Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+sillä+väliä+ovatko+he+homoja+vai+heteroja?+Ei+ole.+Ei+ymmärrystä+minkään+näköistä+keneltäkään+ihmiseltä+joka+ei+omaa+samoja+kieroutuneita+juttuja+kuin+nämä+tekijät.
Vaadin:+linnaa,+putkaa,+vankilaa.+Tuota+linnaa+enimmäismäärä.
Noita+tällaisiakin+alkaa+olemaan+niin+paljon+että+onkohan+valtio+muistanut+budjetoida+tuohon+erikseen+enemmän+rahaa.+Mietin+nyt+että+halvemmaksi+tulisi+se+kuolemantuomio+kun+näitä+on+jo+liikaa.+
Joo+ei+sivistyneet+maat+tietty+sellaista+mutta+eivät+sivistuneetkään+ihmiset+sellaista.+Torta+på+torta.
29.03.2019 22:37
Olisi+voinut+olla+hänelle+parasta+nyt.+Pitää+pieni+breikki..
29.03.2019 22:28
Kuka+soitti+kolmatta+viulua.+Oliko+toi+sanomas+joku+sellainen+asia+joka+piti+tänne+kirjoittaa.+Voi+muuten+olla+että+useampikin+luuviulu+on+soittanut+useammallekin+luuviululle.+Mitä+nyt+sitten+tehdään.+Hölö.+hölö.
29.03.2019 22:24
Kyllä+Antti+Rinne+ei+vaikuta+olevan+voimissaan.+Tämähän+on+hänelle+iso+koettelemus+mutta+kovempi+on+se+jos+hänestä+tulisi+pääministeri.
Minusta+Rinne+vaikuttaa+sairaalta+edelleen.+Hyvin+kalpea+ja+väsyneen+oloinen.+Kannattaako+uhrata+oma+terveys+politiikan+alttarille.
29.03.2019 22:17
Enpä+usko+että+tuo+yksin+olisi+syy+aborttiin.+Soita+mihin+tahansa+neuvolaan+tai+muualle+terveysammattilaisille.+Ennen+vanhaan+tollasta+ei+edes+tiedetty+ja+äidit+synnyttivät+lapsensa+niin+kuin+sen+jälkeenkin.+
Tottahan+on+että+alkoholi+ei+ole+hyvästä.+En+osaa+muuta+kuin+sanoa+että+käänny+ammattilaisen+puoleen.+Sieltä+saat+asiantuntevaa+viestiä.
29.03.2019 22:13
Älä+sinä+sure+poliisin+päätelmiä.+Jos+omatuntosi+on+puhdas+niin+elä+kuin+ennenkin.+Kyllä+poliisi+hommansa+hoitaa+ja+luojan+kiitos+hoitaa.
29.03.2019 21:58
Kallista+kaikki+suomalaisille+yleensäkin.+Jo+pelkästään+se+että+heistä+joku+osa+pitää+saattaa+kahden+poliisin+kanssa+kotimaahansa,+oli+se+sitten+Irak+tai+mikä+muu+maa+tahansa.+Poliisin+vähäisistä+resursseista+pois+mutta+maksajasta+en+tiedä.+Meneekö+sekin+poliisin+budjetista.+Joka+tapauksessa+niin+tai+näin+niin+lopullinen+maksaja+on+veronmaksaja.
29.03.2019 21:53
Eihän+siinä+mitään+utta+ole.+Niin+on+tehty+kautta+aikain+ennen+vaaleja+ja+sen+jälkeen.+Tottavie+sinisiä+ottaa+nuppiin+persujen+tämän+hetkinen+meno+mutta+mielestäni+se+on+ihan+ymmärrettävää.
Jos+äitini+kuolee+niin+itken+ihan+aidosti.++Eikä+sitä+kukaan+ihmettele.+Miten+voisi+siinä+tilanteessa+olla+niin+ettei+se+näkyisi+naamasta.
29.03.2019 21:45
No+tuon+saman+vuosimäärän+olen+itsekin+tässä+elämässä+sinnitellyt.+Varmaan+ovatkin+parinkin+ylimenopäivän+jälkeenkin+ok,+mutta+kun+ostaa+vähemmän+niin+ei+paljon+enempää+jää+kuin+ehkä+se+pari+päivää.++Kaupastahan+ei+sitten+enää+noin+vanhoja+tuotteita+voi+ostaa+taikka+edes+ilmaiseksi+saada,+koska+he+eivät+toimia+niin.
Kun+olen+lukenut+lehdistä+miten+paljon+ruokaa+laitetaan+roskiin,+niin+se+oli+hirmuinen+määrä.+Voi+olla+perheitä+joilta+se+koira+joka+edes+hävittäisi+edes+osan+,+puuttuu+ja+muutenkin+ostetaan+yli+äyräiden+ja+varsinkin+jos+se+että+mitä+se+maksaa+ei+ole+mikään+juttu.
Minulle+kyllä+on.
29.03.2019 21:34
Ei+ole+ihme+niin.+Kun+palvelu+pelaa+niin+mitä+sitä+muualle+hötkyilemään.++Se+vaan+että+minä+en+ole+enää+laittamaan+veromarkkojani+näiden+touhuun.+Kyllä+meikäläisillekin+olisi+sillä+rahalla+käyttöä.+Se+on+loputon+suo,+näillä+ihmisillä+kännykät+laulaa+sukulaisiin+jotak+ovat+jääneet+lähtömaahan+että+tänne+vaan,+täällä+on+hyvä,+kaikki+maksetaan.
Kyllä+se+alkaa+pienituloisia,+olivat+sitten+töissä+tai+eläkkeellä+jurppimaan+kun+loppua+tälle+ei+näy.
29.03.2019 20:54
Meillä+yritetään+ostaa+ja+laittaa+ruokaa+vain+se+joka+syödään++ja+isompi+määrä+jos+tarkoitus+on+pakastaa+osa.
Se+pieni+määrä+jossa+esim.+päiväys+tulee+vastaan+ja+näen+että+ei+tule+syödyksi,+sen+hoitaa+koira.+Mutta+jos+meillä+on+joku+nipo+niin+se+on+koira.+Kyllä+sille+makkarat+ja+lihat+kelpaa,+leivänkin+se+syö+kun+on+päällä+rasvaa+ja+jotain+muuta.+
em.+syystä+täytyy+vain+yrittää+tehdä+määrät+sopiviksi+että+eivät+pääse+vanhenemaan.+Itse+ole+kyllä+syönyt+esim.+eineksiä+ja+jogurtteja+pari+päivää+viimeisen+myyntipäivän+jälkeen,+mutta+ne+ovat+olleet+kaiken+aikaa+kylmässä+ja+viime+kädessä+sen+haistaa+heti+jos+makkara+tai+kinkku+on+pilalla.+Itselläni+on+tapa+aina+ensin+haistaa+melkein+kaikki+mitä+suuhuni+laitan.+En+tiedä+mistä+tapa+on+tullut+mutta+mieheni+mukaan+tässä+asiassa+olemme+koirani+kanssa+kuin+kaksi+marjaa.++Koirakin+aina+ensin+haistaa+ennen+kuin+syö.
29.03.2019 20:45
Näin+on+ja+Lidlistä+on+tarjouksena+saanut+700+gr+kanapojanjauhelihaa+tuolla+samalla+hinnalla.+Sitä+ostan+koiralleni.+Muuten+broileria+joka+tavalla+syömme+myös+itse.
29.03.2019 20:35
S-kauppa+on+vuoden+vaihteen+jälkeen+nostanut+suurimman+osan+tuotteidensa+hinnasta.+Siispä+haemme+sieltä+vaan+jotain+ja+loput+Lidlistä.+Ei+ole+kauppa+suomalainen+mutta+eivät+ole+hinnatkaan.
29.03.2019 20:32
Niinpä+kannattaa+olla+varo-varovainen.+Mutta+sinähän+hikihatussa+rukoilet,+luulisi+ettei+sinlla+ole+hätäpäivää.+Toista+se+on+meikäläisellä+kun+tuppaa+iltarukouskin+unohtumaan.+
En+silti+usko+raippoihin+paitsi+jos+ylettömän+huono+tuuri+parin+viimeisen+vuoden+aikana+on+sitä.
29.03.2019 20:09
Karhunpalvelus+on+huono+palvelus.+Joskus+toinen+luulee+tekevänsä+hyvää+mutta+erilaisista+syistä+johtuen+tekeekiin+pahaa.++Vastakohta+on+palvelus+jolla+teet+hyvää+tietämättäsi+vaikka+ehkä+halusit+sillä+teollasi+saada+aikaan+pahaa.
Mikä+voisi+olla+karhunpalveluksen+vastakohta+yhdellä+nimellä.+En+nyt+heti+keksi.
29.03.2019 16:01
Olen+samaa+mieltä.+Ehdottomasti+vaikein+vaatekappale+ostaa+on+uimapuku.+Kait+nyt+kuitenkin+mainitsivat+asiasta+että+oli+tiedossasi++palauttamis/vaihtoasia.
29.03.2019 15:53
Tästä+asiasta+olen+samaa+mieltä.+Lakimiehet+ovat+varmaan+ykkösiä+mutta+myös+tulkkauspalvelut+olivat+erittäin+suuria.++En+käsitä+koko+hommaa.+Jos+ei+voida+pakkopalauttaa+niin+sellaisesta+maasta+ei+olisi+myös+pakko+ottaa+vastaan+vaan+käännyttää+jo+rajalla.
En+halua+enää+osallistua,+hyvä+kun+pysyy+itse+hengissä+ilma+sos.-+ja+muita+tukia.
29.03.2019 15:49
Lii+on+hyvä+ja+selväsanainen.+Hän+saa+vistinsä+kerrottua+mitään+pitkiä+jaaritteluja.+Lii+on+yksinkertaisesti+hyvä+tyyppi,+noita+pitäisi+olla+joka+puolueessa,+nimellä+ei+niin+väliä.
Puolue+on+vielä+hakusessa.+Aika+sekasortoista+noin+yleensä+ottaen.
27.03.2019 23:24
Vähän+noin+se+minullakin+meni.+Olin+tosin+aikaisempi.+Rupesin+seurustelemaan+nykyisen+mieheni+kanssa+13+vanhana.+Se+tosin+oli+sitä+että+mies+istui+pulkassa+ja+soitti+kaksirivistä+haitaria+ja+minä+vedin+pulkkaa.
Siitä+tuli+juuri+47+vuotta+avioliitosta+(naimisiin+-72)++ja+sain+kaksi+poikaa.++Nuorempi+heistä+kuoli+4/2018,+eli+pian+vuosi+sitten.+On+ollut+myrskyä+ja+myllerrystä+mutta+suurin+osa+ajasta+ovat+olleet+yhteisiä+hienoja+muistoja.+Minullekin+äitini+yritti+toista+väylää+mutta+päätäni+ei+käännetty.
Rakkaus+on+vahva,+kaiken+se+kestää+ja+kaiken+se+kärsii.+Niin+sanoo+raamattu.+Tiedän+että+olemme+aika+kummajainen+pari+juuri+tuon+47+vuoksi,+sehän+ei+kuulu+enää+nykymaailmaan.+
Joustaa+ja+periksiantaa+sekä+kompromissikyky+täytyy+ihmisellä+olla+jos+lapsuudesta+vanhuuseläkkeelle+selviää+yhdessä+liitossa.++Ja+vielä+niin+että+liitto+on+koossa+vielä+tänäkin+päivänä.
27.03.2019 23:14
Koira+on+ei+vaan+miestä+vaan+ihmistä+luotettavampi+kumppani+ja+ystävä.++Se+osaa+kuuntelemisen,+salaisuuksien+pitämisen.++Palvoo+sinua+puutteistasi+välittämättä.+Itse+voit+sille+räksyttää+(ei+suotavaa)+mutta+se+ei+räksytä+takaisin.+
En+voisi+kuvitella+elämääni+ilman+koiraa.+On+ollut+suurta+ja+nyt+iän+kyllästämänä+tämä+pieni.
Korvathan+niillä+joskus+tuntuu+olevan+koristeena+kun+jotain+käskyluontoista+asiaa+puhuu.+Mutta+niin+ne+ovat+ihmiselläkin.+
Ihmisethän+kuuntelevat+mutta+eivät+kuule+ilman+että+heillä+oikeasti+on+korvissa+vikaa.+Eikä+koira+syrjäytä+ketään+pois.+Se+on+vaan+lisänä.
27.03.2019 23:00
62 / 81