Mulla on siis vain kolme alempaa etuhammasta. Luulin, että se on normaalii mutta eilen hammaslääkäri kysyi miks mulla on vain kolme. Sanoin että sen verran mul on aina ollu, ei hänkään tainnu tietää miksi.
Ois kiva jos joku tietäis syyn siihe et miks mul on vain kolme.
Vain kolme alempaa etuhammasta
1
52
Vastaukset
Mulla on suurinpiirtein sama määrä, muutama enemmän. Minä taas tiedän mistä se johtuu. Se johtuu hammislääkäripelosta josta en yrittämälläkään pääse irti. Se mitä hammiksessa on viimeksi tehty on tehty narkoosissa. Asennekysymys. Ehkä.
Sellaista myönteistä asennetta ko. asiaan ei yksinkertaisesti ole. Mieluummin synnyttäisin lapset muillekin kuin menen hammikseen.
Oikeasti tosi on että mieluummin kuolen kun menen. Se on ainoa pelkotilani. Järjetön, käsittämätön, sen tajuan kyllä.
Jossain vaiheessa tulee eteen se meno sinne, ehkä kuitenkin olen sitten jo kuollut.
Tämä on hullua mutta totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671