Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+ne+pöydällä+puolison+ostamat+ruusut.+Tänä+päivänä+naiseus+on+hienoa+jos+vaan+kotiolosuhteet+on+kunnossa.+
Ei+elämä+ongelmatonta+suinkaan+ole+ollut.+Miehen+aivonfarkti+2,5+vuotta+sitten+ja+taudin+jättämät+"erilaiset+asiat"+oli+ehkä+vaikea+sulattaa.+Poikamme+kuolema+4/2018+ei+tehnyt+tietty+hyvää+hänen+sairaudeleen.+Niistäkin+asioista+on+selvitty,+tosin+pojan+kuolema+huononsi+molempien+olotilaa.+Asia+on+kuitenkin+pakko+hyväksyä.+ja+pikkuhiljaa+niin+on+tapahtumassa.+
Mies+käy+lähes+viikottain+kauppareissulla+poikamme+haudalla+katsomassa+että+kaikki+on+ok.+Se+on+vähän+kuin+pakkomielle.+Itse+menen+mukaan+kun+niin+sovitaan.+Mulla+on+kuitenkin+koti+siivottavana+ja+koira+joka+pitää+ulkoiluttaa+neljä+kertaa+päivässä.
En+tiedä+että+onko+nykyaika+se+että+nainen+pääsis++helpommalla+kuin+reilusti+sitten+aikoinaan.+Kyllä+varmasti+on.+Onvempaimia+ja+vehkeitä+joista+minäkin+-50+luvun+alussa+syntyneenä+en+muista+olleen+puhettakaan.+Kun+olin+jo+8+vuotias+muutin+Kajaanista+Helsinkiin.+Siltikään+en+muista+että+just+Kajaanin+ja+Helsingin+naisen+rooli+olisi+ollut+juurikaan+erottuva.+
+
Se+on+se+aika+joka+kultaa+ne+muistot,+voi+olla+näinkin.+Tänä+päivänä+olen+tyytyväinen+jos+saan+pitää+mieheni+mahdollisimman+pitkään+sekä+toisen+poikani,+minullahan+oli+kaksi+poikaa.
HYVÄÄ+NAISTENPÄIVÄÄ+KAIKILLE+NAISILLE.
08.03.2019 23:03
Miksi+en+evlut.seurakunnassa+havaitse+moisia+ihmisten+tunnetiloja.+Meillä+saa+liittyä+ja+erota,+niin+seurakunnassa+kuin+nais/miessuhteessakin.+
Tuntuu+että+uskontonne+on+hyvin+ongelmallinen.+Niinhän+sen+ei+tulisi++olla+vaan+apu+jolle+puhua,+pyytää,+katua,+kiittää+jne.+Kuuluu+ihan+normipäivään.+En+juurikaan+ole+lukenut+evlut.uskontoon+kuuluvista+samanlaisista+purkauksista+nettipalstalla.
Mistä+on+kysymys?
08.03.2019 22:20
Yrittää+matkia+Maria+Åkerblomia+joka+sai+kansan+valtaansa+unissa-+ja+yleensä+puhumalla.+Sai+paljon+pahaa+aikaan+mutta+Johannalla+on+vielä+loppuikä+matkaa+tuohon.+
Siinä+pitää+ihmisen+olla+kohtuullisen+hyvä+näyttelijä+eikä+laulutaitokaan+ole+pahitteeksi.+Johannasta+ei+vaan+sellaiseksi+ole.+Parempi+kun+on+vaan+niin+kuin+ennenkin.
08.03.2019 21:21
Eiköhän+se+Lennu+ihan+koira+ole.+Minä+koiraihmisenä+kyllä+tunnistin+sen+helposti.+Onhan+Niinistöllä+lapsikin+jos+on+mennyt+ohi+korvien+tuo+teikäläiseltä.
08.03.2019 21:13
Eiköhän+streptokokki+ole+sama+joka+aiheuttaa+mm.+angiinan.+Antibiotit+siihen+purevat+kyllä.
06.03.2019 23:20
Missä+nämä+pääkallolekurit+toimivat+ja+millä+nimellä+löytyvät+esim.+netissä.+Etten+erehtyisi.
06.03.2019 23:17
Mulla+on+suurinpiirtein++sama+määrä,+muutama+enemmän.+Minä+taas+tiedän+mistä+se+johtuu.+Se+johtuu+hammislääkäripelosta+josta+en+yrittämälläkään+pääse+irti.++Se+mitä+hammiksessa+on+viimeksi+tehty+on+tehty+narkoosissa.+Asennekysymys.+Ehkä.+
Sellaista+myönteistä+asennetta+ko.+asiaan+ei+yksinkertaisesti+ole.+Mieluummin+synnyttäisin+lapset+muillekin+kuin+menen+hammikseen.+
Oikeasti+tosi+on+että+mieluummin+kuolen+kun+menen.+Se+on+ainoa+pelkotilani.+Järjetön,+käsittämätön,+sen+tajuan+kyllä.+
Jossain+vaiheessa+tulee+eteen+se+meno+sinne,+ehkä+kuitenkin+olen+sitten+jo+kuollut.
Tämä+on+hullua+mutta+totta.
06.03.2019 23:08
No+taas+nähtiin+kuinka+käy.+Näilläkö+teoilla+saadaan+suomen+kansa+ymmärtämään+muslimien+maailmaa+ja+toimimaan+niin+että+he+ja+me+esim.+luterilaiset+voisimme+ymmärtää+toisiamme.
Väestömäärään+nähden+näitä+heidän+juttujansa+kaikkineen+on+liikaa.+Ei+ole+suomen+hyväntekeväisyydestä+jäänyt+mitään+käteen.+Kuluja+kyllä+kaikkine+poliisioperaatioineen,+putkineen+ja+linnoineen.
06.03.2019 22:40
Kyllä+väistämättä+näiden+vanhusjuttujen+vuoksi+mietin+juuri+noin+kun+sinäkin.+Rajansa+kaikella.+Olisiko+se+nyt+ylitetty+ja+pantava+asiat+uuteen+järjestykseen.+
Pakolaiset+on+sinänsä+ok+mutta+heidät+pitäisi+valita+esim.+paikallisista+leireistä+tms.+
Kyllä+suomalaisten+heikompien+ryhmien+asiat+(vanhukset+ja+lapset)+olisi+saatava+ensin+järjestykseen,+sen+jälkeen+tänne+mahtuisi+muutkin,+kai.
Tätä+on+hyvä+kuitenkin+miettiä+jokaisen+tykönänsä,+mikä+on+oikein+ja+kenelle+ja+kenelle+sitten+ei.
06.03.2019 22:23
Hyvä+huomio+tuo+luurijuttu.+Itse+olen+huomannut+tuon+myös.+Aina+luuri+kourassa.
06.03.2019 21:52
Miten+voi+ihminen+tietää+että+tämä+muuten+mukava+tyyppi+keksii+uuden+päivärytmin.+Toivon+että+itse+et+koskaan+ota+koiraa+koska+luulen+että+et+selviydy+niiden+kanssa.+
Yksinkertaista.+Kun+ihmiset+eivät+ole+kopioita+toisistaan,+eivät+myöskään+koirat+tai+mitkä+tahansa+eläimet+ylipäätään.
06.03.2019 21:14
Ei+sellaista+rotua,+ja+puhun+siis+rotukoirista,+ole+enää+olemassakaan.+Joillakin+roduilla+on+enemmän+jotakin+ja+joillakin+vähemmän.+Pienillä+roduilla+erilaisia+ongelmia+kuin+isoilla.+Terve+koira+on+kuin+lottovoitto,+tapahtuu+jos+on+niin+käydäkseen.+
Paljon+on+omistajankin+huolenpidosta+kiinni+koiran+vointi.+Terveitä+kun+ovat+niin+ovat+iloisia+ja+onnellisia,+sairaina+sitten+sairaita.+Tietty+sairauksetkin+pitäisi+luokitella+eri+sairauksien+mukaan.+On+sellaista+joka+tiedetään+mutta+sovituilla++el.konsteilla+ja+ohjeilla+eletään+loppuelämä.+
Sitten+on+niitä+jotka+sairastavat+alusta+alkaen+paljon.+On+vähän+sitä+sun+tätä+ja+mitä+enemmän+ikää+karttuu+niin+enemmän+sitten+tota+sitä+sun+tätä.
Serobien+väitetään+olevan+terveimmät+koirat+mutta+en+tiedä+pitääkö+enää+tässä+maailmassa+tuokaan+paikkaansa.+
Minulla+on+nyt+pieni+sellainen,+kerron+kun+saa+vähän+ikää.+Tähän+mennessä+ei+mitään,+ei+edes+yhtä+ripulia.+Uudet+ruoat+voi+antaa+ilman+että+pitäisi+vähittäin+tutustuttaa.+Kaikki+käy+vatsan+puolesta,+maun+ei+niinkään.+Tämä+on+nyt+1,5+vuotta+vanha.
Se+on+myöskin+koekaniini+minulle.+Trimmaan+nyt+ekan+kerran+elämässäni,+valmis+ei+vielä+ole+mutta+tomerasti+hengissä.
06.03.2019 21:09
Aivan+mutta+jos+kesäinen+kävelytie+on+kutistunut+kapeaksi+poluksi,+niin+kyllä+jokainen+näkee+onko+se+sitten+siellä+keväisellä/kesäisellä+kulkuväylällä+vai+ei.+
Minusta+kyse+on+ihmisen+tahdosta+ja+viitseliäisyydestä,+laiskuudesta+ja+välinpitämättömyydestä+muita+kohtaan.
Ajattelen+että+ihmisen+nämä+ominaisuudet+kyllä+toistuvat+muissakin+hommissa.+
Kaikki+jätteet+samaan+pussiin,++roskat+ja+tölkit+heitetään+metsään+jne.+
Ne+ovat+pieniä+asioita+yksilötasolla+mutta+yleisyessään+ovat+pian+kyllä+ongelma.
06.03.2019 20:35
Siis+50+%+enemmän.+Olisiko+syy+ollut+se+että+poikani+ei+ollut+kirjoilla+Helsingissä+mutta+ei+myöskään+kuulunut+kirkkoon.+Voisi+olla+näinkin.+Täytyy+ottaa+selvää+mistä+tämä+++puolet+tuli.
06.03.2019 16:01
Minusta+tuo+"ei+tiedä"+on+maailman+hölmöin+kommentti.+Kun+kuitenkin+on+ne+aivot,+siis+ihmisellä,+mitenkähän+olisi+vanhempien+esimerkki,+onko+hekin+tottuneet+"korjatkoon+muut+tai+olkoot"+asenteeseen+.+
Laulunsanoin:+Maailmassa+monta+ihmeellistä+asiaa,+ne+hämmästyttää+kummastuttaa+pientä+kulkijaa.
06.03.2019 15:49
Mieluummin+peruskirkkoa+kuin+näitä+huu-haa+lahkoja.+
On+lapsi+kastettu+tai+ei+niin+hän+voi+myöhemmällä+iällä+erota+kirkosta+jos+niin+haluaa.+Siskoni+mm.+kastettiin+15+vuotiaan+rippinsä+yhteydessä.+
Lapsihan+kulkee+tässä+mielessä+vanhempiensa+tietä.++Mutta+eihän+se+sitä+tarkoita+että+hänet+pitää+kastaa.+Nykyisin+el.lut.kirkko+on+niin+suvaisevainen+että+kirkkoon+kuulumattomatkin+haudataan+kirkkomaahan+eikä+heitetä+ulkopuolelle.+Hautapaikka+vaan+maksaa+maksaa+puolet+enemmän+kuin+kirkkoon+kuuluvilta,+joten+ostin+poikani+haudattuani+paikan+joka+on+yhdeksän+hengen+paikka+ja+voimassa+aina+viimeisestä+hautauksesta+25+vuotta.+Sinne+mahdumme+kaikki+ja+olemme+sen+ikäisiä+että+kauan+ei+tarvitse+enää+odottaa.
01.03.2019 23:06
Niin+nyt+puhut+23+vuotiaasta+mutta+aloittaja+10+vuotiaasta.+Kymmennestä+kaksikymmentä+kolmeen+on+pitkä+matka.+Puhut+vaan+siitä+kuka+pääsee+ja+kuka+ei.+Yksikään+tyyppi+täällä+ei+mieti+kysymyksiä+:+Miksi+näin+kävi,+kuka+vaikutti+lapsen+psyykkeen+näin+jne.+
Ei+muuta+kuin+pääseekö+vai+ei.+Johtuu+ehkä+siitä+että+syyllinen+saattaisi+olla+kaltaisesi,+eihän+siitä+voi+puhua.+Ei+pelkkä+taivaspaikka+ole+mitään.+Menkää+itseenne.
01.03.2019 22:40
Oikeasti+tuon+ikäinen+lapsi+EI+TEE+ITSEMURHAA+vaan+huvikseen+ja+sen+takia+toivon+että+joku+jolla+virkapuolella+valtaa+on,+niin+ottaisi+asiasta+selvää.
01.03.2019 22:33
Eikö+Jumala+rankaise+myöskin+ihmisiä+jotka+ovat+pojan+tähän+tilaan+saattaneet.+Tuolla+toisaalla+kirjoitin+Maria+Åkerbloomista,+tiedät+hänet+kyllä.+Hän+pahoinpiteli+uskonno+varjolla+lapsia+ja+aikuisiakin..+Yritti+myös+murhauttaa+paikallisen+nimismiehen.+
Että+hallelujaa.+seli,seli,+vain+torvi+menee+teidän+koukkuun.
01.03.2019 22:30
Jos+on+oikeuden+mukaisuutta+niin+hän+kärsivänä+lapsiparkana+pääsee+heti,+ei+jää+jonottamaan.+Sen+siaan+ihmiset,+huom.+tässä+lukee+ihmiset,+jotka+ovat+saaneet+tämän+aikaa,+saavat+jonottaa+ja+kauan.+
Jononumero+voi+olla+biljjonia+ja+siitä+ylöspäin.
01.03.2019 22:24
67 / 81