Äitisi ja isoäitisi tulee luoksesi kylään ja sanoo he on huolissaan kun et löydä omaa miestä ja he sanoo että etsitään yhdessä sinulle iki oma mies ja kun löydätte sopivan miehen ja kutsutte hänet luoksesi kylään niin äitisi ja isoäitisi sanoo he osti tarpeet ja joudut leipomaan miehelle tiikerikakun ja korvapuusteja ja tekeen jonkun ruuankin ja äitisi ja isoäitisi ennen lähtöä sanoo kun mies tulee treffeille niin älä sitten mokaa vaan nyt nappaat iki oman miehesi ja käskevät soita miten treffit meni
Nainen oliskos hienoa
31
326
Vastaukset
Ei olisi hienoa yhtään. Ensinnäkään, ei äitini tai isoäitini tarvitse puuttua mieskuvioihini millään tapaa, enkä antaisikaan heidän puuttua. He eivät myöskään käske minua tekemään ruokaa ja leipomaan yhtään kellekään. Kokkaan ja leivon ihan jos itse haluan. Toisekseen, minun kotiini ei tulla ensitreffeille ja mies on erittäin suurella todennäköisyydellä se, joka ne treffit voi pilata käytöksellään.
- Anonyymi
Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa
Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄
Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa
Kuule välis, ei kukaan nainen halua alistaa tytärtään jollekin urpolle, jota pitää passata ja puunata.
- Anonyymi
Miksi vihaat miehiä?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Miten niin?? miehet on ihania.
Usein halveksuvasti puhut miehistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein halveksuvasti puhut miehistä
Sinä tollukka puhut halveksivasti naisista ikään kuin olisit jotenkin parempi 🤭
- Anonyymi
Korvapuustit sujuu.
TiikeRikakku on aika rasvainen, joten tekisin piimä- tai sokeRikakun.
Toisaalta mainitut päältäkatsojat ovat olleet ikiunessa jo.
Mutta jotain on otettu opiksi...
En tiedä viitsisitkö vatsankautta vai sanoisinko, tuohan ukko pullas.
Vilma- Anonyymi
He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa
Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
Vilma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
Vilma.Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään
18:59
En kärytä.
Vilma
Se olis kyl aika jännä jos isoäitini tulis kylään🤔
Toinen heistä kuoli joskus muistaakseni 1986 ja toinen neljä vuotta sitten,- Anonyymi
Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan
Eipä mulla miesasiat niin huonosti oo että mummujen pitäs sen takia ikiuniltaan nousta😁 rauha vaan heillekkin
- Anonyymi
Ei olisi hienoa. Onneksi vanhempani ja isovanhempani ovat fiksua eivätkä koskaan keksisi mitään noin typerää.
Sinun parisuhteen löytämistä ei taitaisi auttaa edes koko suvun valjastaminen naisen etsintään. - Anonyymi
Oletko välis syntymävajakki vai käynyt lisäksi jotain tyhmyyskursseja?
- Anonyymi
18:42
Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18:42
Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
VilmaVälis parka ei ole käynyt kuin puolikierrosta kiertokoulua ja senkin vastapäivään.
- Anonyymi
Ei voi tulla kylään, kun ovat kuolleet.
- Anonyymi
Ei todellakaan olisi hienoa!
Äiti ei todellakaan ikipäivänä astu mun kotiini
nii kauan kun mä siitä saan päättää . - Anonyymi
Isoäiti toi myös Myrna kahvikupit, koska täytyyhän kunnon kahvikupit olla, joista kahvikin maistuu paremmalle, kuin naisen mukeista.
- Anonyymi
Melkoinen häpäisy kun välis yrittää laittaa sanoja suuhun äideille ja mummoille.
- Anonyymi
Sukuni naiset eivät ole torvia, joten ei pelkoa tuollaisesta.
- Anonyymi
Mies on hassu 🤣
Ei tämä nainen lähde hautuumaalle mullan alla maanutta isoäitiä etsimään 🤣🤣🤣
Ja jos tiikerikakun leipoo, ei tarvitse kuin selkänsä kääntää on sen jo jälkikasvu syöny, joten jäljelle jää hiukan muruja 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Kuulostaa hyvin kummalliselta, kun ottaa huomioon, että toinen isoäitini kuoli kun olin 9-vuotias ja toinen ollessani 15.
Oma äitini ei enää puutu minun yksityisasioihini. Keskustelemme aivan muusta ja vietämme kotoisasti aikaa yhdessä.
Olisi kuitenkin mukavaa, jos saisin vielä kerran viettää aikaa molempien isoäitieni kanssa. Kuitenkin, molemmat ovat siirtyneet (jo vuosia sitten) ajasta iäisyyteen. Jäljellä on vain lämpimät muistot.- Anonyymi
Onhan sulla palsta juttukaverina.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086