Millainen tunne on miehellä, kun nainen hulmuaa miehelle eli nainen on
umpirakastunut mieheen ja naisen kädet eivät voi pysyä miehestä erossa ja
koko naisen keho haluaa olla kosketuksissa miehen kehon kanssa.
Mies on siis naisen ajatusten keskipiste ja nainen miestä himoaa hurjana.
Nainen hulmuaa???
13
219
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu naisen ulkonäöstä ja muodoista.
Meilläpäin hulmuaminen tai oikeemmin hulumuaminen tarkottaa (lasten) riehumista.
Sillon ku asuin pk-seudulla, sanoin joskus exän jonku kaverin lapsille jossain tilanteessa että "elekääpä ny hulumukko siinä" nii ne oli ihan huuli pyöreenä että mitä mää sanoin😃- Anonyymi
Eihän rakkaus aina ole molemminpuolista. Tuohan voi aiheuttaa ahdistusta, jos tuollainen nainen ahdistelee työpaikalla.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Ei käsitystä vain vesitystä.
- Anonyymi
Olen kuullut että tukka hulmuaa. Tukka hulmuaa mopon tai ajoneuvon kyydissä avo-kattoautossa.
Minä koen tuota kokemusta mieheeni tällä hetkellä ja en todellakaan halua olla erossa.
- Anonyymi
No tuon kun joskus vielä näkisi. Siis ihan edes näkisi jossain.
Kyllä on ihan mielikuvitusjuttua taas... - Anonyymi
Pohojanmaalla ei hulmua muut kuin helmat mekossa tai sitten lippu tangossa (Köh köh) 😀
- Anonyymi
ja helsinkissä helmuaa miehet mekoissa kadulla kulkiessaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja helsinkissä helmuaa miehet mekoissa kadulla kulkiessaan....
niin, mutta ihan sama mulle mitä tekevät ja kenen kanssa aikaansa viettävät, kunhan minun kanssa ei koskaan
Hyvin ovat naiset himonsa hallinneet ja korrektisti käyttäytyneet.
- Anonyymi
Vain pelimies voi tietää sen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762