lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1212
Kommenttia
5523
Virtuaalinen poikaystävä
Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei14169Ajattelin, että on yksinkertainen asia
🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl21214Hyvää Laskiaistiistaita
🤔🫛☕ Laskiaisen perinneruoat ovat hernekeitto ja laskiaispulla. Onneksi sinkkuna saan päättää itse ruokalistan. Mäkeäkä7124Makuasioista ei voi kiistellä
😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huoma16195Tänään perjantaina 13 päivänä
🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille. Jostain syys22216Hyvää Yötä!
😉🏨🐶 piti toivottaa ensimmäiseksi hyvää yötä siltä varalta, että sivut taas jumiutuvat. Talviolympialaisissa suomala16183Varokaa heikkoja jäitä
🤔☎📣 Täällä Espoossa retkiluistelija on pudonnut jäihin ja onnistunut pysymään pinnalla pelastuslaitoksen tuloon asti.9131Hyvää Runebergin päivää
🤔📝☕Paitsi runojen kirjoittajana Runeberg kunnostautui myös naisten liehittelijänä. Ehkäpä siitä on peräisin sanonsta "5158Milnellä on kivoja ajatuksia ystävyydestä
🥰🎸🎤 Nalle Pus sanoi:"Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alka8188Hyvää helmikuuta
🤔❄🐦 paukkupakkasista huolimatta. Paukkupakkasten nimitys tuli siitä, kun kovalla pakkasella puutalojen nurkat napsuiva9131Nyt on ikävää mulla
🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v33313Kyynelehtiminen on terveellistä välillä
😢🧅🍊 silmät puhdistuu hyvin. Tein appelsiiniviipaleista ja hopeasipulista salaattia. Muuten hyvä, mutta kyyneleet valu3145Minäkin olin paleltumisuhan alla
🥶 🌺🧊 ollut jouluntähti joulun tienoilla. Eikä mua kukaan lämmittänyt🔥 Nyt on kiva, kun ulkona tarkenee kävellä (yksi4183Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus
🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t23305Kauneudenhoito tai kauneuttomuudenhoito vaatii
🤔💄🍫 paljon erilaisia tuotteita. Kampaajan suosittelema hiusnaamio vaikuttaa mukavalta. Haittapuolena se, että hiust9188Nykyaika on mennyt kummalliseksi
🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen34267Päivän smoothie
🤔🍎🥬 Tulipas hyvää, kun tungin sinne melkein kaikkea mitä jääkaapissa oli. Oli porkkana, sitruuna, omena, kiinan kaali2101Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen
🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä t13213Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä
🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh13210- 3140