Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Ja+tämä+tapahtui+miten?
  2. TÄSSÄ+ON+SUN+EPÄONNISTUNUT+MAANINEN+VÄÄRISTELY-YRITYKSESI,+jolla+jo+kerran+paljastuit+valehtelijatrolliksi.+Täytyy+sitten+toistaa+se.+Suuraakkosilla+sun+VALHEET+ja+VÄÄRISTELYT+yms.+skeida,+sekä+mun+kommenteissa+oikaisut+yms.+avainkohdat)+Jokainen+tämän+koosteen+lukeva+rehellinen+suomalainen+näkee,+että+alennuit+epärehellisyyteen+ja+että+oletkin+vain+häiriintynyt+nasutrolli,+jonka+motiivina+on+tehtailla+vääristelmiä,+joiden+varjolla+voit+harjoittaa+pakkomielteesi+kohdetta,+eli+kirjoittaa+"tiltu"+-sanaa.moloch_horridus+6.4.2019+19:01Kuka+muuten+sinun+mukaasi+pudotti+MH17-koneen?eur0kriittinen+6.4.2019+19:43MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa.moloch_horridus+6.4.2019+21:48Kas.+UNOHDIT+MAINITA,+että+AINOANA+SYYLLISENÄ,+jota+kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+pitää+tuohon+matkustajakoneen+alasampumiseen+mahdollisena+on+Venäjän+armeijan+53.+ilmatorjuntaprikaati.+Mutta+MUISTIT+KYLLÄ+MAINITA+Venäjän+valhepropagandan+naurettavan+VALHEEN,+että+SYYLLINEN+SAATTAISI+OLLA+USA.+Tiltu.eur0kriittinen+6.4.2019+22:34Kas,+en+minä+unohtanut+yhtään+mitään.+"VENÄLÄISET"+lukee+siinä+listassa+toisena.+ENKÄ+MINÄ+MAININNUT+USA:ta+sen+takia,+että+Venäjä+on+niin+sanonut.+Sinä+vain+teet+vääristelytarkoituksessa+tuollaisia+MIELIVALTAISIA+PÄÄTÖKSIÄSI,+että+saat+kokea+mielihyvää+tiltuilusi+parissa.+moloch_horridus+6.4.2019+22:53TIETENKIN+MAINITSIT.+Älä+nyt+naurata.+Venäjä+on+levittänyt+tähän+mennessä+MH17:n+pudotukseta+n.+70+eri+valhetta,+joista+yksi+on,+että+syyllinen+on+USA.+JA+SIKSI+SINÄKIN+SEN+MAINITSIT.moloch_horridus+6.4.2019+23:23Kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+on+julkaissut+loppuraporttinsa+MH17:n+pudotuksesta.+Se+on+todisteiden+perusteella+varma,+että+MH17:n+pudotti+Venäjän+armeijan+53.+ilmaorjuntaaprikaati+kapinallisten+hallitsemalta+alueelta+Venäjältä+tuodulla+BUK-ohjuksella.+Vain+tiltut+väittävät+enää+mitään+muuta.+Niin+kuin+sinä+esimerkiksi.eur0kriittinen+6.4.2019+23:27Mitä+minä+olen+väittänyt?moloch_horridus+6.4.2019+23:36Sinä+VÄITIT+mm.,+että+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa."eur0kriittinen+6.4.2019+23:50Ei+se+ollut+väite.+Se+oli+ihan+sulle+tarkoitettu+vastaus,+jossa+OIKEAN+SYYLLISEN+lisäksi+oli+randomisti+muita+maita.+moloch_horridus+6.4.2019+23:58Se+menee+niin,+että+tiltut+kiistävät+viimeiseen+asti+Venäjän+syyllisyyden+ja+EHDOTTAVAT+MUITA+SYYLLISIÄ,+vaikka+syyllinen+tiedetään+jo:+MH17:n+pudotti+Venäjän+armeijan+53.+ilmaorjuntaprikaati+kapinallisten+hallitsemalta+alueelta+Venäjältä+tuodulla+BUK-ohjuksella.eur0kriittinen+7.4.2019+0:04Voitkin+sitten+näyttää,+missä+ja+milloin+olen+kiistänyt+sen?moloch_horridus+7.4.2019+0:10Huoh.+Sinä:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".eur0kriittinen+7.4.2019+0:15EI+TUOSSA+LUE+MITÄÄN+KIISTÄVÄÄ.+Sinä+vain+vääristelet+kommenttieni+merkitystä.moloch_horridus+7.4.2019+0:45OLENKO+MUKA+VÄITTÄNYT+SINUN+KIISTÄVÄN,+että+Venäjä+voisi+olla+syyllinen?+EN+OLE.+Sen+sijaan+olen+kertonut,+että+sinä+levität+Venäjän+valhepropagandaa,+että+SYYLLINEN+VOISI+OLLA+JOKU+MUU+KUIN+VENÄJÄ.+Ja+sen+sinä+teit+näin:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".eur0kriittinen+7.4.2019+10:57Ei+vaan+VÄITIT+MINUN+KIISTÄNEEN+Venäjän+syyllisyyden+ja+myöhemmin+väitit,+ettet+ole+väittänyt+sellaista,+jonka+jälkeen+keksit+väittää,+että+USKON+SYYLLISEN+OLEVAN+JOKU+MUU,+koska+et+saanut+"tunnustani"+Venäjän+syyllisyydestä.+Tarjosin+sulle+listan+VÄITETTYJÄ+OSALLISIA+++OIKEAN+SYYLLISEN,+koska+päätin+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta.------------Kysymys+ei+ole+se,+että+feilasitko,+vaan+miten+rumasti.+Valehtelijanassetrolli.