lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5380
Saksalaisessa sarjassa
🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e3128Hyvää maanantaita ja viikon alkua
😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä1128No nyt oli ikävää
😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman1127Pitäskö sitä aina olla tip top
💇♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,1127Ikävien uutisten keskellä
❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle1125Sähköpulaan on ratkaisu
🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤6125Ensimmäinen aamu vuonna 2023
🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt8125Luonto on täynnä ihmeitä
🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,1125Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa
🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker2125Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?
🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j5125Jos nyt jatkais ruokateemalla taas
🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper1124Facebook salasanoja kannattaa vaihtaa
🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ol012329.4.2020 satoi mökillä lunta
🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valit4123Mun piti oikein sormilla laskea
🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill4122Tuli aukaistua netti näin aikaisin
😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot4122Oi ihanaa!
😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m0121Ehkei mun pitäisi tehdä enää
🙄📱🪣 mitään tänään kun kännykkäkin oli vähällä joutua pyykinpesukoneeseen. Päivän kommelluskiintiö alkaa olla täynnä.4121Ihanaa helleviikon alkua
😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat1120Täällä jotkut näyttää miettivän
🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe44120Jos on jotakin romanttista
😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja0119