On aivan uskomatonta tuo julkkisten pääsy ehdokaslistoille. En näe siinä muuta kuin että puolueet yrittävät heidän varjollaan saada mahdollisimman paljon ääniä.
Itse haluaisin äänestää ihmistä joka jo jollain tavalla on vihkiytynyt politiikkaan tavalla tai toisella.
Se että ihminen osaa laulaa tai on kaunis ei ole meriitti mielestäni tulevalle edustajalle. Jos ihminen on muuten yhteiskunnallisesti valveutunut niin kaunis lauluääni, vaikkakin sekin on makuasia niin kuin kauneuskin, ovat tietty plussaa.
Julkkisten tunku
3
<50
Vastaukset
- tutuksitullaanjaollaan
Tv:stä tutusta tulee Tv:stä tuttu.
Aivan mutta en sitä kenenkään meriittinä pidä. Voihan olla että osasta heitä tuleekin jotakin mutta on nähty siellä urheilijoita jotka eivät ainakaan täysistunnossa avaa suutaa. Eivätkä muutenkaan. Minä en ainakaan äänestä just tuollaista julkkua joka tietää ehkä menneen omalla sarallaan menneen ja nyt koitetaan tätä. Ei hyvä.
- kustasilmään
Aivoton tollokansa äänestää julkkuja. Pahvimukillakustas
Pahvimukilla ääniä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658