Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerrotko+kuinka+kävi.+Itse+olettaisin+että+tuommoinen+määrä+ei+tule+itsestäään+ulos.+Tsemppiä.
28.11.2018 22:28
Meillä+ainakin+joka+lämmityskauden+aikana+koira+rapsutti+paljon.+Keväällä+se+loppui.
En+silti+huomannut+että+se+olisi+ollut+agressiivinen.+Puhun+nyt+entisestä+koirastani.+Nyt+minulla+on+pieni+pitkäkarvainen+joka+ei+ainakaan+vielä+ole+osoittanut+samoja+merkkejä.
Voi+pestä+paljon+öljyjä+sisältävillä+peuaineella.+Sinänsä+vesi+kuivattaa+mutta+jos+koiraa+ei+ole+vähään+aikaan+pesty+niin+kannattaa+kokeilla.+Hoitoainettakin+on+ja+se+kannattaa+valita+huolella.+Itselläni+on+pitkäkarvaiselle+sellainen+joka+itsessään+jo+hiukan+puhdistaa.+Jos+koira+ei+ole+koviin+pitkään+ollut+ilman+pesua+niin+varmaan+sellainenkin+riittäis.
28.11.2018 21:17
Eihän+Minelan+väittänyt+että+koko+maailma+tekisi+kuin+hän.+Hän+nimenomaan+sanoi+että+se+on+auttanut+"elämääni",+ei+yleistänyt.+
Minelalle+terveiset+että+olen+koirariippuvainen+ilman+mitään+sen+kummempaa+vikaa+tai+vammaa.+Rakastan+vaan+koiria+ja+taitaa+tehdä+Minelakin+niin+että+samoissa+vesissä+ollaan+tuon+koira-asian+suhteen.
28.11.2018 18:00
Olet+oikeassa,+kaikki+aikanaan.+Uskon+myös+samalla+lailla+että+vielä+näemme.+Että+nään+muitakin+rakkaita+poisnukkuneita.
Kyllä+varmaan+aika+korjaa+ja+jotain+jo+korjannutkin.+Jouluaatto+tulee+olemaan+vaikea.+Ei+voi+olla+muistamatta+enkä+yritäkään+että+hänet+silloin+viimeisen+kerran+näin.++
Ehkä+se+seuraava+jouluaatto+on+jo+helpompi.+Tosin+tässä+iässä+valmistautuu+tavallaan+jo+siihen+että+tämä+päivä+voi+olla+viimeinen.+Toki+niinhän+on+kaikilla+mutta+nuorena+sitä+ei+ajattele.+Nyt+kyllä+se+on+mielessä+ja+mielilauseeni+onkin+että+tehdään+vaan+jos+Luoja+suo.
28.11.2018 17:49
Lukekaa+teos+VADELMAVEVEPAKOKOLAINEN,+on+jo+ajat+sitten+kirjoitettu+mutta+jos+nauraa+haluatte+niin.+lukekaa.
Siinä+suomalainen+mies+haluaa+olla+ehdottomasti+ruotsalainen.+Matkustaa+ja+käyttää+yhtä+tyhjäksi+havaitsemaansa+ruotasalaista+kotia+hyväkseen.+
OIi+huvattoman+hauska+kunnes+ymnärsi+asian+ooikean+laidan.
Humoristinen+hyvin+kirjoitettu+kirja+runsaalla+mielikuvituksella+höystettynä.+Hyvä.
24.11.2018 00:01
Poikani+oli+hyvin+masentunut+viimeiset+aikansa.+Viimeisen+kerran+nähtiin+jouluaattona+-17.+
Tämä+kaikki+oli+seurausta+työtapaturmasta+jonka+vuoksi+sitä+leikattiin+monista+kohdin.+Kipulääkitys+oli+sitä+luokkaa+että+sen+oli+vaikea+pysytellä+hereillä+ja+välillä+puheesta+ei+saanut+mitään+selvää.
Näin+ollen+oli+myös+vaikea+ihmisille+jotka+pitivät+olla+sille+lähimpiä.+Hirveät+velat,+älyttömiä+autonremppoja+jne.+Pian+ei+kukaan+heistä+enäää+jaksanut+häntä.+Minä+jaksoin+koska+olin+se+ainut.+Meillä+oli+hyvät+välit+mutta+en+läheskään+aina+ymmärtänyt+missä+nyt+mennään.+
Sitten+16.4.+pienestä+hotellista+löytyi+hänen+ruumiinsa.+En+tiedä+kuolinsyytä+vieläkään+vaikka+poliisi+laittoi+sen+16.4.+
Ei+hajuakaan+mitä+sitten+tapahtui.+Soitin+viikko+sitten+Oikeuslääketieteelliseen+laitokseen+ja+kysyin+asiaa.+Vastaus+oli+että+siinä+on+vielä+paljon+tutkittavaa.
Ainoa+mitä+tiedän+että+hän+oli+saanut+edellisenä+perjantaina+huumeiksi+verrattavia+lääkkeitä.+Silloin+puhuimme+puhelimessa+viimeistä+kertaa+ja+hän+oli+tosi+iloinen+siitä+että+"nyt+ei+pitkään+aiikaan+särje+mistään".++
Mutta+mitä+hän+teki+noin+70+kilometriä+kotipaikastaan?+Oli+ollut+siellä+jo+aamuyöllä+ja+odottanut+että+hotelli+aukeaa+klo+7.+
Mennyt+huoneeseensa+ja+hieman+enne+puoltapäivää+soittanut+että+voisiko+saada+aamiaisen+huoneeseensa.+Henkilö+vei+sen+sinne+ja+poika+nosti+päätään+että+havaittu.+En+tiedä+sanoiko+mitään.
Iltapäivällä+oli+hotellin+työntekijä+mennyt+koputtamaan+ovelle+että+mitä+asiakas+meinaa.+Koputukseen+ei+vastattu.+Hän+meni+omilla+avaimillaan+sisään+ja+siellä++makasi+poikani+sängyssään+kuolleena+kuin+kivi.
Nyt+kun+on+kaikki+hautajaset+sm+ohi+olen+lukemattomat+kerrat+miettinyt+olisinko+jotain+voinut+tehdä+toisin.
Autoin+niin+paljon+kuin+pystyin+mutta+mikään+ei+riittänyt.+En+myöskään+nää+hyvässä+valossa+niitä+ihmisiä+jotka+heittivät+sen+yli+laidan.+Heidän+suhteensa+tunteeni+on+kuollut+kuin+itse+vainaja.
23.11.2018 22:01
No+mitä+sulla+oli+tilalla.+Vain+se+naru+vai.+Eipäs+tuollaista+ole+koskaan+omalle+kohalle+mutta+vähän+hassu+juttu.
Jos+ei+auta+niin+mene+gynelle,+sillä+on+vehkeet+tohon+hommaan.
23.11.2018 21:11
Tollaset+tyypit+eivät+tarvitse+kuin+paluulipun+ja+hemmetin+nopeasti+takaisin+sinne+mistä+tulikin.
Onko+sielä+turvallista,+siis+siellä+mistä+on+lähtenyt,+kun+selkeästi+ja+todistetusti+meidän+omilla+kansalaisimmilla++on+turva+kaukana.+Pois+vaan+heti+ilman+mitään+tutukimisia.
23.11.2018 21:05
No+totuus+on+se+että+millään+tuilla+ei+tuollaisia+elätetä.+Hevonen+voi+olla+ns+hoitohevonen.+Hevonen+rouskuttaa+paljon+heinää+päivässä+eikä+se+heinä+ole+ainoa+mitä+se+tarvitsee.
Koira+syö+sitä+mihin+se+on+tottunut,+kissa+ulkoa+hiiret+jne.
23.11.2018 20:33
Minustakin+hyvä+että+kaupunki-+ja+muutkin+kissat+oppivat+valjaisiin+ja+tai+pantaan.
Tässä+on+sellainenkin+pointti+että+jos+ja+kun+näet+tällaisen+kaksikon+kulkevan,+niin+siinä+on+omistaja+joka+ON+NÄHNYT+VAIVAA++lemmikkinä+eteen+enne+kuin+tuohon+on+päästy.
Kissa+ei+ole+tuossa+mielessä+yhtä+helppo+kuin+koira+eli+se+vaatii+omistajaltaan+paneumista+ko.+asiaan.
Hieno+juttu.
23.11.2018 20:24
Juuri+noin.+Kun+ei+ole+rikkaitten+huvituksia+niin+lemmikki+on+oivaa+ajan+kuluakin.+Yksinäiselle+ihmiselle+se+voi+olla+ainoa+se+jolle+sanot+aamulla+moikka.+Varmaa+on+että+ainakin+koira+on+odottanut+heräämistäsi+jo+hetken,+yleensä+aikoihin+kun+heräät+ja+mikä+aika+on+aamulenkin+vuoro+ollut+noin+yleensä.+
Minua+ei+ainakaan+herätetä+liian+varhain.+Jos+koirani+jostain+syystä+tekee+niin+niin+käännän+vain+selkäni+sille+ja+se+menee+takaisin+nukkumaan.+Täytyy+tietty+ottaa+huomioon+että+sillä+voi+olla+esim.+ripuli+joka+ei+katso+kelloa.+Sitten+vaan+ripeästi+päälle+jotain+ja+ulos.
Kyllä+koira+ainakin+kertoo+onko+kyse+jostain+sen+mmielihalusta+vai+oikeasta+pakosta.+
Koiraa+voi+pitkälti+lukea+kuin+avointa+kirjaa.+Kun+tarpeeksi+tarkkailet+sen+toimintoja+opit+aika+pian+tuntemaan+sen+hännänheilutuksen+syyn+ja+myöskin+sen+jos+se+häntä+joutuu+jostain+syystä+jalkojenväliin-+silloin+se+on+peloissaan+ja+sinun+asiasi+on+selvittää+miksi.
23.11.2018 20:18
Miksi+tavallinen+kansalainen+ei+joudu+poliisn+kanssa+tekemisiin+koskaa.+Noin+yleisesti+ottaen.+Mikä+hitto+on+syy+parjata.
Ilman+poliisin+läsnäoloa+Suomen+Helsingissä+olisi+paljon+turvattomampaa.
Ja+kansalainen+joka+ei+häntä+tarvitse+voi+olla+tyytyväinen+omaan+itseensä.+Silloin+olet+kait+noin+suurinpiirtein+toiminut+yhteiskunnan+lakien+mukaan.
21.11.2018 21:56
Yksi+asia+mikä+ei+ole+vähäinen+ainakaan+Helsingin+kokoisessa+kaupungissa+on+poliisien+velvollisuus+tuoda+kuolonviesti+lähiomaisele.+
Itse+sain+kaksi+poliisia+oveni+taa+illalla+kello+23.+Mieheni+oli+nähnyt+poiilisiauton+parkkeeratun+lähikadullemme+ja+kertoi+että+tulivat+meidän+pihalle.
Meille+tulivat+tuomaan+kuolonviestin+nuorimmaisesta+pojastani.+Arvasin+jotenkin+ketä+asia+koskee.+Ja+oikeassa+olin.+Eivät+poliisit+vain+piipahda+ovella+vaan+olivat+katsomassa+hetken+aikaa+kuinka+pärjätään+.+Ja+lopuksi+kysyivät+vielä+että+pärjäämmekö+mieheni+kanssa+kahdestaan.
21.11.2018 21:50
Voi+olla+oikein.+Se+kamelinkaan+selkäranka+ei+ole+taipuisaa+tyyppiä.
21.11.2018 21:37
Ulosottomiehen+ottamista+rahoista+palkasta+ja+eläkkeestä+ei+ole+mielivaltainen.+Sen+säätelee+ulosottolaki.+Siihen+kaikki+perustuu.
21.11.2018 21:34
Eli+luopuisin+koirastani.+Ei+tule+kuuloonkaan,+minä+ja+koira+tai+sitten+ei+mitään.+
Epäinhimillistä+pyytää+luopumaan+lemmikistään++ja+vielä+että+se+olisi+ehto.+
Ei+kiitos.+Mielummin+pidän+koirani+ja+lähdetään+kimpassa+kun+siltä+tuntuu.+
Oli+hyvä+tämäkin+asenne+tietää+että+ei+tarvitse+soitella.++Jos+ja+kun+tilanne+tarvii,+lähden+Suomen+Lappiin+koirani+kanssa+erämaamökkiin.+
Koirat+on+niin+tapetilla+joka+palstalla+että+en+tajua+mihin+se+perustuu.+Kuka+siinä+häviää+että+minulla+on+koira.+Ei+kukaan.+Paskanpölötystä+koko+homma.
21.11.2018 21:30
Ei+pidäkään+vaan+jokainen+voi+olla+omien+ajatustensa+herra.+Siihen+meillä+kaikilla+on+oikeus.
Nyt+täytyy+sanoa+että+en+voi+ymmärtää+ihmistä+joka+ottaa+ahdinkonsa+lievennennyksi+(olipa+vaikea+sana)+eläimen+oli+se+sitten+mikä+tahansa.
Jos+ihmiseltä+puuttuu+ruoka+niin+luulen+että+siinä+kohtaa+hän+ei+suinkaan+säntää+koiraa+ostamaan.+Mutta+jos+asiat+ovat+hyvin+ja+sitten+tapahtuu+jotain+miksi+ihmisen+ja+koiran+ruoka+muuttuu+niukaksi,+niin+itse+ainakin+annan+ensin+koiralle+ja+sittem+minä.
Ei+ehkä+ole+minunkaan+vika+että+ruoka+ei+riitä+mutta+vielä+vähemmän+koiran+vika.+Tietty+sen+voisi+heittää+roskikseen,+mieluummin+heitän+itseni+kuin+koiran.
14.11.2018 22:54
Niin+voitko+täsmentää.+Typeryyksiin!!!.++Mihin+itse+käytät+rahasi,+mikä+on+"ei+typerää".
09.11.2018 20:42
No+jopas+jotakin.+Koski+sitten+mitä+rahamuotoja+tahansa+laki+ei+salli+tuota.
Ennen+mm.+kaljaa+ja+tupakkaa+ei+myyty+luottokortilla+mutta+se+on+mennyttä+aikaa.+
Taitaa+olla+iso+ankka+tuo+uutinen.
09.11.2018 20:26
Älä+nyt+nolaa+sentään+kaikkien+proffien+mainetta.+Tiedän+oikeasti+fiksujakin+sellaisia.++Ulostulostasi+päätellen+et+ole+minkään+sortin+proffaa+koskaan+tavanutkaan.++Olkoon+siskosi+mikä+tahansa+niin+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä.+Sinä+et+ole+niitä+kirjoja+kirjoittanut.
Yritä+nyt+pysyä+nahoissasi+ja+jos+on+fyrkat+loppu+niin+sorry,+mun+koiraa+et+ainakaan+syö.
Hastala+vista.
09.11.2018 20:19
76 / 81