Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Voi kuule, kyllä autoilu pitkin maanteitä (ei moottoriteitä☝️) on fantastista ajanvietettä. Auton soittimesta rapsakkaa musiikkia ja päästelee vaan menemään. Myös mutkaiset soratiet ja paikat missä pääsee kunnolla kanttailemaan on fantastisia, kyydissä olevat eivät välttämättä ole silloin samaa mieltä🤔

    Autoilu kaupungissa (ja monilla motareilla myös) sen sijaan on hanurista, koska ne kaikki muut on myös siellä ja niistä ei koskaan tiedä,
    En tykkää.
  2. Ai niin kuin mitä