Vapaa kuvaus

Olen Antti Haapakoski. Synnyin vuonna 1984 Keski-Pohjanmaalla, Perhossa.

Olen kansalaisaktivisti. Tavoitteenani on muuttaa Suomen lainsäädäntöä siten, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö rikoksena ei vanhene koskaan. Myös sinä voit osallistua tähän projektiin allekirjoittamalla aihetta koskevan adressin adressit.comissa.

Adressin voit allekirjoittaa täällä: https://www.adressit.com/lapsiuhrin_asema_on_saatava_ensisijaiseksi_seksuaalirikoksissa?a=2

Aloituksia

7

Kommenttia

2

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Vuosi 2018 - Vauraimmat valtiot

    Tässä on luettelo seitsemästä maailman rikkaimmasta maasta. Tilasto ei kerro vaurauden jakautumisesta maan sisällä. Tila
    Globalisaatio
    0
    50
  2. Yhdysvallat menettää asemaansa maailmantaloudessa - Kolmen kärki

    Kiinan osuus koko maailman ostovoimasta, % 2016: 17,64 2017: 18,16 2018: 18,69 - Yhdysvaltain osuus koko maailman ostovo
    Globalisaatio
    0
    55
  3. IMF julkaisi 2018 vuoden talousluvut - Suurvallat

    Vuonna 2018 kokonais-ostovoiman osuus koko maailman ostovoimasta: 1. Kiina: 18,7% 2. Yhdysvallat: 15,2% 3. Intia: 7,8% 4
    Globalisaatio
    2
    44
  4. Ketkä mahtuvat samaan hallitukseen?

    Mahtuvatko perussuomalaiset samaan hallitukseen vihreiden kanssa? Entä RKP:n? Mikä olisi perussuomalaisille paras hallit
    Perussuomalaiset
    0
    40
  5. Suviseurojen kävijämäärä tänä kesänä

    Kuinka paljon veikkaatte, että suviseuroihin tulee väkeä Muhokselle. Itse arvelisin, että noin 80 000 vierasta on huippu
    6
    63
  6. Suomi tuki terrorismia vuonna 1919

    Suomalaiset tekivät maaliskuun 30. päivä vuonna 1919 terrori-iskun Pietarin vesihuoltoa vastaan. Iskun tavoitteena oli l
    Historia
    10
    34
  7. Yhdysvaltojen ja Kiinan kauppasota päättymässä

    Tämmöistä tietoa on ollut viime päivinä liikkeellä. Jos Yhdysvallat ja Kiina saavat aikaan sopimuksen, joka lopettaa kau
    Globalisaatio
    5
    62