Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Keltainen muistilappu

🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen
    Ikävä
    3
    85
  2. Kiitos mies Espoosta

🤗👍☕ siitä, että olet olemassa, ja annat joka päivä elämälleni sen (toiseksi) syvimmän merkityksen. Jenni Haukion tämä
    Ikävä
    4
    85
  3. Joka naisen niksikirja

🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p
    Ikävä
    2
    84
  4. Hauska tämä internetti kun

🥰🧦🎂 kaikkeen löytyy ratkaisu kuuklettamalla. Ajattelin päästä vähällä pähkäilyllä kuuklettamalla jälkikasvulle sopiva
    Ikävä
    12
    84
  5. Perjantai ikävää!

😮👓👜perjantaisin ennen viikonloppua on ikävämpi kuin maanantaina arkisen aherruksen alettua. Maanantaista perjantaihin
    Ikävä
    0
    84
  6. Olen taas huolissani hänestä (miehestä)

😷 🥾 🩲 Kunpa hän ei liukastuisi ja satuttaisi itseään. Suutarilla voi teettää bootseihin kitkapohjat, jotka pitävät l
    Ikävä
    4
    84
  7. Aina on sanomista

🤗☀️👩‍🦰 olisi pitänyt jättää lukematta vanhat aloitukset, ettei sanomista ole liikaa! Tuli vaan mieleen, että pitäisi
    Ikävä
    2
    84
  8. Hyvää vapunpäivää

🤗🎈👍 tänään on lupa laiskotella varsinkin kun aamu on lähtenyt huonosti käyntiin. Nyt kiristää vielä papiljotit päänah
    Ikävä
    0
    84
  9. Ylihuomenna on jo vappu!

😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuiss
    Ikävä
    27
    83
  10. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    3
    83
  11. Minun on vaikea laittaa tänne

😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän
    Ikävä
    25
    83
  12. Hiukan hellyyttä voit antaa

😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly
    Ikävä
    1
    83
  13. Päivän pläjäys

🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa
    Ikävä
    4
    83
  14. Hyvää Naistenpäivän iltaa hyvät naiset!

🤩🍫🌹 Piristystä kaipaavat sinkut voivat hakea fasun levyjä tarjouksesta. Niistä jää vielä 4 levyä joululahjaksi. Näkyi
    Ikävä
    3
    83
  15. En kyllä usko, että oltais jo erottu

😍🍏☕ jos sillon oltais alettu. Jollei nyt siitä syystä, että Hän (mies E:sta) olisi kyllästynyt siihen ettei koskaan sa
    Ikävä
    0
    82
  16. En tiedä muista, mutta itse

🥰🍁☕ kirjoitan palstan perinteisinä hyvästelypäivinä jotakin vain osoittaakseni, ettei mikään ole muuttunut! (🤗 miehe
    Ikävä
    5
    82
  17. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt

😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas
    Ikävä
    6
    82
  18. Oooh ja huoh

😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka
    Ikävä
    2
    82
  19. Perinteinen kauppapäivä

😷🧀🍖 tänään ja illemmalla uimahallille. Mites muut? Onko menoja? Sää on ainakin mitä mainioin talvisää ❄👍
    Ikävä
    17
    82
  20. Metsässä ei liikahda

😀👓🍃lehtikään! Ihana hiljaisuus eilisen metelin jälkeen. Kumma miten paljon talostakin löytyy äänilähteitä kun on tarp
    Ikävä
    3
    81