Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Tänään on ollut kiirettä

🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill
    Ikävä
    4
    73
  2. Hyvää Vappupäivää itsekullekin!

😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallise
    Ikävä
    11
    73
  3. Nyt on hiukset

😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle
    Ikävä
    1
    73
  4. Aika jännää

😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod
    Ikävä
    15
    73
  5. Kontolleen otetuista ihmisistä ja eläimistä

😷🐕 💩 Koiran kanssakin tulee tilanteita, joissa ei voi ajatella omaa mukavuuttaan. Kylmät sadepisarat piiskasivat palj
    Ikävä
    7
    73
  6. Leipää ja sirkushuveja

🤔☕🥪 jotenkin tulee mieleen tuo lausahdus Rooman vallan ajalta. Kansa pidettiin tyytyväisenä tarjoamalla ilmaisia sirku
    Ikävä
    0
    73
  7. Kyllä täytyy sanoa

😍👁👁 että aiemmin tehtiin hyviä biisejä. Tämäkin biisi vuodelta 2001 on vieläkin tuore ja ajankohtainen minulle näin e
    Ikävä
    0
    73
  8. Hyvää kannattaa odottaa

🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa
    Ikävä
    3
    73
  9. No nyt oli kylmää

🥶❄☃ Saunalta tullessa paleli varpaita ja kun katsoin mittaria niin se näytti kahta astetta lämmintä. Varmaan menee taas
    Ikävä
    10
    73
  10. Minusta on kiva kun Hän

🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai
    Ikävä
    16
    72
  11. Tuli mieleen kun miehellä oli kissa

🤗🐈❤Kissut karkailee helteellä avoimista ilkunoista ja parvekkeilta. Karannut kissi pörrää 300-500m alueella kotinsa lä
    Ikävä
    1
    72
  12. Hyvää ystävänpäivän iltaa

😊👓👜 niin se vaan vierähti iltaan tämäkin vähän teennäinen muualta tuotettu päivä. Ystävän kanssahan ollaan ystäviä ym
    Ikävä
    6
    72
  13. Miten voi olla niin vaikeata

😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.
    Ikävä
    16
    72
  14. Minua ahdistelee

😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii
    Ikävä
    1
    71
  15. Jos asuttaisiin yhdessä

😍👓👜 niin mä siivoisin lattiat ja sulle jäisi pöydät. En näet osaa järjestellä pikkutavaroita. Niitä on aina liikaa nä
    Ikävä
    7
    71
  16. Ei ole ihme

😍🚿🐕 että tuo lemmikki juoksee mua pakoon ympäri kämppää kun otan hoitotarvikkeita käteeni. Eilenkin korvanpuhdistus
    Ikävä
    0
    71
  17. Olisi kiva tietää

🤗🛏☕ kaikkia pieniä arkisia asioita hänestä. Pitääkö hän glögistä? Antaisiko ripustaa kausivalot jo lokakuussa. Entäs j
    Ikävä
    29
    71
  18. Vuosipäivän ajatus

🥰🕕🎉 jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään. ❤
    Ikävä
    2
    70
  19. Onkohan täällä rakkaushuijareita

🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä
    Ikävä
    23
    70
  20. Sitä kun ottaa itselleen

🤔🐕☕rescue koiran, niin joutuu molemmat sekä koira, että emäntä opettelemaan toistensa tapoja. Vähän hankalaa se on, ku
    Ikävä
    4
    70