Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Näytä+esimerkkejä,+joissa+näet+räyhäämistä+ja+alatyyliä.+Älä+sano+"no+kaikissa",+vaan+todista+väittämäsi+oikeaksi.
  2. Nyt+meni+taas+vääristelyn+puolelle+ja+törkeästi.+Hitto+että+tylsii,+kun+teikäläisten+töpeksintöjä+joutuu+aina+oikomaan.SINUN+VÄITTEESI:Katsoppas+kun+on+täysin+mahdotonta,+että+amerikkalaiset+olisivat+kenenkään+hoksaamatta+ajelleen+BUK-vaunulla+venäläisten+ja+separatistien+miehittämällä+alueella+ja+ampuneet+sieltä+matkustajakoneen+alas.MINUN+VASTAUKSENI:No+katsotaanpas.+Ei+sellainen+periaatteessa+ole+millään+tavalla+mahdotonta.+Katsoppas+kun+peitetään+ohjukset,+tai+kuljetetaan+järjestelmä+kuorma-autoilla+tms.+pressun+alla+ja+kasataan+sitten+laukaisupaikalla.+Eikä+BUK-ohjusjärjestelmä+tarvitse+välttämättä+vaunua.+Se+mitä+ei+näe,+sitä+ei+näe.UUSI+VÄITTEESI:Tuo+oli+harvinaisen+typerä+valhe.+BUK-ohjusta+ei+todellakaan+voida+ampua+ilman+vaunua+eli+laukaisualustaa.+Siihen+tarvitaan+joko+TELAR+(mikä+oli+tässä+tapauksessa)+tai+latausvaunu.+Alueella+nähtiin+TELAR.+Kaikkea+sitä+näkee,+tuollainenkin+yritys+selitellä+298+siviilin+joukkomurhaa.+Sinulla+ei+ole+minkäänlaista+käsitystä,+minkä+kokoinen+asejärjestelmä+BUK+on.OIKAISU:BUK-ohjus+laukaistaan+laukaisulavetilta.+Siihen+ladataan+ohjuksia+latauslavetilta.+Tämä+järjestelmä+voidaan+rakentaa+lähes+mihin+tahansa+kiinteälle+tukevalle+alustalle.+Alustassa+voi+olla+telaketjut+tai+pyörät,+tai+se+voi+olla+myös+ilman+niitä.+Eli+laukaisuun+EI+tarvita+vaunua,+kuten+väitit,+vaan+laukaisulavetti.+Laukaisulavetti,+latauslavetti,+tutka+yms.+voidaan+kuljettaa+laukaisupaikalle+millä+tahansa+ajoneuvolla+tai+useammalla,+jossa+se+kasataan+jonkin+alustan+päälle,+oli+pyöriä+tai+ei.+Onko+nyt+ymmärretty?Koska+kyse+oli+kuvitteellisesta+skenaariosta+'pystytäänkö+ohjusjärjestelmä+salakuljettamaan+johonkin',+niin+siihen+ei+myöskään+kuulu+mässäily+kolmensadan+ihmisen+kuolemalla.+Voit+yrittää+syyllistää+minua+jollain+muulla+keinolla.
  3. Ei+vaan+väitit+minun+kiistäneen+Venäjän+syyllisyyden+ja+myöhemmin+väitit,+ettet+ole+väittänyt+sellaista,+jonka+jälkeen+keksit+väittää,+että+uskon+syyllisen+olevan+joku+muu,+koska+et+saanut+"tunnustani"+Venäjän+syyllisyydestä.+Tarjosin+sulle+listan+väitettyjä+osallisia+++oikean+syyllisen,+koska+päätin+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta.Usea+kommenttisi+antaa+ihan+selkeästi+ilmi+fiksaatiosi+ja+tarpeesi+vääristelyyn.+Mitä+vähemmän+saat+faktoja,+sitä+enemmän+ahdistut.+Syystäkin+olet+jatkanut+maanista+vainoamistani+ja+olet+vimmaisesti+yrittänyt+kalastella+aiheita+tekosyihisi,+että+saat+hokea+tiltua.+Ja+kuten+nyt+on+nähty,+teet+niitä+pakonomaisesti,+ilman+faktojakin.+Kärsit+epäsosiaalisesta+persoonallisuushäiriöstä+ja+se+todellakin+näkyy.
  4. Ahdistuksesi+näkee+sun+ulosannista.+Se+on+kiihtynyttä+ja+maanista.+Et+sinä+voi+tietää+etukäteen+mitään.+Voit+vain+tehdä+vain+oletuksia+omien+motiiviesi+ja+tietojesi+perusteella.+"Tiesin+jo+kysyessäni..."+on+asenteellinen+ennakkoluuloinen+vääristely.+Ei+yllätä,+että+teet+sitä+ihan+luonnostasi.+Ei+minulla+ole+mitään+ongelmia+esittää+omaa+kantaani+tapauksesta,+joka+on+minulle+täysin+selvä.+Koska+on+selvää,+että+pidät+minua+tiltuna,+siihen+liittyy+myös+ensimmäisenä+vaihtoehtona+ennakkoluuloinen+fiksaatio,+että+uskot+minun+pitävän+syyllisenä+jotain+muuta+kuin+Venäjää,+joka+tulikin+selkeästi+esille+esittämäsi+vääristelmän+kautta.+Päätin,+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta,+vaan+kirjoitan+oikean+syyllisen+lisäksi+randomisti+muita+maita,+joita+on+väitetty+osalliseksi.+Jätin+kuitenkin+NATOn+pois+tarkoituksella.+Sinä+ahdistuit+siitä,+ettet+saanut+suoraa+ennakkoluulojesi+odotuksien+mukaista+vastausta,+joten+pakonomaisesti+aloit+pohtimaan,+miten+saisit+pahan+tiltun+päihitettyä.+Sitten+keksit+tuon+"tiltu+ei+halua+tunnustaa+Venäjän+syyllisyyttä".+Etkö+huomaa,+miten+vinoutunut+ja+fiksoitunut+sun+ajatusmaailmasi+on?+Rakentelet+luonnostasi+vain+sellaisia+skenaarioita+millä+saisit+"todistettua"+minun+olevan+tiltu.+Siinäkään+et+ole+onnistunut.+Palstalla+on+kymmeniä+tyhjiä+väittämiäsi,+että+olen+tiltu,+mutta+mitään+selkeää+faktaa+et+ole+öyhötyksesi+tueksi+saanut.+Sekin+ahdistaa+sinua.+Koska+jo+sanoinkin,+etten+tule+sulle+kertomaan+kantaani,+sekin+ahdistaa+sinua+ja+antaa+sulle+vain+yhden+ahdistavan+mahdollisuuden.+Joudut+jatkamaan+vääristelyjäsi+ilman+faktoja.+V..u+miten+ahdistavaa,+vai+mitä?+Tietenkin+aiot+taas+väittää,+ettei+sinua+ahdista.