lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4939
Minä vokaalinainen
🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar236Sattuipas hauskasti
🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin336Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin
😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha036Ikävöintiasiaa
😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah336Perhe on yksikkö
😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis036Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh036Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1236Tapahtumia, ei kiinnostavaa
🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys236Hyvää Black Friday päivää
😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt136Mulla on hampaat
😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o1336Tänään kaupungilla liikkuessa
😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk236Olishan se kiva tietää
😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja036Olipa kerran mies ja nainen
😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.1136Yleensä en seiska-lehden juttuja lue
😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A236Olen nyt askeleen edellä
😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the036Miehet on sitä varten
🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v136Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti
🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste1236Tänään on valon ja ilonpäivä
🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin236Viime jouluna joulukalenterista
🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.836Vaalipäivä tänään
😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan036