Vapaa kuvaus

57,692 vuotta, 147 cm ja 152 kg, syntyjään savolainen, sittemmin turkulaistunut vaasalainen, lempiruoka on räkä... naapurin lapselta, lempiväri on keskiviikko, vajaaälyinen, pakko-oireinen ja -mielinen, sinkku kolmannessatoista polvessa (vaikka kakshan niitä mulla on???), ajan Tojotaa... Japanin kuninkaaksi, vapaa-ajalla harrastan postimerkkien keräilemättömyyttä ja kepulaista sisä(llissota)politiikkaa, vaikka osaan jo melkein 3:n kertotaulun.

Aloituksia

0

Kommenttia

25

  1. Voinko+minäkin?
  2. Mistä+arvasit????
  3. Höh,+kuuntelin+sen+pikkutytön+ehdotuksia+ja+laitoin+löylykauhan+perseeseeni.+Millä+vitulla+saan+sen+pois+sieltä?!?+Voisiko+joku+ihan+oikeasti+auttaa+minua?+Minulla+ei+ole+yhtään+ystävää+tai+edes+tuttua,+joka+voisi+sen+kauhan+ahteristani+poistaa.+Jos+joku+auttaisi+minua,+niin+hän+näkisi+kuinka+nuolen+sen+löylykauhan+puhtaaksi...+ennen+kuin+laitan+sen+takaisin+pyllyyni.+Voiko+muuten+löylykauhasta+saada+tippuria,+vai+sainko+sen+naapurin+koiralta?Pissasin+eilen+housuihin,+mutta+ne+eivät+olleet+minun+omani,+vaan+sen+papin,+jonka+sylissä+istuin+alasti.+Pappi+laittoi+minut+huutamaan+jotain+hoosiannaa+ja+aave+Mariaa,+kun+hän+survoi+löylykauhaa+ahteriini.+Onko+muille+käynyt+koskaan+näin+kirkossa?+Ensi+kerralla+otan+Tummelia+mukaani...+eli+huomenna...+ja+ylihuomenna+ja+toissaeilen+ja+mikä+tulikaan+eilisen+jälkeen???Yks+päivä+se+pappi+sano,+et+myös+sen+esimies+voisi+osallistua+meidän+rukoushetkiin,+joissa+huudan+sitä+aave+Mariaa.+Mut+huomenna+mä+meen+Korkeasaareen+ja+iskä+sano,+et+mun+pitää+olla+varovainen+ettei+ne+laita+mua+häkkiin+siellä...+mä+en+oikein+tiedä,+et+haluisinko+paviaanien+kaa+vai+laamojen+kaa+samaan+häkkiin?+Ja+jos+mä+en+joudu+siellä+häkkiin,+nii+iskä+sano+et+sitte+tulee+valkotakkiset+hakemaan+mua.+Mitäköhänkö+se+sillä+oikein+tarkoitti?+Miksi+se+puhuu+niin+arvoituksellisesti...+vähän+kuin+se+pappikin???Mullapa+on+kaikki+mun+lapsilisät+säästössä...+tai+oikeestaan+ne+on+mun+iskällä,+mut+se+on+luvannu+antaa+ne+mulle+heti+ku+muutan+pois+kotoa...+mut+mähän+oon+vasta+57-vuotias,+joten+mikään+kiire+mulla+ei+ole.+Paitsi+siihen+huomiseen+Korkeasaaren+bussiin.+Mä+saan+kuullemma+maksaa+sen+bussimatkan+luonnossa...+joten+toivottavasti+ei+sada...+rahaa+taivaalta,+että+pääsen+bussikuskin+syliin+pomppimaan.+Se+on+paljon+kivampaa,+ku+pomppupallolla+pomppiminen.+Mitä+tautologia+tarkoittaa...+voisiko+mulla+olla+se+ja+onks+se+tarttuvaa???+Entä+mitä+vajakki+tarkoittaa?+Voiks+mulla+olla+sekin???+Ja+mistä+sen+on+voinut+saada?+Yhesti+oon+käyny+Forssassa,+onks+se+voinu+tulla+sieltä+ja+lähteekö+se+pesemällä+pois?+Kerran+isukkeli+sano+et+mä+olisin+muka+inkontinenssi,+vaikka+enhän+mä+oo+käyny+edes+lukioo!+Eiks+toi+kuitenki+oo+korkeempi+oppiarvo,+ku+inssinööri?+Mä+oon+kuitenkin+vain+pakkomielteinen+idiootti,+enkä+mikään+tyhmä!+Fantsuin+fantasia+on+noiden+sähköpostilistojen+tekeminen.+Aina+sen+listauksen+julkaisun+jälkeen+tungen+löylykauhan+perseeseeni,+koska+oon+niin+otettu+saamastani+huomiosta.+Yhesti+jouduin+kyllä+pyytämään+naapurin+Jaskalta+apua,+ku+en+saanut+kauhaa+ite+pois+persiistäni.+Palkkioksi+Jaska+sai+pestä+hampaani+pippelillään.+Voiks+tosta+tulla+raskaaksi?+Ainaki+mun+paino+on+noussu+viimeaikoina+aikas+paljon,+vaikka+oon+syöny+terveellisesti+rasvassa+uppopaistettua+kanaa+ja+vähän+majoneesidippiä+niiden+kera.+Voisko+joku+kertoo,+et+onks+mulla+pippeli+vai+pimppi,+ku+mä+en+ite+nää+sinne?+Eikä+mun+kädet+yletä+sinne+alapäähän.+Päätäni+yletän+rapsuttamaan,+jos+nousen+jakkaran+päälle.
  4. Eksyittekö?