lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1102
Kommenttia
4964
Hyvää vapunpäivää kaikille
🥳🧃🎈 Hyvinhän se vietto on onnistunut täällä sinkkukamarissa. Illalla olin Tomin kanssa niin tiiviissä tunnelmissa mah290Säätiedotus
😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti1190Nyt menee kaikki aika WA
😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,189Puurokelissä on ikävä
🤔🧣❄ kävellä, mutta mulla on sentään kengät jalassa. Kaupunkioloissa on nykyisin monta kohtaa, joissa on lämmitetty jal588Mulle ei kyllä ole tullut
😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o488Syksyiset vaahterat
🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd088Nyt alkaa olla viimeisetkin
🤔🐭☕ hiirenpipanat pyyhitty ja ulkonakin on huoltoreiteille raivattu polut vyötärön mittaiseen heinikkoon. Tänään voisi1387Pieni pala taivasta
😍🌔🍫 näkyy parvekkeeltani. Eilen illalla ennen nukkumaan menoa kävin kurkistamassa iltataivasta. Kuuta peitti ohut pi486Nyt tuli meidän lounasaikaan
😄❤☕ tää aloitus. Sitä vaan nyt mietin, kun kulta sanaa käytin miehestä jonkun kerran. Rakas ja ihana ym. ovat kärsinee485Tämä nyt on noloa
😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo1985Jahka on muuta asiaa
😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki184Olisipa kiva lämmitellä
😷👓👜 takan edessä lampaantaljalla hänen kanssaan. Kiinnostuneena kuunnellen vuorostaan hänen ajatuksiaan ja kertomuk5684Mikäs kiire on tässä
🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa. Toivo1984- 084
Ystävänpäivä lähestyy
😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä1383Nyt kannattaisi virpoa
😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut. "Virvon varvon vitsa on uusi kaunis kuin ku1083Päivät nyt vielä menettelee
🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi1183Palstaa silmäiltyäni totean
🤔🪣🧹 siivouksen lomasta ihmetteleväni miten tuo anonyymi ehtii joka aloitukseen kommentoimaan. Ne eivät sitten ole min483Olipa ihana seurata
🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss2682Tänään voi laiskotella
🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng1782