lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Onkohan hän kovin mustasukkainen
😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️1746Kun ajasta alkaa olla tiukkaa
😷👓👜 niin kirjoittaako tänne vai valmisteleeko jälkeläiselle synttäriyllätystä? Lukemiseen ei ainakaan aika riitä 😕046Jos hän (mies) on
😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans046Hyvää vapunpäivää
🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah046Kannattaa kuumalla juoda vettä
😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava2346Eihän nyt toki
😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi046Norjalainen verkkokauppa
🙄🏪🥘 on tulossa Suomen markkinoille. Ihan hyvä, että tulee kilpailua. Paljonhan on ruokatavaroita, jotka voi tilata246Äksyjä naisia eräässä puolueessa
😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih046Olishan se helppoo
😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl2045Mulla ei ole mitään
😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet345Mun ei ole mikään pakko
😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p245Kesäisiä harrastuksia
😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se145Maailmasta saa oudon kuvan
😷 👀 🤙 jos seurailee noita sivussa olevia uutisia (seiska ja stara ym.) Nyt otsikoissa lukee, että joku on niellyt kä245No nyt on kylmä
😊🌬❄ kesällä kolmenkympin helteillä näitä viileitä säitä olikin ikävä. Huomenna taas olisi tiedossa hellettä. Vaikea p645Suomalaiset kerrostalokodit voisi
🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on2145Luomua sen olla pitää
🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k145Minun on vaikea laittaa tänne
😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän2545Sunnuntai alkaa olla pulkassa!
😋🍓🐝 Ahomansikoita löytyi niitettävän heinikon seasta. Nam. Paarmoja enemmän kuin ennen. Onkohan ne pörriäishotellit545Sunnuntaina katson
🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s045Sitä kun ottaa itselleen
🤔🐕☕rescue koiran, niin joutuu molemmat sekä koira, että emäntä opettelemaan toistensa tapoja. Vähän hankalaa se on, ku445