lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4777
Tuli tuosta
☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset1232En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1332Sade ropisee rauhoittavasti
🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t032Ensin tavattiin
😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän432Perjantaikatsauksen aika
😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu032Muistatteko mitä luki
😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh2232Jos sulla soi ovikello
😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin332Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt
😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas632Mökkisaunan tuoksut talvella
😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T132Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti
🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste1232Hyvää adventtisunnuntain iltaa
🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!132Mitähän kaikkea me
😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on032Yritän kirjoittaa lyhyesti
🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä332Tarinaa sohvasta
🥰🛋🐕🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re031No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1731Rakas päiväkirja
🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta431Piekkulapsilla kivut
😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell131Tiivistys otsikko
😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii831- 531
Kauhea minkälaista
😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta1031