Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Ja+unohtui+yksi+merkittävä+asia.+Kun+mennään+tietä+pitkin+niin+se+yhtäkkiä+katsoo+taakseen+ja+kuinka+ollakaan+siellä+saattaa+kävellä+ihminen+ja+ilman+koiraa.+Sitten+se+jymähtää+siihen,+haluaa+odottaa.+Jos+olisi+koira+niin+tajuaisin+mutta+kun+ei+ole+vaan+ihminen+ilman+koiraa+tai+mitään.+Sitten+pitäisi+odottaa+että+se+ihminen+menee+ohi+tai+jotain.+Se+ei+päde+kaikkien+kohdalla.+Kuljetan+sitä+vilkasliikenteellisellä++(niin+kuin+Kumpulasta+nyt+löyty)+kadulla+ja+kävelyteillä+missä+on+ihmisiä+ja+koiria+ja+fillareita.++Eikä+lähde+jos+ei+halua+kuin+raahamalla+tai+kantamalla.+Nyt+kura-aikaan+en+viitsi+kauheasti+kanniskella.++Painaahan+se+kuitenkn+12+kg.+Olen+miettinyt+seen+tuloa++meille.+Virosta+lähtöisin+ja+oli+tullessaan+3,5+kuukautta+vanha.+Pelkäsi+ihan+kaikkea+paitsi+ei+minua+ja+miestäni.+Mietin+missä+tynnyrissä+se+on+pidetty.+Vieläkin+karttaa+miehiä+ja+lapsia.+Muuten+hulvattoman+hauska+tyyppi.+Ensin+kun+luin+sängyssä+niin+se+tuli+viereen.+Istui+siihen+ja+nosti+etupäänsä+ylös.+Siinä+se+istui+etutassut+vierekkäin.+Meni+viikko+tai+pari+niin+se+teki+samaa+mutta+rupesi+heiluttamaan+etutassujaan+ylös+ja+alas.+Sanon+sitä+vilkuttamiseksi.+Ensin+muutaman+kerran+sitten+nopeampaan.+Nyt+se+tekee+sitä+kaiken+aikaa+minulle+kun+haluaa+miellyttää,+Miehelleni+se+on+vaan+antanut+yhden+näytön+tyylistään.