Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Kerrotko+kuinka+kävi.+Itse+olettaisin+että+tuommoinen+määrä+ei+tule+itsestäään+ulos.+Tsemppiä.
  2. Poikani+oli+hyvin+masentunut+viimeiset+aikansa.+Viimeisen+kerran+nähtiin+jouluaattona+-17.+Tämä+kaikki+oli+seurausta+työtapaturmasta+jonka+vuoksi+sitä+leikattiin+monista+kohdin.+Kipulääkitys+oli+sitä+luokkaa+että+sen+oli+vaikea+pysytellä+hereillä+ja+välillä+puheesta+ei+saanut+mitään+selvää.Näin+ollen+oli+myös+vaikea+ihmisille+jotka+pitivät+olla+sille+lähimpiä.+Hirveät+velat,+älyttömiä+autonremppoja+jne.+Pian+ei+kukaan+heistä+enäää+jaksanut+häntä.+Minä+jaksoin+koska+olin+se+ainut.+Meillä+oli+hyvät+välit+mutta+en+läheskään+aina+ymmärtänyt+missä+nyt+mennään.+Sitten+16.4.+pienestä+hotellista+löytyi+hänen+ruumiinsa.+En+tiedä+kuolinsyytä+vieläkään+vaikka+poliisi+laittoi+sen+16.4.+Ei+hajuakaan+mitä+sitten+tapahtui.+Soitin+viikko+sitten+Oikeuslääketieteelliseen+laitokseen+ja+kysyin+asiaa.+Vastaus+oli+että+siinä+on+vielä+paljon+tutkittavaa.Ainoa+mitä+tiedän+että+hän+oli+saanut+edellisenä+perjantaina+huumeiksi+verrattavia+lääkkeitä.+Silloin+puhuimme+puhelimessa+viimeistä+kertaa+ja+hän+oli+tosi+iloinen+siitä+että+"nyt+ei+pitkään+aiikaan+särje+mistään".++Mutta+mitä+hän+teki+noin+70+kilometriä+kotipaikastaan?+Oli+ollut+siellä+jo+aamuyöllä+ja+odottanut+että+hotelli+aukeaa+klo+7.+Mennyt+huoneeseensa+ja+hieman+enne+puoltapäivää+soittanut+että+voisiko+saada+aamiaisen+huoneeseensa.+Henkilö+vei+sen+sinne+ja+poika+nosti+päätään+että+havaittu.+En+tiedä+sanoiko+mitään.Iltapäivällä+oli+hotellin+työntekijä+mennyt+koputtamaan+ovelle+että+mitä+asiakas+meinaa.+Koputukseen+ei+vastattu.+Hän+meni+omilla+avaimillaan+sisään+ja+siellä++makasi+poikani+sängyssään+kuolleena+kuin+kivi.Nyt+kun+on+kaikki+hautajaset+sm+ohi+olen+lukemattomat+kerrat+miettinyt+olisinko+jotain+voinut+tehdä+toisin.Autoin+niin+paljon+kuin+pystyin+mutta+mikään+ei+riittänyt.+En+myöskään+nää+hyvässä+valossa+niitä+ihmisiä+jotka+heittivät+sen+yli+laidan.+Heidän+suhteensa+tunteeni+on+kuollut+kuin+itse+vainaja.
  3. Niin+voitko+täsmentää.+Typeryyksiin!!!.++Mihin+itse+käytät+rahasi,+mikä+on+"ei+typerää".