Auttaako kaulatatuointi

Anonyymi-ap

Naisten silmissä jos muuten näyttää ihan chicken wingiltä?

19

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei auta. Voi jopa huonontaa mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Palstallahan on kerrottu, että kaulatatuointi on ratkaiseva tekijä naisten kiinnostuksen heräämisessä.

    • Anonyymi

      Kaulatatskat ovat hirveitä kaikillamahdollisilla sukupuolilla. Esim. tämä muuan televisiossakin vilahdellut, somevaikuttajaksi ylennetty paskakaula puoliryssä on yksinkertaisesti niin hirveä, ettei tosi mies koskisi sellaiseen edes pilkkopimeässä heinäseipäällä. Ei kuvia kaulaan, jos haluat deittisi paulaan,

    • Anonyymi

      Ei auta.Saa ikävät fiilikset sellaisesta, vaikka ihmisessä ei olisi mitään vikaa.

      Esim. se eräs julkkiskokki ja vaikka esko eerikäinen. Eerikäisellä on kiva ääni ja ulkonäkö, mutta kun näkee tatuoinnit, niin ei osaa kuin ihmetellä, miksi tuhoaa ulkonäkönsä.

    • Anonyymi

      Palstan vakkarinaiset ainakin käy kuumana kaulatatskoista. Jasu, typy, pirppis jne.

      • Anonyymi

        Ööö, minä oon sitä mieltä että paljon helpompaa on hyväksyä se, ettei kelpaa kaikille itsenään, kuin se ettei kelpaa itselle itsenään. Sama pätee tatuointeihin.

        Ei tarvi kelvata ja olla kuuma kellekkään, riittää ihan miellyttää itseään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, minä oon sitä mieltä että paljon helpompaa on hyväksyä se, ettei kelpaa kaikille itsenään, kuin se ettei kelpaa itselle itsenään. Sama pätee tatuointeihin.

        Ei tarvi kelvata ja olla kuuma kellekkään, riittää ihan miellyttää itseään.

        Jasu

        En minäkään erityisemmin tykkää ruskeista silmistä ihmisellä. Mutta jos tykkään ihmisestä, en mä hänen silmien takia häntä dissaa, sama koskee myös päätöstä olla tatuoitu.

        Joo, silmienväriä ei voi valita, muttei voi sitäkään jos jostain ihmisenä tykkää. Ja ihmisyys on muutakin ja enemmänkin henkistä kuin kehon ulkonäkö.

        Saa vapaasti olla eri mieltä. Ei se minua kiinnosta.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään erityisemmin tykkää ruskeista silmistä ihmisellä. Mutta jos tykkään ihmisestä, en mä hänen silmien takia häntä dissaa, sama koskee myös päätöstä olla tatuoitu.

        Joo, silmienväriä ei voi valita, muttei voi sitäkään jos jostain ihmisenä tykkää. Ja ihmisyys on muutakin ja enemmänkin henkistä kuin kehon ulkonäkö.

        Saa vapaasti olla eri mieltä. Ei se minua kiinnosta.

        Jasu

        Esim. paras kaverini on mielenterveydeltään multipersoona, mutta se persoona joka on vallitsevana läsnä on ihana ihminen.

        En pysty dissaamaan häntä, koska tykkään hänestä.

        Jasu


    • Anonyymi

      Ei todellakaan auta.

    • Ei.

      Nykyhipsterit on pilanneet kaulatatuoinnit,
      Pitäs olla jo koko kroppa niin täynnä tatskaa ennenku kaulaa, saati kasvoja tatskataan☝️

      Tai no, minä oon vanha

      • Anonyymi

        Kenelle palstan miehelle suosittelet kaulatatskaa? Randelle ja uskotoivorakkaudelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle palstan miehelle suosittelet kaulatatskaa? Randelle ja uskotoivorakkaudelle?

        Ihmiset jotka haluaa tatskoja, ottaa tatskoja
        Eipä se suosittelulla kummene,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle palstan miehelle suosittelet kaulatatskaa? Randelle ja uskotoivorakkaudelle?

        Mun nuoruudessa kaulatatuoinnit (ja aika moni muukin tatska...) tehtiin moralla. Pyytämättä. Se voi auttaa vähän, mutta tuskin naisten silmissä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mun nuoruudessa kaulatatuoinnit (ja aika moni muukin tatska...) tehtiin moralla. Pyytämättä. Se voi auttaa vähän, mutta tuskin naisten silmissä.

        Nykyään ihmiset jäädyttääkin kuvia ihoonsa ja polttaa. Melko rajua. 🙂

        En nyt tiedä, ei kai tatuoinneissa varsinaisesti mitään järkeä olekkaan. Enemmänhän se on osa identiteettiä ja persoonaa, asia joka kullekin symbolisoi jotain. Oli järkeä tai ei. Ihan kuten kaikki muukin turhamaisuus ja turhuudet habituksessa jne.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ihmiset jäädyttääkin kuvia ihoonsa ja polttaa. Melko rajua. 🙂

        En nyt tiedä, ei kai tatuoinneissa varsinaisesti mitään järkeä olekkaan. Enemmänhän se on osa identiteettiä ja persoonaa, asia joka kullekin symbolisoi jotain. Oli järkeä tai ei. Ihan kuten kaikki muukin turhamaisuus ja turhuudet habituksessa jne.

        Jasu

        Tai en ainakaan itse sano olevani järkevyyssyistä tatuointeja ottanut, kuten en joskus muinoin värjännyt jatkuvasti hiuksianikaan. Ei siihen järkevyys liity mitenkään. 😅

        Kuten ei meikkiin tai parran stailaamiseenkaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en ainakaan itse sano olevani järkevyyssyistä tatuointeja ottanut, kuten en joskus muinoin värjännyt jatkuvasti hiuksianikaan. Ei siihen järkevyys liity mitenkään. 😅

        Kuten ei meikkiin tai parran stailaamiseenkaan.

        Jasu

        Eikä habitukseen liity huomaavaisuuskaan, vaan oma mielikuva siitä. Todellisuudessa ei ole paskankaan väliä noilla asioilla, millä on väliä käytöksellä. Fiksusti voi olla alastikin tai juuttisäkissä.

        Jasu


    • Anonyymi

      No itse en pidä kaula- tai kasvotatuja kivoina. Vaikka itsellänikin on kehossani tatuointeja kaksi, niin olen aina halunnut jotta saan ne halutessani näkymättömiinkin. Ne eivät välttämättä kaikissa tilanteissa ja vaatteissa näytä kivalta erottuessaan liikaa.

      On minussakin sen verran, tyylitajua. 😂

      Jasu

    • Anonyymi

      Ei taida auttaa. En pidä tatuoinneista ollenkaan. Minusta ne ovat tyylittömiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe