Tämmöistä tietoa on ollut viime päivinä liikkeellä. Jos Yhdysvallat ja Kiina saavat aikaan sopimuksen, joka lopettaa kauppasodan, kyse on merkittävästä virstanpylväästä. Voidaan sanoa, että heijastus tulee olemaan positiivinen ja merkittävä maailmantaloudelle. Itse toivon todellakin, että sopimus syntyy. Koko planeetasta tulisi muodostaa tullivapaa alue.
Yhdysvaltojen ja Kiinan kauppasota päättymässä
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko pikkuekonomisti? kauppasota termi on probakandaa ja vie vain globaalin rahavallan etuja eteenpäin.
Globaali rahavalta saa saastuttaa ja kääriä voittoja veroparasiittiin. Sinulle on järjestetty koiran rooli , ei minkään rotukoiran vaan rakkikoiran rooli. - Anonyymi
Tulisi vihdoin joku joka ymmärtäisi mitä kaupan tasapainottaminen tarkoittaa,
Kauppataseen alijäämät tietävät köyhyyttä ja velkaantumista. - Anonyymi
Päättymässä?
Mitä tästä pitäisi ajatella
https://etn.fi/index.php/13-news/10781-trumpin-sota-huaweita-vastaan-kiihtyy-huaweilta-tiukka-vastaus
❓- Anonyymi
Aiheesta toinenkin uutinen:
https://www.io-tech.fi/uutinen/yhdysvallat-tiukentaa-huaweita-koskevia-vientirajotteita-huaweilta-virallinen-tiedote-asiaan/
Jutun alapuolella on kommentteja, kiinnostavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891