HyväAdressi
Vapaa kuvaus
Olen Antti Haapakoski. Synnyin vuonna 1984 Keski-Pohjanmaalla, Perhossa.
Olen kansalaisaktivisti. Tavoitteenani on muuttaa Suomen lainsäädäntöä siten, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö rikoksena ei vanhene koskaan. Myös sinä voit osallistua tähän projektiin allekirjoittamalla aihetta koskevan adressin adressit.comissa.
Adressin voit allekirjoittaa täällä: https://www.adressit.com/lapsiuhrin_asema_on_saatava_ensisijaiseksi_seksuaalirikoksissa?a=2
Aloituksia
7
Kommenttia
2
Yhdysvaltojen ja Kiinan kauppasota päättymässä
Tämmöistä tietoa on ollut viime päivinä liikkeellä. Jos Yhdysvallat ja Kiina saavat aikaan sopimuksen, joka lopettaa kau5111Yhdysvallat menettää asemaansa maailmantaloudessa - Kolmen kärki
Kiinan osuus koko maailman ostovoimasta, % 2016: 17,64 2017: 18,16 2018: 18,69 - Yhdysvaltain osuus koko maailman ostovo0100Suviseurojen kävijämäärä tänä kesänä
Kuinka paljon veikkaatte, että suviseuroihin tulee väkeä Muhokselle. Itse arvelisin, että noin 80 000 vierasta on huippu683Vuosi 2018 - Vauraimmat valtiot
Tässä on luettelo seitsemästä maailman rikkaimmasta maasta. Tilasto ei kerro vaurauden jakautumisesta maan sisällä. Tila077IMF julkaisi 2018 vuoden talousluvut - Suurvallat
Vuonna 2018 kokonais-ostovoiman osuus koko maailman ostovoimasta: 1. Kiina: 18,7% 2. Yhdysvallat: 15,2% 3. Intia: 7,8% 4273Ketkä mahtuvat samaan hallitukseen?
Mahtuvatko perussuomalaiset samaan hallitukseen vihreiden kanssa? Entä RKP:n? Mikä olisi perussuomalaisille paras hallit068Suomi tuki terrorismia vuonna 1919
Suomalaiset tekivät maaliskuun 30. päivä vuonna 1919 terrori-iskun Pietarin vesihuoltoa vastaan. Iskun tavoitteena oli l1054