Vapaa kuvaus

Korppikotka jäi tämän vuoden viimeiseksi keramiikkatyökseni. Aloitin sen teon viime keväänä, mutta se jäi kesken koska korona lopetti kurssit. Sain sen lopullisesti valmiiksi 21.9.2020.

Aloituksia

5

Kommenttia

293

1. Leski+häpeilee+vain+omia+juopporeissujaan.En+ole+ikinä+pyörittänyt+juoppolaa.+Uskot,+että++kaikki+ravintola-alan+yrittäjät+ovat+pubin+pitäjiä+ja++rahastavat+kaltaisillasi+juopoilla.+Ei+sinulla+ole+kokemusta+muista+ravintola-alan+palveluista.+Eihän+sinulla+ollut+juopon+miehesi+kanssa+edes+varaa+järjestää+hääjuhlaakaanne++pitopalvelun+kautta.+Itse+olen+organisoinut+ja+palvellut+satoja+juhlijoita,+joissa+alkoholilla+rahastus+ei+kuulunut+toimenkuvaani.++Oli+häitä,+ristiäisiä,+rippijuhlia,+yo-juhlia,+hautajaisia+jne.+Kajaanin+lentoaseman+Air+Cafe-ravintolassa+yritykselläni+oli+anniskeluoikeudet,+mutta+ethän+sinä+tiedä+millainen+asiakaskanta+lentoasemien+ravintolapalveluita+käyttää.Nykyinen+asumismuotoni+takaa+minulle+hyvän+ja+turvallisen+vanhuuden.+Maksan+toki+vähemmän+vuokraa+kuin+sinä+vanhusten+talossa+ja+tilaakin+on+enempi.+En+valita,+elämiseen+jää+pakollisten+ruoka+ja+asumiskulujen+jälkeen+mukavasti+rahaa.+Papin+aamen+ja+sen+jälkeen+lesken-eläke+no,+eipä+ole+kovin+korkeatasoinen+suoritus.
  2. Neljä+nikkiä?
  3. Ehkäpä+sirotellaankin.
  4. 13 / 15