lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4984
Kehitys kehittyy
🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs179Särkynyt sydän
🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin. Hyvää Uu1179Se oli viuhahdus
😠👓👜 paras pysyä tavallisissa tylsemmissä aiheissani. Heti kun kirjoitan muuta niin näköjään ei aloitus kauaa viihdy1278Se on sitten Marsissa
jo helikopterikin. Miehelle sopiva ikävälaulu susirajan sisäpuolella: Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen/Matti278Varotteko vielä ihmisiä
😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaa277Kevät tuli
😍🌞🧹 lumet suli. Postipoika veessä muli 😂 "Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi,077Onpas nyt ikävää
😷💉🩺 kun on tuota koronaa liikkeellä, eikä uskalla mennä potilaita tervehtimään. Nyt alkaa jo lähisukulaisetkin kaatu877Hyvää Juhannusta kaikille
🙋♀️🔥🇫🇮 täällä alkaa juhannussaunan lämmityspuuhat! Tuli yhtäkkiä mieleen, että olisi kiva Hänen kanssaan joskus sau2677Tämä on sellaista aikaa
🙄🐕👎 jolloin täytyy silmä tarkkana vahtia ulkona koiran kuonoa ettei sinne sujahda mitään ylimääräistä. Koiriin hermos1477- 377
Onko se nyt niin väärin
🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit077Päivän liikuntatavoite
🔥🍦😎 on suoritettu jo siinä kun nousee sängystä ylös. Nimittäin heti tulee hikinen olo. Paitsi että sama epämukava nih676En ole koskaan pitänyt bodybildereiden
🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella n3076Aina ei voi asiat sujua
🏋️♀️🤸♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten1976Rakkaudeton elämä on laihaa!
🥰❤👍 näin kiteytti yksi iäkäs ihminen pitkän elämän syyn ylen sadan vuoden sankarit ohjelmassa. Jäin jotenkin jumiin ka176Oooh ja huoh
😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka276Eilen kun olin lähtemässä
😍🧣🩳 iltalenkille mietin kaipaamaani miestä niin tiiviisti, että piti kääntyä ulko-ovelta takaisin pukemaan housut! T376Miten rauhaton oon
🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt83375Vaihtelevia nämä säät
🤔 🌈 ☔️ Eilen pysähdyin ihmettelemään mustanpuhuvia pilviä, jotka lähestyivät kesken ulkoilun. Sateenkaaria oli kaksi p175Miehen ääni puhelimessa
😍🎶❤ oli kuin musiikkia korvissani. Eipä kuitenkaan sydänraukka etukäteen arvannut mitä oli edessä iltahämärässä työpai375