Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Täällä kun on noita millainen olet

    🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale
    Ikävä
    3
    27
  2. Suomalaiset kerrostalokodit voisi

    🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on
    Ikävä
    21
    27
  3. Ihana tälläinen aurinkoinen

    🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes
    Ikävä
    0
    27
  4. Tänään hain sairaalasta hoitotarvikkeita

    😷🚑🛏️ niin hoitaja kuljetti käytävällä mieshenkilöä pedissä. Missä lienee kuvauksissa käyneet vai vietiinkö polilta os
    Ikävä
    0
    27
  5. En tiedä muista, mutta itse

    🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe
    Ikävä
    5
    27
  6. Mamman pikkuinen draamaqueen

    😍🐶❤️ nukkuu nyt mistään tietämättömänä eläinlääkärillä, kun hammaskiveä poistetaan. Esilääkityspiikki aiheutti sellai
    Ikävä
    4
    26
  7. Pienet asiat tuntuvat tärkeiltä

    😍❤☕ kun ne tapahtuvat hänelle. Jäävät pysyvästi mieleen. Niinkuin muuttotouhut työpaikalla. Kaapelit lattioilla. Salasa
    Ikävä
    2
    26
  8. Huomenna se Jaska

    🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v
    Ikävä
    23
    26
  9. Ikävän lääkettä

    😀👓👜on kävely raittiissa ulkoilmassa. Eilen sitä ei oikein ollut kun katupöly haittasi hengitystä. Niinpä mentiin rann
    Ikävä
    17
    26
  10. Hyvää Äitienpäivää kaikille

    🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil
    Ikävä
    13
    26
  11. Loppiaisaamun kurja herätys

    😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt
    Ikävä
    2
    26
  12. Hyvää ystävänpäivän iltaa

    😊👓👜 niin se vaan vierähti iltaan tämäkin vähän teennäinen muualta tuotettu päivä. Ystävän kanssahan ollaan ystäviä ym
    Ikävä
    6
    26
  13. Näissä aloituksissa on muutos

    🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa
    Ikävä
    3
    26
  14. Mitenkähän pitkälle meneviä

    😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule
    Ikävä
    13
    26
  15. Täällä meren lähellä kun ollaan

    😷 👓 👜 niin varot sitten jäällä seikkaillessasi. Taas on ongittu kelkkailija turvaan jäälautalta johon oli pelastautu
    Ikävä
    3
    26
  16. Varoitus sisältää päiväkirjapaljastuksia

    😷 🕶 💪 Johonkin kirjoitukseeni on joskus kommentoitu (=mulla on hyvä muisti), että pitäisin palstaa päiväkirjanani. S
    Ikävä
    0
    26
  17. Viileän sunnuntaiaamun ajatelma

    😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimim
    Tunteet
    12
    26
  18. Senkin pökkelöjalkainen kääpä

    🙄🔪🪵 Hakkasin sitä oikein kunnolla terävällä kokkiveitsellä. Ja annoin kärvistellä omassa liemessään pitkään. Tuli tot
    Ikävä
    6
    26
  19. Ihanaa kun täällä

    🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    26
  20. Ensitreffit alttarilla

    😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan
    Ikävä
    9
    25