Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K
    Ikävä
    6
    167
  2. Varokaa heikkoja jäitä

🤔☎📣 Täällä Espoossa retkiluistelija on pudonnut jäihin ja onnistunut pysymään pinnalla pelastuslaitoksen tuloon asti.
    Ikävä
    9
    167
  3. Älämölöä vastarannalta

🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi
    Ikävä
    9
    167
  4. Mun piti oikein sormilla laskea

🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill
    Ikävä
    4
    166
  5. Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!

🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.
    Ikävä
    16
    166
  6. Nukkumalähiössä asioidessani

🥱🚌💡 viikolla, tajusin että liikennejärjestelyt olivat muuttuneet. Jotakin olikin puuttunut täältäpäin 🚌. Muuten ympä
    Ikävä
    1
    166
  7. Upea ilma viettää päivä

😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.
    Ikävä
    7
    166
  8. Sängyn testausta sinkkuna

🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoi
    Ikävä
    11
    166
  9. Olisipa ikävää olla

🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään
    Ikävä
    8
    165
  10. Voikohan kahvia juoda näin myöhään?

🤔💤☕ Brittiläistä dekkarisarjaa katsoessani nukahdin sohvalle. Päivä meni ihan pilalle, mutta niin oli mennyt yökin. He
    Ikävä
    5
    165
  11. Olipas äkäinen lounas

🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä
    Ikävä
    2
    165
  12. No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi

🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L
    Ikävä
    3
    165
  13. Jos ei pysty elämään

☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm
    Ikävä
    2
    164
  14. Maalaiselämän ihmeitä

🥰🦆🚜 Eilen niska kenossa seurailin hanhien muuttolentoa. Melkoinen kaakatus kävi taivaalla, kun iso parvi lintuja oli
    Ikävä
    4
    164
  15. Hyvää Merkin ja Merlinin päivää

🤔🐕‍🦺🫖 Yliopiston julkaisemissa nimipäivätiedoissa on koirienkin nimipäivät. Kissoista viettävät tänään nimipäiviään
    Ikävä
    1
    163
  16. Ja mitään nespressoja en juo!

🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt
    Ikävä
    10
    163
  17. Adidas tietoliikenne

🤔🥾💊 taitaa olla nyt tehokkain tapa selvittää onko tarvitsemani lääke jo saatavilla. Apteekki.fi sivusto näyttää, että
    Ikävä
    3
    163
  18. Pirkka nikseistä

😅🧻☕ luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestä. Tällä kertaa siellä oli niksinä ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junam
    Ikävä
    3
    163
  19. Twitteriin (jota en käytä)

😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit
    Ikävä
    4
    162
  20. Olisinpa minä tuollainen

🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen
    Ikävä
    6
    162