lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Joulunajan lämmintä tunnelmaa
🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K6167Varokaa heikkoja jäitä
🤔☎📣 Täällä Espoossa retkiluistelija on pudonnut jäihin ja onnistunut pysymään pinnalla pelastuslaitoksen tuloon asti.9167Älämölöä vastarannalta
🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi9167Mun piti oikein sormilla laskea
🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill4166Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!
🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.16166Nukkumalähiössä asioidessani
🥱🚌💡 viikolla, tajusin että liikennejärjestelyt olivat muuttuneet. Jotakin olikin puuttunut täältäpäin 🚌. Muuten ympä1166Upea ilma viettää päivä
😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.7166Sängyn testausta sinkkuna
🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoi11166Olisipa ikävää olla
🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään8165Voikohan kahvia juoda näin myöhään?
🤔💤☕ Brittiläistä dekkarisarjaa katsoessani nukahdin sohvalle. Päivä meni ihan pilalle, mutta niin oli mennyt yökin. He5165Olipas äkäinen lounas
🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä2165No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi
🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L3165Jos ei pysty elämään
☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm2164Maalaiselämän ihmeitä
🥰🦆🚜 Eilen niska kenossa seurailin hanhien muuttolentoa. Melkoinen kaakatus kävi taivaalla, kun iso parvi lintuja oli4164Hyvää Merkin ja Merlinin päivää
🤔🐕🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään1163Ja mitään nespressoja en juo!
🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt10163Adidas tietoliikenne
🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että3163Pirkka nikseistä
😅🧻☕ luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestä. Tällä kertaa siellä oli niksinä ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junam3163Twitteriin (jota en käytä)
😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit4162Olisinpa minä tuollainen
🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen6162