Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. En+ole+muuttanut+mitään.+Lainausmerkkien+poisjättäminen+ei+muuta+sitä,+mikä+oli+asian+ydin,+jonka+itsekin+pystyt+toteamaan,+mutta+päätit+käyttää+tilaisuuden+hyväksi,+että+saat+jotain+vinguttavaa.+Oikeasti+todella+noloa+tuollainen+ja+kertoo+harvinaisen+selvästi,+miten+heikko+persoona+olet.
  2. "Älä+naurata.+Tämä+väitteesi+on+tietysti+pelkkä+vale+ja+keksit+sen+ihan+itse:+"Brittiläinen+asiantuntijaväittämä:+"emme+voi+todistaa+mitään,+mutta+olemme+lähes+varmoja".""Ei+se+ole+vale,+vaan+omin+sanoin+kirjoitettu+kuvaus+tilanteesta.+Älä+vääristele."Sinä+keksit:+"Brittiläinen+asiantuntijaväittämä:+"emme+voi+todistaa+mitään,+mutta+olemme+lähes+varmoja".".+Ei+kukaan+brittiläinen+asiantuntija+ikinä+olisi+sanonut+moista."Kyse+on+tilanteesta,+jonka+kuvailin+omin+sanoin.+Älä+vääristele."Ei,+kyllä+se+olit+ihan+sinä+tiltuna,+joka+muokkasi+tuota+otsikkoa+mielesiekseen,+minä+laitoin+sen+kokonaisena."Höpö+höpö.+Sorrut+vääristelyyn,+koska+se+on+sairaalloinen+tapasi+keskustella."Lainausmerkeistä+jokainen+suomalainen+heti+ymmärtää,+että+kyse+on+jonkun+sanomisista."Huomaat+itsekin,+kuinka+vääristely-yrityksesi+valuu+löysänä+omille+reisillesi.+Kokeile+jotain+toista+tapaa,+jos+pysty."Tietenkin+hahmotin+otsikon+heti+oikein.+Sinäkin+hahmotit+sen+ja+siksi+muutit+sitä+muuttaaksesi+sen+tiltun+agendalle+sopivaksi."Miksi+tällainen+vääristelyperseily+ei+yllätä+minua?+Aina+samalla+kaavalla.+Huonompi+homma,+jos+uskot+itse+omiin+paskapuheisiisi.+Trollailun+jotenkuten+voi+ymmärtää."Sehän+on+ilmeselvää."...+että+sait+päähäsi+kuvitelman.+Totta+tämä."Kas,+tiltu+alkaa+vihdoin+ymmärtämään,+miksi+häntä+syytetään+tiltuksi:+valehtelet+Venäjän+puolesta+Suomea+vastaan."Patologinen+valehtelusi+on+järkyttävää.+Se+on+sinulle+itsellesi+psyykkistä+kuormaa+lisäävä.+5+mg/vrk+->+10+mg/vrk+ja+taas+jaksat.