Hautakivi olisi hankittava. Tuntuu hankalalta ja kalliilta. Löysin netistä paikan nimeltä hautakivi.info. Onko kellään kokemuksia? Onkohan luotettava?
hautakiven hankinta
4
1551
Vastaukset
- Meandi
Itse tilasin tuolta kiven äitini haudalle. Ensimmäinen yhteydenotto oli todella asiallinen, ja kaikki sujui ja tilaus lyötiin lukkoon.
Laittoi kuitenkin laskun heti, vastoin omia ehtojaan jotka lukee nettisivuilla. Sovimme eristä ja että maksan ensimmäisen heti kun saan kiven haudalle. Kaikki ok.
Numeroni vaihtui ja meiliä eivät viitsineet laittaa, jättivät koko homman sikseen ja nyt kun asiasta kyselin kun en enää talveksi kiveä saa haudalle enkä mitään ollut asian tiimoilta kuullut, vaikka olen heidän kanssa asioinut myös sähköpostitse, niin olen epäluotettava ja numeroni on sulkeutunut heidän mukaansa siksi etten ole maksanut liittymän laskuja ym hepreaa. Eivät tästä syystä toimita kiveä, ennen kuin olen sen maksanut kokonaan ja aikaisintaan ensi keväänä onnistuu laitto.
Fakta kuitenkin on että vaihdoin juuri numeroa ja operaattoria.
Joten ei, en suosittele nyt enkä jatkossa kyseistä yritystä tämän ainokaisen hautakivi-tilauksen pohjalta ja aion olla kuluttajan suojaan yhteydessä ja pyytää kaupan purkua. Yritykseltä puuttuu mielestäni sekä luotettavuus että asiallisuus. - kallishalpa
Hautakiven tai ristin voi tehdä itsekin. Sen voi uusiakin sitten jos tarvitsee.
Olen nähnyt betonivalu kiviä ja ihan kauniitakin.
Se tarvitsee vain muotin, pikkusen rautoja sisälle, sementti/betonisäkin rautakaupasta ja vettä.
Sekoittaa mössöt ja kaataa muottiin, jossa ne raudat.
Antaa kuivua ja poistaa muotin.
Kas siinä, se on valmis.
Tekstit voi ostaa k-raudasta kirjaimina. Hinta ehkä 100-200 euroa kaikkineen.- kallishalpa
ja jos pistää taskuunsa, ei sitäkään.. kasvain ja jos tekee öyntivirheen tuleekin
pertistä "penis" hihi sanoin "Kives! ^^ Meillä pojan haudalle kiven tilasi hautaustoimisto joka muutenkin hoiti asiat. Tietty ensin katsottiin mallit, kirjaimet ja niiden väri jne.
Mielestäni kivi oli edullinen kokoonsa nähden. Olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041