Käytä etsikkoaikasi oikein!

Asioitaseurailewa

Raamatun mukaan Jumala antaa ihmiselle etsikkoaikoja, elämän jaksoja, jolloin Jumala erityisesti kutsuu ihmistä puoleensa.
Tällainen jakso kestää jonkin aikaa, mutta jos ihminen kieltäytyy Jumalan kutsusta pelastukseen, se, etsikkoaika otetaan pois ja ihminen paatuu välinpitämättömyyteen sielunsa pelastuksen suhteen.
On äärimmäisen tärkeää käyttää etsikkoaika oikein!

"Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
Luuk 19:43,44

8

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näetulevaisuus

Se kuuluu evoluutioon, tyhmät ja uskovat kuolevat ennen muita.

• Hölä hölö. Se on sun totuutes. Eikä ainoa.

• AamenkiitosJeesus

"Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."

• Totta, kannattaa tutustua näihin ihmisen omaksi kuvakseen luomiin jumaliin - kyllä sitä voi kutsua etsikkojakasi tai mieluummin opiskeluksi.

Pienellä vaivannäöllä selviää, että kaikki jumalista kirjoitettu on tyypillisen vajavaisen ihmismielen tuotetta ja sillä lailla sitä ei sorru epäjumalanpalvontaan.

Vielä sellainen pointti, että jos oikea jumala olisi mitään ilmoittanut, eivät sitä ihmiset märehtisi, koska asia olisi kerralla pihvi kaikille. Olisihan sentään kyse maailmojen luojan viestistä.

• AamenkiitosJeesus

"Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä."

• AamenkiitosJeesus

"Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

• AamenkiitosJeesus

"Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

• Anonyymi

"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56