Nainen oliskos hienoa

Anonyymi-ap

Äitisi ja isoäitisi tulee luoksesi kylään ja sanoo he on huolissaan kun et löydä omaa miestä ja he sanoo että etsitään yhdessä sinulle iki oma mies ja kun löydätte sopivan miehen ja kutsutte hänet luoksesi kylään niin äitisi ja isoäitisi sanoo he osti tarpeet ja joudut leipomaan miehelle tiikerikakun ja korvapuusteja ja tekeen jonkun ruuankin ja äitisi ja isoäitisi ennen lähtöä sanoo kun mies tulee treffeille niin älä sitten mokaa vaan nyt nappaat iki oman miehesi ja käskevät soita miten treffit meni

31

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei olisi hienoa yhtään. Ensinnäkään, ei äitini tai isoäitini tarvitse puuttua mieskuvioihini millään tapaa, enkä antaisikaan heidän puuttua. He eivät myöskään käske minua tekemään ruokaa ja leipomaan yhtään kellekään. Kokkaan ja leivon ihan jos itse haluan. Toisekseen, minun kotiini ei tulla ensitreffeille ja mies on erittäin suurella todennäköisyydellä se, joka ne treffit voi pilata käytöksellään.

• Anonyymi

Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa

Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄

Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa

Kuule välis, ei kukaan nainen halua alistaa tytärtään jollekin urpolle, jota pitää passata ja puunata.

• Anonyymi

Miksi vihaat miehiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaat miehiä?

Miten niin?? miehet on ihania.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miten niin?? miehet on ihania.

Usein halveksuvasti puhut miehistä

• Anonyymi kirjoitti:

Missä ja milloin olen puhunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tollukka puhut halveksivasti naisista ikään kuin olisit jotenkin parempi 🤭

• Anonyymi

Korvapuustit sujuu.
      TiikeRikakku on aika rasvainen, joten tekisin piimä- tai sokeRikakun.
      Toisaalta mainitut päältäkatsojat ovat olleet ikiunessa jo.
      Mutta jotain on otettu opiksi...
      En tiedä viitsisitkö vatsankautta vai sanoisinko, tuohan ukko pullas.
      Vilma

• Anonyymi

He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa

Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
        Vilma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
        Vilma.

Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään

18:59
        En kärytä.
        Vilma

• Se olis kyl aika jännä jos isoäitini tulis kylään🤔
      Toinen heistä kuoli joskus muistaakseni 1986 ja toinen neljä vuotta sitten,

• Anonyymi

Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan

Eipä mulla miesasiat niin huonosti oo että mummujen pitäs sen takia ikiuniltaan nousta😁 rauha vaan heillekkin

• Anonyymi

Ei olisi hienoa. Onneksi vanhempani ja isovanhempani ovat fiksua eivätkä koskaan keksisi mitään noin typerää.

Sinun parisuhteen löytämistä ei taitaisi auttaa edes koko suvun valjastaminen naisen etsintään.

• Anonyymi

Oletko välis syntymävajakki vai käynyt lisäksi jotain tyhmyyskursseja?

• Anonyymi

18:42
        Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:42
        Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
        Vilma

Välis parka ei ole käynyt kuin puolikierrosta kiertokoulua ja senkin vastapäivään.

• Anonyymi

Ei voi tulla kylään, kun ovat kuolleet.

• Anonyymi

Ei todellakaan olisi hienoa!

Äiti ei todellakaan ikipäivänä astu mun kotiini
      nii kauan kun mä siitä saan päättää .

• Anonyymi

Isoäiti toi myös Myrna kahvikupit, koska täytyyhän kunnon kahvikupit olla, joista kahvikin maistuu paremmalle, kuin naisen mukeista.

• Anonyymi

Melkoinen häpäisy kun välis yrittää laittaa sanoja suuhun äideille ja mummoille.

• Anonyymi

Sukuni naiset eivät ole torvia, joten ei pelkoa tuollaisesta.

• Anonyymi

Mies on hassu 🤣
      Ei tämä nainen lähde hautuumaalle mullan alla maanutta isoäitiä etsimään 🤣🤣🤣
      Ja jos tiikerikakun leipoo, ei tarvitse kuin selkänsä kääntää on sen jo jälkikasvu syöny, joten jäljelle jää hiukan muruja 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kuulostaa hyvin kummalliselta, kun ottaa huomioon, että toinen isoäitini kuoli kun olin 9-vuotias ja toinen ollessani 15.

• Oma äitini ei enää puutu minun yksityisasioihini. Keskustelemme aivan muusta ja vietämme kotoisasti aikaa yhdessä.
      Olisi kuitenkin mukavaa, jos saisin vielä kerran viettää aikaa molempien isoäitieni kanssa. Kuitenkin, molemmat ovat siirtyneet (jo vuosia sitten) ajasta iäisyyteen. Jäljellä on vain lämpimät muistot.

• Anonyymi

Onhan sulla palsta juttukaverina.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe