lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Kontolleen otetuista ihmisistä ja eläimistä
😷🐕 💩 Koiran kanssakin tulee tilanteita, joissa ei voi ajatella omaa mukavuuttaan. Kylmät sadepisarat piiskasivat palj755Uusi normaali
😷🔨🪣 nauratti vähän, kun ihmisiä oli haastateltu koronan jälkeisestä uudesta normaalista ja joku vastasi voivansa pitä7055Kyllä täytyy sanoa
😍👁👁 että aiemmin tehtiin hyviä biisejä. Tämäkin biisi vuodelta 2001 on vieläkin tuore ja ajankohtainen minulle näin e055Liiku Nyt hyvä palstalainen
😷🧣👍ennakkoäänestys on tiistaihin asti. Turha valittaa oloista jos ei käy äänestämässä. Valintojen jälkeenkin valitus4155Tämäkin täysikuu
🙄🌕👍tuli vietettyä hiljaiselossa. Ei ole edes niin paljon rahaa, että voisi avaruusmatkailua harrastaa. Onnekkaille o555Ja niinhän siinä kävi
🐣🐥🐤 Että aamuinen tipualoitukseni hävisi palstalta, kun se lähti vahingossa liikkeelle niin, että siinä oli pelkkä li255Mulla on nyt lääkärin lupa
🤔🐕☕ lyhyisiin koiralenkkeihin, kun pörröiiä on nivelrikkodiagnoosi. Se helpottaa elämää kun ei tarvitse houkutella sad155Meidän tulisi säästää luontoa
🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel6355No nyt on panssarilasi
😎📱👍 suojaamassa kännykän näyttöä. Saisipa sydämeen samanlaisen suojan, ettei niin herkästi liikuttuisi. Tai edes jon4055Tuli tässä jostakin syystä mieleen
🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka1255Kuvista puheenollen
😳📷👙 Tuli mieleen, kun joku kirjoitti kuvista. Kerran pelleillessäni laitoin faceen sellaisen turistikuvan, missä minu155Kiitos mies Espoosta
🤗👍☕ siitä, että olet olemassa, ja annat joka päivä elämälleni sen (toiseksi) syvimmän merkityksen. Jenni Haukion tämä455Keltainen muistilappu
🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen354Ai hyvät ihmiset
😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajais054Mulle aina sattuu ja tapahtuu
🙂 👓 👜 onneksi kaikki nolot tilanteet eivät ole julkisia. Ja onneksi minulla on siivousapua omasta takaa. Mutta että354Veneily mun kanssa
⛵🚤🤔 ei ole mitenkään romanttista. Jonkun saaristovenematkan hyvällä säällä kestän. Muutoin roikkuisin naama vihreenä254Varovasti sitten tänään
🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin ti1254Hellyttelynimien käytöstä
😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.554Varovaisena ihmisenä
🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta254Hyvää loppiaista
😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel254