteen jossa ollaan. Olisi erittäin outoa jos presidentti ei olisi reagoinut millään tavalla tähän surulliseen uutiseen.

• Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.

Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
        Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.

Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
        Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
        Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.

• taruolento kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.

Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
        Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.

Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
        Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
        Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.

Niin tuli vielä mieleeni että miten tämä pakolaisasia jaksaa tänä päivänä. Heille ei enää resurssit riitä enkä sanaakaan heistä ole kuullut tämän epidemian alettua. Nyt saavat kait pärjätä omillaan, ei kait sinne auttajiakaan, jos heitä vielä on, riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe