Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Tänään on ollut kiirettä

    🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill
    Ikävä
    4
    24
  2. Hyvää Vappupäivää itsekullekin!

    😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise
    Ikävä
    11
    24
  3. Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen

    🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v
    Ikävä
    3
    24
  4. Taasen on perjantai

    🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska
    Tunteet
    0
    24
  5. Kauheata, että joku

    😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t
    Ikävä
    4
    24
  6. Jos asuttaisiin yhdessä

    😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä
    Ikävä
    7
    24
  7. Mulle tulikin nyt

    😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus
    Ikävä
    0
    24
  8. Maapallo jatkaa kulkuaan

    😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    24
  9. Olen satavarma

    😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m
    Ikävä
    4
    24
  10. Lämmintä on muutenkin

    😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna
    Ikävä
    2
    24
  11. Mulla on hampaat

    😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    24
  12. Hyvää Uutta Vuotta 2021

    🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee
    Ikävä
    19
    24
  13. Ulkona maisema näyttää

    😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On
    Tunteet
    1
    24
  14. Liu lau laskiaista

    😊👓👜 Laskiaissunnuntai ja Ystävänpäivä ovat yhtä aikaa ensi sunnuntaina. Tässähän alkaa olla kiire lähetellä toivotuks
    Ikävä
    2
    24
  15. Joka kolmas suomalainen

    😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank
    Tunteet
    0
    24
  16. Onko tämä unta

    😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä
    Ikävä
    2
    24
  17. Kuumalla säällä on

    🥵☀️🦟 epämiellyttävää nihkeä iho, joka kutisee hyttysten pistoista. Apukädet olisi hyvät kuljettamaan jääpalasia kutise
    Ikävä
    5
    24
  18. Tämä nyt on vähän tämmöistä

    🙄💩☕ ei ole multa meininkiä. Nimittäin kun tämä aloitus on tässä niin minun ei tarvitse noihin erikoisempiin aloituksii
    Ikävä
    0
    24
  19. Mukavaa viikonalkua (kaikille)

    🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia
    Ikävä
    0
    24
  20. Hyvää joulukuun ensimmäistä

    🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t
    Tunteet
    0
    24