Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)

    😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.
    Ikävä
    2
    18
  2. Nastat renkaissa

    ☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm
    Ikävä
    1
    18
  3. Minulla on vahva

    😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    18
  4. On hienoa, että

    😊👓👜 Osiris-Rexin Bennu asteroidilta keräämä näyte saadaan tuotua maahan analysoitavaksi. Siitä toivotaan saatavan sel
    Ikävä
    0
    18
  5. Hyvää jalkajumppaa

    😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    18
  6. Tänään kaupungilla liikkuessa

    😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk
    Ikävä
    2
    18
  7. Suositusten mukaan

    😷👓👜 pitäisi älylaitteet sammuttaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Sehän tarkoittaa, että ei voi toivottaa täällä hyvää
    Ikävä
    0
    18
  8. Valoa putken päässä

    😷👓🌞 alkuviikolla pitäisi auringon pilkahdella pilvien lomasta . Valoisampaa kohti ollaan menossa kun aurinko laskee v
    Ikävä
    0
    18
  9. Jotkut asiat ovat

    😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven
    Ikävä
    0
    18
  10. Tuli tässä kivojen lomasäiden

    😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen
    Ikävä
    4
    18
  11. Eihän nyt toki

    😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi
    Ikävä
    0
    18
  12. Lukuhaluinen höppänä

    🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir
    Ikävä
    1
    18
  13. Tänään on valon ja ilonpäivä

    🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin
    Tunteet
    2
    18
  14. Sanokaa mitä sanotte

    🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää
    Ikävä
    1
    17
  15. Pääsiäinen takana

    😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s
    Tunteet
    3
    17
  16. Jotkut ne osaa

    😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka
    Ikävä
    5
    17
  17. Kaikki kotona

    😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    17
  18. Hui sentään

    😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    17
  19. Nyt on hiukset

    😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle
    Ikävä
    1
    17
  20. Tästä palstasta on tullut

    😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    17