Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4989

1. Onkohan hän kovin mustasukkainen

😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️
    Ikävä
    17
    46
  2. Kun ajasta alkaa olla tiukkaa

😷👓👜 niin kirjoittaako tänne vai valmisteleeko jälkeläiselle synttäriyllätystä? Lukemiseen ei ainakaan aika riitä 😕
    Ikävä
    0
    46
  3. Jos hän (mies) on

😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans
    Tunteet
    0
    46
  4. Hyvää vapunpäivää

🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah
    Ikävä
    0
    46
  5. Kannattaa kuumalla juoda vettä

😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava
    Ikävä
    23
    46
  6. Eihän nyt toki

😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi
    Ikävä
    0
    46
  7. Norjalainen verkkokauppa

🙄🏪🥘 on tulossa Suomen markkinoille. Ihan hyvä, että tulee kilpailua. Paljonhan on ruokatavaroita, jotka voi tilata
    Ikävä
    2
    46
  8. Äksyjä naisia eräässä puolueessa

😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih
    Ikävä
    0
    46
  9. Olishan se helppoo

😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl
    Ikävä
    20
    45
  10. Mulla ei ole mitään

😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet
    Ikävä
    3
    45
  11. Mun ei ole mikään pakko

😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p
    Ikävä
    2
    45
  12. Kesäisiä harrastuksia

😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se
    Ikävä
    1
    45
  13. Maailmasta saa oudon kuvan

😷 👀 🤙 jos seurailee noita sivussa olevia uutisia (seiska ja stara ym.) Nyt otsikoissa lukee, että joku on niellyt kä
    Suhteet
    2
    45
  14. No nyt on kylmä

😊🌬❄ kesällä kolmenkympin helteillä näitä viileitä säitä olikin ikävä. Huomenna taas olisi tiedossa hellettä. Vaikea p
    Ikävä
    6
    45
  15. Suomalaiset kerrostalokodit voisi

🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on
    Ikävä
    21
    45
  16. Luomua sen olla pitää

🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k
    Suhteet
    1
    45
  17. Minun on vaikea laittaa tänne

😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän
    Ikävä
    25
    45
  18. Sunnuntai alkaa olla pulkassa!

😋🍓🐝 Ahomansikoita löytyi niitettävän heinikon seasta. Nam. Paarmoja enemmän kuin ennen. Onkohan ne pörriäishotellit
    Ikävä
    5
    45
  19. Sunnuntaina katson

🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s
    Ikävä
    0
    45
  20. Sitä kun ottaa itselleen

🤔🐕☕rescue koiran, niin joutuu molemmat sekä koira, että emäntä opettelemaan toistensa tapoja. Vähän hankalaa se on, ku
    Ikävä
    4
    45