lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Aika jännää
😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod1563Sori, kun olen
😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va063Kyllä täytyy sanoa
😍👁👁 että aiemmin tehtiin hyviä biisejä. Tämäkin biisi vuodelta 2001 on vieläkin tuore ja ajankohtainen minulle näin e063Välillä kun on huonompi ilma
🙂 👓👜 saa koirani virikkeitä, kun kuljetan sitä liikkeiden ohi, joiden ovenraosta tupsahtaa mitä herkullisempia ruoan962Perinteinen kauppapäivä
😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍1762Minusta on kiva kun Hän
🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai1662Oi miksi aika näin kiiruhtaa
😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla062Pitääkö tässä turvautua
🤔🦖☕ googleen kun Hulk ei käy vihreäksi jätiksi. Vihreä jätti 5 kirjainta. Kolmas on R koska saRdiinit on oikein. Viime362Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys
😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale461Ei ole ihme
😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus061No nyt oli kylmää
🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas1061Tuli tässä jostakin syystä mieleen
🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka1261Sunnuntaina katson
🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s061Oikein hyvää Juhannusta kaikille!
☺👓👜kun nyt vaan ei juhlimisen seurauksena tulisi lisää väkeä tänne murehtimaan. Muistakaa kysyä yhteystiedot, ettei ta361Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!
☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom061Jos asuttaisiin yhdessä
😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä761Lukuhaluinen höppänä
🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir161Varovaisena ihmisenä
🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta261Hyvää loppiaista
😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel261Lounaan jälkeen en jaksa
😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku660