Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Minä vokaalinainen

🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar
    Tunteet
    2
    36
  2. Sattuipas hauskasti

🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin
    Ikävä
    3
    36
  3. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    36
  4. Ikävöintiasiaa

😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    36
  5. Perhe on yksikkö

😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    36
  6. Maapallo jatkaa kulkuaan

😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    36
  7. Elämme jännittäviä aikoja

😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    36
  8. Tapahtumia, ei kiinnostavaa

🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys
    Ikävä
    2
    36
  9. Hyvää Black Friday päivää

😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt
    Ikävä
    1
    36
  10. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    36
  11. Tänään kaupungilla liikkuessa

😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk
    Ikävä
    2
    36
  12. Olishan se kiva tietää

😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    36
  13. Olipa kerran mies ja nainen

😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.
    Ikävä
    11
    36
  14. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    36
  15. Olen nyt askeleen edellä

😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    36
  16. Miehet on sitä varten

🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v
    Ikävä
    1
    36
  17. Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti

🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste
    Ikävä
    12
    36
  18. Tänään on valon ja ilonpäivä

🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin
    Tunteet
    2
    36
  19. Viime jouluna joulukalenterista

🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.
    Tunteet
    8
    36
  20. Vaalipäivä tänään

😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    36