Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Aika jännää

😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod
    Ikävä
    15
    63
  2. Sori, kun olen

😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va
    Ikävä
    0
    63
  3. Kyllä täytyy sanoa

😍👁👁 että aiemmin tehtiin hyviä biisejä. Tämäkin biisi vuodelta 2001 on vieläkin tuore ja ajankohtainen minulle näin e
    Ikävä
    0
    63
  4. Välillä kun on huonompi ilma

🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan
    Ikävä
    9
    62
  5. Perinteinen kauppapäivä

😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍
    Ikävä
    17
    62
  6. Minusta on kiva kun Hän

🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai
    Ikävä
    16
    62
  7. Oi miksi aika näin kiiruhtaa

😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla
    Ikävä
    0
    62
  8. Pitääkö tässä turvautua

🤔🦖☕ googleen kun Hulk ei käy vihreäksi jätiksi. Vihreä jätti 5 kirjainta. Kolmas on R koska saRdiinit on oikein. Viime
    Ikävä
    3
    62
  9. Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys

😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale
    Tunteet
    4
    61
  10. Ei ole ihme

😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus
    Ikävä
    0
    61
  11. No nyt oli kylmää

🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas
    Ikävä
    10
    61
  12. Tuli tässä jostakin syystä mieleen

🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka
    Ikävä
    12
    61
  13. Sunnuntaina katson

🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s
    Ikävä
    0
    61
  14. Oikein hyvää Juhannusta kaikille!

☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta
    Ikävä
    3
    61
  15. Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!

☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom
    Ikävä
    0
    61
  16. Jos asuttaisiin yhdessä

😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä
    Ikävä
    7
    61
  17. Lukuhaluinen höppänä

🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir
    Ikävä
    1
    61
  18. Varovaisena ihmisenä

🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta
    Ikävä
    2
    61
  19. Hyvää loppiaista

😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel
    Ikävä
    2
    61
  20. Lounaan jälkeen en jaksa

😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku
    Tunteet
    6
    60