Nainen oliskos hienoa

Anonyymi-ap

Äitisi ja isoäitisi tulee luoksesi kylään ja sanoo he on huolissaan kun et löydä omaa miestä ja he sanoo että etsitään yhdessä sinulle iki oma mies ja kun löydätte sopivan miehen ja kutsutte hänet luoksesi kylään niin äitisi ja isoäitisi sanoo he osti tarpeet ja joudut leipomaan miehelle tiikerikakun ja korvapuusteja ja tekeen jonkun ruuankin ja äitisi ja isoäitisi ennen lähtöä sanoo kun mies tulee treffeille niin älä sitten mokaa vaan nyt nappaat iki oman miehesi ja käskevät soita miten treffit meni

31

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei olisi hienoa yhtään. Ensinnäkään, ei äitini tai isoäitini tarvitse puuttua mieskuvioihini millään tapaa, enkä antaisikaan heidän puuttua. He eivät myöskään käske minua tekemään ruokaa ja leipomaan yhtään kellekään. Kokkaan ja leivon ihan jos itse haluan. Toisekseen, minun kotiini ei tulla ensitreffeille ja mies on erittäin suurella todennäköisyydellä se, joka ne treffit voi pilata käytöksellään.

      • Anonyymi

        Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kummiskin he ovat oikeassa tiikerikakku ja korvapuustit on hyvä juttu ja äitisi ja isoäitisi muutenkin oikeassa

        Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi etteivät he varmasti ole sitä mieltä mitä sinä siinä esität 😄

        Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma kysys heiltä niin saatat yllättyä vastauksesta äitisi toteaa se puhuu asiaa

        Kuule välis, ei kukaan nainen halua alistaa tytärtään jollekin urpolle, jota pitää passata ja puunata.


      • Anonyymi

        Miksi vihaat miehiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vihaat miehiä?

        Miten niin?? miehet on ihania.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miten niin?? miehet on ihania.

        Usein halveksuvasti puhut miehistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein halveksuvasti puhut miehistä

        Missä ja milloin olen puhunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein halveksuvasti puhut miehistä

        Sinä tollukka puhut halveksivasti naisista ikään kuin olisit jotenkin parempi 🤭


    • Anonyymi

      Korvapuustit sujuu.
      TiikeRikakku on aika rasvainen, joten tekisin piimä- tai sokeRikakun.
      Toisaalta mainitut päältäkatsojat ovat olleet ikiunessa jo.
      Mutta jotain on otettu opiksi...
      En tiedä viitsisitkö vatsankautta vai sanoisinko, tuohan ukko pullas.
      Vilma

      • Anonyymi

        He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He on opettanut sinut ja tiedät äitisi neuvon tiikerikakulla saat iki oman miehen mutta koppavuudella et saa

        Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
        Vilma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma, etten halua olla mieluummin koppava..pyrsk
        Vilma.

        Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen haluat oman miehen mutta nyt tupakille ja iltapalaa tekemään

        18:59
        En kärytä.
        Vilma


    • Se olis kyl aika jännä jos isoäitini tulis kylään🤔
      Toinen heistä kuoli joskus muistaakseni 1986 ja toinen neljä vuotta sitten,

      • Anonyymi

        Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyl siinä hiljaseksi pistäisi isoäiti oven takana ja kun avaat oven niin sanoo päivää keitäs kahvit eli parempi keittää kahvia ja jos se sanoo hanki oma mies niin hanki oma mies mutta tuleeko siinä juteltua kun tietää toinen ollut jo vuosia montussa ja voi sanoa että älä kovin usein käy kylässä haluat oman rauhan

        Eipä mulla miesasiat niin huonosti oo että mummujen pitäs sen takia ikiuniltaan nousta😁 rauha vaan heillekkin


    • Anonyymi

      Ei olisi hienoa. Onneksi vanhempani ja isovanhempani ovat fiksua eivätkä koskaan keksisi mitään noin typerää.

      Sinun parisuhteen löytämistä ei taitaisi auttaa edes koko suvun valjastaminen naisen etsintään.

    • Anonyymi

      Oletko välis syntymävajakki vai käynyt lisäksi jotain tyhmyyskursseja?

      • Anonyymi

        18:42
        Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:42
        Taidamme kaikki olla apukoulun tarpeessa.
        Vilma

        Välis parka ei ole käynyt kuin puolikierrosta kiertokoulua ja senkin vastapäivään.


    • Anonyymi

      Ei voi tulla kylään, kun ovat kuolleet.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan olisi hienoa!

      Äiti ei todellakaan ikipäivänä astu mun kotiini
      nii kauan kun mä siitä saan päättää .

    • Anonyymi

      Isoäiti toi myös Myrna kahvikupit, koska täytyyhän kunnon kahvikupit olla, joista kahvikin maistuu paremmalle, kuin naisen mukeista.

    • Anonyymi

      Melkoinen häpäisy kun välis yrittää laittaa sanoja suuhun äideille ja mummoille.

    • Anonyymi

      Sukuni naiset eivät ole torvia, joten ei pelkoa tuollaisesta.

    • Anonyymi

      Mies on hassu 🤣
      Ei tämä nainen lähde hautuumaalle mullan alla maanutta isoäitiä etsimään 🤣🤣🤣
      Ja jos tiikerikakun leipoo, ei tarvitse kuin selkänsä kääntää on sen jo jälkikasvu syöny, joten jäljelle jää hiukan muruja 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin kummalliselta, kun ottaa huomioon, että toinen isoäitini kuoli kun olin 9-vuotias ja toinen ollessani 15.

    • Oma äitini ei enää puutu minun yksityisasioihini. Keskustelemme aivan muusta ja vietämme kotoisasti aikaa yhdessä.
      Olisi kuitenkin mukavaa, jos saisin vielä kerran viettää aikaa molempien isoäitieni kanssa. Kuitenkin, molemmat ovat siirtyneet (jo vuosia sitten) ajasta iäisyyteen. Jäljellä on vain lämpimät muistot.

      • Anonyymi

        Onhan sulla palsta juttukaverina.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe