Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Sunnuntai alkaa olla pulkassa!

😋🍓🐝 Ahomansikoita löytyi niitettävän heinikon seasta. Nam. Paarmoja enemmän kuin ennen. Onkohan ne pörriäishotellit
    Ikävä
    5
    67
  2. Aiemmin ajattelin, että jos olisin

🤔🩲🧦 parisuhteessa, niin hyväksyisin mukisematta kaikki huonotkin tavat mitä miehellä on. Ainoa, mikä enemmän harmitta
    Ikävä
    5
    67
  3. Luulin aina että murukahvin

🤔🕓☕kuuluu olla pahaa. Matkusteltuani Euroopassa tajusin, että sehän onkin vain eurooppalaiseen makuun sopivaksi tehty.
    Ikävä
    1
    67
  4. Pitääkö tässä turvautua

🤔🦖☕ googleen kun Hulk ei käy vihreäksi jätiksi. Vihreä jätti 5 kirjainta. Kolmas on R koska saRdiinit on oikein. Viime
    Ikävä
    3
    66
  5. Kaikkihan on aina neuvoteltavissa niinkuin hallitushommissakin.

🥰📝☕ Meillä ne sopimusneuvottelut eivät vielä ole päässeet alkuun. Saisi mies laatia 25 kohtaisen ehtolistan, kun minä
    Ikävä
    3
    66
  6. Ensitreffit alttarilla

😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan
    Ikävä
    9
    66
  7. On kauhean ikävä

😕👓👜välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hänelle toivon hyvää yötä kehäkolmosen sisälle.
    Ikävä
    2
    66
  8. Kylläpäs sitä ehtii

😴 👓 👜 paljon, kun herää tavallista aiemmin. Klo 8 olin jo suu ammollaan mukavassa tuolissa tarjoamassa työmaata asi
    Ikävä
    0
    66
  9. Miten ne voi uutisoida

🤔🍦👀 että pehmis on loppunut. Täällähän minä vielä olen, yhtä pehmeänä ja hempeänä kuin aina. Eikä minulla mitään hät
    Ikävä
    0
    66
  10. Minä olen sellainen

🤩🌻👍 romanttisesti ajatteleva optimisti. Yleensä kuvittelen asioiden olevan helpompia, kuin mitä ne ovatkaan. Päätökse
    Ikävä
    8
    66
  11. Hotakaisen kirjoittama

😊🖍️☕ Kimi Räikkösen elämänkerta oli mukavaa luettavaa, Siitä selvisi, että Kimi alkoi puhumaan ollessaan jo kolmen va
    Ikävä
    37
    66
  12. Tämä nyt on vähän tämmöistä

🙄💩☕ ei ole multa meininkiä. Nimittäin kun tämä aloitus on tässä niin minun ei tarvitse noihin erikoisempiin aloituksii
    Ikävä
    0
    66
  13. Tulenlieskat nuolivat

😊🔥💧 eilen lähipuuta kun sytytin peltitynnörissä olleita oksia palamaan. Pakko oli vahtia palamista koko ajan. Lopuksi
    Ikävä
    0
    66
  14. Ollaan selvitty kuntoilusta kotiin

🤔🐕‍🦺☕ en tiedä kumpi on väsyneempi - minä vai hoidossa ollut koira. Eilen aamulla kaikki yli 600 lihasta olivat jo ni
    Ikävä
    0
    66
  15. Jos on vaarassa törmätä

🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin ka
    Ikävä
    11
    65
  16. Onko tämä unta

😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä
    Ikävä
    2
    65
  17. Vaivaakohan häntä

😍🌔👍kuutamounettomuus? Itse ainakin nukun huonommin täydenkuun lähellä. Perjantainahan tämä romanttinenkin tapahtuma
    Ikävä
    2
    65
  18. Eilen huomasin

😕👓👜yhtäkkiä olevani ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta paikassa, jossa ikävän kohde saattaisi liikkua asioimassa. S
    Ikävä
    0
    64
  19. Valon määrä vaikuttaa

😕🔦🌞kummasti mielialaankin. Mulla ei ole kevätväsymystä vaan kaamosmasennus. Päivät ovat liian pimeitä nyt kun kattova
    Ikävä
    2
    64
  20. Taas on perjantai

🙂 🕶 👜 vaikka vasta oli! Jokapuolella kohistaan pelkästään koronasta. Pääministerin tiedotustilaisuus on klo 14. Täyt
    Ikävä
    1
    64