Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Siinä+ne+pöydällä+puolison+ostamat+ruusut.+Tänä+päivänä+naiseus+on+hienoa+jos+vaan+kotiolosuhteet+on+kunnossa.+Ei+elämä+ongelmatonta+suinkaan+ole+ollut.+Miehen+aivonfarkti+2,5+vuotta+sitten+ja+taudin+jättämät+"erilaiset+asiat"+oli+ehkä+vaikea+sulattaa.+Poikamme+kuolema+4/2018+ei+tehnyt+tietty+hyvää+hänen+sairaudeleen.+Niistäkin+asioista+on+selvitty,+tosin+pojan+kuolema+huononsi+molempien+olotilaa.+Asia+on+kuitenkin+pakko+hyväksyä.+ja+pikkuhiljaa+niin+on+tapahtumassa.+Mies+käy+lähes+viikottain+kauppareissulla+poikamme+haudalla+katsomassa+että+kaikki+on+ok.+Se+on+vähän+kuin+pakkomielle.+Itse+menen+mukaan+kun+niin+sovitaan.+Mulla+on+kuitenkin+koti+siivottavana+ja+koira+joka+pitää+ulkoiluttaa+neljä+kertaa+päivässä.En+tiedä+että+onko+nykyaika+se+että+nainen+pääsis++helpommalla+kuin+reilusti+sitten+aikoinaan.+Kyllä+varmasti+on.+Onvempaimia+ja+vehkeitä+joista+minäkin+-50+luvun+alussa+syntyneenä+en+muista+olleen+puhettakaan.+Kun+olin+jo+8+vuotias+muutin+Kajaanista+Helsinkiin.+Siltikään+en+muista+että+just+Kajaanin+ja+Helsingin+naisen+rooli+olisi+ollut+juurikaan+erottuva.++Se+on+se+aika+joka+kultaa+ne+muistot,+voi+olla+näinkin.+Tänä+päivänä+olen+tyytyväinen+jos+saan+pitää+mieheni+mahdollisimman+pitkään+sekä+toisen+poikani,+minullahan+oli+kaksi+poikaa.HYVÄÄ+NAISTENPÄIVÄÄ+KAIKILLE+NAISILLE.
  2. Jos+on+oikeuden+mukaisuutta+niin+hän+kärsivänä+lapsiparkana+pääsee+heti,+ei+jää+jonottamaan.+Sen+siaan+ihmiset,+huom.+tässä+lukee+ihmiset,+jotka+ovat+saaneet+tämän+aikaa,+saavat+jonottaa+ja+kauan.+Jononumero+voi+olla+biljjonia+ja+siitä+ylöspäin.