Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5380

1. Saksalaisessa sarjassa

🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e
    Ikävä
    3
    128
  2. Hyvää maanantaita ja viikon alkua

😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä
    Ikävä
    1
    128
  3. No nyt oli ikävää

😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman
    Ikävä
    1
    127
  4. Pitäskö sitä aina olla tip top

💇‍♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,
    Ikävä
    1
    127
  5. Ikävien uutisten keskellä

❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle
    Ikävä
    1
    125
  6. Sähköpulaan on ratkaisu

🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤
    Ikävä
    6
    125
  7. Ensimmäinen aamu vuonna 2023

🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt
    Ikävä
    8
    125
  8. Luonto on täynnä ihmeitä

🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,
    Ikävä
    1
    125
  9. Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa

🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker
    Ikävä
    2
    125
  10. Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?

🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j
    Ikävä
    5
    125
  11. Jos nyt jatkais ruokateemalla taas

🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper
    Ikävä
    1
    124
  12. Facebook salasanoja kannattaa vaihtaa

🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ol
    Ikävä
    0
    123
  13. 29.4.2020 satoi mökillä lunta

🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valit
    Ikävä
    4
    123
  14. Mun piti oikein sormilla laskea

🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill
    Ikävä
    4
    122
  15. Tuli aukaistua netti näin aikaisin

😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot
    Ikävä
    4
    122
  16. Oi ihanaa!

😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m
    Ikävä
    0
    121
  17. Ehkei mun pitäisi tehdä enää

🙄📱🪣 mitään tänään kun kännykkäkin oli vähällä joutua pyykinpesukoneeseen. Päivän kommelluskiintiö alkaa olla täynnä.
    Ikävä
    4
    121
  18. Ihanaa helleviikon alkua

😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat
    Ikävä
    1
    120
  19. Täällä jotkut näyttää miettivän

🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe
    Ikävä
    44
    120
  20. Jos on jotakin romanttista

😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja
    Ikävä
    0
    119