Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olimme+ostamassa+tuota+jauhelihaa+mutta+meille+sanottiin+että+se+on+loppu.
23.01.2019 15:41
Onhan+oikeastikin+niin.++Ahvenanmaa+ei+ole+suopea+suomalaisille+vaikka+ovat+itsekkin.+On+tässä+pulmia+muitakin+kuin+suomi-ruotsi+.+Sitten+on+tuolla+eläinpuolella+koira/kissa+ajattelu.+
Ja+sitten+tämä+Harryn+uusi+rouva+siellä+Briteissä,+ei+taida+tulla+mitään.+Ja+mitähän+kakkea+onkaan.+
Ja+ties+mitä+uutta+huominen+tuo+tullessaan.+Katsellaan.
19.01.2019 00:13
Hyvän+alotuksen+pilasit+vitulla+päähän+jne.+Aloittajan+ei+tatvitsisi+olla+noin+agressiivinen.
Niin+kuin+vastauksista+huomaat+he+puhuu+läinnä+keskenään.
18.01.2019 22:32
Kyllä+aivan+tarkasti+eikä+ole+koskaan+mieleen+tullut+moinen+ettei+olisi.++Itse+olen+lasteni+isän+valinnut,+on+ja+pysyy.+
Maaliskuussa+47+vuotta+ja+ennen+kuin+se+kuolema+erottaa.
18.01.2019 19:53
Niin+joo.+ajattelen+että+jos+joku+asia+muutetaan+niin+se+on+jo+joku+olemassa+oleva+asia.+
Puhuisin+uudelleen+käyttöönotosta+(koiravero).+
Aloittaja+puhuu+verosta+joka+määrätyille+henkilöille/omistajille+pitäisi+saada.+
Ja+kun+puhutaan+koirista+niin+se+olisi+jonkinsortin+koiravero,+esim.+koiravero+isoille,+vaarallisille+jne.+koirille.+Koirista+puhutaan+kuitenkin.
18.01.2019 16:21
Hei+en+tiedä+nimestä+muuta+kuin+Helsingissä+autajan+monille+ihmisille+jonka+nimi+on+Hursti++ja+hän+nyt+hoitaa+sitä+isänsä+jälkeen.+Hän+ei+ole+mikään+pieni+tekijä+van+sadat+ihmiset+jonottavat+ruokaa+heidän+ovensa+takana.+
Valitettavasti+en+osaa+tuohon+sinun+tarkoittamaasi+hursti-juttuun+sanoa+mitään.++Minun+aikanani+nukuttiin+jo+-50+luvun+lopulla+maalaismaisemissa+jossa+itse+olin+paljon,+aitoissa+muhkuraisien+patjojen+päällä.
Pelkät+oljet/heinät+olivat+eläinten+kuivikkeita/ruokaa.
16.01.2019 22:25
Pitäkää+huoli+vaikka+asianajajan+kautta+että+ehdot+liitolle+eivät+ole+sellaiset+että+isänne+kupsahtaessa+tämä+uusi+vaimo+vie+kaiken.+Kannattaa+olla+omaisuuden+puolesta+hereillä.
Kun+tämä+asia+on+turvattu+ja+saatetu+tietoon+mahdollisesti+isällenne,+onko+uuusi+vaimoa+vielä+naimisissa+vai+on+ko+tullut+muuta+menoa.+
Ottakaa+selvää+ja+varmistakaa.
16.01.2019 22:15
Kyllä+tämä+koirasusihomma+on+hmisen+itsensä+erikoisuuden+tavaoittelua.+Muuta+en+keksi.+Samat+ominaisuudet+saadaan+jo+olemassaolevista+roduista+jos+tavoitellaan+pelottavuutta+jne.
Ihminen+on+vaan+niin+fiksu.
16.01.2019 21:30
Niin+mikä+vero?+Koiraveroa+ei+ole+enää+missään+Suomessa.+Tuskin+kunta-+ja+tai+valtion+verotus+voisi+olla+koiran+mukaan.+Eihän+siellä+puhuta+koirista+halaistua+sanaa.
16.01.2019 19:28
Paska+homma.+Täytyisi+tietää+minkä+lääkkeen+söi+ja+minkä+vahvuista+lääke+on.++Muuten+lienee+vaikea+tehdä+muuta+kuin+seurata.+
Tarkkuuta+pillerin+ottajille.+Entinen+sakuni+söi+närästyslääkepillereitä+liuskasta+noin+5+kpl.+Oli+aikuinen+koira+ja+otti+sen+pöydältä+johon+olin+sen+huolimattomuuttani+jättänyt.+
Illalla+oksensi+vaahtoa+kerran+mutta+ei+ollut+muuten+huono+kuntoinen.++Sitä+ei+ainakaan+närästänyt.
Toivotaan+että+ei+tulisi+mitään.+Ja+jos+jotain+tulee+niin+heti+lääkäriin.+Tsemppiä.
16.01.2019 19:24
Missä+todella+halpaa.
11.01.2019 20:18
Joo+minustakin+juuri+noin.+Noiden+eläinten+ja+niiden+vuoksi+tehtävän+työn,+ruoat,+vesi+ja+kaupassakäynti,+johon+on+matkaa+noin+kilometri,+äitini+kulkee+koiran+(Minni)+kanssa+lähes++päivittäin.+Kauppareissuilla+rolle+on+mukana+ja+siihen+saa+kätevästi+mysö+ostokset.
Tuossa+kun+oli++kovempia+pakkasia+Minni+vaan+makasi+sängyssä+ja+sanoi+ei+kiitos+kauppareissulle.+Äiti+meni+sitten+yksin.+
Sellainen+pakollinen+liikunta+on+hyvä+asia+jos+ihminen+on+vihkiytynyt+eläimiinsä+niin+että+tietää+että+esim.+kauppaan+on+pakko+mennä.
Hassua+on+se+että+äitini+ei+pitänyt+eläimistä+nuorempana.+Nyt+ollaan+samalla+aaltopituudella+näissä+asioissa.+Itse+olen+kyllä+rakastanut+eläimiä+syntymästäni+saakka.
Ironista+oli+se+että+olin+töissä+teurastamon+toimistossa.+Silloin+äiti+sanoi+että+sano+kaikille+että+olet+siellä+kielenkääntäjänä.++En+ole+sanonut+kenellekään.
11.01.2019 20:17
No+ei+pölli+keltään+mitään+mutta+hurmata+yrittää+kaikki+muut+koirat.+Ei+sinänsä+hypi+muiden+koirien+päälle+mutta+nartun+kohtaamisen+jälkeen+on+ihan+mahdoton.+Vetää+jälkien+perässä+remmissä+mitä+ei+normaalisti+tee.+Vaikka+toinen+koira+olisi+miten+kaukana+tahansa+jää+tai+siis+haluaisi+jäädä+odottamaan+josko+milloin+olisi+kohdalla.+Minä+usein+tossa+kohtaa+käytän+lievää+väkivaltaa+ja+laitan+sen+vaan+tulemaan.+
Siinä+mielessä+nimitys+on+väärä+mutta+uros+vinksallaan+jonnekin+päin+on+sekin+vähän+sinne+päin.++Mutta+kaikesta+huolimatta+sillä+on+niin+hoppu+näissä+jutuissa+että+en+ehdi+nähdä+niitä+sydämenkuvia+sen+silmissä+joita+sillä+tietty+on.+
Ihmismaailmassa+tollanen+hoppuilija+olisi+pantu+menemään+ties+minne+mutta+tämä+täytyy+kyllä+aina+kuskata+kotiin+käytöksestä+riippumatta.
Helsingin+pieneläinsairaala+ottaa+seuraavaksi+kantaa+ja+eiköhän+se+kun+aika+löytyy+tule+sieltä+kauluri+kaulassa.+Sellainen+on+meidän+pikku-Jesse.+Isojen+koirien+kanssa+ei+ole+ollut+näin+voimakkaita+tunnetiloja.
11.01.2019 20:05
Se+mitä+äitini+on+elämässään+tehnyt+tai+jättänyt+tekemättä+ei+ole+minun+päänsärkyni+ollenkaan,+sinänsä+vanha+juttu+toi+että+vastaus+on+"mutsis+oli,+mutsis+teki+jne".+Noin+vastailtiin+kun+oltiin+nuoria+ja+nättejä,+nyt+ei+olla+kuin+nättejä.+Eli+60-+ja+70+luvulla.
Voin+kertoa+sinulle+että+äitini+elelee+täysissä+sielun+ja+ruumiin+voimissa+Kemiönsaaressa+koiransa+ja+kissansa+kanssa+ja+ikää+on+kunnioitettavat+83+vuotta.
Hyvää+loppuelämää+sinulle.
11.01.2019 17:27
Ai+tuskaa+vai.+Ei+nyt+varmaan+sinulle+lainkaan.+
Oletko+nyt+huolissasi+itsestäsi,+lapsistasi+vai+joistain+muita.
09.01.2019 22:14
Miksi+ihmeessä+sen+haukkua+täytyisi.++Ole+onnellinen+että+se+ei+niin+tee.+Useimmat+haukkuvien+omistajat+toivoisivat+niiin.
Olisi+kva+kuulla+miksi+haluaisit+koirasi+haukkuvan.
09.01.2019 21:29
Koiraani+en+kuitenkaan+tälle+alttarille+uhraa.+Tuo+pieni+ihana+otus+on+on+se+joka+pitää+minut+hengissä+nyt.+Huolehdin+ruoasta+ja+ulosmenosta+4+kertaa+vuorokaudessa.+
Minulla+on+ns,+"pakkotekemistä"+joka+on+pakko+tehdä.+
En+tunne+sitä+pakoksi++vaan+velvollisuuseksi+koiraa+kohtaan.+Sen+katse+ja+koko+koira+on+sydämeen+käyvä,+rakastan+sitä+paljon.+Ilman+sitä+olisin+ties+mitä.+
Rakastava+pieni+ihana+koira.
09.01.2019 21:25
Niinpä+kunhan+pysytään+terveenä.
Mutta+kun+ei+pysytä+eikä+mikääm+mee.++
Mieheni+sai+2,5+vuotta+sitten+aivoinfarktin.+
Seuraavana+vuonna+menetimme+Rölli+saksanpaimenen+joka+oli+3+vuotta+ja+4+kuukautta.+
Seuraavana+vuonna+huhtikuun+puolessa+välissä+saatiin+poliisit+kotiimme+vähän+ennen+puolta+yötä.+Nuorin+poikamme+oli+kuollut.
Nyt+en+pysty+enää+järkevästi+ajattelemaan+mitään.+Liian+pian++ja+lian+paljon.+
On+aika+ottaa+ja+aika+antaa.+Onko+taas+minun+vuoroni.
09.01.2019 20:59
Huono+kommentti+vaaleja+ajatellen+jo+olet+tyrkyllä.
09.01.2019 20:46
Koko+ajan+paranee+koiran+pelko+muita+kohtaan.+Paukut+ei+mitään+ja+muutkaan+kotona+yhtäkkiset+(pudotan+vaikka+astian+lattialle+tms.)+eivät+pelota+sitä.+Mutta+nehän+ovat+tapahtumia+jotka+tapahtuvat+kotona,+sille+tutussa+paikassa.+Minä+olen+se+johon+se+uskoo+ja+luottaa+ja+kun+jos+ei+jotain+tiedä+katsoo+minua+silmiin,+että+mitä.+
Hyvä+yhteistyö+minulla+ja+koiralla.+En+oikein+osaa+kuvitella+että+voisin+tähän+laittaa+sijalleni+jonkun+muun.+Jos+yhteys+ei+toimi+niin+ei+toimi.++Koiralla+on+aikaa+ja+omastani+en+tiedä.+
Ainakin+tulee+lajitovereidensa+kanssa+toimeen+100+%,+ei+ole+vielä+tullut+koiraa+jolle+se+olisi+vihainen.
09.01.2019 20:38
73 / 81