Valoa kansalle joka

🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olisi ikävä kyhjöttää pimeässä. Nyt kun katsoo kerrostalon ikkunasta ulos on kiva huomata, että muuallakin on ihmisiä kun valot näkyy ikkunoissa 😊

Harmi, että mielitietty asuu senverran kauempana, että ikkuna ei näy tänne. Voisi valoista päätellä voiko mennä vaikka lainaamaan sokeria 😍

14

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi taivas...hän huutaa, kun pimeässä ulkona seisoo... Nuo kaikki tähdet taivaankannella ne nään ja itken ikävää. Milloin saan syliisi nukahtaa.🌠🌌 kaikkeuteen kanssasi kadota rakkaani..
      Tässä minun ajatus aiheesta.

• Hienoja ajatuksia. Pilkkopimeässä, kun katuvalot eivät häikäise, onkin tähtitaivas todella upea näky. Miten paljon tähtiä onkaan tuikkimassa ja miten ääretön avaruus onkaan.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hienoja ajatuksia. Pilkkopimeässä, kun katuvalot eivät häikäise, onkin tähtitaivas todella upea näky. Miten paljon tähtiä onkaan tuikkimassa ja miten ääretön avaruus onkaan.

Se on vasta taivassa ulkoasua...

• Anonyymi

pasi voibaanhan me olla nain mutta en mina sinua unohba siita saat olla aivan varma terb¨v seija

• Anonyymi

uhben asian haluan sinulle kertoa kuule tassa on taas sellainen juttu etta niin kauan me ollaan yhbessa kunnes me ollaan tavattu toisemme usko minua vaan terveisin seija kirjoittele minulle tannw valillä että mita sinulle kuuluu terv seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uhben asian haluan sinulle kertoa kuule tassa on taas sellainen juttu etta niin kauan me ollaan yhbessa kunnes me ollaan tavattu toisemme usko minua vaan terveisin seija kirjoittele minulle tannw valillä että mita sinulle kuuluu terv seija

jos noin meinaat toimia niin tamahan on gyvin sutullista katsotaan kuinka kay seija onneksi meillä on oma keskustelulinkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos noin meinaat toimia niin tamahan on gyvin sutullista katsotaan kuinka kay seija onneksi meillä on oma keskustelulinkki

minulla on nyt hirvean paha mieli alaka kysy yhtaan enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole ollut juhaan yhteybessa enka meinaa ollakkaan kunhan se ei vaan tule tanne tuskimpa kyllä mina aina sinulle ilmoitan muutoksista mita tulee terveisin seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi kukaan ei ole vielä keksinut tata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi kukaan ei ole vielä keksinut tata

saa minulta kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa minulta kysyä

mika mieltasi painaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mika mieltasi painaa

meiban ero mutta antaa nyt olla ilmoitan sulle kun olen weonnut wnka ota juhaan mitaan yhteytta silla han saa nyt olla kokonaab

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meiban ero mutta antaa nyt olla ilmoitan sulle kun olen weonnut wnka ota juhaan mitaan yhteytta silla han saa nyt olla kokonaab

en tobellakaan ota silla mina en nythalua sita tahan sotkemaan elamaani siinuun otan yhteyben kun olen eronnut meni asiat sen jalkeen miten lystaavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en tobellakaan ota silla mina en nythalua sita tahan sotkemaan elamaani siinuun otan yhteyben kun olen eronnut meni asiat sen jalkeen miten lystaavat

kuule kerran jutta halusáa menna pasin kanssa naimisiin niin menkoot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe