lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Säätiedotus
😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti11109Olisipa kiva lämmitellä
😷👓👜 takan edessä lampaantaljalla hänen kanssaan. Kiinnostuneena kuunnellen vuorostaan hänen ajatuksiaan ja kertomuk56109Tänään voi laiskotella
🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng17108Se oli viuhahdus
😠👓👜 paras pysyä tavallisissa tylsemmissä aiheissani. Heti kun kirjoitan muuta niin näköjään ei aloitus kauaa viihdy12108Onko se nyt niin väärin
🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit0108Kevät tuli
😍🌞🧹 lumet suli. Postipoika veessä muli 😂 "Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi,0107Olipa ihana seurata
🥰🦆🫶 hanhilauman syysmuuttoa. Kiva kalkatus kuului koko ajan, kun nuo siivekkäät lensivät aura muodostelmassa. Pieniss26107Jos sulla soi ovikello
😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin3107Kannattaa kuumalla juoda vettä
😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava23105Onpas nyt ikävää
😷💉🩺 kun on tuota koronaa liikkeellä, eikä uskalla mennä potilaita tervehtimään. Nyt alkaa jo lähisukulaisetkin kaatu8105Ullanlinnanmäellä ei tullut käytyä!
🐕💩❤ neitillä oli vaivoja joita hoitelin huomista operatsoonia varten! Että sellaista vähemmän hyvältä tuoksuvaa vappua9105Lunta tulvillaan on raikas talvisää
🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar3105Rakkaudeton elämä on laihaa!
🥰❤👍 näin kiteytti yksi iäkäs ihminen pitkän elämän syyn ylen sadan vuoden sankarit ohjelmassa. Jäin jotenkin jumiin ka1105Palstaa silmäiltyäni totean
🤔🪣🧹 siivouksen lomasta ihmetteleväni miten tuo anonyymi ehtii joka aloitukseen kommentoimaan. Ne eivät sitten ole min3105- 3104
Jahka on muuta asiaa
😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki1104Ihme lietsontaa
😕👓👜ilmaston tiimoilta. Mitä järkeä on verrata Intian ja Suomen hiilijalanjälkiä henkeä kohti? Sää ja elinolosuhteet p32103Älylasit on kiva keksintö
🤓 👓 👍 varsinkin, kun nyt on niihin tullut mukaan kasvontunnistus. Prinsessa Victoria voisi älylaseilla korvata sen t14103Ihana aamu
😍☕🍎"Käteeni tartu käteeni tartu Toisiaan hiljaa koskettaa päivä ja yö Meillä on aikaa meillä on aikaa Tänään on kauas0103Mulle pitää nyt puhua
🤔👂☕ näköjään hiljaisella äänellä. Alkoi kyllä itseänikin naurattaa jälkeenpäin autossa ollessani. Säikähdin kuin nuo p0103