Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1102

Kommenttia

4964

1. Hyvää vapunpäivää kaikille

🥳🧃🎈 Hyvinhän se vietto on onnistunut täällä sinkkukamarissa. Illalla olin Tomin kanssa niin tiiviissä tunnelmissa mah
    Ikävä
    2
    90
  2. Säätiedotus

😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti
    Ikävä
    11
    90
  3. Nyt menee kaikki aika WA

😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,
    Ikävä
    1
    89
  4. Puurokelissä on ikävä

🤔🧣❄ kävellä, mutta mulla on sentään kengät jalassa. Kaupunkioloissa on nykyisin monta kohtaa, joissa on lämmitetty jal
    Ikävä
    5
    88
  5. Mulle ei kyllä ole tullut

😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o
    Ikävä
    4
    88
  6. Syksyiset vaahterat

🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd
    Ikävä
    0
    88
  7. Nyt alkaa olla viimeisetkin

🤔🐭☕ hiirenpipanat pyyhitty ja ulkonakin on huoltoreiteille raivattu polut vyötärön mittaiseen heinikkoon. Tänään voisi
    Ikävä
    13
    87
  8. Pieni pala taivasta

😍🌔🍫 näkyy parvekkeeltani. Eilen illalla ennen nukkumaan menoa kävin kurkistamassa iltataivasta. Kuuta peitti ohut pi
    Ikävä
    4
    86
  9. Nyt tuli meidän lounasaikaan

😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsinee
    Ikävä
    4
    85
  10. Tämä nyt on noloa

😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo
    Ikävä
    19
    85
  11. Jahka on muuta asiaa

😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki
    Ikävä
    1
    84
  12. Olisipa kiva lämmitellä

😷👓👜 takan edessä lampaantaljalla hänen kanssaan. Kiinnostuneena kuunnellen vuorostaan hänen ajatuksiaan ja kertomuk
    Ikävä
    56
    84
  13. Mikäs kiire on tässä

🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa. Toivo
    Ikävä
    19
    84
  14. Mokkaplägä miehelle

👞👞👀 Hyvää Yötä🤗 Where ever you are❤
    Ikävä
    0
    84
  15. Ystävänpäivä lähestyy

😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä
    Ikävä
    13
    83
  16. Nyt kannattaisi virpoa

😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut. "Virvon varvon vitsa on uusi kaunis kuin ku
    Ikävä
    10
    83
  17. Päivät nyt vielä menettelee

🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi
    Ikävä
    11
    83
  18. Palstaa silmäiltyäni totean

🤔🪣🧹 siivouksen lomasta ihmetteleväni miten tuo anonyymi ehtii joka aloitukseen kommentoimaan. Ne eivät sitten ole min
    Ikävä
    4
    83
  19. Olipa ihana seurata

🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss
    Ikävä
    26
    82
  20. Tänään voi laiskotella

🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng
    Ikävä
    17
    82