Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+tämä+tapahtui+miten?
12.04.2019 14:54
Etkö+ymmärrä,+että+kun+annat+tunteiden+viedä,+niin+ajattelusta+katoaa+kaikki+järjellinen.+Mistä+lie+johtuu,+että+teikäläiset+järjesteän+on+pelkkiä+paskanpuhujia?
12.04.2019 14:52
Noh+noh+räyhis.+Eipä+nyt+kiukutella.+Kerroin+vain+faktat.
12.04.2019 14:50
Ei+minua+voi+tunnistaa+tiltuksi+muuten+kuin+olemalla+psykoottinen.+Sinähän+olet+sen+todistanut,+koska+näet+minun+jatkuvasti+kirjoittelevan+venäjämielistä+tekstiä+ja+levittävän+Venäjän+valhepropagandaa+Suomeen+yms.+Kyllä+kaikki+nämä+tietyt+kommentit+lukevat+ihmiset+näkevät,+ettet+ole+täyspäinen.+Sun+käytöksestä+ei+tarvitse+itse+keksiä+mitään,+koska+näytät+ihan+itse+sen,+mitä+olet.+Psykoottinen,+harhainen.
12.04.2019 14:27
Tietenkin+sua+kiukuttaa.+Miksi+muuten+kirjoittaisit+niin+kiukkuista+tekstiä?+Kyllä+sun+mielentilasi+projisoituu+erittäin+selkeästi+sun+ulosantiisi.+Turha+yrittää+väittää+muuta.
12.04.2019 14:18
Minulta+kysyttiin+kantaani+ja+vastasin,+ja+siitä+tulee+harvinaisen+hyvin+esille,+että+Venäjä+on+joka+tapauksessa+syyllinen,+siinäkin+tapauksessa,+että+olisi+toimittanut+ohjuksen+oman+puolen+sotilaille.+Sillä+ei+ole+mitään+merkitystä+minkä+numeroinen+prikaati+ohjuksen+ampui.+Se+riittää,+että+sanoo+maan+nimen.+Sinä+vain+tykkäät+halkoa+hiuksia+ja+nussia+pilkkua,+koska+sulla+on+pakkomielle+kirjoittaa+"tiltu"+-sanaa.+Eikö+se+kerro+persoonallisuushäiriöstäsi,+kun+haluat+väenvängällä+tuputtaa+kirjaimellista+copypastemättöäsi+muille?+Ja+voitko+ystävällisesti+lopettaa+mun+vainoamisen.+Mulla+ei+ole+mitään+tarvetta,+eikä+kiinnostusta+keskustella+häiriintyneen+avohoitopotilaan+kanssa.+
https://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveys/mielenterveyden-häiriöt/pakko-oireinen-häiriö
12.04.2019 14:17
Näitä+asioita+ei+koskaan+kannata+lukea+Suom24-vittuilualustalta+tosissaan+ja+muutenkin+mediatietoisuus+on+hyvä+olla+korkeammalla+tasolla,+kun+moni+valtamedian+edustaja+on+samalla+tasolla+Suomi24:n+kanssa.+Nämä+eliittiä+palvovat+vähemmän+älykkäät+tolvanat+ovat+kasvaneet+kieroon+ja+kokevat,+että+kansa+on+jotenkin+toissijaista+ja+alempiarvoista,+joka+täytyy+työntää+takaisin+"omalle+tasolleen"+politiikkaa+häiritsemästä,+ja+tietenkin+myös+kansaa+työnantajanaan+pitävät+poliitikot+ja+puolueet.+EU:n+vakioeliittikin+harjoittaa+populismia.+He+yrittävät+vimmaisesti+rakentaa+EU-isänmaallisuutta+ja+EU-kansallismielisyyttä,+ja+aika+kiihkomielisiä+ovat+myös+EU:n+kannattajat.+Eikös+kansankiihotus+ole+osa+populismia.+Mutta+se+on+sitä+parempaa+populismia,+josta+ei+käytetä+nimitystä+populismi.+"Se,+minkä+me+teemme,+on+oikein+-+Se,+minkä+te+teette+samoin,+on+väärin".
12.04.2019 14:00
Ulkomaisen+halpatyövoiman+tuontia+ajavat+puolueet+ovat:
SDP
Kokoomus
Vihreät
Keskusta
Vasemmisto+(lakialoitteen+luoja)
RKP
KD
Lakialoite:+https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Lakialoite/Sivut/LA_41+2017.aspx
Millaista+Suomea+nämä+populistipuolueet+ovat+rakentamassa,+kun+politiikka+on+selkeästi+suomalaisen,+sinun,+etujesi+vastaista???
12.04.2019 13:20
Kyllä+se+voi+hyvinkin+johtaa+muuttoauton+tilaamiseen,+jos+suomalaisten+Suomesta+aiotaan+todenteolla+tehdä+uutta+kehitysmaata,+tai+vaikka+idän+ja+lännen+välistä+sotatannerta.+Mitä+enemmän+kolmansien+maiden+ainesta+alkaa+korvaamaan+älykästä+ja+pätevää+kantaväestöä,+sitä+nopeammin+yhteiskunta,+infra+yms.+alkaa+rappeutumaan.+Jos+oikeasti+paneudut+esim.+suomalaisen+infran+tasoon+ja+millaista+ylläpitoa+se+vaatii,+tajuat+itsekin,+että+siinä+ajassa,+kun+kolmansien+maiden+ihmiset+on+koulutettu+samalle+tasolle+kantaväestön+kanssa,+Suomi+on+ehtinyt+murentua+monta+kertaa+maan+tasalle.
12.04.2019 13:14
Essayah+ja+Halla-aho+on+aika+lailla+samankaltaisia+persoonia.+Rauhallisia+ja+älykkäitä.+Essayah+on+kuitenkin+enemmän+sellainen+"kaikkien+ystävä",+kun+taas+Halla-aho+on+määrätietoisempi+ja+tavoitteellisempi.+Heidän+kaltaisiaan+olisi+mukava+nähdä+eduskunnassa+sipilöitten,+orpojen+yms.+korruptoituneiden+ja+paatuneiden+rötöstelijöiden+sijaan.+KeKomaanit+yms,+sekä+aattenväriset+matala-asteisen+politiikan+ryömijät+voisi+unohtaa+politiikan+alan,+jossa+eivät+saa+mitään+järkevää+aikaiseksi+ja+hakeutua+rehellisiin+leipätöihin.
12.04.2019 13:00
Vihervasemmistoantipersuvinkujien+leipätyöhön+kuuluu+hakemalla+hakea+kaikenlaista,+mistä+saisi+muotoiltua+teennäisesti+jotain+vittuilun+aihetta.+Herää+kysymys,+että+millaisen+puolueen+kannatus+saa+aikaan+moista+taantuneisuutta+ja+retardimaista+käytöstä.+Tiedätkö+sinä,+aloittaja?+Mikä+on+puoluekantasi?+Minun+on+PS.+Onko+sulla+selkärankaa+sanoa+omasi?+No+eipä+tietenkään.+Täydellisenä+anonyyminä+huutelu+on+sitä+jotain.+Millään+ei+ole+mitään+väliä.+Eikö+yhtään+hävetä+todeta,+että+persukannattajat+ovat+huomattavasti+sivistyneempää+porukkaa+kuin+teikäläiset?+Minua+ainakin+hävettäisi+sinun+asemassasi.
Halla-aho+on+rauhallinen,+puhuu+selkokieltä,+tietää+mistä+puhuu,+ei+ole+kapulakieltä+takova+poliittinen+konekivääri,+kuten+Orpo,+Sipilä+yms.,+ei+kiertele+eikä+kaartele,+vaan+puhuu+suoraan+ja+asiantuntevasti.+Siksi+häntä+on+helppo+kuunnella+ja+hänen+kuuntelemisensa+palauttaa+uskoa+politiikkaan,+jota+seteliselkärankaiset,+viherpunaradikaalit+yms.+ovat+tasaiseen+tahtiin+tappaneet.+Siksi+hän+myös+esim.+vaaliväitteilyissä,+"kaksintaisteluissa"+yms.+saa+joillain+edustajilla+tuskanhien+otsalle.+Siksi+myös+kilpailevien+puolueiden+kannattajat+ovat+kiukkuisia.
12.04.2019 12:48
Antipersuhäiriköiden+ulosanti+on+vähä-älyistä,+alkukantaista,+lapsellista,+kiihkomielistä...+Millaisen+puolueen+kannatus+aiheuttaa+tällaista+käytöstä?
12.04.2019 01:53
Mihin+katosi+PS:n+kannattajakunta?
http://kuvanjako.fi/7v1uq-1920.jpg
11.04.2019 23:05
Persujen+nousu+kolmanneksi+gallupeissa+tarkoittaa+sitä,+että+heillä+on+kolmanneksi+suurin+kannattajakunta.+Sitten+julkaistaan+galluppi,+jossa+tämä+kannattajakunta+on+kadonnut.+Mielenkiintoista.
11.04.2019 22:57
Eikö+olekin+hermoja+repivää+kun+joutuu+pistämään+kaikki+paukut+valheidensa+peittely-yrityksiin?+Kerro+nyt+ihan+omin+sanoin,+miten+paljon+kiukuttaa+:)
11.04.2019 22:41
Venäläisjoukot+tai+venäläismieliset+joukot,+todennäköisesti+vahingossa,+koska+on+vaikea+uskoa,+että+muutenkin+huonoon+asemaan+itsensä+vienyt+Venäjä+tekisi+tahallaan+itsestään+massamurhaajan+tappamalla+kaikenlisäksi+siviilejä,+joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+Krimin+konfliktin+kanssa.+Muissa+teorioissa+oli+joitakin+hyviä+kohtia+ja+perusteluja,+mutta+koska+joukossa+oli+valheuutisia,+kuten+esim.+se,+että+koneen+hylystä+olisi+löytynyt+konetykin+luoti,+johon+itsekin+aluksi+lankesin,+niin+muihin+teorioihin+oli+sen+jälkeen+hankala+luottaa.+Minulle+on+tietenkin+ollut+pääasia,+että+oikea+syyllinen+löytyy,+ettei+tapaus+jää+roikkumaan+ratkaisemattomaksi.+Moolokkitrolli+on+kiihkomielinen+fanaatikko,+joka+pakkomielteisesti+hakee+riitaa,+siksi+sitä+provoilinkin.+Sanoinkin+sille,+että+annan+sille+vain+mahdollisuuden+valheisiin+ja+kuten+näkyy,+se+teki+juuri+niin+ja+siksi+se+on+käynyt+ylikierroksilla+jo+monta+päivää.
11.04.2019 22:22
TÄSSÄ+ON+SUN+EPÄONNISTUNUT+MAANINEN+VÄÄRISTELY-YRITYKSESI,+jolla+jo+kerran+paljastuit+valehtelijatrolliksi.+Täytyy+sitten+toistaa+se.+Suuraakkosilla+sun+VALHEET+ja+VÄÄRISTELYT+yms.+skeida,+sekä+mun+kommenteissa+oikaisut+yms.+avainkohdat)+Jokainen+tämän+koosteen+lukeva+rehellinen+suomalainen+näkee,+että+alennuit+epärehellisyyteen+ja+että+oletkin+vain+häiriintynyt+nasutrolli,+jonka+motiivina+on+tehtailla+vääristelmiä,+joiden+varjolla+voit+harjoittaa+pakkomielteesi+kohdetta,+eli+kirjoittaa+"tiltu"+-sanaa.
moloch_horridus+6.4.2019+19:01
Kuka+muuten+sinun+mukaasi+pudotti+MH17-koneen?
eur0kriittinen+6.4.2019+19:43
MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa.
moloch_horridus+6.4.2019+21:48
Kas.+UNOHDIT+MAINITA,+että+AINOANA+SYYLLISENÄ,+jota+kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+pitää+tuohon+matkustajakoneen+alasampumiseen+mahdollisena+on+Venäjän+armeijan+53.+ilmatorjuntaprikaati.+Mutta+MUISTIT+KYLLÄ+MAINITA+Venäjän+valhepropagandan+naurettavan+VALHEEN,+että+SYYLLINEN+SAATTAISI+OLLA+USA.+Tiltu.
eur0kriittinen+6.4.2019+22:34
Kas,+en+minä+unohtanut+yhtään+mitään.+"VENÄLÄISET"+lukee+siinä+listassa+toisena.+ENKÄ+MINÄ+MAININNUT+USA:ta+sen+takia,+että+Venäjä+on+niin+sanonut.+Sinä+vain+teet+vääristelytarkoituksessa+tuollaisia+MIELIVALTAISIA+PÄÄTÖKSIÄSI,+että+saat+kokea+mielihyvää+tiltuilusi+parissa.+
moloch_horridus+6.4.2019+22:53
TIETENKIN+MAINITSIT.+Älä+nyt+naurata.+Venäjä+on+levittänyt+tähän+mennessä+MH17:n+pudotukseta+n.+70+eri+valhetta,+joista+yksi+on,+että+syyllinen+on+USA.+JA+SIKSI+SINÄKIN+SEN+MAINITSIT.
moloch_horridus+6.4.2019+23:23
Kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+on+julkaissut+loppuraporttinsa+MH17:n+pudotuksesta.+Se+on+todisteiden+perusteella+varma,+että+MH17:n+pudotti+Venäjän+armeijan+53.+ilmaorjuntaaprikaati+kapinallisten+hallitsemalta+alueelta+Venäjältä+tuodulla+BUK-ohjuksella.+Vain+tiltut+väittävät+enää+mitään+muuta.+Niin+kuin+sinä+esimerkiksi.
eur0kriittinen+6.4.2019+23:27
Mitä+minä+olen+väittänyt?
moloch_horridus+6.4.2019+23:36
Sinä+VÄITIT+mm.,+että+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa."
eur0kriittinen+6.4.2019+23:50
Ei+se+ollut+väite.+Se+oli+ihan+sulle+tarkoitettu+vastaus,+jossa+OIKEAN+SYYLLISEN+lisäksi+oli+randomisti+muita+maita.+
moloch_horridus+6.4.2019+23:58
Se+menee+niin,+että+tiltut+kiistävät+viimeiseen+asti+Venäjän+syyllisyyden+ja+EHDOTTAVAT+MUITA+SYYLLISIÄ,+vaikka+syyllinen+tiedetään+jo:+MH17:n+pudotti+Venäjän+armeijan+53.+ilmaorjuntaprikaati+kapinallisten+hallitsemalta+alueelta+Venäjältä+tuodulla+BUK-ohjuksella.
eur0kriittinen+7.4.2019+0:04
Voitkin+sitten+näyttää,+missä+ja+milloin+olen+kiistänyt+sen?
moloch_horridus+7.4.2019+0:10
Huoh.+Sinä:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".
eur0kriittinen+7.4.2019+0:15
EI+TUOSSA+LUE+MITÄÄN+KIISTÄVÄÄ.+Sinä+vain+vääristelet+kommenttieni+merkitystä.
moloch_horridus+7.4.2019+0:45
OLENKO+MUKA+VÄITTÄNYT+SINUN+KIISTÄVÄN,+että+Venäjä+voisi+olla+syyllinen?+EN+OLE.+Sen+sijaan+olen+kertonut,+että+sinä+levität+Venäjän+valhepropagandaa,+että+SYYLLINEN+VOISI+OLLA+JOKU+MUU+KUIN+VENÄJÄ.+Ja+sen+sinä+teit+näin:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".
eur0kriittinen+7.4.2019+10:57
Ei+vaan+VÄITIT+MINUN+KIISTÄNEEN+Venäjän+syyllisyyden+ja+myöhemmin+väitit,+ettet+ole+väittänyt+sellaista,+jonka+jälkeen+keksit+väittää,+että+USKON+SYYLLISEN+OLEVAN+JOKU+MUU,+koska+et+saanut+"tunnustani"+Venäjän+syyllisyydestä.+
Tarjosin+sulle+listan+VÄITETTYJÄ+OSALLISIA+++OIKEAN+SYYLLISEN,+koska+päätin+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta.
------------
Kysymys+ei+ole+se,+että+feilasitko,+vaan+miten+rumasti.+Valehtelijanassetrolli.
11.04.2019 21:58
Miten+niin+vieläkin?+Sinähän+siitä+höyryät+maanisesti+vähän+väliä.+Ja+missä+olen+selitellyt,+että+on+muka+muita+mahdollisia+vaihtoehtoja?+Kun+kopioit+mun+kommentin+tulevaan+vastaukseesi,++niin+kopioi+sitten+koko+asia,+äläkä+vääristelyä+varten+vain+sopiva+osa.
11.04.2019 21:04
Aikooko+Venäjä+julistaa+Suomen+vihollisekseen+muutamien+kuukausien+sisällä?
11.04.2019 20:10
Voit+aina+valita+siitä+yhdestä+vaihtoehdosta+itsellesi+sopivan.+Heh.....
11.04.2019 20:01
10 / 40