Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+kyllä+Alatalo+tuttu+on,+ikäluokkani+on+vaan+sellainen+että+en+sitten+kauheasti+seuraillut.++Sinänsä+kaskun+alkuosaa+kuulutti+jo+mummuni+ja+uskon+että+valtaosasta+ainakin+minun+ikäisiäni+ihmisiä+on+kuullut+sen.+
Mikko+on+vanhempi+minua+mutta+jo+mummoltani+olin+kuullut+sen.+"pane+paska+asialle+ja+mene+ite+perässä"+oli+toinen+samaan+aikaan+kuultu+juttu.
Oisko+Mikko+itsekin+kuullut+sen+jostain,+ainakin+sen+alkuosan,+loppuosahan+oli+minulle+uusi+ja+hauska.++Itse+mietin+että+miksi+en+sitä+itse+älynnyt+kääntää+noin+mutta+ei+kait++sitä+tarvetta+jatkaa+ko.+juttua+ole+vaan+yksinkertaisesti+tullut+mieleen.+Oli+kyllä+päivän+piristäjä+tuo+juttu.+Hassun+hauska.
19.12.2018 22:11
Meillä+mies+sai+toissaisänpäivänä+lahjaksi+ja+mainio+laite.+Ainakaan+Helsingissä+eivät+ole+parkkipirkot+huomautelleet.
19.12.2018 17:31
Hei+toi+kissa+ja+mummo+oli+hauska.+Tiesin+sen+kun+kissalla+pyyhittiin+mutta+en+ole+kuullut+sitä+kun+mummolla+pyyhittiin.+Hauskaa+joulua+kaikille.
Ps.+käyttäkää+ainakin+näin+joulun+aikaan+riepua+tuohon+pöydän+pyyhintään+niin+saa+mummo+ja+kissakin+huilata.
19.12.2018 16:20
Meillä+pojan+haudalle+kiven+tilasi+hautaustoimisto+joka+muutenkin+hoiti+asiat.+Tietty+ensin+katsottiin+mallit,+kirjaimet+ja+niiden+väri+jne.+
Mielestäni+kivi+oli+edullinen+kokoonsa+nähden.+Olen+tyytyväinen.
18.12.2018 21:14
Norgesic+on+vastaava+lääke+kuin+aikoinaan+oli+Dolan.+Dolan+on+lopetettu.+Siis+relaksantti/särkylääke.+Miehelläni+käytössä.
18.12.2018 21:09
No+itselläni+on+12+kiloinen+pieni+koira+eikä+se+tuosta+olisi+muuta+kuin+säikähtänyt.+Kova+jätkä+tää+mun+koira.
11.12.2018 21:35
Juuri+noin.+Itselläni+ollut+isojakin+koiria,+saksanpaimenia.+Yksikään+ei+ole+ollut+vihamielinen+muita+kohtaan.+Yksi+niistä+arka+tai+varautunut.+Sillai+että+muut+ovat+heti+menneet+tervehtimään+mutta+tämän+yhden+kanssa+päti+sääntö.+Se+oli+niin+että+vieras+ei+noteeraa+sitä+ollenkaan+ennenkuin+se+itse+tulee+luokse.++Eikä+se+yleensä+kauan+kestänyt.+
Nyt+on+pieni+uroskoira+joka+alusta+asti+on+pelännyt+lapsia.+On+kiinnostunut+heistä+mutta+äkkinäiset+äänet+ja+liikkeet+pelottaa.+
Tänään+oli+sellainen+pikkumies+kylässä+jonka+se+on+tavannut+kerran+aiemmin.+Ekalla+kerralla+se+oli+pöydän+alla+murraamista+mutta+ei+muuta.
Tänään+meni+70+%+paremmin,+ensin+vältteli+ja+ohje+oli+että+anna+koiran+ensin+tulla.+Kävi+haistelemassa+sukkia+ja+meni+pois.+Ei+murria.+Kun+lapsia+ei+ole+oikeastaan+kuin+hän+niin+tottumaan+ei+oikein+pääse.
11.12.2018 21:31
Ajattelin+että+ennen+kuin+vastaan,+oionko+mutkia.+
Voisiko+olla+luennekysymys.+
Itselläni+ollut+sakuja+aiemmin+mutta+nyt+viimeisen+kuoltua++sanon+että+"mikä+lie+koira"++on+tämä+nykyinen+1+vuotta+ja+3+kuukautta+vanha+ei+kääpiö+mutta+pieni+otus+sakuun+verrattuna.
Viimeinen+saku+eli+vain+3+vuotta+ja+7+kuukautta+vanhaksi.+Sen+piti+olla+meidän+viimeinen+saku+jonka+kuvittelin+elävän+ainakin+10+vuotiaaksi+mutta+näin+ei+käynyt.+
Ikämme+takia+en+uskaltanut+ottaa+enää+sakua+mutta+sitten+kun+olin+murjottanut+ja+surrut+neljän+seinän+sisälllä++4+kuukautta+päätin+ottaa+jonkun+pienen+koiran.
Viimeisin+sakumme+oli+vähän+kuin+kertomasi+koira.+Rakasti+pienenä+kaikkia+ihmisiä+ja+myöskin+kaikkia+muita+koiria.+
Kun+se+täytti+2+vuotta+se+tuli+varautuneeksi,+ei+ihmisiä+kohtaan+vaan+toisia+koiria+kohtaan.+Siitä+tuli+helposti+provosoitunut,+jos+toinen+räksytti+tai+murisi,+oli+se+sotaan+valmis+kuin+sotamies+konsanaan.+Meidän+seudullamme+oli+kaksi+koiraa+jota+se+ei+voinut+sietää+eivätkä+ne+sitä+
Silti+ne+koskaan+eivät+olleet+kuonokosketuksessa+toisiinsa+vaan+ne+inhosi+toisiaan+kaukaa.+Vähän+kuin+itse+ajattelisin+jostain+ihmisestä+että+en+tykkää+tosta+vaikka+en+olisi+puhunut+ko.+ihmisen+kanssa+koskaa.
Silti+aina+kun+joku+koira+tuli+vastaan+päästin+sen+haistamaan+toista+ja+sillä+olikin+liuta+kavereita.+Juuri+tuolla+perusteella+että+koira+hylkää+toisen+ilman+kontaktia+on+kummallista.
Nyt+tämä+pikkuolio+on+sellainen+että+se+ei+ole+ikinä+ollut+vihainen+kellekään+koiralle+koosta+riippumatta.+Läheskään+kaikki+eivät+sitä+rakasta+mutta+vaikka+ne+räyhäisivät+kuinka+tämä+ei+virka+mittää.+Katselee+vaan+että+ai+tollai.+Ei+siis+provosoidu+toisen+käytöksestä.++Eli+helppo+tapaus,+ei+tupata+jos+ei+tykätä.+
Sillä+on+pienestä+koostaan+huolimatta+isoja+koiria+kavereina+joihin+luotan+että+eivät+satuta+sitä.+Joskus+meidän+on+isommaan+pesäpallo,+joskus+iso+opettaa+kampitustekniikkaa.++Ja+tämä+pikkuotus+on+tyytyväinen.+
Olen+ollut+tyytyväinen+ettei+täällä+ole+norsuja+liikenteessä+koska+se+ilman+muuta+leikkisi+senkin+kanssa.+Kärsällä+olisi+kiva+keinua.
08.12.2018 00:06
Kyllä+näin+on.+Korjaan+muidenkin+jos+pussi+on+vapaana+eli+omani+on+jo+tehnyt.+Huomautan+aina+jos+näen+että+koira+sontii+"väärään+paikkaan"+ja+omistaja+jättää+sen+siihen.
07.12.2018 23:20
Kaikki+koirani+(9+saksanpaimenta+++tämä+nykyinen+mikä+lie+koira+ovat+saaneet+puruluita).+Nykyinen+on+nyt+täysin+terve+mutta+eihän+ikääkään+ole+kuin+1+v+4+kk.+Saksanpaimenista+yhdellä+oli+verisyöpä+joka+kuoli+3++vuotta+7+kk+vanhana.+Viimeinen+sakumme+halvaantui+3+vuotta+4+kk+vanhana,+syy+jäi+auki+koska+oli+pakko+lopettaa+ennenkuin+tutkimukset+saatiin+loppuun.+Muut+sakut+elivät+9-12+vuoden+ikään.+Yhdellä+3.asteen+lonkkavika+leikattiin+ja+hyvä+tuli.
Kaikki+olivat+saaneet+puruluita.
07.12.2018 22:40
Niin+juuri.+Ravinto+on+ennen+aikaan+ollut+pakko+hakea+metsästä+mutta+kaikki+se+on+ollut+ehdoton+edellytys+sille+että+ihmiset+pysyvät+hengissä.+Niiltä+ajoilta+on+metsästys+ollut+tapa+Suomessa.+
Nykyään+myös+harrastus.+Nythän+on+pakastimet+sun+muut+johon+ylijäämän+voi+säilöä+ilman+pelkoa+että+muut+metsäneläimet+löytävät+säilöpaikan.+Niin+kuin+joku+totesi+että+kalastetaan+sen+mikä+syödään,+ei+huvikseen.+Olen+samaa+mieltä.
Mutta+että+asusteet+ovat+joillekin+ihmisille+ja+varsinkin+vielä+itse+ammuttu+tuolla+kaukana+jossain,+ovat+puistattava+esimerkki+siitä+mihin+ihminen+pystyy.+
Toivon+hänelle+kuraa+niskaan+näistä+kommenteistaan,+muuta+hän+ei+ansaitse.
07.12.2018 22:06
Niin+sitähän+se.+Mutta+Linnan+juhlien++väen+odotetaan+olevan+sen+verran+älykästä+väkeä+etteivät+sitä+nyt+siellä+selvittele.+----eikä+ainakaan+jos+telkkari+on+vielä+paikalla.+Aika+hassua,+sattuuhan+sitä+ns.+paremmissakin+perheissä.
07.12.2018 21:20
Niinpä+ja+jos+olisi+toisinpäin,+heti+tilisi+linnaa,+putkaa,+vankilaa.
07.12.2018 21:13
Ei+muuta+kuin+pois+maasta+HETI.+Ei+mitään+oikeudenkäyntiä+Suomessa+veronmaksajien+rahoilla.+Pois+vaan.
Ai+niin,+pitäähän+heitä+kohtaan+olla+oikeudenmukaisia.+Tosiaan,+meinasi+unohtua.+Heille+ei+saa+tulla+paha+mieli.+MUTTA+UHREILLE+SAA.+Kenen+etua+näissä+jutuissa+ajetaan.+
Säännöt+ja+lait+sellaiseksi+että+heidän+heti+maahan,+meidän+maahan,+tullessaan+tehdään+selviksi+perusasiat.+Jos+syyllistyt+rikokseen+enkä+käsitä+miksi+sen+pitäisi+olla+edes+törkeä,+niin+lähtö+tulee+heti.+
Siinä+jää+mamulle+kaksi+vaihtoehtoa.+Toimi+maamme+lakien+ja+asetusten+mukaan+muuten+matkustat+ja+sillä+siisti.+Käytetään+myötätuntomme+jo+pahoinpideltyihin,+raikattujen+jne.+uhreihin.
Jos+mamu+pysyy+ruodussa+on+kaikki+ok.+Kaikki+kiinni+omasta+itsestä.
07.12.2018 21:10
Noh+johan+siellä+hetki+sitten+saivat+naisetkin++ajo-oikeuden.+Tosin+näyttää+että+edes+lähetystössä+ei+ihminen+ole+turvassa.
Voisi+kuulua+mutta+ei+kuulu.+Kaukana+on+se+päivä+kun+niin+voidaan+sanoa.+Surullista.
07.12.2018 21:00
Eikö+tuollaisesta+olisi+asian+kohdanneet+voineet+valittaa+jonnekin.+Kamalaa+että+koirien+kustannuksella+viedään+rahat+ja+koira+on+heitteillä.
30.11.2018 23:37
Se+voi+olla+mikä+vaan.+Älä+heti+turhaan+hermostu.+Patti+voisi+olla+ns.+ajos+joka+olisi+tullut+siitä+että+iho+on+mennyt+rikki+ja+sinne+on+päässyt+bakteeri.+
Sinuna+katsoisin+viikonlopun+yli+tai+jos+homma+pahenee+jotenkin+niin+sitten+päivystykseen.
30.11.2018 23:23
Miksi+teet+niin.+Alkoholi+varmaan+mutta+kenen+käyttö.+Omasi,+puolisosi+tai+jonkun+muun.+
Siihen+voi+hakea+muutosta+riippuen+kenen+ongelma+se+on+tai+keiden+kaikkien.+
Apua+on+kyllä+saatavilla+jos+alkoholi+on+syy+omaan+mielipiteeseesi.+
Otit+jo+ison+askeleen+kun+kerrot+että+vihaat+viikonloppuja.+Se+askel+on+eteenpäin+ja+siitä+tulisi+nyt+jatkaa.+
Toivon+että+saisit+normaalit+viikonloput+jotka+kyllä+mielestäni+ovat+normipäiviä+siinä+missä+muutkin+ilman+niiden+vihaamista.
Kertoile+vaikka+pala+kerrallaan+ja+netistä+löytyy+puh.numeroita+joihin+soittaa.+Älä+tyydy+entiseen+vaan+pyri+askel+kerrallaan+parempaan.
30.11.2018 23:03
Niin+juuri,+mitä+pyytää.+Suomessa+saa+maksaa+600+euroa+sekarotuisesta+pennusta,+omani+on+tuotu+Virosta+ja+ja+maksoi+195+euroa.+Olisiko+tämä+se+syy.
Koira+on+nyt+1,3+v+vanha+ja+se+hulvattoman+hauska+tapaus.+Huomasin+tossa+äsken+että+sehän+osaa+tossa+vahtiakin.+Kiva+että+sillä+on+tekemistä.
28.11.2018 22:53
Minullakin+on+pienikokoinen+pitkäkarvainen+koira+jonka+kotimaa+on+Viro.+Ihana+tyyppi,+haettu+tosin+Espoosta+mutta+Virosta+ao.henkilö+hakenut.+
Ihana+1,3+vuotta+oleva+koira+joka+ei+yhdellekään+toiselle+koiralle+ole+osoittanut+mitään+vihanmerkkiä.+Sille+kyllä+ollaan+haukuttu+ja+rähjätty.+Se+ei+provosoidu+vaan+katselee+vaan+että+ai+tuo+on+tollanen.
Paras+kaveri+sille+on+myöskin+sekarotuinen+sakua+muistuttava+mutta+täysin+vaalea+koira.Vähän+
+ähähttps://keskustelu.suomi24.fi/lemmikit/koiratn+kuin+iso+Valkoinen+paimenkoira.+Ne+ovat+parhaat+kaverit+vaikka+kokosuhde+on+älytön.+Myöskin+yksi+lähes+täysikasvuinen+tanskandogi+löytyy+kaveripiireistä.
28.11.2018 22:48
75 / 81