Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näytä+esimerkkejä,+joissa+näet+räyhäämistä+ja+alatyyliä.+Älä+sano+"no+kaikissa",+vaan+todista+väittämäsi+oikeaksi.
07.04.2019 15:10
Todistaa?+Milloin+tämä+meni+todistustaakaksi?+Kysehän+oli+vain+siitä,+mikä+on+mun+kantani+MH17-tapaukseen.+Piilotin+varmasti+mielestäsi+historiani+juuri+sen+takia,+ettet+löydä+kantaani+sieltä.+Eikö+olekin+inhasti+kaivelevaa+tuo+epäilys.+Piilotin+jo+viikkoja+sitten+sen,+kun+eräs+nettiterroristi+kävi+kopioimassa+kommenttejani+ja+teki+niistä+omiaan.+Yllätys,+vääristelemällä.+Aika+yleinen+sairaus+palstoilla.+Ja+tämä+nimimerkki+on+vasta+n.+parisen+kuukautta+vanha,+joten+ei+löydy+tällä.+Aiemmin+olen+heitellyt+nimimerkiksi+mitä+sattuu,+kun+ei+ole+ollut+vakiosellaista.+Eikö+niin,+että+"sopivasti"?+Mutta+toistan+itseäni.+Minulla+ei+ole+mitään+todistustaakkaa+mistään,+koska+kyse+ei+ole+mistään+väittämästä,+joka+minun+pitäisi+todistaa.
07.04.2019 15:08
Oletko+koskaan+kuullut+esim.+Googlesta?+Pitääkö+sulle+opettaa+alkeet,+miten+tietoa+hankitaan?+Vääristelet+ihan+luonnostasi,+koska+olet+nasu.+Harkitut+sanavalinnat+ihan+kateissa+ja+homma+spontaania+purkautumista.+No,+sait+faktat+ja+valheesi+on+oikaistu,+enkä+näe+järkeä+enää+toistaa+niitä.+On+sun+oma+asias,+tai+tyhmyytes,+miten+suhtaudut.
07.04.2019 14:54
Tietenkin+sinne,+eikä+pelkästään+päin.+Miksi+ensin+selvästi+annat+omat+mielentilasi+ilmi+ja+sitten+kiistät+ne?+Kummallista+touhua.
07.04.2019 14:31
Siksi+ne+asuukin+täällä+NATO-palstalla,+jossa+kokevat+naton+olevan+vahvasti+läsnä.+
Suomi24-natoklubi+-+Yhdessä+ryssää+vastaan!
07.04.2019 14:28
Kun+ei+löydy,+niin+ainoa+mahdollisuus+on,+että+valehtelen.+Mielenkiintoinen+kahden+vaihtoehdon+ehdottomuus.+Diktaattoriainesta.+Kolmas+vaihtoehto:+et+olet+etsinyt,+tai+et+ole+etsinyt+tarpeeksi.+Sun+täytyy+mennä+etsimään+viime+vuoden+puolelta+aiheeseen+liittyviä+keskusteluita.+En+muista,+että+olisin+enää+tämän++vuoden+puolella+osallistunut+keskusteluun,+ainakaan+vakavamieliseen+sellaiseen.+Sitä+tuli+niin+paljon+jauhettua,+että+meni+mielenkiinto.+Veikkaan,+että+joskus+viimekesän,+syksyn+tai+alkutalven+välimaastoissa+saattaa+löytyä.+Voin+itsekin+jossain+vaiheessa+etsiä,+jos+jaksan+tai+viitsin.
07.04.2019 14:22
Nyt+meni+taas+vääristelyn+puolelle+ja+törkeästi.+Hitto+että+tylsii,+kun+teikäläisten+töpeksintöjä+joutuu+aina+oikomaan.
SINUN+VÄITTEESI:
Katsoppas+kun+on+täysin+mahdotonta,+että+amerikkalaiset+olisivat+kenenkään+hoksaamatta+ajelleen+BUK-vaunulla+venäläisten+ja+separatistien+miehittämällä+alueella+ja+ampuneet+sieltä+matkustajakoneen+alas.
MINUN+VASTAUKSENI:
No+katsotaanpas.+Ei+sellainen+periaatteessa+ole+millään+tavalla+mahdotonta.+Katsoppas+kun+peitetään+ohjukset,+tai+kuljetetaan+järjestelmä+kuorma-autoilla+tms.+pressun+alla+ja+kasataan+sitten+laukaisupaikalla.+Eikä+BUK-ohjusjärjestelmä+tarvitse+välttämättä+vaunua.+Se+mitä+ei+näe,+sitä+ei+näe.
UUSI+VÄITTEESI:
Tuo+oli+harvinaisen+typerä+valhe.+BUK-ohjusta+ei+todellakaan+voida+ampua+ilman+vaunua+eli+laukaisualustaa.+Siihen+tarvitaan+joko+TELAR+(mikä+oli+tässä+tapauksessa)+tai+latausvaunu.+Alueella+nähtiin+TELAR.+Kaikkea+sitä+näkee,+tuollainenkin+yritys+selitellä+298+siviilin+joukkomurhaa.+Sinulla+ei+ole+minkäänlaista+käsitystä,+minkä+kokoinen+asejärjestelmä+BUK+on.
OIKAISU:
BUK-ohjus+laukaistaan+laukaisulavetilta.+Siihen+ladataan+ohjuksia+latauslavetilta.+Tämä+järjestelmä+voidaan+rakentaa+lähes+mihin+tahansa+kiinteälle+tukevalle+alustalle.+Alustassa+voi+olla+telaketjut+tai+pyörät,+tai+se+voi+olla+myös+ilman+niitä.+Eli+laukaisuun+EI+tarvita+vaunua,+kuten+väitit,+vaan+laukaisulavetti.+Laukaisulavetti,+latauslavetti,+tutka+yms.+voidaan+kuljettaa+laukaisupaikalle+millä+tahansa+ajoneuvolla+tai+useammalla,+jossa+se+kasataan+jonkin+alustan+päälle,+oli+pyöriä+tai+ei.+Onko+nyt+ymmärretty?
Koska+kyse+oli+kuvitteellisesta+skenaariosta+'pystytäänkö+ohjusjärjestelmä+salakuljettamaan+johonkin',+niin+siihen+ei+myöskään+kuulu+mässäily+kolmensadan+ihmisen+kuolemalla.+Voit+yrittää+syyllistää+minua+jollain+muulla+keinolla.
07.04.2019 14:13
...vaikka+kirjoitan+ihan+tyynesti+ja+suht+neutraalisti.+Mielenkiintoista+:D+Enkä+minä+kuvittele.+Kyllä+ne+luonteenpiirteet+ja+mielentilat+projisoituu+niihin+omiin+kirjoituksiis.+Ihan+uteliasuudesta,+miksi+koet+tärkeäksi+keinotekoisen+tilanteen+luomisen+kilpailuhengessä,+jossa+päätät,+miten+asiat+on,+millaisista+asioista+on+kyse,+mikä+ja+millainen+"vihollisesi"+on+jne.+ja+samalla+yrität+luoda+mielikuvaa,+niin+kuin+edustaisit+jotain+minun+yläpuolellani+olevaa+ryhmää?+Tuollainen+hölmöily+näkyy+oikeasti+kauas.+Tsemppiä+seuraavaan+eipäjuupasompassinäpäs-kommenttiisi+:)
07.04.2019 14:09
Ei+se+totuus+siitä+miksikään+muutu,+vaikka+kuinka+hoet+tuota+eipäsjuupassinäpäs-mantraasi.+Itse+olet+vastuussa+omasta+käytöksestäsi.+Minä+vain+seuraan+öyhkäämistäsi+ja+puen+sen+sanoiksi.+Kirjoitat+älyttömän+sekavaa+ja+päämäärätöntä+tekstiä,+eikä+ole+kosketusta+todellisuuteen,+niin+ei+se+ole+haaste+eikä+mikään+nähdä,+että+kyse+on+todellakin+spontaanista+kiukuttelusta,+eikä+mistään+harkitusta+sanojen+valinnasta.+Täällä+Suomi24-vittulualustassa+en+pärjää+teille+keskitason+räyhiksille?+heh....
07.04.2019 13:56
En+näytä,+koska+silloin+nasumoolokki+näkee+kantani,+enkä+halua+sitä.+Ainakaan+tällä+hetkellä.+Saa+nasupuppeli+pysyä+vielä+ahdistavassa+tilassaan,+kun+joutuu+turvautumaan+valheisiin+vääristelyissään,+joilla+sahaa+omaa+oksaansa+Ja+ennen+kuin+kritisoit+päätöstäni,+niin+korostan,+että+mulla+on+selkeä+kanta,+joka+perustuu+faktoihin,+eikä+mulla+ole+mitään+syytä+salailla+tai+hävetä+kantaani.+Vain+nasumoolokin+vuoksi+teen+poikkeuksen.
07.04.2019 12:53
Nimen+omaan+jankkaamisen,+mutta+pystytkö+siihen?+Muut+lukijat+osaavat+kyllä+nähdä,+miten+yrität+vääristellä.+Sulla+on+kyllä+etuna+se,+että+sun+ala-arvoinen+käytöksesi+painetaan+heimoveljeyden+nimissä+villaisella.+
Oikaistaan+vääristelyä+taas:+vaihtamalla+sanan+OTSIKKO+tilalle+KIRJOITUKSESI,+haluat+vääristellä+heimoveljillesi,+että+väitän+sun+irroittaneen+KIRJOITUKSENI+kontekstistaan.+Kyse+on+oikeasti+siis+Verkkouutisissa+julkaistun+uutisen+OTSIKOSTA,+jonka+irroitit+kontekstista+ja+keskityit+pelkästään+syyttämään+minua+OTSIKON+vääristelystä,+jossa+ei+ollut+mitään+muuta+eroa,+kun+lainausmerkkien+puuttuminen.+Kommentin+sisältöön+et+puuttunut+millään+tavalla,+sillä+itsekin+ymmärsit,+ettei+lainausmerkkien+puuttuminen+vääristellyt+mitään,+sillä+asian+ydin+siinä+asissa+oli+toimittajien+tavat+muotoilla+otsikoita+houkuttelevammaksi.+Silti+jankkasit+samaa+mantraa,+kunnes+keksit+taas+uutta+vääristeltävää.+Mikset+voisi+kokeilla+joskus+perinteistä+suomalaista+tapaa?+Rehellisyyttä+ja+älykkyyttä?
07.04.2019 12:45
Ei+ole+kyse+uskaltamisesta,+vaan+Mulkku+oli+poikkeustapaus,+kun+ruokin+trollia.+Olen+kyllä+muissa+keskusteluissa+sanonut+kantani+ihan+selvästi.
07.04.2019 11:49
Ei+vaan+vääristelit+sen+sellaiseksi,+koska+et+saanut+suoraa+vastausta.+Johan+se+on+tullut+ilmi+monta+kertaa:+esim.+tässä+paljastuu+kaavamainen+asenteesi.++"Tiesin+jo+etukäteen,+ettet+tule+myöntämään+Venäjän+syyllisyyttä,+koska+olet+tiltu".
07.04.2019 11:46
"Jokainen+näkee,+ettei+KIRJOITUSTASI+ole+irroitettu+kontekstistaan..."+
Vääristelyä+vääristelyn+perään.+Tämä+väittely+ei+koske+KIRJOITUSTANI,+jolla+yrität+harhauttaa+palstan+muita+ihmisiä+uskomaan,+että+"olet+saanut+tiltun+kiinni+valehtelusta".+Kyse+on+pelkästään+OTSIKOSTA,+johon+yksin+takerruit+usean+viestin+ajaksi,+väittäen,+että+olen+vääristellyt+sitä+omiin+tarpeisiini.+Sokeakin+näkee,+että+lainausmerkkien+puuttumisella+ei+ole+vääristävää+vaikutusta+varsinaisessa+asiassani,+jonka+tueksi+ko.+otsikon+kopioin.+Kun+tekosi+ala-arvoisuus+paljastuu,+on+vaikea+ymmärtää,+jos+joku+vielä+kumartelee+sulle.+Kyseenalaisesti+yrität+saada+meriittiä+NATO-palstalla.+Valehtelemalla+myös+omille+heimoveljillesi.
07.04.2019 11:31
Toinen+spontaani+kiukunpurkaus+vailla+mitään+perusteita.+Tyhjiä+sanoja,+joiden+ainoa+motiivi+on+yrittää+edes+jollain+tavalla+saada+minut+ärsyyntymään.+Sinä+olet+aivan+liian+vähä-älyinen+kyetäksesi+haastamaan+minua.+Kaikkein+parhaiten+se+kuitenkin+onnistuu+sellaisella+sisällöllä,+joka+perustuu+johonkin+todelliseen.+Seuravaaksi+aiot+tietenkin+puolustautua,+että+sinähän+puhut+todellisista+asioista.+Mutta+koska+sekin+on+tyhjä+väittämä+ilman+mitään+perusteluita,+pysyt+kuopassasi+huutelemassa+törkeyksiä.+Kehittyy+se+paisekin.+Mikset+sinä?
07.04.2019 11:05
Ko.+kommenttisi+on+pelkkä+spontaani+kiukunpurkaus,+ilman+mitään+järkiperusteita.+Jos+uskot,+että+kykenet+tuollaisella+surkeudella+vedättämään+minua,+niin+nenillesi+vain+saat.
07.04.2019 11:01
Ei+vaan+väitit+minun+kiistäneen+Venäjän+syyllisyyden+ja+myöhemmin+väitit,+ettet+ole+väittänyt+sellaista,+jonka+jälkeen+keksit+väittää,+että+uskon+syyllisen+olevan+joku+muu,+koska+et+saanut+"tunnustani"+Venäjän+syyllisyydestä.+
Tarjosin+sulle+listan+väitettyjä+osallisia+++oikean+syyllisen,+koska+päätin+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta.
Usea+kommenttisi+antaa+ihan+selkeästi+ilmi+fiksaatiosi+ja+tarpeesi+vääristelyyn.+Mitä+vähemmän+saat+faktoja,+sitä+enemmän+ahdistut.+Syystäkin+olet+jatkanut+maanista+vainoamistani+ja+olet+vimmaisesti+yrittänyt+kalastella+aiheita+tekosyihisi,+että+saat+hokea+tiltua.+Ja+kuten+nyt+on+nähty,+teet+niitä+pakonomaisesti,+ilman+faktojakin.+Kärsit+epäsosiaalisesta+persoonallisuushäiriöstä+ja+se+todellakin+näkyy.
07.04.2019 10:57
Ahdistuksesi+näkee+sun+ulosannista.+Se+on+kiihtynyttä+ja+maanista.+
Et+sinä+voi+tietää+etukäteen+mitään.+Voit+vain+tehdä+vain+oletuksia+omien+motiiviesi+ja+tietojesi+perusteella.+"Tiesin+jo+kysyessäni..."+on+asenteellinen+ennakkoluuloinen+vääristely.+Ei+yllätä,+että+teet+sitä+ihan+luonnostasi.+
Ei+minulla+ole+mitään+ongelmia+esittää+omaa+kantaani+tapauksesta,+joka+on+minulle+täysin+selvä.+Koska+on+selvää,+että+pidät+minua+tiltuna,+siihen+liittyy+myös+ensimmäisenä+vaihtoehtona+ennakkoluuloinen+fiksaatio,+että+uskot+minun+pitävän+syyllisenä+jotain+muuta+kuin+Venäjää,+joka+tulikin+selkeästi+esille+esittämäsi+vääristelmän+kautta.+Päätin,+etten+anna+sulle+suoraa+vastausta,+vaan+kirjoitan+oikean+syyllisen+lisäksi+randomisti+muita+maita,+joita+on+väitetty+osalliseksi.+Jätin+kuitenkin+NATOn+pois+tarkoituksella.+Sinä+ahdistuit+siitä,+ettet+saanut+suoraa+ennakkoluulojesi+odotuksien+mukaista+vastausta,+joten+pakonomaisesti+aloit+pohtimaan,+miten+saisit+pahan+tiltun+päihitettyä.+Sitten+keksit+tuon+"tiltu+ei+halua+tunnustaa+Venäjän+syyllisyyttä".+Etkö+huomaa,+miten+vinoutunut+ja+fiksoitunut+sun+ajatusmaailmasi+on?+Rakentelet+luonnostasi+vain+sellaisia+skenaarioita+millä+saisit+"todistettua"+minun+olevan+tiltu.+Siinäkään+et+ole+onnistunut.+Palstalla+on+kymmeniä+tyhjiä+väittämiäsi,+että+olen+tiltu,+mutta+mitään+selkeää+faktaa+et+ole+öyhötyksesi+tueksi+saanut.+Sekin+ahdistaa+sinua.+Koska+jo+sanoinkin,+etten+tule+sulle+kertomaan+kantaani,+sekin+ahdistaa+sinua+ja+antaa+sulle+vain+yhden+ahdistavan+mahdollisuuden.+Joudut+jatkamaan+vääristelyjäsi+ilman+faktoja.+V..u+miten+ahdistavaa,+vai+mitä?+Tietenkin+aiot+taas+väittää,+ettei+sinua+ahdista.
07.04.2019 10:41
"Olenko+muka+väittänyt+sinun+kiistävän,+että+Venäjä+voisi+olla+syyllinen?+En+ole."
moloch_horridus
6.4.2019+23:58
Se+menee+niin,+että+tiltut+kiistävät+viimeiseen+asti+Venäjän+syyllisyyden...
eur0kriittinen
7.4.2019+0:04
Voitkin+sitten+näyttää,+missä+ja+milloin+olen+kiistänyt+sen?
moloch_horridus
7.4.2019+0:10
Huoh.+Sinä:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".
eur0kriittinen
7.4.2019+0:15
Ei+tuossa+lue+mitään+kiistävää.+Sinä+vain+vääristelet+kommenttieni+merkitystä.
moloch_horridus
7.4.2019+0:45
Olenko+muka+väittänyt+sinun+kiistävän,+että+Venäjä+voisi+olla+syyllinen?+En+ole.+Sen+sijaan+olen+kertonut,+että+sinä+levität+Venäjän+valhepropagandaa,+että+syyllinen+voisi+olla+joku+muu+kuin+Venäjä.+Ja+sen+sinä+teit+näin:+"MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa".
Näin+ne+sun+höpinäsi+muuttuu.+Patologisen+tapauksen+normioirehtimista,+että+ei+muista+mitä+aiemmin+on+sanonut+ja+sitten+kompastellaan.+Voin+myös+kerätä+sun+kommenttisi+aiheesta,+jossa+maanisesti+väitit+lainausmerkkien+puuttumisen+olevan+merkki+siitä,+että+koko+postaukseni+oli+yhtä+valhetta.+Myös+siinä+epäonnistuit+ikävästi.+Usko+nyt,+sun+älysi+ei+riitä+kuin+oman+nilkkasi+pahoinpitelyyn.
07.04.2019 10:12
Sinä+vääristelet+kommenttejani,+jotta+saat+tekosyyn+tiltukitinällesi.+Johan+sen+näytin+miten+sitä+yririt.+Et+myöskään+voi+käyttää+kantaani+MH17-koneen+pudottamisesta,+koska+et+tiedä+sitä.+Voit+vain+muotoilla+siitä+vääristelyn,+jonka+toteutitkin.+Usko+nyt,+et+ole+tarpeeksi+älykäs,+että+saisit+aikaan+mitään++sellaista,+mitä+ei+voisi+selkeästi+oikaista.
07.04.2019 09:50
14 / 40