lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1099
Kommenttia
4943
- 840
Ensitreffit alttarilla
😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan940Oletteko muut huomanneet
🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota740Loppiaisaamun kurja herätys
😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt240Hyvää Vappua
😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui240Elämä on arkipäiväistynyt
😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t640Viileän sunnuntaiaamun ajatelma
😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimim1240Joku kehrää kuumana
😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul040Kuumalla säällä on
🥵☀️🦟 epämiellyttävää nihkeä iho, joka kutisee hyttysten pistoista. Apukädet olisi hyvät kuljettamaan jääpalasia kutise540Elämä voittaa
😎🐝🦟 olipa eilen kiva palata saunalta sisälle, kun lämpötila oli laskenut 18 asteeseen 👍 Ikivanha jääkaappikin on vä140Tuli tässä kivojen lomasäiden
😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen440Perunan viljely on helppoa!
😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel640Kannattaa kuumalla juoda vettä
😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava2340Se on taas lounasaika
😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä1440Se on sitten amerikkalaisten
🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii240Raikas syyssää virkistää
🤗🍃🍁🍂 ulkoilijan mieltä. Nyt kannattaa samoilla metsissä muovipussi taskussa tai ihan jonkun korinkin kanssa. Ilmaist140Kämppätarkastus nuoren miehen toimesta
😂🚽📱eilen tuotti whatsuppiin poikkeuksellisesti tekstiä, josta tuli mieleen jotkut palstakirjoitukset. Häntä jäi asia040Lahjabuumin lähestyessä
tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa040Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la140Tänään on ollut kiirettä
🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill439