Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus tarkistin, kyseistä sukunimeä ei oo koskaan rekisteröity kellekkään. Eli tää isosetänikään ei virallisesti oo ollut sukunimeä vaihtanut, taiteilijanimi ehkä🤷
28.06.2025 14:13
Voi vaihtaa, mut se maksaa.
Ja ihan mitä tahansa nimeä ei voi ottaa, mm. suojellut sukunimet..
Ite mietin jossain vaiheessa et oisin ottanu isosetäni itselleen keksimän sukunimen ittelleni, oli taiteellisempi tyyppi ilmeisesti ollut eläissään ja pysynyt naimattomana ja lapsettomana ikänsä. Huhuja ollut myös mahdollisesta homoseksuaalisuudesta, mikä vielä hänen elinaikanaan ollut tabu, mut entiiä oliko🤔
28.06.2025 14:12
No, perinteisestihän makkarat on suoleen tehtyjä, niinku esim. grillimakkarat on vieläkin "luonnonkuoressa"
Ratkaisu vois olla halkaista makkara pituussuunnassa ennen viipalointia
28.06.2025 13:00
Eikä hävetä myöskään kondomien tai kuukautistuotteiden ostaminen, eikä ehkäisypillerien (apteekista)
Ihan normaaliin ihmiseloon kuuluvia juttuja.
Eikä sinällään tupakka- tai nikotiinituotteiden ostaminen, mut monesti tynpii ku ne joutuu kysymään kassalta. Aina ei jaksais olla sitä vähääkään sosiaalinen mitä se vaatii
28.06.2025 12:49
Ei hävetä tippaakaan,
(pun not intended)
28.06.2025 12:36
En tiiä, ei oo lapsia,
Eikäkyllä kesälomaakaan🤔
27.06.2025 16:14
Meilläpäin hulmuaminen tai oikeemmin hulumuaminen tarkottaa (lasten) riehumista.
Sillon ku asuin pk-seudulla, sanoin joskus exän jonku kaverin lapsille jossain tilanteessa että "elekääpä ny hulumukko siinä" nii ne oli ihan huuli pyöreenä että mitä mää sanoin😃
27.06.2025 15:04
Anti-kukitus🤔
26.06.2025 16:39
Käyn nyt vihdoin läpi mun satunnaispalstailun kerryttämiä vastauksia, pahoittelut viivästymisestä..
Mut tuo ajattelumalli on myös erittäin vahingollinen miespuolisille seksuaalirikosten uhreille!
"Tykkäsit kuitenki"🥴🤢
(Toki tällaista vähättelyä ja epäilyä liittyy hyvin paljon myös naispuolisiin uhreihin, mut nyt oli puhe miehistä)
26.06.2025 16:00
Ihmiset jotka haluaa tatskoja, ottaa tatskoja
Eipä se suosittelulla kummene,
25.06.2025 21:41
Ei.
Nykyhipsterit on pilanneet kaulatatuoinnit,
Pitäs olla jo koko kroppa niin täynnä tatskaa ennenku kaulaa, saati kasvoja tatskataan☝️
Tai no, minä oon vanha
25.06.2025 21:32
Joo, rasittavia tuommoset yltiöavuliaat täti- ja muutkin ihmiset,
Ja onko sulla toiveita/haaveita saada jälkikasvua vai onko tämäkin vaan näiden tätinaisten hössötystä🤔
25.06.2025 21:28
Ohan se ny tämäki😤
Porvarit vinkuu että menkää töihin menkää töihin,
Sit ku menee nii sekään passaa, "liian huono työ, menkää parempiin/OiKeiSiiN tÖiHiN uliuliuli..."🥴
Ku tekee fyysistä työtä nii ei tarvi välttis lähtä enää punttisalille rimpuileen,
Perse kaventuu ihan siinä työn lomassa
25.06.2025 11:34
Joo sian sydän on hyvää
Kissojen mielestä😃
Oon kyl itekki naudan sydäntä maistanut, siivutettuna ja voissa paistettuna. Oli kuin hyvää pihviä
Niin niin ja, syödessään muriseva kissa kuulostaa tosi hauskalta, sillee niinku "murrrmjämjämjäm"
25.06.2025 11:30
Sitähän se on, mut toisaalta kun lemmikin pitäminen ei ole mikään välttämättömyys tai oikeus, vaan nähdään ehkä ennemminkin luksuksena (ainakin nykymaailmassa kun kaikesta leikataan ja hinnat vaan nouseee)...
Eivät tule sakset käsissään irvailijat josko muutkaan aatelleeksi että se lemmikki on monelle (lähes) ainoa seura ja mielenterveyden pelastajakin.
24.06.2025 19:40
Joo. Kissat ensin.
Ehkä kyllä vähän liian hyvälle oon totuttanut nuo, nyt ei oo oikeen ollu vara siihen parempaan patéeseen (vaimitensekirjotetaan)
Mut jospa se tästä ku alkaa kunnolla palkka juoksemaan, miten se aina ku vihdoin onnistuu töitä saamaan nii oma talous notkahtaakin alkuun aina alaspäin🤔
24.06.2025 18:59
Mun nykyinen asujaimisto on aika mökkimäinen, nii ei sillai erikseen tarvi muuta mökkiä,
No entistä (kesä-) mökkiä on välillä ikävä, vaikka se aika työleiri välillä oli, tai no minä kyl olin silloisista se laiskempi osapuoli..
Puuhommat oli kivaa, sahaaminen pilkkominen jne, vähä kesäjuomaa, kaijuttimista Eläkeläisiä tai Turmion Kätilöitä ja klapeille kyytiä😁💪
Noh, kohta on taas nurmikonleikkuu edessä täällä, onhan sekin kaupunkiin tottuneemmalle vähä mökkimäistä puuhaa,
24.06.2025 18:53
Mun on vähän pakko ku ei iliman töitä tekemättä oo rahhaa ees siihen kaljaan🤔
Kissanmurkinasta puhumattakaan☝️
24.06.2025 18:14
Ja sinun ja miehesi kannattaisi ihan tosissaan keskittyä ennemmin saamaan jo olemassa olevat lapsenne kotiin, eikä tekemään lisää huostaanotettavia☝️
Keskity/keskittykää niihin lapsiin joita teillä jo on.
23.06.2025 16:34
Niin?
Myös sijaisperheessä pyritään tällaiseen pysyvyyteen. Ja sijaisvanhemmaksi ei pääse kuka tahansa, heidän on ensin käytävä pride-koulutus ja taustat tutkitaan jne..
Ja sijoitetuilla lapsilla on oikeus tavata biologisia vanhempiaan.
23.06.2025 16:30
11 / 109