Elämäni biisi

😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million:
https://youtu.be/hjLi2Tr0pHQ

Hyvää Yötä tämän ajatuksen myötä! 🥱😴🙋‍♀️

13

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää sunnuntaita! Täällä usvaa ja yö oli lämmin, reilusti plussalla!

• Siirrytäänpäs lounasaikaan sivulta 3.

• Anonyymi

Ota jo viimein siihen mieheen yhteyttä irl, jos se ei ole pelkästään harhaisen mielesi tuotos. Nuo päivittäiset sekoilusi täällä eivät edistä tilannettasi millään tavalla, vaikket sitä(kään) ymmärrä.

• Mikä on sinun ongelmasi, kun pitää kirjoituksiini tulla arvostelemaan. Käytkö samalla lailla kaikki aloitukset läpi? Vai johtuuko se siitä, että nämä ovat helpot erottaa hymiöistä ja nimimerkistäni.

Tietääkseni tämä on kaikille avoin palsta, etkä sinä ole mikään portieri, joka sanelee kuka täällä saa kirjoittaa ja kuka ei. Omat kirjoitukseni on helppo tosiaan erottaa jo noista hymiöistä ja nimimerkistäni, joten luulisi sinulla olevan senverran älliä, että sivuutat nämä ja luet noita sinulle sopivampia aloituksia, joita palsta on pullollaan. Tänäkin aamuna parissa tunnissa oli oma aloitukseni vajonnut sivulle kolme. Vaikka onhan se kiva, että kommentillasi nostit tätä taas ylemmäs.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mikä on sinun ongelmasi, kun pitää kirjoituksiini tulla arvostelemaan. Käytkö samalla lailla kaikki aloitukset läpi? Vai johtuuko se siitä, että nämä ovat helpot erottaa hymiöistä ja nimimerkistäni.

Tietääkseni tämä on kaikille avoin palsta, etkä sinä ole mikään portieri, joka sanelee kuka täällä saa kirjoittaa ja kuka ei. Omat kirjoitukseni on helppo tosiaan erottaa jo noista hymiöistä ja nimimerkistäni, joten luulisi sinulla olevan senverran älliä, että sivuutat nämä ja luet noita sinulle sopivampia aloituksia, joita palsta on pullollaan. Tänäkin aamuna parissa tunnissa oli oma aloitukseni vajonnut sivulle kolme. Vaikka onhan se kiva, että kommentillasi nostit tätä taas ylemmäs.

Eli olet todellakin harhainen ja et hae tai saa apua ongelmiisi, mikä on surullista.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli olet todellakin harhainen ja et hae tai saa apua ongelmiisi, mikä on surullista.

Kehottaisin katsomaan peiliin noiden harhojesi ja avun hakemisten kanssa. Aloituksessa ei ole mitään harhaista. Se on ihan normaalia ikäväpalstan kamaa.

Enemmän harhaista on noissa väitteissäsi. Ja tuollainen vieraan ihmisen haukkuminen kertoo kaiken ikävästä luonteestasi.

Sisälukutaidon puute on osoitus matalasta älykkyystasosta. Suomen koululaitos nuijii lukutaidon väkisin kaiken tasoisille ihmisille. On todella harvinaista jos joku jää sen osaamisen ulkopuolelle.

Vaivaannuin nyt näin pitkään kirjoitukseen, kun moderointi ei toimi oikein. Asialliset viestit lähtee ja tuon kommentin kaltaiset aloittajaa vähättelevät tekstit jäävät jäljelle.

• Anonyymi
      • Valmiissa musiikissa ei isompaa lukua löytynyt! Olisihan sitä voinut valita sellaisenkin laulun, että hän on spesiaali eli ihan erityinen:
        Somethig special:
        https://youtu.be/2qirIUa89uI

• Anonyymi

Kumman ottaisit hänet vai miljoonan tilille?

• Raha on vain rahaa. Olen ollut joskus hyvinkin vähissä rahoissa, enkä mitään miljoonia kaivannut. Mieluummin miehen, kuin rahat.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Raha on vain rahaa. Olen ollut joskus hyvinkin vähissä rahoissa, enkä mitään miljoonia kaivannut. Mieluummin miehen, kuin rahat.

Niin varmaan joo 🤡🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan joo 🤡🤣

Hyvä kun olet laittanut oman kuvasi kommenttiin mukaan (=pelle). Minun asiani eivät kuulu sinulle mitenkään. Huolehdi vain omista asioistasi. Käytöksessä ainakin on paljon korjaamisen varaa. Et vsin taida itse sitä ymmärtää.

• Anonyymi

🥰🥰 ja, täydellinen kuolemattomuuden hänelle ja rakkaille, ja, kaikille rakkaille, ja, minulle, 🥰🥰

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6359
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      443
      4452
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3618
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2265
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      113
      2249
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      996
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      66
      918
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      43
      843
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      81
      741
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59