lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Keltainen muistilappu
🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen385Kiitos mies Espoosta
🤗👍☕ siitä, että olet olemassa, ja annat joka päivä elämälleni sen (toiseksi) syvimmän merkityksen. Jenni Haukion tämä485Joka naisen niksikirja
🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p284Hauska tämä internetti kun
🥰🧦🎂 kaikkeen löytyy ratkaisu kuuklettamalla. Ajattelin päästä vähällä pähkäilyllä kuuklettamalla jälkikasvulle sopiva1284Perjantai ikävää!
😮👓👜perjantaisin ennen viikonloppua on ikävämpi kuin maanantaina arkisen aherruksen alettua. Maanantaista perjantaihin084Olen taas huolissani hänestä (miehestä)
😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l484Aina on sanomista
🤗☀️👩🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi284Hyvää vapunpäivää
🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah084Ylihuomenna on jo vappu!
😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss2783Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei383Minun on vaikea laittaa tänne
😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän2583Hiukan hellyyttä voit antaa
😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly183Päivän pläjäys
🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa483Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!
🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi383En kyllä usko, että oltais jo erottu
😍🍏☕ jos sillon oltais alettu. Jollei nyt siitä syystä, että Hän (mies E:sta) olisi kyllästynyt siihen ettei koskaan sa082En tiedä muista, mutta itse
🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe582Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt
😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas682Oooh ja huoh
😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka282Perinteinen kauppapäivä
😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍1782Metsässä ei liikahda
😀👓🍃lehtikään! Ihana hiljaisuus eilisen metelin jälkeen. Kumma miten paljon talostakin löytyy äänilähteitä kun on tarp381