Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Pitäisiköhän kokeilla

😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa
    Ikävä
    6
    77
  2. P***a haisee!

😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa
    Ikävä
    12
    77
  3. Hyvää tiistaita tänne!

😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensa
    Ikävä
    20
    77
  4. Voi sitä, joka on keksinyt

🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel
    Ikävä
    6
    77
  5. Jokos on riisipuuro keitetty

🤶🎅🌲 Hyvää Joulua! Tonttujen jouluyö https://youtu.be/-nMWzp3IdQA
    Ikävä
    12
    77
  6. En tykkää, EN TYKKÄÄ

😡👎☕Julkiset palvelut ovat olemassa, mutta eivät oikein toimi. Ensin odotan hoitajan soittoaikaa kolme viikkoa, Nyt si
    Ikävä
    1
    77
  7. Ihanan romanttista

😍💌👍 Kun prinsessa Victoria lähti seurusteluaikana kuukaudeksi matkalle Kiinaan, hän jätti sulhaselleen Danielille laa
    Ikävä
    4
    77
  8. Näyttää taivas uhkaavasti

🤔🌦⚡ vetäyttvän pilveen. Kummassa on isompi homma palautua sateen yllättäessä lähtöhetkeen? Oksasilppurissa vai ruohonl
    Ikävä
    0
    77
  9. Ai jai kun illat lyhenevät

😉🕘☀️ pilvisellä säällä pitää jo varoa, ettei mene iltapesulle ilman taskulamppua. Voisi pesuaineet sekoittua ja hiukse
    Ikävä
    6
    77
  10. No nyt menee jokunen päivä

🙄💋🦷 kun en haaveile tulisuudelmista. Täällä istun tikit suussa kotona pakastemarjapussi poskella.
    Ikävä
    1
    77
  11. Saisi tuo siiooojien lakko loppua

🙄🧹🐕 tämä tukilakko alkaa näkyä liikaa täällä kotona. Varsinkin aurinkoisina päivinä 😅
    Ikävä
    8
    77
  12. Kauneus on katsojan silmässä

😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut
    Ikävä
    10
    76
  13. Mikä on teidän

😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �
    Ikävä
    57
    76
  14. Vaihtelevia nämä säät

🤔 🌈 ☔️ Eilen pysähdyin ihmettelemään mustanpuhuvia pilviä, jotka lähestyivät kesken ulkoilun. Sateenkaaria oli kaksi p
    Suhteet
    1
    76
  15. Tietoliikenteessä on tapana

😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä
    Ikävä
    0
    76
  16. Hiukan hellyyttä voit antaa

😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly
    Ikävä
    1
    75
  17. Olen nyt mukavuusalueen ulkopuolella!

🥶👻☕ On pimeää ja kylmää. Vessareissu 6 asteen lämmössä ei ole mun juttu, eikä tiskiveden kantaminen saunasta sisälle.
    Ikävä
    18
    75
  18. Miten tässä nyt mitään säästää?

🙄 👙☕ patteritermostaatit on minimissään ja sisälämpötila on 24,5. Ei tässä kerrostalon keskellä saa huoneistoa yhtään
    Ikävä
    40
    75
  19. Hyvä ruoka. parempi mieli

😷 👓 👜 Tein kukkakaaligratiinia lounaaksi. Valmiiksi pakatussa kukkakaalissa oli mukana vihreät suojuslehdet. Pilkoin
    Ikävä
    12
    74
  20. Liiku Nyt hyvä palstalainen

😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus
    Ikävä
    41
    74