Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+sitä+keskelle+väylää+tekemistä+itsekkin+ihmettelin.+Aiemmin+ollut+vaan+sakuja+ja+niiden+piti+päästä+niin+pitkälle+kuin+hihna+riittää.+Ei+ikinä+tielle+tai+tien+reunaan+jos+oli+mahdollista.+
Nyt+tämä+pieni+otus+pyrkii+samaan+mutta+isojen++kinosten+takia+ei+aiemmin+päässyt+pitkällekään+kun+on+töppöjalat.+Jos+ja+kun+pientareet+kantaa+menee+sinne+ja+jos+tulee+väärään+paikkaan+niin+korjaan+pois.++Kesällä+aina+sinne+puun+oksien+alle+tai+kuiteskin+jonnekn+piiloon.+
Ja+aina+ne+väylällä+olevat+eivät+ole+pienten+vaan+usein+myös+suurten+koirien+jätöksiä.
26.02.2019 21:41
Kuinka+niin,+perustele.
26.02.2019 21:32
Joo+eihän+tässä+tavallinen+ihmisraukka+saa+tehdä+enää+mitään.+Kohta+annetaan+varmaan+hengitysohjeetkin+ettei+liian+nopea+tai+liian+hidas.+Ja+ulkona+ei+saa+missään+nimessä+piereskellä.+Vaikka+ei+vielä+tuota+olisi+tutkittukaan+niin+voihan+olla+että+..................
26.02.2019 20:07
Vaikka+ajattelisivat+juuri+noin+niin+eikö+ihmistä+itseään+jo+"ota+silmään"+se+näky+mikä+jossain+kävelytiellä+vallitsee.+Ovatkohan+he+yhtä+suurpiirteisiä+kotonaankin.++Ja+se+että+koira+tekee+keskelle+kapeaa+lumipolkua.+Tietty+jos+on+paljon+lunta+ympärillä+niin+pienet+saattavat+siihen+syyllistyä+koska+muuten+uppoaisivat+hankeen.+Isommat+luulisi+pärjäävän+sivummallakin.
Ja+jos+koira+niin+tekee+niin+senkun+korjaa+pois.
26.02.2019 19:42
Vamma+on+eri+asia,+jos+ei+luonnistu+niin+sitten+ei.+Tuossa+tapauksessa+meillä+täällä+on+noita+vammaisia+suhteetoman+paljon+siihen+nähden+mitä+itse+4+lenkkiä+päivässä+tapaan.+Mutta+lienee+ymmärrettävin+noista+vaihtoehdoista.
Uskoisin+että+näkijöiden+puute+on+yleisin+syy+ja+se+on+sellainen+"luuserisyy".
Pimeä+aika+on+meidän+teillämme+hyvin+kyseenalainen,+itse+kyllä+näen+koiran+asennosta+sontiiko+vaiko+ei.+Tosin+talvella+joskus+kävi+niin+etten+löytänyt+sitä+pikkukakkaraa+jonka+koirani+vääntää.+en+sitä+ruvennut+etsimäänkään.
Oma+koirani+kävelee+aina+hieman+edellä+joten+tuostakaan+syystä+en+voi+itselleni+alibia+tehdä.+Ja+jos+vaikka+käveleekin+takana+niin+aina+tulee+kyllä+kuikultua+koiran+touhuja+niin+että+ei+tuokaan+hyvä.
Unohtaminen+on+ok,+voi+käydä+kelle+vaan.
26.02.2019 19:28
Hölä+hölö.+Se+on+sun+totuutes.+Eikä+ainoa.
22.02.2019 22:51
Ei+edes+oman+ikäluokkani+"kristityt"+usko+mihinkään+uuteen+tule+tulemiseen.+.+En+ole+koskaan+kuullutkaan.+Puhun+nyt+itse+evlut.seurakunnasta.+Mistä+sinä+puhut.+
Ihminen+saa+uskoa+mhin+haluaa+mutta+kuvauksesi+on+vailla+mitään+totuutta+jonka+tietäisin.+Lahkoista+en+tiedä,+niitä+on+monia+ja+synnitkin+ovat+listaltaan+huomattavasti+pidempiä+kuin+toiset.
Jumala+ei+sinänsä+tapa+kait+ketään+mutta+Jumalan+tahdosta+joskus+tapahtuu+sairaan+kuolema+jne.+Näin+siis+ajattelen.+Olisihan+henkilö+voinut+kuolla+ilman+kenenkään+tahtoakin.+Niinkuin+omani.
22.02.2019 22:44
Joo+kyllä+olen+itsekkin+ottanut+mukaan+kaksi+pussia,+yksi+omalle+ja+toinen+sille+joka+lötköttää+keskellä+sitä+pientä+väylää+joka+ihmisten+jaloista+on+sinne+tallaantunut.+
Korjasinkin+jo+pari+mutta+sitten+tuli+taas+pakkanen+ja+en+nyt+kuitenkaan+rupea+niitä+potkmaan+ylös+kun+olisivat+heti+tuoreeltaan+niin+helpot+ottaa++pois.
Täytyy+sanoa+että+ekan+kerran+minua+ottaa+päähän+se+minkä+näen.+Se+on+juuri+edellä+kerrottu.+Jos+joskus+osuisin+paikalle+missä+koira+paskantaa+ja+omistaja+(yleemsä+vilkaisee+sivuilleen)+ja+ketään+ei+näy+niin+eikun+menoksi.+Niin+en+voisi+naamaani+pitää+kiinni.+Kohteliaasti+kysyisin+että+unohtuko+sulta+jokin.+Mutta+en+koskaan+nää.+
Tämähän+kertoo+ko.ihmisestä+muutakin.+Ei+se+että+ei+korjaa+koiransa+paskoja+ole+hänelle+ainoa+(lintsaa)+juttu+vaan+ihminen+voi+olla+sitä+(välinpitämätön)+omiin+velvollisuuksiinsa+monissa+muissakin+asioissa.
22.02.2019 22:30
Niin+ja+kukka+kuin+kukka+on+kaunis.+Meillä+kasvaa+kukka+joka+on+kaktus.+Se+oli+parisenttinen.+Nyt+se+on+6-7+centtinen.+Se+meidän+rakkain+kukka.+Sain+sen+viime+huhtikuussa+kuolleelta+pojaltani.+Se+on+kukka+jota+perheen+isäkin+vaalii,+muista+se+ei+niin+välitä.+Se+on+muistokukka.
22.02.2019 20:35
Aika+vaikea+laittaa+julmuuksia+järjestykseen+ja+varsinkin+eri+ihmisten+kesken.+Yhdelle+sama+asia+on+julma,+toiselle+julmempi+ja+kolmannelle+julmin+mitä+on+tapahtunut.
Tämä+on+hyvin+persoonakysymys.+Kuka+mitenkin+minkin+ottaa+ja+vielä+että+olenko+kokenut+sen+itse+vai+sukulainen,+ystävä+vai+kuka.+
paha+mennä+sanomaan.+Julmuutta+on+niin+erilaista+että+jos+jokaista+rupeaisi+erikseen+miettimään,+siitä+tulisi+ainakin+pari+100+sivuista+kirjaa.+
Ja+entä+kärsiät,++paitsi+se+jolle+juttu+on+tapahtunut.++Ystävät,+sukulaiset,+naapurit.+Riippuu+siitä+mitä,+missä+ja+milloin.
22.02.2019 20:30
Ei+kait+mistään.+Mikä+on+huuhaata+ja+mikä+ei.+Näin+on+ollut+iät+ja+ajat.+Uskonnon+varjolla+haetaan+myös+valtaa,+mainetta+ja+rahaa.
Luin+juuri+kirjan+MARIA+ÅKERBLOM,+Elämän+ja+kuoleman+lähettiläs.+Hän+oli+sisällissodan+aikoihin+unissasaarnaaja.+Teki+työtä+tosissaan,+lumosi+ihmiset+jotka+uskoivat+joka+sanan.
Mammonaa++ja+valtaa+kyllä+hän+sai,+mutta+kaikelle++tuolle++ihanalle++oli+myös+varjoisatkin+puolensa.
Hänen+työnsä+hedelmiä+(niin+kuin+kirjan+kansiteksti+kertoo)+olivat+varkaudet,+petokset,++väärät+valat,+pahoinpitelyt+(+köyhien+lasten+hyväntekijänä+ja+muutenkin)++sekä+murhayritys.
Vankilaan+hän+joutui+useamman+kerran.
Ja+yksi+ihminen+uskonnolla+on+saanut+kaiken+tämän+aikaan,+en+ihmettele+nykyajankaan+uskontoja+vaikka+siellä+takapiruina+häärivillä+olisi+ihan+mitä+vaan.+
Kirja+oli+hyvä+ja+avasi+silmät.+Järkyttävä+se+oli+juuri+siksi+että+uskonto+oli+kaiken+Marian+ja+hänen+kannattajiensa+voisiko+sanoa+takana+ja+tuki+heitä+jotta+em.+tapahtumat+olivat+mahdollisia.
22.02.2019 15:36
Tänä+päivänä+abortti+ei+ole+enää+ehkäisykeino.+
Jokainen+joka+siihen+huolimattomuuttaan+joutuu+voi+pitää+sitä+omana+syynään.
Mieskö+vai+nainen+pitää+huolta+ehkäisystä,+se+pitää+olla+nainen+siksi+että+hän+kärsii+myöskin+seurauksista.+Miehellä+on+helpompaa+vaikka+olisi+vastuuntuntoinen+kaveri+muuten.+Hänen+ei+tarvitse+itse+kärsiä+mistään+muusta+kuin+tiedosta+että+näin+kävi.
Itse+olen+kärsinyt+kolmannen+lapsemme+menetyksestä+vuosia+sitten.+Kun+keskenmeno+tulee+se+hoituu+sairaalan+kannalta+samoilla+toimenpiteillä+kuin+jos+olisi+harkittu+abortti.
Pääasia+siinä+on+saada++sikiö+pois+kohdusta.+Oikeassa+abortissa+se+usein+elää+mutta+minun+oli+kuollut.+Niin+tai+näin,+nykypäivän+ehkäisyt+ovat+ihan+mallillaan+mutta+mminun+tapauksessani+oli+kyseessä+haluttu+lapsi+jota+emme+sitten+saaneet.
15.02.2019 23:14
Niin+eikö+tähän+yhteiskuntaan+kiljuta+uusia+pieniä+lapsia.++Sehän+on+nyt+ongelma+kun+ei+lapsia+synny+riittävästi.
Tässä+on+hyvä+esimerkki+siitä+että+vaikka+mies+hänellä+olisikin,+hän+on+todennäköisesti+töissä.+Mutta+että+tuollainen+lapsilauma+itselläni,+niin+ei+kiitos.+Muutenkn+on+harvinaista+että+Uudellamaalla+tehdään+noin.
Maalla+se+on+yleisempää+ja+tuo+nainen+lienee+saanut+kiintiönsä+täyteen.+Tai+sitten+pariskunnat+jotka+kuuluvat+uskonnollisista+syistä+johonkin+missä+ajatellaan+että+kaikki+saa+tulla+mitkä+tullakseen+on.+
Oli+syy+mikä+tahansa+niin+ilman+apua+äiti+tuollaisen+lauman+kanssa+kuullostaa+äidin+rääkkäykseltä.+
En+oikein+ymmärrä+sitä+isääkään+(jos+nyt+oli+töissä+tai+missä),+että+hänkään+ei+ajattele+vaimonsa+kuormaa.+Voimia+naiselle+ja+pankoon+ukkonsa+toimimaan+niin+että+lasten+hoito+helpottuu.
15.02.2019 22:58
Niin+ja+aloittamaasi+ketjuun,+noin+se+menee.
15.02.2019 21:52
Hei.+en+vastaa+nyt+varsineiseen+kysymykseesi+vaan+kerron+että+ilahduin+nähdessäni+koiralogosi.+Puhuttiin+paljon+aiemmin,+vuosia+sitten.+Olen+sakun/sakujen+omistaja+jonka+viimeisen+lähtö+suurinpiirtein+kaatoi+sijoiltaan.+
Voin+kertoa+sinulle+että+nyt+minulla+on+pitkäkarvainen+pieni+koira,+olisikohan+omasi+kokoinen+noi.+Täyttää+ensi+kuun+3.+päivä+1,5+vuotta.+Rodusta+voitaisiin+laittaa+pystyyn+tietokilpailu.+
Hyvä+että+olet+vielä+täällä.+Hyvää+jatkoa+ja+paljon+kommentteja.
15.02.2019 21:50
No+niin+on.+Rumppi+on+näyttelijäliiton+mitalin+ansainnut+kun+vaan+joku+sen+sille+antas.+
Ei+ole+mieltä+eikä+sitä+häntääkään+koko+äijässä.+Nimittää,+erottaa+ja+samaa+jo+monta+kuukautta.++Ja+kaikki+sen+naisjutut.+Oksettaa.
Muuri+tai+ei+mutta+vertaisin+häntä+johonkin+tyhmään,+en+nyt+keksi+mikä+se+olisi.+
Eläinkunnastakaan+ei+löydy++koska+oli+sitten+kyse+marsusta+tai+elefantista,+ne+kyllä+toimivat+oman+ja+laumansa+parhaaksi.
15.02.2019 21:39
Niin+ensin+lisätyöstä+40-50+%+veroa+ja+sitten+lopusta+voudille+1/3.+Unohda+lisätyö.
15.02.2019 21:28
Eikö+ole+hyvä+että+on+sentään+työllistänyt.+Jos+ei+kukaan+niin+työttömiä+hekin.+Yksityiset+ihmiset+ovat+eriasia+mutta+firmat+ovat+koroissaan+ottaneet+huomioon+riskin.+
Tsemppiä,+asiat+järjestyvät+pikku+hiljaa.+Hengitä+hetki+ja+anna+ajan+kulua.
15.02.2019 21:25
No+palkkahan+voisi+olla+sama+"+opetuksen+jälkeen"++kuin+muillakin+vasta+alalle+tulleilla.+Eiväthän+hekään+jos+mitään+alan+koulutusta+ei+ole,+sovi+hommiin.
Kukas+sinutkin+hoitaa+jos+ei+ole+henkilökuntaa.+Sano+parempi+ehdotus,+kuulostellaan.
15.02.2019 20:25
Ja+millainen+pressa+heillä+on.+Ei+todella+käy+kateeks.+Hävettää+kun+huutaa+suu+ammollaan+kaikkea+paskaa.
15.02.2019 20:03
69 / 81