Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1212

Kommenttia

5523

1. Virtuaalinen poikaystävä

Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei
    Ikävä
    14
    169
  2. Ajattelin, että on yksinkertainen asia

🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl
    Ikävä
    21
    214
  3. Hyvää Laskiaistiistaita

🤔🫛☕ Laskiaisen perinneruoat ovat hernekeitto ja laskiaispulla. Onneksi sinkkuna saan päättää itse ruokalistan. Mäkeäkä
    Ikävä
    7
    124
  4. Makuasioista ei voi kiistellä

😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huoma
    Ikävä
    16
    195
  5. Tänään perjantaina 13 päivänä

🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille. Jostain syys
    Ikävä
    22
    216
  6. Hyvää Yötä!

😉🏨🐶 piti toivottaa ensimmäiseksi hyvää yötä siltä varalta, että sivut taas jumiutuvat. Talviolympialaisissa suomala
    Ikävä
    16
    183
  7. Varokaa heikkoja jäitä

🤔☎📣 Täällä Espoossa retkiluistelija on pudonnut jäihin ja onnistunut pysymään pinnalla pelastuslaitoksen tuloon asti.
    Ikävä
    9
    131
  8. Hyvää Runebergin päivää

🤔📝☕Paitsi runojen kirjoittajana Runeberg kunnostautui myös naisten liehittelijänä. Ehkäpä siitä on peräisin sanonsta "
    Ikävä
    5
    158
  9. Milnellä on kivoja ajatuksia ystävyydestä

🥰🎸🎤 Nalle Pus sanoi:"Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alka
    Ikävä
    8
    188
  10. Hyvää helmikuuta

🤔❄🐦 paukkupakkasista huolimatta. Paukkupakkasten nimitys tuli siitä, kun kovalla pakkasella puutalojen nurkat napsuiva
    Ikävä
    9
    131
  11. Nyt on ikävää mulla

🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v
    Ikävä
    33
    313
  12. Kyynelehtiminen on terveellistä välillä

😢🧅🍊 silmät puhdistuu hyvin. Tein appelsiiniviipaleista ja hopeasipulista salaattia. Muuten hyvä, mutta kyyneleet valu
    Ikävä
    3
    145
  13. Minäkin olin paleltumisuhan alla

🥶 🌺🧊 ollut jouluntähti joulun tienoilla. Eikä mua kukaan lämmittänyt🔥 Nyt on kiva, kun ulkona tarkenee kävellä (yksi
    Ikävä
    4
    183
  14. Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus

🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t
    Ikävä
    23
    305
  15. Kauneudenhoito tai kauneuttomuudenhoito vaatii

🤔💄🍫 paljon erilaisia tuotteita. Kampaajan suosittelema hiusnaamio vaikuttaa mukavalta. Haittapuolena se, että hiust
    Ikävä
    9
    188
  16. Nykyaika on mennyt kummalliseksi

🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen
    Ikävä
    34
    267
  17. Päivän smoothie

🤔🍎🥬 Tulipas hyvää, kun tungin sinne melkein kaikkea mitä jääkaapissa oli. Oli porkkana, sitruuna, omena, kiinan kaali
    Ikävä
    2
    101
  18. Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen

🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä t
    Ikävä
    13
    213
  19. Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä

🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh
    Ikävä
    13
    210
  20. Elämäni mies

😍 🎶 🖥 minä katson nyt elämäni biisiä . Hyvää Yötä jos joku luki tänne asti.
    Ikävä
    3
    140