Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4777

1. Tuli tuosta

☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset
    Ikävä
    12
    32
  2. En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    32
  3. Sade ropisee rauhoittavasti

🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t
    Tunteet
    0
    32
  4. Ensin tavattiin

😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän
    Ikävä
    4
    32
  5. Perjantaikatsauksen aika

😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu
    Ikävä
    0
    32
  6. Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh
    Ikävä
    22
    32
  7. Jos sulla soi ovikello

😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    32
  8. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt

😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas
    Ikävä
    6
    32
  9. Mökkisaunan tuoksut talvella

😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T
    Tunteet
    1
    32
  10. Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti

🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste
    Ikävä
    12
    32
  11. Hyvää adventtisunnuntain iltaa

🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!
    Ikävä
    1
    32
  12. Mitähän kaikkea me

😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    32
  13. Yritän kirjoittaa lyhyesti

🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä
    Ikävä
    3
    32
  14. Tarinaa sohvasta

🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    31
  15. No nyt en muutamaan päivään

🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷
    Ikävä
    17
    31
  16. Rakas päiväkirja

🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta
    Ikävä
    4
    31
  17. Piekkulapsilla kivut

😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    31
  18. Tiivistys otsikko

😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    31
  19. Hyvää palstataukoa

🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    31
  20. Kauhea minkälaista

😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    31