Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Sama+kouluissa+nyt.+Niin+päin+etteikö+lapseni+voisi+tulla+kun+on+huono+kirjoittamaan/lukemaan.++Ope+ei+ole+samaa+mieltä.+Jotkut+vanhemmat+eivät+kestä+jälkikasvunsa+kotonaoloa+ja+siitä+johtuvia+toimia.+Tämä+on+fakta.
  2. Kyllä+voi+käydä+niinkin+että+lääkäri+ei+ole+saatavilla.++Itse+olimme+Kuhmoisissa+kahden+sakumme+kanssa+kun+juhannusaattona+toista+pisti+käärme+poskeen.Soitin+heti+päivystävälle+ellääkärille+ja+sovittiin+että+menemme+Jämsään+klo.+jotakin.++Särky+oli+hänen+mukaansa+tuommoisessa+paikassa+erittäin+kova+että+jotain+pitäisi+tehdä.+En+muista+aikaa+mutta+huomasin+että+toinen+puoli+koirassamme+rupeaa+näyttämään+bokserilta+ja+annoin+sille+vielä+kun+sain+tungettua+sen+kurkusta+alas+50+mg+tramalin.+Itselläni+ne+oli+vakituisia+selkälääkkeitä+silloin.+Ei+ehditty+lähteä+matkaan,+kello+oli+silloin+varmaan+jo+illalla+puoli+kymmenen,+el+soitti+ja+kyseli+koiramme+vointia.+kerroin+mitä+olin+sille+antanut.+Hän+ei+olisikaan+voinut+ottaa+meitä+vastaan+koska+jossain+oli+pudonnut+hevonen+suohon+ja+sitä+piti+lähteä+auttamaan.+Mutta+hänenkin+apunsa+olisi+ollut+tramal+50+mg+särkyyn.+Tässä+kohtaa+kaikki+hyvin.Koira+ei+tietty+enää+pystynyt+juomaan,+edes+lusikalla+en+saanut+annettua.+Päätettiin+mennä+yön+yli+ja+aamulla+sinne+lekuriin+jos+ei+ole+yhtään+juonut.+Tärkeätä+oli+että+juo+ettei+se+myrkky+jää+munuaisiin.+Mentiin+nukkumaan+ja+toivoin+parasta.+Aamulla+se+oli+juonut+mellkein+puoli+kuppia+vettä+eikä+näyttänyt+enää+niin+bokserilta.+Toinen+koira+ja+mies+häädettiin+telttaan+nukkumaan+kun+koko+yö+aina+3:n+asti+koira+vaelsi+rantaan,+minä+valelin+sitä+ja+taas+kuistille+ja+näin+jatkettiin+lukemattomia+kertoja.+Silloin+sitten+kolmelta+yöllä+en+voinut+kuin+toivoa+kun+se+vihdoin+rauhoittui+sisälle+nukkumaan.++Eli+minulla+kävi+tuuri.+Ikänä+koskaan+ei+kymmenen+vuoden+aikanamme+ollut+käärmettä+näkynyt+ja+tämä+haavoittunut+meni+kysymään+siltä+käärmeeltä+että+mitäs+täällä+teet.+Vastaus+tuli+heti.Loppu+hyvin,+kaikki+hyvin+mutta+aikamoinen+kokemus+tuokin.+Ei+onneksi+ole+toistunut.
  3. Meilläkin+yksi+koiristamme+oli+saunahullu.+Kun+en+ottanut+sitä+kanssamme+kuumaan+löylyyn+kehitin+turvallisen+tavan+koiralle+saunoa.+Tämä+oli+siis+mökkisaunassa.Ensin+saunoimme+me+ihmiset+ja+sitten+lisäsin+pesään+yhden+puun+palamaan.+Koira+hyppeli+heti+kun+luvan+sai+ylälauteelle+makaamaan+ja+minä+jätin+saunan+oven+auki.+Sitten+kävin+sille+heittelemässä+"murkunliru"+löylyjä.+Se+selkeästi+nautti+siitä+ja+tuli+pois+kun+en+enää+jaksanut+liruja+heitellä+ja+sauna+alkoi+jäähtyä.+Ainoa+meidän+koiristamme+tätä+sorttia.
  4. Sataset+saat,+koiraa+et.