Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Kesä jatkuu

🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odo
    Ikävä
    1
    153
  2. Jos satun heräämään yöllä kesken unien

🥰 🐶🦴 avaan TV2:n. Sieltä tulee rentouttavaa ohjelmaa koko yön 6 viikkoa. Vieressä kun on vain tyhjä tyyny.
    Ikävä
    5
    153
  3. Hitchcockin Linnut

🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk
    Ikävä
    5
    152
  4. Mikäs kiire on tässä

🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa. Toivo
    Ikävä
    19
    152
  5. Kauhea miten naisia

🤔👙☕ vieläkin aliarvostetaan. Olen harmistunut tuosta yhdestä maaseudun lehdestä. Se mainostaa digilehteään ilmaisena
    Ikävä
    31
    151
  6. Toisenlaiset tomaatit

😃👓👜ja käyrät kurkut poikkeavat ulkonäöltään standardista. Sisus on kumminkin samaa hyvää kotimaista vihannesta kuin m
    Ikävä
    1
    151
  7. Se olis sitten 105.s juhlapäivä

🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta
    Ikävä
    37
    150
  8. Sori nyt vaan mutta

🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitte
    Ikävä
    8
    149
  9. Koskaan ei tiedä

🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi
    Ikävä
    14
    149
  10. HUOM! Muistutus!

🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅 Kala ja pytty on tossa
    Ikävä
    12
    149
  11. Ilma on kuin morsian

🥰🌞🪰 (tosin jotkut morsiamet -itseni mukaan lukien- tarttee vähän enemmän aikaa kaunistautumiseen) Nyt on melkein kesä
    Ikävä
    7
    149
  12. Arjesta selviää hymyllä

😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui
    Ikävä
    33
    148
  13. Sain tehtyä pääsiäistervehdykset

🥰🐥🐣 valmiiksi. En kuitenkaan vienyt niitä kauppareissulla postilaatikkoon. Pelkäsin, että paikalliset jyrsijät syövät
    Ikävä
    4
    148
  14. Tänäänkin olis ollut

🔥⛑📣 vaikka mitä asiaa. Varsinkin kun aamupäivällä kesken palsun syöksyttiin ulos palohälytyksen takia.🥰 Hyvää yötä
    Ikävä
    5
    146
  15. Päivät nyt vielä menettelee

🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi
    Ikävä
    11
    145
  16. Ensimmäinen aamu vuonna 2023

🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt
    Ikävä
    8
    145
  17. Mökkikausi lähestyy

🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk
    Ikävä
    12
    145
  18. Uutiset ovat täynnä ikäviä asioita

🤔📰👀 huomenna varmaan saamme tietää kuinka monta silmää ym. on mennyt rakettien kanssa. Muutamat ovat jo jättäneet seu
    Ikävä
    3
    144
  19. Se on melkein yhtä tiukassa

🥰🍖❤️ kuin rakkaus yhteen mieheen kehä kolmen sisällä. Ei lähde millään pois vaikka kuinka pesee ja harjaa. Nimittäin k
    Ikävä
    1
    144
  20. Huomenna alkaa helmikuu

😊🧣❄️ joka on saanut nimensä jäähelmistä, joita suojasään jälkeen muodostuu puiden oksille. Kaunis on tämä yhtäkkinen l
    Ikävä
    1
    144