Vai onko koronavirukseen kuolevat jotenkin parempia kuolleita kuin muuten kuolleet? Miksi koronavirukseen kuolevista tehdään jotain marttyyreitä, ikään kuin olisivat erityislahjan saaneita sankareita, jotka ovat tehneet merkkitekoja Suomen eteen?
Presidentti surunvalittelee kaikki kuolleet?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelen minäkin. Entistä enemmän vaikuttaa siltä, etä koronassa on jotakin peräti hämärää. Ehdittiin jo vakuutella tutkimukseen perustuen, että korona ei ole bioase. Mistä oikein on kysymys, kun maailman visioidaan muuttuvan koronan myötä?
- Anonyymi
Tsunamin uhritkin olivat kuin joitain sankarivainajia.
Siis sen Thaimaan tsunamin jossa Sauli Niinistö ei hukkunut vaan kapusi sähkötolppaan, sittemmin on kiipinyt presidentiksi.
Mutta julkisuus luo näitä kummallisia arvostuksia eri tilanteissa.
Nytkin koronaviruksen saama valtava huomio suhteessa haittoihin Suomessa on joksenkin kohtuutonta.
Tietenkin sitä on torjuttava ja rajoitettava riittävin keinoin mutta mitään yliluonnollista ei siinä ole.- Anonyymi
Etuili itsensä ensimmäisten joukkoon lennolle Suomeeen ei jäänyt itse auttamaan ketään
- Anonyymi
Kokoomuslaista narsismia.
- Anonyymi
Käsitys on muodostunut tähän suuntaan, olemme maailman laajuisessa sodassa. Koronajoukkojen hyökkäykseen kuolleet vainajat saavat tunnustusta mut ei kai ne omaisille rahallista tukea anna. Leskeneläke extraa. Nykyisen avioliittositoutumisen matematiikan mukaan leski tulee pian perässä.
- Anonyymi
Onhan se hieman outoa.
- Anonyymi
Jollain on palkka tienattava. Maksaahan puheetkin.
- Anonyymi
Sata euroa maksaa jo kirjaimen painaminenkin näppäimistöllä.
- Anonyymi
Saulikki onnitteli voittajaa, 8-kymppistä. Siitä lähti Suomen talous korjaantumaan, on varaa sitten heti rajojen avauduttua tuoda kunniakansalaisia laumoittain, heti seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Jokainen, jolla on vähänkään älyä, tajuaa tilanteen jossa ollaan. Olisi erittäin outoa jos presidentti ei olisi reagoinut millään tavalla tähän surulliseen uutiseen.
Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.
Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.
Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.taruolento kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Hänen äänensä ja puheensa on rauhoittavaa varmaan muillekin kun minulle.
Muuta hän ei tässä tilanteessa voi tehdäkään. Mutta meistä jokainen voi. Neuvoja on tullut paljon eikä kenelläkään pitäisi olla tarvetta sooloilla näiden asioiden suhteen.
Täytyy muistaa että meillä kaikilla on lähimmäisiä joiden toivoisimme pysyvän hengissä tämän kriittisen ajan. Ja mielellään sen jälkeenkin.
Tämä on nyt totta. En olisi -53 syntyneenä uskonut näkeväni tätä päivää.
Kahdenkin ihmisen suusta olen kuullut että Luoja harventaa.
Niin tai näin mutta jokainen laittakoon kortensa kekoon ja emme voi kun toivoa parasta.Niin tuli vielä mieleeni että miten tämä pakolaisasia jaksaa tänä päivänä. Heille ei enää resurssit riitä enkä sanaakaan heistä ole kuullut tämän epidemian alettua. Nyt saavat kait pärjätä omillaan, ei kait sinne auttajiakaan, jos heitä vielä on, riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741370Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11930Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79872Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv44595Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot133586Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547