Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jokapäiväinen+tissuttelu+tai+harvemmin+otettu+"pelti+kiinni"+olotila+molemmat+riittää.+Molemmat+ehkä+paremmin+kuin+yksinteoin+tehdessä.+
+Kaikkiaan+suurin+osuus+maksavaurion+saamisessa+on+henkilön+maksan+kyky+ottaa+sitä+viinaa+vastaan.+Toiset+saavat+sen+piankin+ja+toiset+eeivät+koskaan.+
Naiset+enemmän+vaarassa+kuin+miehet+rakenteensa+ja+fysiologisesti+eroavaisuutensa+kanssa+mieheen.
Lyska+till.
28.08.2018 22:44
Taas+oma+työkaverini+otti+viinaksia+ja+rupesi+muuttumaan+keltaiseksi.+Maksa+oli+siin+kunnossa+että+uusi+piti+saada.+Hänellä+oli+piippari+tai+puhelin+tms.+joka+hälyttää+kun+sopiva+maksa+on+löytynyt.
Puhelin+piippasi+ja+mies+matkusti+heti+sairaalaan.+Leikkaus+onnistui+hyvin,+uusi+maksa+oli+saatu.+Teholla+joku+aika+niin+kuin+kuuluu++yleensäkin+ja+osastolle.+Keho+ei+enää+halunnutkaan+vierasta+maksaa+ja+hän+kuoli+siitä+johtuviin+oireisiin+parin+päivän+päästä.+
Paljon+oli+yhteiskunta+tehnyt+tämän+henkilön+eteen+ottaen+huomioon+että+se+oli+99+%+sesti+viinan+aiheuttama.
Maksavaivat+eivät+aina+ole+ihmisen+tietoisia+valintoja+ja+se+olisi+hyvä+muistaa+jos+jollakin+maksa+krenklaa+ettei+heti+alettaisi+juoposta+puhua.
Mutta+kaikki+uutisointi+näistä+asioista+aina+herättää+jossakuin+ihmisissä+kysymyksen:+Miten+minä.+Kun+sellainen+kysymys+omalla+kohdallaan+herää+voi+kaiketi+vielä+valita.
28.08.2018 22:33
Mielestäni+uroksen+ja+nartun+välinisiä+eroja+ovat+ne,+että+narttu+hieman+pienempi+kooltaan+(yleensä)+ja+narttu+on+helpompi+kouluttaa+kuin+uros.
Itselläni+ei+ole+nartuista+omistajakokemusta+mutta+uroksia+on+ollut+kaikkiaan+yhdeksän.+
Yksi+niistä+oli+kooltaan+pienin+mitä+meillä+oli+ollut+mutta+vahtivaisto+oli+liian+suuri.+Sen+kanssa+sai+olla+tarkkana+jos+joku+tuli+liian+lähelle+se+saattoi+ottaa+puntista+kiinni.+Tällainen+tapahtui+yhden+kerran+.+Siis+se+otti+liian+lähellä+seisovaa+mieshenkilöä+puntista+kiinni+ja+heti+huomasin+sen.+Irti-käsky+tehosi+välittömästi+mutta+mieskin+otti+hieman+välimatkaa.+Samasta+risteyksestä+yli+mentiin+eikä+siinä+sen+kummempaa.+Osasin+nyt+varoa+paremmin+että+meikää+ei+saa+tulla+liian+lähelle.
Meillä+oli+aina+kaksi+sakua,+ikäero+noin+viisi+vuotta.+Olivat+parhaat+kaverit.+Ei+riitoja+koskaan,+mitä+nyt+mökillä+irti+juostessaan+toisilleen+rähjäsivät.+Hyviä+koiria+olivat+kaikki.
25.08.2018 01:04
Niin+totta.+Kauheata+se+on+ollut+vanhempienkin+kanssa+vaikka+usein+toinen+jäi.+Nyt+ei+enää+oman+ikäni+takia+ollut+kuin+yksi.
24.08.2018 18:09
Mielestäni+on+niin+parempi.+Omien++sakujen+kanssa++yritin+myös+toista+tekniikkaa+mutta+määrättyjen+koirien+(eräs+bokseri+ja+pari+muuta+isompaa)++olivat+se+juttu+jossa+mikään+ei+ollut+mitään.+Siis+juuri+nuo+koirat+havaittuani+väistettiin.+Iso+osa+koirista+olivat+jo+tälle+viimeiselle+sakulle+tuttuja+jo+pennusta+lähtien.+Se+ystävyys+ei+koirien+välillä+koskaan+unohtunut+tai+särkynyt.+Se+oli+ikuinen.
Viimeinen+sakumme+eli+kuitenkin+vain+vajaan+4+vuoden+ikäiseksi.++Halvaantu+toiselta+puolelta+ja+pakko+oli+lopettaa.+Ikävöin+sitä+vieläkin+vaikka+siitä+on+jo+toista+vuotta+aikaa.
Olin+muutaman+kuukauden+ilman+koiraa.+Viime+vuoden+heinäkuusta+vuoden+loppuun.+Tätä+ennen+meillä+oli+aina+sakuja+ja+nuorempana+oli+kaksi+rinta+rinnan.++Nyt+ikä+alkoi+merkitä+niin+paljon+että+luovuin+sakusta+haaveilun,+mieheni+ei+olisi+halunnut+mitään+koiraa.+
Kun+olin+masentunut+koiran+kuolemasta+niin+en+käynyt+ulkona+kuin+muutaman+kerran,+matka+käsitti+kotoa+autolle,+kauppaan+ja+sama+takaisin.+En+syönyt+kun+ei+ollut+nälkä.+Laihduin.
Sitten+viime+joulun+alla+poikani+soitti+että+siellä+ja+siellä+olisi+pienempiä+koiria,+mieti+sellaista.
Menin+nettiin+ja+huomasin+että+ko+osoitteessa+oli+pentuja+ja+yksi+pieni+ja+isolla+karvalla+varustettu+tuijotti+kameraa+tuiman+näköisenä+huoneen+nurkassa.+Siellä+se+oli+nimitetty+kukuriksi+mikä+sopi+sille+hyvin.
Niin+soitin+ja+menimme+poikani+kanssa+katsomaan.+Hinta+oli+sekarotuisesta+mikä+lie+terrierien+sekoituksesta++kohdallaan+ja+koira+oli+utelias.+Nyt+meillä+on+vilkas,+älykäs+ja+itsepäinen+3.9.++vuoden+täyttävä+pikkukoira.+
Rakastan+sitä+suunnattomasti.
r
23.08.2018 01:31
Omani+syö+sekä+keitettynä+että+paistettuna.+Raakana+en+ole+kokeillut,+voi+olla+että+sekin+menisi.
23.08.2018 00:02
Niin+se+on+raskas+päätös.+Päätös+asiasta+melkein+raskaampi+kuin+itse+toimenpide.+
Itse+koirasi+tunnet+ja+toimi+sen+mukaan.+Itse+katselin+ja+hoidin+klinkkavaa+sakua+vain+hetken+(1,5+kk)+ja+kun+hoitomenetelmä+oli+kuvineen+sun+muineen+tilattu,+koiran+toinen+tassu+halvaantu+koko+alalta+joten+siinä+kohtaa+meidän+päätöksemme+oli+selvä.+Toteutettiin+samana+päivänä+ja+itkettiin+kaksi+viikkoa.+Minkäs+voit,+minkäs+teet.++Koira+oli+3+vuotta+ja+7+kk+vanha.
22.08.2018 23:59
Miten+se+voi+olla+mahdotonta.+Kyllä+koiralta+pienen+kiven+synti+onnistuu+jos+sitä+harrastaa.
22.08.2018 23:51
Käytä+ihmeessä+näytillä.+Omat+koirani+saivat+ummetusta+luista+mistä+seurasi+vain+kuitenkin+se+että++vääntö+oli+paljon+vaikeampaa+ja+usein+se+uloste+oli+kovuutensa+lisäksi+valkoista.+Siksi+lopetin+luut+ja+annoin+pehmeitä+rustoja.
Nykyinen+minikokoinen+koiranikin+oksentaa+luut+seuraavana+päivänä,+ne+eivät+sula+sen+vatsassa.+Rustot+sen+sijaan+käyvät.
Voi+olla+väärä+hälytyskin+koiran+vieminen+mutta+parempi+tehdä+kuin+katua.
Tsemppiä.
22.08.2018 23:38
Ei+tarvitse+KORVATA+ketään+eikä+mitään.+Kaikki+mahtuvat+mainiosti+samaan+perheeseen+oli+sitten+lapsia+2+tai+12+ja+eläimiä+sama+määrä.
Voihan+se+olla+tämä+on+joiltakin+liikaa+vaadittu.
17.08.2018 20:49
Kukkua+kans+toi+juttusi.+Itse+olen+ollut+46+vuotta+naimisissa+ja+meillä+on+aina+ollut+koiria.+Nuorempana+aina+kaksittain.+Lapsiakin+on+kaksi+poikaa.
Sinä+et+itse+pidä+koirista,+se+on+mielipide+johon+sinulla+on+oikeus.++Kaikki+muu+onkin+sitten+pelkkää+potaskaa.
17.08.2018 20:44
Juu+olivat+hakeneet+kyllä.+Hautajaislasku+oli+2100+euroa+ja+siitä+sossu+korvaa+noin+hiukan+yli+50+euroa+että+silleen.
15.08.2018 23:20
Bravo+brovo+tai+jotain.+Noin+olisi+pitänyt+tehdä+sinullekin+mutta+sen+keiton+jättäisin+keittämättä.+Et+ole+mun+makuuni.+Hastala+vista.
10.08.2018 16:35
Puhuin+maidon+hinnasta+yleensä.+En+Valion+maidon.
08.08.2018 18:33
Valitettavasti+totta.
08.08.2018 18:28
Maksaisin++kyllä.+Täytyyhän+sen+lehmänhoitajan+tienata+elantonsa.+Kukas+sen+lehmän+hoitaa+jos+hoitaja+lyö+hanskat+tiskiin.
01.08.2018 18:28
Siis+korjaan,+viikko+sitten+maanantaina.
31.07.2018 22:21
Niin+ja+hanhen+selässä.+Silleen+pääsi+pakoon.+Hanhi+lienee+sittemmin+joutunut+ketun+ruoaksi.
31.07.2018 22:18
Minä+ainakin+juon+maitoa,+maksoi+mitä+maksoi.+Olen+juonut+lapsesta+saakka++ja+jatkan+valitsemallani+tiellä.
Terveisiä+kaikille+lehmille+jotka+sitä+tuottavat.+Litra+maitoa+ei+maksa+liikaa.
31.07.2018 21:55
Joo+molempia+kokeneena+voin+hyvin+ajatella+että+se+toimii.+Siis+kokemus+on+uunista+ja+sen+puhditusaineesta.+Varmaan+täytyy+toimia.+Jättääähän+se+uuniinkin+pitkäksi+aikaa+vaahtokerroksen.
Miten+tulit+tuon+hoksanneeks,+uuni+kun+on+tuttu+ja+sen+pesuaine+myös.+Hyvä+idea.
20.07.2018 23:21
80 / 81