lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1186
Kommenttia
5386
Täällä jostakin syystä
😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot155Joka kolmas suomalainen
😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank055Järjen ääni täällä
😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope655Kylläpäs kävi taas nolosti
🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j055Luomua sen olla pitää
🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k155Miten voi olla niin vaikeata
😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.1654Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa
😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän454Äksyjä naisia eräässä puolueessa
😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih054Mulla on tänään roskapäivä
😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton054Kotieläin väsähti lääkärireissulla
😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv654Ollaan selvitty kuntoilusta kotiin
🤔🐕🦺☕ en tiedä kumpi on väsyneempi - minä vai hoidossa ollut koira. Eilen aamulla kaikki yli 600 lihasta olivat jo ni054Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa
🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur154- 353
Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä
🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää153Ei koskaan pitäisi
🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari1653Ikävää on se
😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi1353Miten voittaa ikävän tunne?
😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä553No mut hei!
🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin153Täällä on jalat maassa
😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta153Tänään on oikeastaan
😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka1053