lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1076
Kommenttia
4777
Keskiviikkona alkaa syksy
😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as037Albert Åbergissa
😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkip1036Tänään on ollut kiirettä
🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill436Viikko on taas vierähtänyt
😳👓👜ja silmäkin on vielä tallella. Entistä ehompana, turhaan pelotti se silmän kaivelu. Sitä vaan mietin että jos maan236Naisilla on tapana
😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi436No mut hei!
🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin136Ollaanpas nyt kiltisti
😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j1036Lähtöpuuhissa venähti
😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä136Lämmintä on muutenkin
😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna236Ulkona maisema näyttää
😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On136Siitä huolimatta
😷👓👜 että alan olemaan yhtä tylsä kuin koronaa jatkuvasti hokevat uutiset, niin päivän aloitukseni putkahtaa esiin. Ki036Liu lau laskiaista
😊👓👜 Laskiaissunnuntai ja Ystävänpäivä ovat yhtä aikaa ensi sunnuntaina. Tässähän alkaa olla kiire lähetellä toivotuks236Perunan viljely on helppoa!
😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel636Se on sitten amerikkalaisten
🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii236Mitähän sille mun
😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt136Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la136Joskus tämä ikävöinti
🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman136Harvinaisuudet on parhautta
🤔👍☕ ruoanlaitossa. Pompiakin on harvinainen sardinialainen sitrushedelmä. Se on niin hapan, että kestää tuntikausia s1036Olipas positiivinen yllätys
😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.336Evakot kun levittäytyivät
😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema235