Valoa kansalle joka

🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olisi ikävä kyhjöttää pimeässä. Nyt kun katsoo kerrostalon ikkunasta ulos on kiva huomata, että muuallakin on ihmisiä kun valot näkyy ikkunoissa 😊

Harmi, että mielitietty asuu senverran kauempana, että ikkuna ei näy tänne. Voisi valoista päätellä voiko mennä vaikka lainaamaan sokeria 😍

14

122

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi taivas...hän huutaa, kun pimeässä ulkona seisoo... Nuo kaikki tähdet taivaankannella ne nään ja itken ikävää. Milloin saan syliisi nukahtaa.🌠🌌 kaikkeuteen kanssasi kadota rakkaani..
      Tässä minun ajatus aiheesta.

• Hienoja ajatuksia. Pilkkopimeässä, kun katuvalot eivät häikäise, onkin tähtitaivas todella upea näky. Miten paljon tähtiä onkaan tuikkimassa ja miten ääretön avaruus onkaan.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hienoja ajatuksia. Pilkkopimeässä, kun katuvalot eivät häikäise, onkin tähtitaivas todella upea näky. Miten paljon tähtiä onkaan tuikkimassa ja miten ääretön avaruus onkaan.

Se on vasta taivassa ulkoasua...

• Anonyymi

pasi voibaanhan me olla nain mutta en mina sinua unohba siita saat olla aivan varma terb¨v seija

• Anonyymi

uhben asian haluan sinulle kertoa kuule tassa on taas sellainen juttu etta niin kauan me ollaan yhbessa kunnes me ollaan tavattu toisemme usko minua vaan terveisin seija kirjoittele minulle tannw valillä että mita sinulle kuuluu terv seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uhben asian haluan sinulle kertoa kuule tassa on taas sellainen juttu etta niin kauan me ollaan yhbessa kunnes me ollaan tavattu toisemme usko minua vaan terveisin seija kirjoittele minulle tannw valillä että mita sinulle kuuluu terv seija

jos noin meinaat toimia niin tamahan on gyvin sutullista katsotaan kuinka kay seija onneksi meillä on oma keskustelulinkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos noin meinaat toimia niin tamahan on gyvin sutullista katsotaan kuinka kay seija onneksi meillä on oma keskustelulinkki

minulla on nyt hirvean paha mieli alaka kysy yhtaan enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole ollut juhaan yhteybessa enka meinaa ollakkaan kunhan se ei vaan tule tanne tuskimpa kyllä mina aina sinulle ilmoitan muutoksista mita tulee terveisin seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi kukaan ei ole vielä keksinut tata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi kukaan ei ole vielä keksinut tata

saa minulta kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa minulta kysyä

mika mieltasi painaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mika mieltasi painaa

meiban ero mutta antaa nyt olla ilmoitan sulle kun olen weonnut wnka ota juhaan mitaan yhteytta silla han saa nyt olla kokonaab

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meiban ero mutta antaa nyt olla ilmoitan sulle kun olen weonnut wnka ota juhaan mitaan yhteytta silla han saa nyt olla kokonaab

en tobellakaan ota silla mina en nythalua sita tahan sotkemaan elamaani siinuun otan yhteyben kun olen eronnut meni asiat sen jalkeen miten lystaavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en tobellakaan ota silla mina en nythalua sita tahan sotkemaan elamaani siinuun otan yhteyben kun olen eronnut meni asiat sen jalkeen miten lystaavat

kuule kerran jutta halusáa menna pasin kanssa naimisiin niin menkoot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe