K-u-t-s-u-n-i-

57,692 vuotta, 147 cm ja 152 kg, syntyjään savolainen, sittemmin turkulaistunut vaasalainen, lempiruoka on räkä... naapurin lapselta, lempiväri on keskiviikko, vajaaälyinen, pakko-oireinen ja -mielinen, sinkku kolmannessatoista polvessa (vaikka kakshan niitä mulla on???), ajan Tojotaa... Japanin kuninkaaksi, vapaa-ajalla harrastan postimerkkien keräilemättömyyttä ja kepulaista sisä(llissota)politiikkaa, vaikka osaan jo melkein 3:n kertotaulun.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 25 kommenttia
- Voiko sulle maksaa monopoolirahoilla?
- Joo, mä voin antaa sulle sanat; suhteellisuudentaju ja älykkyysosamäärä. Mulla ei oo niille mitään käyttöä, joten voin mielelläni antaa ne sulle. Mitä sanoja mä sulta saan?
- Etsin ja olen valmiiksi sekoitettu!
- Voinko minäkin?
- Mistä arvasit????
- Se lähtee kuulemma Tolulla pois.
- Tai sit se oli tämä:
"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena." - Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta?
Pissasin eilen housuihin, mutta ne eivät olleet minun omani, vaan sen papin, jonka sylissä istuin alasti. Pappi laittoi minut huutamaan jotain hoosiannaa ja aave Mariaa, kun hän survoi löylykauhaa ahteriini. Onko muille käynyt koskaan näin kirkossa? Ensi kerralla otan Tummelia mukaani... eli huomenna... ja ylihuomenna ja toissaeilen ja mikä tulikaan eilisen jälkeen???
Yks päivä se pappi sano, et myös sen esimies voisi osallistua meidän rukoushetkiin, joissa huudan sitä aave Mariaa. Mut huomenna mä meen Korkeasaareen ja iskä sano, et mun pitää olla varovainen ettei ne laita mua häkkiin siellä... mä en oikein tiedä, et haluisinko paviaanien kaa vai laamojen kaa samaan häkkiin? Ja jos mä en joudu siellä häkkiin, nii iskä sano et sitte tulee valkotakkiset hakemaan mua. Mitäköhänkö se sillä oikein tarkoitti? Miksi se puhuu niin arvoituksellisesti... vähän kuin se pappikin???
Mullapa on kaikki mun lapsilisät säästössä... tai oikeestaan ne on mun iskällä, mut se on luvannu antaa ne mulle heti ku muutan pois kotoa... mut mähän oon vasta 57-vuotias, joten mikään kiire mulla ei ole. Paitsi siihen huomiseen Korkeasaaren bussiin. Mä saan kuullemma maksaa sen bussimatkan luonnossa... joten toivottavasti ei sada... rahaa taivaalta, että pääsen bussikuskin syliin pomppimaan. Se on paljon kivampaa, ku pomppupallolla pomppiminen. Mitä tautologia tarkoittaa... voisiko mulla olla se ja onks se tarttuvaa??? Entä mitä vajakki tarkoittaa? Voiks mulla olla sekin??? Ja mistä sen on voinut saada? Yhesti oon käyny Forssassa, onks se voinu tulla sieltä ja lähteekö se pesemällä pois? Kerran isukkeli sano et mä olisin muka inkontinenssi, vaikka enhän mä oo käyny edes lukioo! Eiks toi kuitenki oo korkeempi oppiarvo, ku inssinööri? Mä oon kuitenkin vain pakkomielteinen idiootti, enkä mikään tyhmä! Fantsuin fantasia on noiden sähköpostilistojen tekeminen. Aina sen listauksen julkaisun jälkeen tungen löylykauhan perseeseeni, koska oon niin otettu saamastani huomiosta. Yhesti jouduin kyllä pyytämään naapurin Jaskalta apua, ku en saanut kauhaa ite pois persiistäni. Palkkioksi Jaska sai pestä hampaani pippelillään. Voiks tosta tulla raskaaksi? Ainaki mun paino on noussu viimeaikoina aikas paljon, vaikka oon syöny terveellisesti rasvassa uppopaistettua kanaa ja vähän majoneesidippiä niiden kera. Voisko joku kertoo, et onks mulla pippeli vai pimppi, ku mä en ite nää sinne? Eikä mun kädet yletä sinne alapäähän. Päätäni yletän rapsuttamaan, jos nousen jakkaran päälle. - HihHihHiiiii!
Ja seuraavaksi menen kadulta poimimaan koirankakkaa iltapalakseni! - Eipä oo vieläkään sua tai makarooneja näkynyt. Niin mielelläni vetäisin sua daijjuun oikein huolella, mutta jos et kerran uskalla, niin eihän sille mitään voi...
- Tulet siis italialaisten kanssa kylään? Tervetuloa vaan!
- Eksyittekö?
- Kylläppäs oli kivvoo vähän huilailla lepositeissä tovi. Ens kerralla kyllä otan mukaan pari Aku Ankkaa, nii ei käy aika niin pitkäksi. Onko täällä muita varttihulluja idiootteja lisäkseni? Se lääkäri edelleenkin uskalsi väittää, että mulla mukamas olisi jotain pakkomielteitä, vaikka kaikkihan sen (pääni sisällä) tietää ettei mulla niitä ole. Myöskin väitetään (ainakin ihan yleisesti patologian ja fysiologian laitoksilla), etten mukamas pysyisi aiheessa, vaan... kappas vaan banaanit ja anjovikset ovat taas tarjouksessa, pitääkin tehdä niistä piirakka... onneksi huomenna on keskiviikko... vai perjantai?, no anyday, meen kuitenkin silloin kauppaan ostamaan niitä rusakoita ja kaardemummeja soppaani.
- Minä koin ensirakkauden kihomatojeni kanssa. He olivat/ovat ainoita, jotka ovat suostuneet koskettamaan minua. Tai no, sainhan minä lapsena piiskaa vanhemmilta... ihmisiltä, en tiedä ketkä/mitkä ovat vanhempani.
- Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä...
Ai nii, tietäiskö joku kuinka korvamadon saa pois silmästä?
Mahtuukohan Antti penaaliini, eiku siis Pentti anaaliini? Se on naapurin sekarotuinen hyppyrotta.
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly - Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä...
Ai nii, tietäiskö joku kuinka korvamadon saa pois silmästä?
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly - Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai mammutteja?
Lääkärini kehtasi väittää, että minulla olisi mukamas pakkomielteitä, mitä sekin tietää...
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly - Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai nilviäisiä?
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly - Kerron, jos sulla on kilpikonna, jota voin lainata?
t. Irma-Petteri - Soitin tuonne, mutta kukaan ei ollut kotona?