lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Pitäisiköhän kokeilla
😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa677P***a haisee!
😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa1277Hyvää tiistaita tänne!
😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa2077Voi sitä, joka on keksinyt
🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel677- 1277
En tykkää, EN TYKKÄÄ
😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si177Ihanan romanttista
😍💌👍 Kun prinsessa Victoria lähti seurusteluaikana kuukaudeksi matkalle Kiinaan, hän jätti sulhaselleen Danielille laa477Näyttää taivas uhkaavasti
🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl077Ai jai kun illat lyhenevät
😉🕘☀️ pilvisellä säällä pitää jo varoa, ettei mene iltapesulle ilman taskulamppua. Voisi pesuaineet sekoittua ja hiukse677No nyt menee jokunen päivä
🙄💋🦷 kun en haaveile tulisuudelmista. Täällä istun tikit suussa kotona pakastemarjapussi poskella.177Saisi tuo siiooojien lakko loppua
🙄🧹🐕 tämä tukilakko alkaa näkyä liikaa täällä kotona. Varsinkin aurinkoisina päivinä 😅877Kauneus on katsojan silmässä
😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut1076Mikä on teidän
😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �5776Vaihtelevia nämä säät
🤔 🌈 ☔️ Eilen pysähdyin ihmettelemään mustanpuhuvia pilviä, jotka lähestyivät kesken ulkoilun. Sateenkaaria oli kaksi p176Tietoliikenteessä on tapana
😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä076Hiukan hellyyttä voit antaa
😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly175Olen nyt mukavuusalueen ulkopuolella!
🥶👻☕ On pimeää ja kylmää. Vessareissu 6 asteen lämmössä ei ole mun juttu, eikä tiskiveden kantaminen saunasta sisälle.1875Miten tässä nyt mitään säästää?
🙄 👙☕ patteritermostaatit on minimissään ja sisälämpötila on 24,5. Ei tässä kerrostalon keskellä saa huoneistoa yhtään4075Hyvä ruoka. parempi mieli
😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin1274Liiku Nyt hyvä palstalainen
😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus4174