Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. Kuka+on+puolustellut+Venäjän+sotarikoksia+tai+vähätellyt+niitä?+Kuka+täällä+on+russo+natsi?
  2. Minkä+nato+ratkaisee?
  3. Miten+niin+joskus?
  4. Et+vastannut+kysymykseen.+Vai+etkö+ymmärtänyt+sitä?+Miten+jonkun+vieraan+maan+lähteminen+EU:sta+koskettaa+sua+noin+henkilökohtaisesti,+että+kiukkua+pitää+purkaa+joka+päivä+vittuilemalla+sopivasti+valituille+kohteille?+Sulla+on+yleensäkin+sellainen+pinttymä,+ettet+vastaa+kysymyksiin,+tai+kykene+haastamaan+toisten+näkemyksiä,+vaan+hyökkäät+ympäripyöreällä+tai+pinnallisella+enemmän+tai+vähemmän+off+topic+huutelulla.+Kuinka+moneen+erilaiseen+väittämään,+päätelmään+jne.+olet+tuputtanut+vastaukseksi+toistuvasti+esim.+"EU+on+demokraattisesti++blah+blah+blah...",+vaikka+se+ei+ole+liittynyt+niihin+mitenkään,+tai+ei+muuten+pysty+selittämään,+poissulkemaan,+kumoamaan+tms.+esitettyjä+asioita.+Miksi+yleistät+britit,+vaikka+kyse+ei+ole+kaikista+briteistä?+Valekampanjasta+syyttely+yms.+tekosyyt+on+häviäjän+katkeraa+tilitystä,+kun+ei+kyetä+hyväksymään+ja+myöntämään+tappiotaan.+Brexit+voitti,+koska+se+sai+enemmän+ääniä.+Äänestysprosentti+oli+yli+70+ja+nyt+kuvitellaan,+että+ne+vajaa+30+%+on+juuri+heitä,+jotka+olisi+äänestänyt+EU:n+puolesta,+mutta+joutuivat+valekampanjan+uhriksi.+Ja+varmasti+tutkijat+tutki+ja+hutki+ja+löysi+todisteen,+että+heitä+on+jymäytetty,+että+jos+valekampanjan+uhrit+olisi+äänestänyt,+niin+EU+olisi+voittanut.+LuL+Jokainen+britti+tiesi+äänestyspäivän+ja+mistä+on+kyse.+Millainen+valekampanja+sai+uskomaan,+että+äänestämättä+jättäminen+ei+ole+ääni+vastustajalle?+Laitatko+linkkiä+valekampanjaan.
  5. Mitä+faktoja?
  6. Puhut+itsestäsi.
  7. Oletpa+herkkänahkainen.+Mutta+et+toki+ole+ainoa,+joka+loukkaantuu+kun+idolinne+pyhyyttä+on+loukattu.+Huomio+itse+asiasta+hukkuu+kokonaan+viha-+ja+valhekulttuurin+hämmentävään+uskonnollishenkiseen+älämölöön.+En+esitä+väitteitä,+vaan+päätelmiä.+Päätelmäni+syntyy+siitä,+mitä+poliitikot+(huom!+monikko!)+puhuu++ja+kirjoittaa,+mitä+EU:n+eri+sivustoilla+kirjoitellaan,+mitä+kotimaiset+ja+ulkomaiset+mediat+kirjoittaa,+mitä+tilastot+kertoo,+mitä+Euroopassa+tapahtuu+jne.+Eihän+kyse+ole+muusta+kuin+negatiivisten+asioiden,+ilmiöiden+ja+havaintojen+pukemista+sanoiksi,+ja+päätelmiksi,+vastapainoksi+sille+silmittömälle+ihailulle+ja+muutamien+"hyvien+juttujen"+yleistävälle+julistamiselle.+Vai+väitätkö,+ettei+EU:n+toimintaan+sisälly+mitään+negatiivisia+asioita?+Jos+et+kestä+sitä,+että+EU:sta+otetaan+niitä+esille,+niin+eihän+se+minun+vika+ole.+Kitisemisen+sijaan+voisit+itsekin+perehtyä+asioihin+useammasta+näkökulmasta,+eikä+fanittamisen+yksipuolisesta+näkökulmasta.+Oppisit+edes+noudattamaan+omia+"debattisääntöjäsi",+mutta+sen+sijaan+liukastelet+omiin+jätöksiisi.+Sellaista+on+radikaalin+elämä,+joka+ammentaa+maailmankuvansa+viha-+ja+valhekulttuurista+ja+fanittamisesta.+Eli+miksi+et+itse+esitä+"kaivamiasi+faktoja"?+Virhemahdollisuus+on+aina+olemassa,+joka+on+helppo+osoittaa+oikeaksi+faktoilla.+Miksi+et+tee+niin?+Voisit+saada+jopa+erektion+voitonhuumassasi.+Sen+sijaan+tuhlaat+aikaa+ja+energiaa+keksiäksesi+nasevia+jekkuja,+joilla+yrität+"nolata+kirjoittajan".+Tämäkin+on+räyhisten+yksi+yleisimmistä+käytöshäiriöistä.Tutki+itse+Suomen+yrityksiä,+mitkä+yritykset+ovat+olleet+(huom!+aikamuoto)+hyvinvointimme+perustamme+kärkeä,+mitkä+on+hyvinvoinnin+avaintekijät,+mitkä+yritykset+olisivat+avainasemassa,+joilla+pärjättäisiin+yhteismarkkinoilla,+tutki+omistuspohjaa,+tutki+rahaliikennettä+ja+rahapolitiikkaa,+tutki+muutoksia+rahaliikenteessä+ei+EU:ta+vs+EU-jäsenenä,+vertaile+asioita+keskenään,+seurauksia+ja+syitä,+suhteuta+asioita+jne.+Jos+tämän+osaat+tehdä+puolueettomasti,+lahjomattomasti,+mahdollisimman+totuudenmukaisesti,+niin+päädyt+itsekin+tajuamaan,+että+EU+on+muutakin+kuin+"tullivapaus+ja+liikkumavapaus".++Jos+kommentoijan+esiintulevalla+persoonalla+on+mielestäsi+tärkeä+rooli,+miksi+itse+käyttäydyt+kuin+uhoava+amispoika?
  8. Mi-kä+rus-so+nat-si+on?