lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Kesä jatkuu
🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odo1153Jos satun heräämään yöllä kesken unien
🥰 🐶🦴 avaan TV2:n. Sieltä tulee rentouttavaa ohjelmaa koko yön 6 viikkoa. Vieressä kun on vain tyhjä tyyny.5153Hitchcockin Linnut
🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk5152Mikäs kiire on tässä
🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa. Toivo19152Kauhea miten naisia
🤔👙☕ vieläkin aliarvostetaan. Olen harmistunut tuosta yhdestä maaseudun lehdestä. Se mainostaa digilehteään ilmaisena31151Toisenlaiset tomaatit
😃👓👜ja käyrät kurkut poikkeavat ulkonäöltään standardista. Sisus on kumminkin samaa hyvää kotimaista vihannesta kuin m1151Se olis sitten 105.s juhlapäivä
🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta37150Sori nyt vaan mutta
🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitte8149Koskaan ei tiedä
🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi14149HUOM! Muistutus!
🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅 Kala ja pytty on tossa12149Ilma on kuin morsian
🥰🌞🪰 (tosin jotkut morsiamet -itseni mukaan lukien- tarttee vähän enemmän aikaa kaunistautumiseen) Nyt on melkein kesä7149Arjesta selviää hymyllä
😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui33148Sain tehtyä pääsiäistervehdykset
🥰🐥🐣 valmiiksi. En kuitenkaan vienyt niitä kauppareissulla postilaatikkoon. Pelkäsin, että paikalliset jyrsijät syövät4148Tänäänkin olis ollut
🔥⛑📣 vaikka mitä asiaa. Varsinkin kun aamupäivällä kesken palsun syöksyttiin ulos palohälytyksen takia.🥰 Hyvää yötä5146Päivät nyt vielä menettelee
🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi11145Ensimmäinen aamu vuonna 2023
🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt8145Mökkikausi lähestyy
🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk12145Uutiset ovat täynnä ikäviä asioita
🤔📰👀 huomenna varmaan saamme tietää kuinka monta silmää ym. on mennyt rakettien kanssa. Muutamat ovat jo jättäneet seu3144Se on melkein yhtä tiukassa
🥰🍖❤️ kuin rakkaus yhteen mieheen kehä kolmen sisällä. Ei lähde millään pois vaikka kuinka pesee ja harjaa. Nimittäin k1144Huomenna alkaa helmikuu
😊🧣❄️ joka on saanut nimensä jäähelmistä, joita suojasään jälkeen muodostuu puiden oksille. Kaunis on tämä yhtäkkinen l1144