Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1186

Kommenttia

5386

1. Täällä jostakin syystä

😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot
    Ikävä
    1
    55
  2. Joka kolmas suomalainen

😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank
    Tunteet
    0
    55
  3. Järjen ääni täällä

😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope
    Ikävä
    6
    55
  4. Kylläpäs kävi taas nolosti

🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j
    Ikävä
    0
    55
  5. Luomua sen olla pitää

🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k
    Suhteet
    1
    55
  6. Miten voi olla niin vaikeata

😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.
    Ikävä
    16
    54
  7. Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa

😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän
    Tunteet
    4
    54
  8. Äksyjä naisia eräässä puolueessa

😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih
    Ikävä
    0
    54
  9. Mulla on tänään roskapäivä

😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton
    Ikävä
    0
    54
  10. Kotieläin väsähti lääkärireissulla

😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv
    Ikävä
    6
    54
  11. Ollaan selvitty kuntoilusta kotiin

🤔🐕‍🦺☕ en tiedä kumpi on väsyneempi - minä vai hoidossa ollut koira. Eilen aamulla kaikki yli 600 lihasta olivat jo ni
    Ikävä
    0
    54
  12. Mitäs sitten jos yhteydet katkeaa

🤔💶☕ ihmiset on nostelleet rahaa varastoon. Kaupan hyllytkin alkaa tyhjentyä säilykkeistä. Eilen en saanut voileipäkur
    Ikävä
    1
    54
  13. Ikäväähän se on

😍🌕☕ huomenna taas yksin vilkuilla täysikuuta. Huokaus ❤
    Tunteet
    3
    53
  14. Kylläpä on mustanpuhuvia pilviä

🥰☕🍰 taivaalla. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta pitää valikoida hetki jolloin ei ole ukonilmaa tulossa. En raaski jättää
    Ikävä
    1
    53
  15. Ei koskaan pitäisi

🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari
    Ikävä
    16
    53
  16. Ikävää on se

😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi
    Ikävä
    13
    53
  17. Miten voittaa ikävän tunne?

😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä
    Ikävä
    5
    53
  18. No mut hei!

🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin
    Ikävä
    1
    53
  19. Täällä on jalat maassa

😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta
    Ikävä
    1
    53
  20. Tänään on oikeastaan

😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka
    Ikävä
    10
    53