🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin kaupungissa, jossa ei edes roskista kehtaa viedä ilman meikkejä. Mun täytyy kyllä sanoa, että vähän olen helpottanut toimista, kun yksi tuttava rouva sanoi, ettei tarvitse muuta kuin laittaa huulipunaa ja sitten menoks. 💄 💋
Olishan se kiva, jos hän vaan huuliin kiinnittäisi huomiota, kun olen niin kauhean ujo! Niin no tietysti silmien siniset/siniharmaat osatkin (=iiris eli värikalvo) on sopivat katselukohteena,
Jos on vaarassa törmätä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika komeitahan ovat nuo mopoautotkin, uusia, hienoja kyllä :D
Mopoautoja kannattaa varoa liikenteessä. Ne ajaa miten sattuu etenkin risteyksissä. Kuvittelevat itsellään olevan etuajo-oikeuden, vaikka kaikkien sääntöjen mukaan olisivst velvollisia västämään.
- Anonyymi
Mulla tuli alotuksesta, joka tosin mitä ilmeisimmin oli palstahengen mukaista vittuilua jollekin, josta voi tykätä, mutta joka on kiva ajaa kauas pois. Mutta niin itellä tuli mieleen yks tuttu, joka kertoi, että mökiltä lähtiessäänkin täyty aina pukee siistit vaateet ja laittaa vähän meikkiä, sillä autohan saattaa hajota tai voi joutua liikenneonnettomuuteen niin olishan se kamalaa, kun olis siinä auttajien edessä kulahtaneen näkösenä ja rikkinäisissä vaatteissa.
Taitaa olla palstahengen mukaista käsittää aloitukset negatiiviseksi. En kaipaa mitään mahdollisuuksia kun mulla on jo tykkäyksen kohde täälläpäin. Joten tällä aloituksella ei ollut huulipunan käyttöä ihmeempää tarkoitusta.
- Anonyymi
Pitäisi joskus liftata mopoauton kyytiin jotta näkisi itse sitten minkälainen on sisältä :)
Sydämen asialla /Heartbeat sarjassa Gina tyttösellä on aivan ihana auto. Siinä ovi on edessä BMW Isetta. Olis kyl näppärä kaupungissa kun ovenaukaisulle ei tarvi jättää ylimääräistä tilaa.
https://www.classicdriver.com/en/car/bmw/isetta/1959/335288- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sydämen asialla /Heartbeat sarjassa Gina tyttösellä on aivan ihana auto. Siinä ovi on edessä BMW Isetta. Olis kyl näppärä kaupungissa kun ovenaukaisulle ei tarvi jättää ylimääräistä tilaa.
https://www.classicdriver.com/en/car/bmw/isetta/1959/335288Sun melkein kannattaisi ajatella seuraavaksi kyseistä autoa vaihtoehdoksi, ei olis niitä takaluukun ongelmia 😂 tosin mitä naitä aloituksiasi on lukenut niin voisit hyvin yrittää tunkea tavaroitasi moottoritilaan 😂
- Anonyymi
Mut kylhän sä ne meikit joudut pesee joskus poiski naamastasi. Vai meinaatko mennä aina pakkelit naamassa rakkaasi viereen nukkumaan.
No mulla ei kyllä nyt just ole meikkiä vaan useimmin pelkästään sitä huulipunaa, ettei tarvitse puhdistella. Mulla silmät varsinkin on kuin tomaatit seuraavana päivänä jos olen erehtynyt niitä meikkaamaan.
- Anonyymi
Jos on liian hyvä näköisekseen, voi kääntää selkänsä ystävällisesti.
Jos joku on näin onnellisessa asemassa niin suosittelen mieluummin isoja aurinkolaseja kun selkä edellä kävelu voi olla hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684